abonnement Unibet Coolblue
pi_54204714
Mijn vriendin en ik vinden het leuk om andere stellen/vrouwen te ontmoeten. niet direct voor dates, maar meer om wat spanning op te zoeken etc.. We hebben ons daarom onlangs aangemeld bij bitweenus.nl (anti-fake site) .. We komen ook regelmatig op chatgirl.nl . Daar zitten naast vele fakers/mannen ook wel stelletjes (real)...

Maar... we zoeken eigenlijk wat breder/meer plekken; wat zijn andere leuke chatboxen waar ook stelletjes (met 'intentie' ) te vinden zijn. Probleem van chatgirl.nl is datie al-tijd vol zit (en steeds betalen schiet voor ons niet op ).... Je hebt dan ook chatbabe.be, maar die is wat kleiner..

Wat ons spannend lijkt is een keer 'spannend' te cammen, cam2cam, vandaar. We hebben pas een goede webcam gekocht, dus willen we eens 'wat spannends mee doen' (kijken, bekeken worden) Dit willen we niet op een site doen, maar gewoon via MSN (persoonlijker)

Als je de chatbox niet hier wilt zetten, kan je ook PM-en !! Ben benieuwd! Alvast bedankt namens ons beide

[ Bericht 4% gewijzigd door Landgeld op 27-10-2007 18:11:31 ]
Love is in the air!
pi_54206620
poehee... leuke vraag

swingersfunclub heeft een chatbox weet ik, maar ook betalend anders kom je er niet altijd op
lipstickswingers.net heeft een chatbox, maar persoonlijk vind ik em rommelig en onduidelijk en veel vlamingen (al is dat voor hier wel weer handig)
irc zal ook vast wel chatkanalen genoeg hebben maar ik zou de namen niet weten zouit mijn hoofd
Cammen zou ik gewoon eens vragen aan mensen met wie je dan al wat langer chat ofzo, en dan via msn cammen, en is idd persoonlijker...
Voor de rest chat ik zelf amper meer, hang meer rond op msn
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54221823
ff op chatbox.pagina.nl kijken ofzo, en dan onder erotiek

verder lijkt jullie 'idee' mij en mijn vriendin ook leuk! you've got a PM
pi_54231931
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 13:53 schreef WinnarJ het volgende:
ff op chatbox.pagina.nl kijken ofzo, en dan onder erotiek

verder lijkt jullie 'idee' mij en mijn vriendin ook leuk! you've got a PM
thx! zal daar even kijken!

...en toegevoegd op MSN
Love is in the air!
pi_54246032
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 13:56 schreef Nickelson het volgende:
Nu komt Admiraal_Anaal met z'n site, let maar op [afbeelding].

shut up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54246879
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:03 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

shut up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jahoor, daar is 'ie . Geen kans onbenut.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54253304
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]


[/spoiler]

Jahoor, daar is 'ie [afbeelding]. Geen kans onbenut. [afbeelding]

ik kwam hier ook alleen maar omdat iemand zelfs de moeite had gedaan om mij een PM te sturen en ja mensen in nood moet ik helpen uiteraard

[ Bericht 24% gewijzigd door admiraal_anaal op 29-10-2007 22:36:05 ]
pi_54253957


Ff ter illustratie hoe de chat werkt, je zit gewoon met ze allen in 1 kamer, webcambeelden bovenin, iedereen verplicht cam aan enverder gewoon erg gezellig, spannend en veel meer
pi_54259754
admiraal,.. ik zou iets meer promoten als ik jou was.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_54262861
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:03 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

shut up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat als ik als man zijnde nou als vrouw verkleed ga en stiekem mee wil webcammen dan Wat is je controlemiddel
pi_54263060
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 13:42 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

en wat als ik als man zijnde nou als vrouw verkleed ga en stiekem mee wil webcammen dan Wat is je controlemiddel
Dit is geen 'stel hier je vragen aan admiraal_anaal over zijn site'-topic. Als je flauw wilt doen, weet ik zeker dat je hem ook kunt bereiken via PM, mail, postduif, koerier, of wat dan ook.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54503418
Ook een linkje plaatsen, www.swing4real.nl , eigenlijk een verkapte TVP, wij willen ook wel eens wat meer proberen Natuurlijk mogen stellen die het ook interessant vinden een PM sturen....
pi_54511046
Probeer www.sdc.com maar eens, is wel een betaalde site maar het geld meer dan waard
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')