quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:45 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Matige OP.
Dan probeer je toch even een andere player........(Lobasca of zoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:46 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, ik heb 2GB RAM en heb het virtual memory ook al een keer naar D: verplaatst.
Volgens mij is het dus een instelling van Media player. ;{
Van Hermien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
Wie is Gert?
Ik ga niet nog een keer zwaaien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ik wel gebruiken, dank! En nu ben ik echt weg.
Beterschapquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ik wel gebruiken, dank! En nu ben ik echt weg.
Dan doe ik het wel voor je:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer zwaaien.![]()
Telefoneer jij wel eens met haar?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan probeer je toch even een andere player........(Lobasca of zo)
Val dood ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem dan ook een Apple......![]()
Yes, got one. Maarre, dan weet je zeker dat je de DGK streams niet gemakkelijk kunt kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WTFquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, nooit gedaan..... Je komt er zeker niet vanaf?![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had een kopie/paste onder de knop maar dat is nu weer wat andersquote:
Ik bekijk ze ook vaak met een ongemakkelijk gevoel.....same difference...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Yes, got one. Maarre, dan weet je zeker dat je de DGK streams niet gemakkelijk kunt kijken.![]()
Try harder!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe "ofzo"..... mag dat?![]()
![]()
Ik voel me hier helemaal thuisquote:
leg eens uit waarom.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind jou nogal langdraderig .......![]()
Biertjequote:
Neem nu dat computerprobleem.....het duurt al twee moederborden, twee grafische kaarten, extra geheugen, 1001 SC's lang en nog steeds mis je frames......quote:
Nee, een man en homo het is dat je naam neemmenietserieus is anders had ik het wel geweten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, ben je een lekker wijf?![]()
Heb ik niet ... Wel verse jus..quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, een man en homo het is dat je naam neemmenietserieus is anders had ik het wel geweten.
Vandaar dat ik HiDiHo om hulp vraag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem nu dat computerprobleem.....het duurt al twee moederborden, twee grafische kaarten, extra geheugen, 1001 SC's lang en nog steeds mis je frames......'t Gaat allemaal zo retetraag met je....
Hij is aan het nadeken, frame voor frame.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Pak ze, APK.
En dan hebben we het er nog niet eens over gehad dat ze zwanger is van gertquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En je voorspel met Lobasca, daar wordt alleen de KPN voorlopig beter van......
Lang leve de kutconfiguraties.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem nu dat computerprobleem.....het duurt al twee moederborden, twee grafische kaarten, extra geheugen, 1001 SC's lang en nog steeds mis je frames......'t Gaat allemaal zo retetraag met je....
Tering man, je begint écht traag te worden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:01 schreef APK het volgende:
[..]
Vandaar dat ik HiDiHo om hulp vraag.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0Uem8L6eteg
Wil je ruzie ofzo?
Kun je best krijgen hoor.
Voor of na dat ik doodgevallen benquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:01 schreef APK het volgende:
\
Wil je ruzie ofzo?
Kun je best krijgen hoor.
Wat opzich het meest tragische van het hele verhaal is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan hebben we het er nog niet eens over gehad dat ze zwanger is van gert![]()
Das niet handig .. Hup een rozequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is ook goed te doen, maar heb vandaag al 10 sinaasappels geperst..![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lang leve de kutconfiguraties.Sommigen zijn beter af met een DELL.
Dat zeg ik. hij moet werk maken van Lobasca.......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lang leve de kutconfiguraties.Sommigen zijn beter af met een DEL.
Hoe weet jij dat ik een HI-abo heb?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En je voorspel met Lobasca, daar wordt alleen de KPN voorlopig beter van......
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat opzich het meest tragische van het hele verhaal is.
Over kutconfiguraties gesproken...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zeg ik. hij moet werk maken van Lobasca.......![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zeg ik. hij moet werk maken van Lobasca.......![]()
Gert heeft me alweer gedumptquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat opzich het meest tragische van het hele verhaal is.
En dat kind is half blauw.quote:
Omdat jij met je natte doos tegen APK op loopt te rijden.quote:
Muheheh,quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom niet? Scheelt hem op zeker 4 keer reizen per jaar naar Thailand.......
Is Gert een Indo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En dat kind is half blauw.
Soort zacht homo blauw.
Volgens mij ben ik de laatste persoon op aarde die alles terugleest.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor of na dat ik doodgevallen ben![]()
![]()
![]()
Gert is toch getrouwd?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Omdat jij met je natte doos tegen APK op loopt te rijden.
Die Blauwe stinkerd heeft ook gevoelens.![]()
Met zijn rechterhand omdat zijn linkerhand te druk bezig was met de magnetron lasagna.quote:
En wat dacht je van alimentatiequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Whatever..ik zit met jong..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Met zijn rechterhand omdat zijn linkerhand te druk bezig was met de magnetron lasagna.
Dat zijn dezelfde mensen, die werden pas blauw hier in dit koude kikkerlandje..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wie zijn die pinda mensen dan!?![]()
Het komt erop neer dat hij zich straks nóg een keer op een betonnen trap tieft.quote:
Friday!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niets joh.....maar je hebt van die leuke intikkertjes vanavond.....![]()
Aaaaah...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen, die werden pas blauw hier in dit koude kikkerlandje..
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat hij zich straks nóg een keer op een betonnen trap tieft.
Gewoon uit pure ellende.
Misschien zijn er nog wel een paar moderators die dat zouden willen doen......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat hij zich straks nóg een keer op een betonnen trap tieft.
Gewoon uit pure ellende.
Dat is niet echt een verklaring voor de remsporen op zijn overhemd vanmiddag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik draai alleen maar mooie plaatjes voor hem
![]()
We hebben er ongeveer 32 dus we kunnen er wel een paar missen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog wel een paar moderators die dat zouden willen doen......![]()
Niemand, zelfs jij nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Wie loopt nou de hele tijd met die teringkloon te posten?![]()
Sorry..quote:
Daar ben ik onschuldig..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:11 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat is niet echt een verklaring voor de remsporen op zijn overhemd vanmiddag.
32 maar? Ze veroorzaken gedoe voor 100quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:11 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
We hebben er ongeveer 32 dus we kunnen er wel een paar missen.
Ik zie alleen Gert nog weleens dronken voorbijkomen met een opwarm maaltijd op zijn schoot.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
32 maar? Ze veroorzaken gedoe voor 100
Jouw naam in slakkenspoor op zijn nette goed was aanleiding genoeg, jongedame.quote:
Is dat niet de kleine waar hij op moet passen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:14 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik zie alleen Gert nog weleens dronken voorbijkomen met een opwarm maaltijd op zijn schoot.
Zonder Gert te feliciteren in het daarvoor bestemde topic?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou luitjes........het was mij in ieder geval een waar genoegen. Iedereen lekker slapen voor straks....ik ga alvast.....![]()
![]()
![]()
![]()
Hidaho, let jij even op?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:14 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jouw naam in slakkenspoor op zijn nette goed was aanleiding genoeg, jongedame.
okidokiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou luitjes........het was mij in ieder geval een waar genoegen. Iedereen lekker slapen voor straks....ik ga alvast.....![]()
![]()
![]()
![]()
Hidaho, let jij even op?
Hij doet een poging zijn kleine warm te houden, met die magnetronmaaltijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat niet de kleine waar hij op moet passen?
Misschien moet jij voortaan goed ondergoed aan tijdens je lapdances.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien moet 'ie een slabbetje om bij MacDonalds voortaan..
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Wie loopt nou de hele tijd met die teringkloon te posten?![]()
Ik denk over hem zoals hij vermoedelijk over mij. Ik adviseer hem een betonnen trap.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Hij is nogal gevoelig als het aankomt op wat users over hem denken.
Laat HiDi anders even lekker in je pc rommelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:18 schreef APK het volgende:
Maar euh, Hidihi, heb je nog tips voor Mediaplayer?
Aan de specs van mijn puter ligt het dus niet.
Wat gebeurt er? of niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:18 schreef APK het volgende:
Maar euh, Hidihi, heb je nog tips voor Mediaplayer?
Aan de specs van mijn puter ligt het dus niet.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Misschien moet jij voortaan goed ondergoed aan tijdens je lapdances.
En we controleren hetquote:
Tut tut tut...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk over hem zoals hij vermoedelijk over mij. Ik adviseer hem een betonnen trap.....![]()
Ik kwam hem laatst nog tegen bij de AH, met een wagen vol gourgettes..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tut tut tut...
Een béétje vriendelijker tegen onze enige echte, psychopatische, anti-AH, DGK relmod mag ook wel.
Dat plaatje klopt nietquote:
Da's voor Sophie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kwam hem laatst nog tegen bij de AH, met een wagen vol gourgettes..
WTFquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kwam hem laatst nog tegen bij de AH, met een wagen vol gourgettes..
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:24 schreef TherAngelina het volgende:
Komkommers zijn geyler.
Annanasquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:24 schreef TherAngelina het volgende:
Komkommers zijn geyler.
owkeejquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik laat jou altijd voorgaan op de trap![]()
Probeer eens een hele, moet lukken, desnoods met glijmiddel....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vinnik ook, ga er nu één half soldaat maken
![]()
Scherp, Donnie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:29 schreef TherAngelina het volgende:
Theringkloon.
Oehquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vinnik ook, ga er nu één half soldaat maken
![]()
Banaanquote:
Das geen uitdagingquote:
Nou dan kan je wel ff lekker een balletje slaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb al een appel, peer, banaan en sinaasappels op vandaag..
En een liter CBquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan kan je wel ff lekker een balletje slaan![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb al een appel, peer, banaan en sinaasappels op vandaag..
Analverkehr wird der After (Anus) stimuliert.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, anaal zal nog niet meevallen........zonder dat hij nog meer krom trekt..
Green or Gold?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
goed bezig
ik heb nog kiwi's liggen![]()
Waarom zit zijn rechter sok nou daar .. Ik zie niksquote:
Greenquote:
Dronken droppie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:39 schreef APK het volgende:
Going up, to the spirits in the sky!![]()
Sorry, staat op repeat hier.![]()
Getting there!quote:
Moet ik het ff doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:42 schreef TherAngelina het volgende:
Mijn Theringkloon had allang gezegd dat ik een geyl mokkel was.
Dat vlekt niet ..quote:
Lager, lager, lager!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:43 schreef TherAngelina het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=RY5xBJCGPVc
Ik vind je wel een geil mokkel!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:42 schreef TherAngelina het volgende:
Maar ik ben een vrouwspersoonquote:
Ik ben alweer nuchterquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:44 schreef APK het volgende:
[..]
Getting there!![]()
Vermoeidheid speelt ook een rol.![]()
Tommmmmm, wat ben jij één van een leuk stelletjequote:
Voor jouquote:
Lieffffquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:49 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Tommmmmm, wat ben jij één van een leuk stelletje!
En ja ik meen het wel, maar hij is alweer droog.
Blondquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor jou
En mij hehehehe[ afbeelding ]
Nee ik ook niet... Het enigste wat mn avond wat gezellig maakt is de joint, ziek thuis zijn is maar nietsquote:
Nee grijsquote:
Huh ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:50 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zo mannelijk ben ik nu ook weer niet.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor jou
En mij hehehehe[ afbeelding ]
Moet je daar ook voor naar buitenquote:
Jorisquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
En voor jou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie kies je?
Je kunt ze ook allebei nemen.
Wie is die bovenste sukkelquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
En voor jou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie kies je?
Je kunt ze ook allebei nemen.
Thanksquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Beterschap.
Welterusten alvast!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie is die bovenste sukkel![]()
Nummer twee dus![]()
Ja dat was per ongeluk Lobasca's luvahquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie is die bovenste sukkel![]()
Nummer twee dus![]()
Ach..ik vind er zo veel leuk!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jááá volgens mij was jij het die hem leuk vond!
Mijn verzameling word groterquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja dat was per ongeluk Lobasca's luvah.
John is yours! Mét gleufhoed.
Who the fuck is dat .. en hij heb geen haar maar gordijnenquote:
En sooo....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:59 schreef Lobasca het volgende:
Bij die v/d Heuvel vraag ik me altijd af of 'ie een hazenlip heeft gehad?
Niks, maar dat gaat altijd door mijn hoofd...volgens mij heeft 'ie ook hele slappe lippen..quote:
Jaren verkering gehad met een hazelip vriendje .. Niks mis meequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks, maar dat gaat altijd door mijn hoofd...volgens mij heeft 'ie ook hele slappe lippen..
Dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaren verkering gehad met een hazelip vriendje .. Niks mis mee![]()
Wel een berg plaksel in dat haarquote:
Die hang ik boven mijn bedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:06 schreef TherAngelina het volgende:
[ afbeelding ]
Was de laatste keer.
Wheheheheheheee Was wel lekkerquote:
Denk dat ik ook maar ga slapenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:06 schreef TherAngelina het volgende:
[ afbeelding ]
Was de laatste keer.
Doei...quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:11 schreef TheSorrow het volgende:
Gericht @ Lobesca, had niet verw8 dat t zo snel zou gaan zo laat nogVet
Truste schat, volgende keer bij jouquote:
Welnee nu blijft ze nog ffquote:
Doen we darling!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Truste schat, volgende keer bij jou![]()
![]()
Wat je rookte, je ging nog een peukkie rokenquote:
Zieken ... maar er valt niks meer te zieken .,.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:18 schreef TheSorrow het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog zo laat opOf al wakker?
Gaar is dat hequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zieken ... maar er valt niks meer te zieken .,.![]()
As rapenquote:
Je mag er zijn. Trustequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:42 schreef TherAngelina het volgende:
Oi, je zou dat niet meer zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:31 schreef -Lacrimosa- het volgende:
[..]
En jij helemaal lekkere dikbil van me..![]()
Dat zijn geen rapen dat zijn uhhh die dingen van mijn schooltuintjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:28 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
Ronde of platte knollen met een lichtpaarse tot witte of gele kleur.
Rooie uien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:40 schreef Soury het volgende:
O.k. dat zijn rapen... Maar hoe heten nou die rooie dingen (wit van binnen) wel lekker . Op je sla enz.. Help anders slaap ik niet![]()
Zijn rood van binnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:41 schreef TheSorrow het volgende:
Biet?
Wat een schattig woordjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:42 schreef TheSorrow het volgende:
Radijsje?
TheSorrow, voor al je slaapproblemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:43 schreef Soury het volgende:
Whhhaaa het schoot erin RADIJS ... WTF kon er verdomme niet opkomen .. Hehehehehehehehehehe Kan ik ook lekker slapen [ afbeelding ]
I was right!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een schattig woordje![]()
![]()
Maar zou zomaar kunnen idd.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
TheSorrow, voor al je slaapproblemen![]()
![]()
Truste![]()
Aan wiequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:52 schreef TheSorrow het volgende:
Sorrry![]()
* TheSorrow geeft een massage
Truste Angiequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:53 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ga slapen, lieve mensen!
En gezien 'BRB' de nieuwe 'Doei' schijnt te zijn...
BRB!![]()
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:53 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ga slapen, lieve mensen!
En gezien 'BRB' de nieuwe 'Doei' schijnt te zijn...
BRB!![]()
Iedereen die er 1 wenstquote:
Yoh Vervelendquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 05:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Iedereen die er 1 wenstIkzelf ook wel trouwens, spiertje links in mn nek is echt très pijnlijk
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh, nog niet geslapen en dat ga ik nu doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:50 schreef TheSorrow het volgende:
Waarom zo vroeg wakker op een zaterdag?
Ik ook, maar niet moequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh, nog niet geslapen en dat ga ik nu doen![]()
![]()
![]()
Kinderenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:50 schreef TheSorrow het volgende:
Waarom zo vroeg wakker op een zaterdag?
Ze hebben je daar niet gehouden en in een kooi gestopt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:40 schreef Gert het volgende:
En ik was naar de dierentuin, maar Bokito heeft de mazelen gehad en was niet te begluren. Kutbeest.![]()
Je moeder !!! Je moeder !!! Je moeder !!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben je daar niet gehouden en in een kooi gestopt?
Huh huh huh.
Waar is je humor man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moeder !!! Je moeder !!! Je moeder !! [ afbeelding ]
Zei ze weer dat jouw pikkie kleiner was dan die van mij?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:51 schreef Gert het volgende:
Je moeder !!! Je moeder !!! Je moeder !! [ afbeelding ]
Thx lief !!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
KZ, ik zou het met alle liefde voor je doen maar ik denk dat je toch bij Leandra moet zijn want ik had met dat ding geen reet te maken.
Ik had alleen de plaatjes enzo gemaakt.
No problem.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx lief !!!
Kun jij die PM aan haar doorsturen ?
Dank alvast![]()
Done, en nou maar hopen dat ze nog een keer nuchter online komt.quote:
Het heeft geen haast en ze kan die gast uit mn link gewoon PM en............. ook als ze er geen zin in heeft. Ik ben slechts een doorgeefluikjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Done, en nou maar hopen dat ze nog een keer nuchter online komt.
Bijna goed. Jij kwam wel voor in een vergelijking die ze maakte, maar dat was met de herdershond van de buren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Zei ze weer dat jouw pikkie kleiner was dan die van mij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |