Als ik erg boos ben ben ik niet zo goed instaat een goede nette brief op te stellen....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:04 schreef nijnja het volgende:
Ik geef je volkomen gelijk, ze kunnen inderdaad weinig goed doen, maar je klachtmail zit ook niet lekker in elkaar.
Wel weet ik dat ik precies hetzelfde zou doen en dat ik dit alleen maar zeg omdat ik nu 'nuchter' ben
Maar gelijk heb je!
Ik geef je ook gelijk, en ik denk dat het op deze manier ook beter overkomt dan een nette brief. Maar je snapt ook wel wat ik bedoel tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:07 schreef bees het volgende:
[..]
Als ik erg boos ben ben ik niet zo goed instaat een goede nette brief op te stellen....
Het liefst had ik ze ook gebeld zoals voorgaande keren..:)
Maar het blijven eikels....
idem, het is het bezit van een ander waar jij tijdelijk op past.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik geef je ook gelijk, en ik denk dat het op deze manier ook beter overkomt dan een nette brief. Maar je snapt ook wel wat ik bedoel toch.
Ze moeten het inderdaad ook niet bij mij proberen want dan word ik ook echt boos, dan gaat het niet om de inhoud van de doos/box, maar gewoon dat het niet wordt afgeleverd...
Dat zou ook een goeie zijn ja. 'Ik vertrouw jullie, en jullie brengen het niet.'quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:29 schreef bees het volgende:
[..]
idem, het is het bezit van een ander waar jij tijdelijk op past.
Wat mij betreft is zo'n postbode gewoon een vandaal netzoals de gemiddelde zatlap die mijn fiets tot twee keer toe heeft gesloopt. Wellicht moet ik de volgende keer maar eens doen alsof het helemaal nooit is aangekomen......
Dat ligt aan de grootte van de pakketten. Grote en zware pakketten gaan via TNT Cargo en dat gaat via transportbedrijven. (en ik werk bij zo'n transportbedrijf, maar wees niet bevreesd, ik rijd slechts de lijndienst.)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:50 schreef Meddo het volgende:
TNT besteedt de pakketdienst tegenwoordig toch uit?
Hier komt nooit iemand van TNT de pakketen brengen.
er is geklaagd, dit is de derde klacht al...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ligt aan de grootte van de pakketten. Grote en zware pakketten gaan via TNT Cargo en dat gaat via transportbedrijven. (en ik werk bij zo'n transportbedrijf, maar wees niet bevreesd, ik rijd slechts de lijndienst.)
EN TS, heb je al geklaagd? Want wat jij beschrijft kan gewoon niet. Dat is namelijk wel een hele erge peppi en kokki manier om pakjes ergens te bezorgen.
Toen ik nog koerier was zeiden we wel eens:"Nog even dat adres er uit gooien." maar dat hebben we nooit letterlijk genomen.
Bij wie? De TNT of de afzender. Als bij de TNT niet werkt zou je het bij de afzender kunnen proberen. Dat is de klant van TNT en als het een grote klant is wil TNT die nautuurlijk niet kwijt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:54 schreef bees het volgende:
[..]
er is geklaagd, dit is de derde klacht al...
Dat betekent niet dat je daarom ook ineens niet meer vriendelijk kunt groetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:37 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen die "Met vriendelijke groet" eronder zeggen terwijl de brief niet vriendelijk is
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:24 schreef bees het volgende:
Vandaag hebben ze het dan toch nog gered, ik ben woest, woedend en pisnijdig ....
zie onderstaande klacht mail...
Graag zou ik willen weten wat voor onbenullen hier in het dorp (Havelte) de post bezorgen. Eerst worden pakketten op mijn vorige adres, van Helomaweg * in mijn brievenbus geperst waardoor mijn brievenbus bijna knapte. Hier heb ik een klacht over ingediend. Vervolgens worden pakketten op hetzelfde adres midden in de winter op mijn stoep gepleurd.... hier heb ik geen klacht over ingediend.
Op mijn adres aan de lagelaan werden pakketten doodleuk aan de OPENBAREWEG voor mijn deur gegooid. Ook hier heb ik geen klacht over ingediend omdat dit tijdens mijn verhuizing gebeurde.
Vervolgens op mijn huidige adres krijg ik een enveloppe met elektronica componenten die aan alle kanten gescheurd was. Hier heb ik wel een klacht over ingediend.
En dan nu de absolute apotheose, de nummer één van onverschilligheid,onbenul, onkunde of vul zelf maar in.
Mijn pakket een doos van 600x400x400mm wordt door mijn buurman aangetroffen midden op de Dennenlaan opengescheurd en al. Voor de duidelijkheid dat is 500 meter van mijn huis.
Stelletje prutsers! Ongeloofelijk dat dat gebeurd! Het pakket is netjes voorzien van een pakket sticker met mijn naam en adres erop. ow ja en dan staat er ook nog verhoogd aansprakelijk op de doos. Dit ker was de inhoud "slechts" een laptop tas en die zijn gelukkig waterdicht. Mijn voorstel is om die pakketbezorger9s) hier rechtstreeks naar de sociale dienst te sturen voor een uitkering, of nog liever naar afghanistan want zulk uitschot is wat mij betreft het licht in hun ogen niet waard!
Mocht het uit bovenstaande nog niet blijken, ik ben PIS en PIS nijdig door die KUT service van jullie!
Met vriendelijke groet,
B. de Vos
Het is toch te zot voor woorden dat zoiets gebeurd. Ik verwacht ook nog een doos met auto onderdelen voor mijn amerikaan, ik vrees het ergste............... Ben al langblij dat mijn laptop afgelopen week niet zo midden op de weg is gepleurd..........
Wacht maar tot ze door jou bestelde en betaalde goederen gewoon midden op de straat gooien. Kijken of jij dan nog rustig blijft. Een collega van mij heeft nog meer pech gehad. Daar wereden pakketten met PA apparatuur afgegeven bij zijn buren, die beweerden doodleuk nooit wat te hebben ontvangen, weg spulletjes........quote:
Heeft je bus wel de officiele afmetingen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:24 schreef bees het volgende:
Eerst worden pakketten op mijn vorige adres, van Helomaweg * in mijn brievenbus geperst waardoor mijn brievenbus bijna knapte.
Dan heeft de medewerker zijn lijst verkeerd ingevultquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:59 schreef bees het volgende:
Inmiddels heb ik een wat nettere brief opgesteld:)
@sweboy afgeven aan de buren kan gewoon niet! Volgens hun eigen website:
Zending afgeleverd
De zending is door een medewerker van TNT Post afgeleverd bij de geadresseerde.
Antwoord:quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:59 schreef bees het volgende:
Inmiddels heb ik een wat nettere brief opgesteld:)
@sweboy afgeven aan de buren kan gewoon niet! Volgens hun eigen website:
Zending afgeleverd
Goedendag,
Ten eerste mijn excuses voor mijn voorgaande klacht. Niet voor de klacht an sich maar wel voor de manier waarop ik uiting gaf aan mijn teleurstelling in jullie service.
Afgelopen vrijdag werd ik gebeld door mijn buurman, deze had een pakket dat aan mij was geadresseerd aangetroffen op de Dennenlaan, midden op straat. Het pakket lag daadwerkelijk midden op de straat, opengescheurd en al. Mijn buurman vond het vreemd dat er een grote doos (600x400x400mm) op straat lag en is dus gestopt om de doos thuis in de container te gooien. Thuis aangekomen bemerkte hij dat het om een pakketzending voor mij ging.
Nu is dit al de derde klacht die ik indien en al minstens de 5e die ik heb, twee zijn door verhuizingsdrukte min of meer vergeten. Hier dan de opsomming van de klachten.
.1Een door mij besteld stuk electronica wordt met overdreven geweld in mijn postbus geperst. Hier was ik getuige van en heb ook meteen de klachten service gebeld. Nogmaals het verhaal. Er stopt een auto van TNT naast mijn groene brievenbus. Vervolgens wordt het raam opengedraaid en mij pakketje op drie manieren in de brievenbus gepast. Vervolgens verschijnt er een bovenlichaam uit het autoraam die met het volle gewicht het pakket in de brievenbus drukt. Toen ik even later het pakket uit de brievenbus ben gaan halen stond de brievenbus aan de bovenkant open, het pakket stak er nog zeker 20cm uit en de brievenbus stond bol. Dit gebeurde ook midden in de herfst als ik niet thuis was geweest had ik mijn electronica weg kunnen gooien ivm. waterschade. De groene brievenbus stond ook aan de openbareweg, voor het zelfde geld gaat er iemand met mijn pakket wat duidelijk zichtbaar was vandoor.
.2Een pakket wat blijkbaar ook niet met geweld in mijn brievenbus paste, werd midden in de winter voor mijn voordeur gelegd. Deze voordeur was vanaf de openbare weg niet zichtbaar. Dit was de eerste keer dat een pakket van mij gewoon zomaar ergens neer gelegd werd en waar Jan en alleman er mee vandoor had kunnen gaan. Ook het feit dat dit pakket in weer en wind werd neergelegd en kwetsbare inkt cardridges bevatte bevestigd mij wederom in het idee dat julie werknemers absoluut niet geven om het welzijn van andermans spullen. Door allerlei drukte heb ik hier geen klacht over ingediend.
.3Een door mij bestelde boek bij Bol.com wordt wederom aan de openbareweg voor iedereen zichtbaar op mijn stoep gedeponeerd. Hier heb ik geen klacht over ingediend, dit gebeurde tijdens een verhuizing. Dit speelde overigens op een ander adres dan klacht één en twee.
.4Op mijn huidige adres krijg ik een enveloppe met (kleine)electronica componenten bezorgd. Deze enveloppe was aan alle vier de zijden dusdanig gescheurd dat de inhoud ervan bijna verloren was gegaan. Alleen de “bubbeltjesfolie” hield de inhoud nog tegen en puilde door de gaten naar buiten. Hier heb ik wel een klacht over ingediend.
Graag zou ik een verklaring zien voor het feit dat mijn pakket 500m van mijn huis midden op de openbareweg werd aangetroffen. Ook zou ik graag willen weten wat jullie kunnen doen om mij het vertrouwen in jullie service terug te geven en wat jullie gaan doen om de kwaliteit van de service aan mij aan anderen te waarborgen. Verder wil ik graag weten of het de gewoonte is om pakketten zomaar bij de voordeur achter te laten, of wat voor mij hetzelfde is, aan de buren af te geven. Nu woon ik niet naast een stel junks maar een collega van mij wel en die is zo al eens een pakketje kwijt geraakt. Laatste annecdote is van horen zeggen en zal ik jullie dus ook maar niet ten laste leggen.
Tenslotte nog wat aanvullende informatie over de laatse zending.
Afm. ca. 600X400x400 mm
barcode. *3szwct009001324
Verhoogd aansprakelijk
afzender: centraal magazijn
wechelerweg 18
8102HK Raalte
waarde van de inhoud E 31,91
track en trace status: Zending afgeleverd
Met vriendelijke groet en in afwachting van uw antwoord,
Bas de Vos
Nb.
Graag zou ik uw antwoord per e-mail ontvangen op #######@#########.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |