quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:53 schreef GrOuNd_ZeRo het volgende:
Ik ben een Nederlander die geboren en getoocht is in Nederland, ik heb een vrouwtje ontmoet over het internet die uit het Verengide Staten komt, ik ben toen op bezoek geweest en we werden verlieft, ik trouwde met haar en ik woonde en werkte in de VS voor een paar maanden, daarna zijn we terug naar Nederland gegaan voor een anderhalf jaar, zij kreeg geen burgerschap en toen zijn we terug naar Amerika gegaan, ik heb daar voor 9 maanden gewerkt en toen ben ik het Amerikaanse leger in gegaan omdat die baan slecht betaald was.
Ik ben nu in Zuid Korea en ik hoop dat ik niet naar Irak ga.
Maar ben ik slecht omdat ik me land heb verlaten en het Amerikaanse leger ingegaan ben?
Mss is het geen slecht idee om dat idee te gaan verspreidenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:15 schreef Baird het volgende:
Ja....
Dan zou ongeveer 3 kwart van de Marokkanen in Nederland ook een landverrader zijn.... En je weet wat Allah van verraders vindt.....
Mooi, heb jij toevallig een werkend telefoonnummer van USO op Camp Kim, die op hun website werkt niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:53 schreef GrOuNd_ZeRo het volgende:
Ik ben een Nederlander die geboren en getoocht is in Nederland, ik heb een vrouwtje ontmoet over het internet die uit het Verengide Staten komt, ik ben toen op bezoek geweest en we werden verlieft, ik trouwde met haar en ik woonde en werkte in de VS voor een paar maanden, daarna zijn we terug naar Nederland gegaan voor een anderhalf jaar, zij kreeg geen burgerschap en toen zijn we terug naar Amerika gegaan, ik heb daar voor 9 maanden gewerkt en toen ben ik het Amerikaanse leger in gegaan omdat die baan slecht betaald was.
Ik ben nu in Zuid Korea en ik hoop dat ik niet naar Irak ga.
Maar ben ik slecht omdat ik me land heb verlaten en het Amerikaanse leger ingegaan ben?
Ringo, ik zie nog veel meer fouten in z'n tekst die jij niet eens opgemerkt hebt, zwakbegaafde die je bent.quote:
en geef ze eens ongelijk, wat moet je nu met een welwillned westers geörienteerd meiske als je een hele roedel achtergestelden kan binnenhalenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:56 schreef trancethrust het volgende:
Is gewoon allemaal de schuld van de NL staat; hadden ze je meisje maar hier moeten laten blijven.
Ik ben er voor om zo veel mogelijk oorlogszuchtige Amerikanen het land uit te gooien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
en geef ze eens ongelijk, wat moet je nu met een welwillned westers geörienteerd meiske als je een hele roedel achtergestelden kan binnenhalen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |