Is dit een bewuste hint van je?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ja ik ben niet doof, dat weet jij toch beter dan ik.
Eeh nee. Jij verwijst ten tweede male naar je persoonlijke Top 100, die ik niet uit het blote hoofd ken. En dat lijkt me ook niet gek.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is dit een bewuste hint van je?
Bij deze dan je eerste puntquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:53 schreef Eikelpiercing het volgende:
Queens of the Stone Age? Ik kan me iets van hen herinneren met zulke maskers?
Ja, dit is misschien wel de eerste keer dat ik denk hier een vraag te kunnen beantwoorden
Dat snap ik nu ook, maar het gaat er mij om dat jij doet alsof iedereen dat zou moeten weten. En dat is dus niet het geval.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
@bukgeit: ik heb echt werkelijk helemaal niets met af![]()
vandaar
quote:...een schok voor een groot deel van de Nederlandse samenleving...
volgens mij heb ik daar wel iets over gelezen maar geen ideequote:Op maandag 29 oktober 2007 20:01 schreef Eikelpiercing het volgende:
welk project vormen Luuk Cox en DJ Bobby Ewing?
gokje op de Zwarte Cross.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:03 schreef belsen het volgende:
Ik doet wel een nieuwe.
Welke belangrijke popgebeurtenis vond er vandaag precies 20 jaar geleden plaats nabij het Gelderse Hierden?
Nog een leuke naam bedacht?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:32 schreef peaceman het volgende:
Inschrijving is gedaan, nu wachten op de bevestiging!
quote:
quote:De doktoren verklaren hem zelfs korte tijd klinisch dood.
Hoe heet dat clupje van jullie dan?quote:
Jij vast wel, toch?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar die durft hij hier niet te melden....
Gert Fok! Nel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe heet dat clupje van jullie dan?![]()
quote:Op 29 oktober valtin zijn auto in slaap. Hij draagt geen autogordels. Vlakbij zijn huis in zijn woonplaats Hierden in Gelderland vliegt hij uit de bocht en raakt hij levensgevaarlijk gewond. De doktoren verklaren hem zelfs korte tijd klinisch dood. Zijn ongeluk is een schok voor een groot deel van de Nederlandse samenleving...
Ikke wel hoor: F.O.K. Computerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |