abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56369312
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ja maar... ja maar... Ik ben toch niet voor niets zo heel eigenwijs geweest om per sé deze wagen te willen vanwege de kleurtjes enzo.
Daar ben ik dus ook bang voor, dat ik die wagen nauwelijks ga gebruiken. Hoewel Sasha in de breedte eigenlijk al bijna klem ligt hoor!
Ja, ik moest en zou zo een ouderwetse kinderwagen hebben.
We zijn er uiteindelijk nooit mee gaan wandelen, hij heeft alleen een paar keer in de bak geslapen als we op bezoek waren bij mijn ouders.

Voor de buggy hebben we dus maar zo een ding gekocht uit de supermarkt, voor tien euro. Die staat nu ook stof te vangen...
  maandag 28 januari 2008 @ 20:07:44 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_56369368
je MAG je kind niet eens in een draagdoek in de auto vervoeren als het je eigen auto is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56371788
Inderdaad je mag er niet mee in de auto als de kleine erin zit. Ik heb de mijne alvast omgedaan en pas toen wij bij de winkel aankwamen in de auto Maarten er pas in gedaan.

In het begin lijkt het behoorlijk ingewikkeld die doek maar na 1x het boekje erbij kon ik het daarna al uit mijn hoofd en nu binnen 5 minuten heb ik hem al om (en dat na 4x gebruiken ongeveer)
Nu als ik ga stofzuigen doe ik hem om en Maarten is heerlijk aan het slapen.
Ook als we gaan wandelen of een klein boodschapje doen gebruik ik hem.
De wandelwagen gebruik ik ook nog steeds als ik wat meer boodschappen doe en als ik weet dat ik onderweg vaak stil zal staan

Ben heel benieuwd hoe het zal gaan in het centrum want ik zie er wel tegenop dat hij ineens hard zal gaan krijsen

BE: ben heel benieuwd hoe hij jouw zal bevallen en hier bestelde ik hem op een woensdag ochtend en de volgende woensdag had ik hem al binnen.
Foto's posten zodra je hem hebt aub
  maandag 28 januari 2008 @ 22:20:04 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56372613
Ik heb hem zonder naam en dan staat er 3 werkdagen bij, dus als het goed is zou hij er eind deze week al moeten zijn.
  maandag 28 januari 2008 @ 22:30:52 #205
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_56372936
quote:
Op maandag 28 januari 2008 18:17 schreef Lishe het volgende:
Vanmiddag bij de boodschappen kwam ik DeLiedje tegen.... Floortje lag heerlijk in de draagdoek. Alleen het prulleke lag dus te slapen. Een draagdoek is dus alleen leuk voor de moeder.
Haha... ze vindt het zo heerlijk! Maar als ze wakker is, en ik sta stil, dan is het hier ook brullen ja.. Stond laatst al te dansen in de rij bij de Hema
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ja maar... ja maar... Ik ben toch niet voor niets zo heel eigenwijs geweest om per sé deze wagen te willen vanwege de kleurtjes enzo.
Nou precies... Floortje zet het de laatste tijd zó op een krijsen als ze in de wandelwagen of maxicosi wordt gelegd, dat ik vaak de doek gebruik (neem hem zelfs mee als back-up als ik haar slapend toch maar in de wandelwagen meeneem, mocht het dan echt mis gaan, dan knoop ik haar alsnog om en ga met een lege wagen verder )... Dan denk ik ook steeds... "Ja maar hé, die mooie wage dan die ik zo graag wilde"

Ennuh appeltjesgroene doeken raak je ook wel aan iemand kwijt hoor , vraag maar aan Noli
  maandag 28 januari 2008 @ 22:42:09 #206
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_56373222
En zoals beloofd :

Voor de eerste keer omgeknoopt, op oud en nieuw met jip en janneke appel-champagne

week of 2 later bij papa (dat handje )

pi_56373694
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem zonder naam en dan staat er 3 werkdagen bij, dus als het goed is zou hij er eind deze week al moeten zijn.
ik heb hem voor mijn schoonzusje besteld en hij was er binnen 2 dagen. dus dat komt vast goed!

veel draagplezier!
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  maandag 28 januari 2008 @ 23:10:28 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56374053
Leuke, en vooral lieve, foto's DeLiedje!
Die kleur ook weer.

Oeh, da's goed nieuws Loezzie!
pi_56374319
Hey die draagdoek heb ik ook Alleen nog niks om er in te dragen
Saartje
  maandag 28 januari 2008 @ 23:23:50 #210
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56374467
Ik zal mijnes binnenkort eens wassen en een knoop-handleiding uitprinten

En dan maar eens oefenen met een kat ofzo
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56374543
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:17 schreef cattie het volgende:
Of naar winkels waar je met de wandelwagen bijna niet in komt. Enz enz. Ik vind het echt de baby-uitvinding van de eeuw! zolang als de mensheid bestaat

leuk, BE! Ik ben benieuwd hoe het bevalt
Overigens wordt hier de framedrager naar volle tevredenheid gebruikt. Soms door mij, maar vooral door M. Hij heeft het niet zo op "al dat knoopgedoe" maar hier is hij heel tevreden over.

* owlet wil ook weer een klein frummeltje in een comfy tricotdoek

[ Bericht 9% gewijzigd door owlet op 28-01-2008 23:37:38 ]
pi_56374700
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:23 schreef E.T. het volgende:
Ik zal mijnes binnenkort eens wassen en een knoop-handleiding uitprinten

En dan maar eens oefenen met een kat ofzo
ohoh nou ik weet niet hoe jou katten zijn maar hier zou dat geen goed plan zijn

Suggestie: teddybeer zacht en ze hebben geen nagels. Ze protesteren ook minder

Vandaag overigens weer met Yara in de draagdoek naar de winkel geweest. De kinderwagenbak staat dus ook gewoon nog op zolder
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 29 januari 2008 @ 08:04:15 #213
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56377694
o ja.. Teddybeer kan natuurlijk ook
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56377843
Onze kat wilde er half in. De andere kat durfde ik niet te proberen. Met een beer oefenen ging inderdaad beter.

Leuke foto's DeLiedje. Zo mooi, zo'n frummel in de doek.

Onze wandelwagen heeft prima dienst gedaan als bedje en is wel een paar keer gebruikt. Maar ik ben erg blij dat we geen dure hebben gekocht. Dat was zonde geweest van het geld.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56377885
Ik gebruikte de doek ook al eens als deken in de kinderwagen bak. En als Truus dan niet meer in de wagen wilde, stond ik dat ding om te knopen midden op straat. Maar dat was dus wel in de zomer, dus dan maakt het niet uit als ze 1 minuut niks over zich heen hebben... Nu lijkt me dat wat minder praktisch
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:52:00 #216
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_56381839
Ik word helemaal enthousiast over zo'n (lange) draagdoek door de de verhalen die ik hier lees. Ik had er zelfs al bijna een besteld, maar ik heb nog een paar vragen...
Aangezien ik eind mei ben uitgerekend, vraag ik me af of het niet erg warm is met zo'n doek, zowel voor mij als voor de baby?
En een andere minder belangrijke vraag... Letten jullie bij de kleur van de doek op wat leuk bij de baby(spulletjes) staat, of meer welke kleur jezelf goed staat? Bij mij staat bijvoorbeeld rood/rose/paars erg goed (maar dan wil mijn man waarschijnlijk niet met zo'n doek lopen, maar misschien dat hij dat sowieso niet wil). Blauw zou ook kunnen, maar die groene doeken die ik zie (en ik erg mooi vind) kleuren echt niet bij mijn gezicht....
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_56381921
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:52 schreef Grijs het volgende:
Ik word helemaal enthousiast over zo'n (lange) draagdoek door de de verhalen die ik hier lees. Ik had er zelfs al bijna een besteld, maar ik heb nog een paar vragen...
Aangezien ik eind mei ben uitgerekend, vraag ik me af of het niet erg warm is met zo'n doek, zowel voor mij als voor de baby?
En een andere minder belangrijke vraag... Letten jullie bij de kleur van de doek op wat leuk bij de baby(spulletjes) staat, of meer welke kleur jezelf goed staat? Bij mij staat bijvoorbeeld rood/rose/paars erg goed (maar dan wil mijn man waarschijnlijk niet met zo'n doek lopen, maar misschien dat hij dat sowieso niet wil). Blauw zou ook kunnen, maar die groene doeken die ik zie (en ik erg mooi vind) kleuren echt niet bij mijn gezicht....
Welke kleur jezelf goed staat. Maar dat deed ik bij babykleertjes eigenlijk ook.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:57:07 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56381971
Ik heb bewust voor een heel neutrale kleur gekozen zodat die bij de meeste van mijn outfits (en die van mijn man) zou passen.
De baby ligt vaak helemaal verscholen in de doek dus die kleertjes zie je al niet en hoewel ook ik hele erg over appeltjesgroen heb getwijfeld durfde ik dat iig niet aan omdat dat nog wel eens zou kunnen vloeken bij wat ik (of F. ) aan zou kunnen trekken.
Onzin, want ik draag op dit moment nog steeds voornamelijk zwart en dan zou kleur juist wel leuk zijn, maar goed...
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:57:52 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56381990
Oh,en ik vind die met die ster erop ook echt heel gaaf, maar aangezien ik niet superslank ben, vrees ik dat ik dan echt zo'n slagschip wordt.
pi_56382024
Volgens mijn man ben ik de enige die zo gek is om rekening te houden met zo een dingen.
Hij loopt dan ook zonder problemen rond met mijn oranje bloementjesluiertas.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:40:29 #221
108648 cattie
lieve moeder
pi_56383049
Mijn man vind draagdoeken geweldig, maar onze tricot draagdoek vreselijk, want roze. Hij heeft hem veel gedragen maar elke keer wat over de kleur gezegd. Daarom heb ik voor de zekerheid nu alvast de draagdoek van kozakken overgekocht, bruin met streepjes, zodat ik van dat gezeur af ben.
Moraal van dit verhaal: als je wilt dat je man ook draagt en niet zeurt, even van te voren overleggen.
Onze mei tai is groen met camouflage stof, dat vindt mijn man dan weer geweldig.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:53:15 #222
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56386504
Ooooooooooh Cattie had jij Ive in een rooooze draagdoehoek?

En Floortje in de limoenslen
Hanne zag de foto's en zei meteen "baby in doek" Toen ik zei dat dat haar doek was geweest zei ze "past niet meer he? Baby wel" Mijn kleine pientere popje.

Husb heeft Hanne geloof ik een paar keer gedragen in de boven genoemde en getoonde ( ) groene tricotslen (oké die keren dat hij die droeg zijn op één hand te tellen maar goed)
Maar nu tilt hij zich liever een breuk dan dat hij de rood-wit met rood-wit-roze-blauw geblokte MeiTai omknoopt..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 17:48:31 #223
108648 cattie
lieve moeder
pi_56390741

Men in pink!

Mijn man wurgt me denk ik als hij ziet dat ik deze foto heb gepost!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 17:53:36 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56390849
Staat hem goed hoor!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 17:58:45 #225
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56390993

Ja maar, ja maar.. Dat is toch oud-roze.. Hij lijkt wel bijna paars.. (de doek he, niet je man)

Ik dacht al aan een zuurstokjesverschijning. Aalhoewel.. Kerels lijken vaak dat (kleur)verschil niet te zien. heeft een heel donkerblauw shirt, dat is ook steevast zwart. Ook al leg je er iets zwarts naast en zie je dan dat het wél blauw is.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')