quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:45 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Matige OP.
Dan probeer je toch even een andere player........(Lobasca of zoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:46 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, ik heb 2GB RAM en heb het virtual memory ook al een keer naar D: verplaatst.
Volgens mij is het dus een instelling van Media player. ;{
Van Hermien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
Wie is Gert?
Ik ga niet nog een keer zwaaien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ik wel gebruiken, dank! En nu ben ik echt weg.
Beterschapquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ik wel gebruiken, dank! En nu ben ik echt weg.
Dan doe ik het wel voor je:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer zwaaien.![]()
Telefoneer jij wel eens met haar?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan probeer je toch even een andere player........(Lobasca of zo)
Val dood ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem dan ook een Apple......![]()
Yes, got one. Maarre, dan weet je zeker dat je de DGK streams niet gemakkelijk kunt kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WTFquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, nooit gedaan..... Je komt er zeker niet vanaf?![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had een kopie/paste onder de knop maar dat is nu weer wat andersquote:
Ik bekijk ze ook vaak met een ongemakkelijk gevoel.....same difference...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Yes, got one. Maarre, dan weet je zeker dat je de DGK streams niet gemakkelijk kunt kijken.![]()
Try harder!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe "ofzo"..... mag dat?![]()
![]()
Ik voel me hier helemaal thuisquote:
leg eens uit waarom.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind jou nogal langdraderig .......![]()
Biertjequote:
Neem nu dat computerprobleem.....het duurt al twee moederborden, twee grafische kaarten, extra geheugen, 1001 SC's lang en nog steeds mis je frames......quote:
Nee, een man en homo het is dat je naam neemmenietserieus is anders had ik het wel geweten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, ben je een lekker wijf?![]()
Heb ik niet ... Wel verse jus..quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, een man en homo het is dat je naam neemmenietserieus is anders had ik het wel geweten.
Vandaar dat ik HiDiHo om hulp vraag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem nu dat computerprobleem.....het duurt al twee moederborden, twee grafische kaarten, extra geheugen, 1001 SC's lang en nog steeds mis je frames......'t Gaat allemaal zo retetraag met je....
Hij is aan het nadeken, frame voor frame.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Pak ze, APK.
En dan hebben we het er nog niet eens over gehad dat ze zwanger is van gertquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En je voorspel met Lobasca, daar wordt alleen de KPN voorlopig beter van......
Lang leve de kutconfiguraties.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem nu dat computerprobleem.....het duurt al twee moederborden, twee grafische kaarten, extra geheugen, 1001 SC's lang en nog steeds mis je frames......'t Gaat allemaal zo retetraag met je....
Tering man, je begint écht traag te worden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:01 schreef APK het volgende:
[..]
Vandaar dat ik HiDiHo om hulp vraag.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0Uem8L6eteg
Wil je ruzie ofzo?
Kun je best krijgen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |