V in hjet roodquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rood wit blauw
Hey Yuriquote:
Mij is ist alles gut,quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey YuriAlles goed?
Ik lurk wel veel hoor, maar de vragen zijn soms echt te moeilijk
Maar dit is toch wel de winkel waar ik mijn airmiles spaar![]()
Helemaal goed hoor! Alle kuren zijn voorbij, nu nog een laatste correctie operatie en Bwennie is weer "on the road"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mij is ist alles gut,
en met jou?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Helemaal goed hoor! Alle kuren zijn voorbij, nu nog een laatste correctie operatie en Bwennie is weer "on the road"
Is ChrisJX nog aanwezig btw?
Okayquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Wat jij zegt is het oude logo
stond nog open, helemaal goedquote:
pruttel pruttel pruttel we lopen weerquote:
moest jij geen vraag stellen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:59 schreef ChrisJX het volgende:
Ik dacht altijd Amsterdam (en Noord-Holland dus), maar dat zal dan wel niet
quote:
Een reactie binnen 5 minutenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De internationale organisatie die domeinnamen bijhoudt en uitgeeft
da's patrick hernandezquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
born to be alive
we hebben een fan!quote:
qonmann +1quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:34 schreef qonmann het volgende:
LSD ; drugs dus
Wat meer info:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:43 schreef Homdeck het volgende:
geen idee. ik ben hier heel slecht in.
Katarina Witt is goed , de bekendste kunstrijdster aller tijden denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:50 schreef Homdeck het volgende:
die duitse zeker? catharina witt o.i.d.?
die jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:54 schreef qonmann het volgende:
De turnster was Nadia Comaneci, ook zeer bekend
quote:De naamis een verzamelnaam. Er was een groot aantal met elkaar verwante gemeenschappen in de Nieuwe Steentijd, wonend in het gebied vanaf zuidelijk Scandinavië en noordelijk Europa (vanaf Nederland tot aan de huidige Oekraïne).
De Nederlandse tak maakte deel uit van de Westgroep. Deze groep liet de hunebedden achter in zijn leefgebied, het huidige Drenthe en het aangrenzende Nedersaksen.
village people is jou ook op het lijf geschreven hè?quote:
Dan was er geen vervolg-fofotootje van K.de Witt geplaatst denk ikquote:
De Ovalen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:22 schreef Homdeck het volgende:
de naam verwijst naar de vorm van de voorwerpen die in de hunebedden werden aangetroffen
Jawel hoor uit de playboyquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dan was er geen vervolg-fofotootje van K.de Witt geplaatst denk ik![]()
Niet helemaal het juiste antwoord.quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:26 schreef Cobra4 het volgende:
Een school van een kerk?
Godsdienstonderwijs of Bijbelstudiequote:Op zondag 28 oktober 2007 08:45 schreef Cobra4 het volgende:
Les in het geloof?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:50 schreef ChrisJX het volgende:
Neutraal Moresnet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |