abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54243101
Samen met vrouwlief naar Engeland met de boot. Mijn vrouw is Russische en heeft gewoon en verblijfsvergunning. Om 7.00 bij Hoek van Holland, paspoort controle...en ja hoor. Mijn vrouw mocht niet de boot op...schengen countries only, dus niet Engeland......beeeetje dom van mij natuurlijk...:(...naja, wel geld terug gekregen.
pi_54243670
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:05 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ik heb het zelf niet mee gemaakt, maar iemand op het werk waar ik een vakantiebaantje had.

2 jaar geleden gingen ze met het gezin op wintersport in Frankrijk. Alles ingepakt, goede zin, en de TomTom ingesteld. Op naar Frankrijk.
Ze waren al een tijd aan het rijden, en de man vond het een beetje vreemd dat ze meer richting Italie reden dan richting Frankrijk. Maargoed de TomTom gaf het aan dus het zou wel goed zijn. Na een tijd reden ze opeens de grens over van Italie. Toen zijn ze ergens gestopt omdat ze dachten dat er toch iets niet zou kloppen met de TomTom.
Wat bleek. Ze gingen naar een plek in Frankrijk die dezelfde naam heeft als een plek in Italie. Je raad het al, ze hadden die plek in Italie ingestelt op de TomTom.

jaaaaaaaaaaa nou kom ik ook op een

Collega van m'n pa ging eens dochterlief wegbrengen naar het vliegveld van Dusseldorf. Dus hij op z'n tomtom hopsakee naar Dusseldorf International Airport.

Komen ze daar moesten ze op Weeze zijn Vlucht gemist
pi_54243821
tvp
  maandag 29 oktober 2007 @ 14:05:11 #29
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_54243873
In Griekenland waren mijn vakantiegenootje en ik nog zo NIET in de stemming om naar huis te gaan dat we niet aan het opletten waren. Het was een klein vliegveld, met 2 "gates" een in- en uitgang. We stonden te wachten, tot iemand in paniek vroeg of we Nederlands waren. Het vliegtuig zou namelijk nu vertrekken, de trap was al bijna weggereden... We konden dus nog net instappen en hebben voor wat vertraging gezorgd...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_54245538
We waren vorig jaar met kerst in Frankrijk snowboarden. Na een paar dagen had ik die pistes bij ons in de buurt allemaal wel gezien dus ik ging met mn vriendin via allerlei slechte pistes (want: weinig sneeuw) naar een ander dorpje boarden. We hadden flink wat pistes en liften gehad en rond half 4 besloten we maar weer naar ons dorpje terug te gaan. We zaten nog geen 2 min in de lift of mn vriendin liet haar skistok vallen. Dus wij 15 min bovenaan de lift gewacht op die stok en toen kwamen we erachter dat we de verkeerde stoeltjeslift genomen hadden!! We zaten op de verkeerde berg . Ik dacht de oplossing te hebben door een flink stuk offpiste te gaan, maar uiteindelijk moesten we lopen omdat er geen sneeuw lag. Vriendin pissig (skiet max. blauw) en inmiddels werd het al schemerig. Uiteindelijk een uur over die afdaling gedaan, wij de goede lift weer naar boven genomen en toen bleek dat de liften gingen sluiten, dus we konden alleen maar weer terug. We zaten dus vast in het dorpje dat hemelsbreed 20km verder lag. Enige oplossing was een taxi, dus wij nog ff wat gedronken daar en een taxi gebeld. Zitten we een kwartier in die auto, denk ik nou toch maar eens vragen hoe ver het eigenlijk is terug... "about 45 minutes.." wááááát!!!! Bleek namelijk dat die taxi eerst naar het dal moest, vervolgens om de berg heen en via een ander bergweggetje weer omhoog.
Uiteindelijk 75 euro taxi kosten moeten betalen!! En dat nog wel op kerstavond!!!

Ben van de zomer in Portugal geweest met rugzakkie, tentje, matje en de hele mikmak mee. Via google had ik een camping ergens gevonden in het Noorden van Portugal, en we hadden afgesproken dat die eigenaar ons ergens zou ophalen. Na een hele dag reizen vanaf Porto komen we aan waar die vent ons kwam halen, leek allemaal dikke prima dus wij daaro tentje opzetten en we wilde wat in de omgeving doen daar.
Wat bleek, het lag dus echt in the middle of nowhere, dichtbijzijnste dorpje was 10 km ver en alleen bereikbaar via een bergweggetje en het was daar de hele dag 35 graden, veel te warm om te lopen. Na een ochtendje aan het zwembad gezeten te hebben waren we het zat en we maakten plannen om daar weer weg te gaan. De volgende dag die vent zover gekregen om ons met veel gezeik bij dat dorpje af te gooien, wij hele dag gewacht op de bus en uiteindelijk weer de reis gemaakt naar Porto waar we 's nachts om 1uur nog rondgelopen hebben opzoek naar een hotel, gelukkig wel gevonden!
3 dagen naar de klote, erg zonde was dat. Maargoed we kunnen wel zeggen dat we het noorden gezien hebben...
pi_54245556
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:53 schreef WooZ het volgende:

[..]

jaaaaaaaaaaa nou kom ik ook op een

Collega van m'n pa ging eens dochterlief wegbrengen naar het vliegveld van Dusseldorf. Dus hij op z'n tomtom hopsakee naar Dusseldorf International Airport.

Komen ze daar moesten ze op Weeze zijn Vlucht gemist
Dat meen je Wat een lutser ben je dan. Dusseldorf ligt ongeveer een uur verder dld in dan weeze

Mensen die compleet op hun tomtom vertrouwen zouden ze een nekschot moeten geven
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:38:16 #32
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_54245617
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die compleet op hun tomtom vertrouwen zouden ze een nekschot moeten geven
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_54248186
Niet mijn blunder, wel meegemaakt.

Was nog met m'n ouders mee op vakantie, in Engeland. We zouden vanaf het huisje waar we zaten een dagje naar Londen gaan, met de trein. Eerst met de auto naar het station. Parkeerterrein daar vlakbij was erg druk en je moest er geloof ik ook betalen. Dus mijn vader rijdt dat terrein weer af, op zoek naar een ander plekje. Wat verder van het station was nog een parkeerterrein, veel rustiger en bovendien gratis. Hoppa!

Komen we 's avonds terug uit Londen, staat onze auto daar helemaal alleen op een donker en afgesloten terrein. Hek eromheen, poort op slot. Dat terrein bleek dus bij een bedrijf te horen en het bedrijf was dicht. Oeps.

Gelukkig waren er nog mensen in het bedrijf. Die hadden al zo'n vermoeden dat we onwetende toeristen waren toen ze een auto met Nederlands kenteken op hun terrein hadden zien staan. Ze konden er wel om lachen gelukkig.
  maandag 29 oktober 2007 @ 18:17:02 #34
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54248379
Wat denk je van een hele avond Engels praten met iemand die gewoon Nederlands blijkt te zijn. Als ik me niet vergis was dat óók op Ko Pagn Nan.
pi_54248392
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:17 schreef renzell het volgende:
Wat denk je van een hele avond Engels praten met iemand die gewoon Nederlands blijkt te zijn. Als ik me niet vergis was dat óók op Ko Pagn Nan.
Geen een keer aan elkaar gevraagd waar de ander vandaag komt?
  maandag 29 oktober 2007 @ 18:24:25 #36
105888 renzell
pi_54248521
Nee dus...

Apparently other things on our mind...

[ Bericht 25% gewijzigd door renzell op 30-10-2007 09:27:12 ]
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:18:15 #37
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_54250760
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:17 schreef renzell het volgende:
Dat is wel erg
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_54250859
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:17 schreef Niek. het volgende:

[..]

Geen een keer aan elkaar gevraagd waar de ander vandaag komt?
heb ik ook een keer gehad op de Loveparade in Berlijn! waren bij zo'n afterparty, raakte ik bij de WC's aan de praat met een jongen, spraken engels tegen elkaar! totdat ik vroeg waar hij vandaan kwam, from Holland zegt ie, lachen, gieren, brullen was dat! vervolgens vraag ik welke plaats, blijkt ie gewoon bij mij in het dorp te wonen op hemelsbreed 200 meter bij me vandaan!

ook op koh pagn nan, raakte ik in een dronken bui aan de praat met een duitser! heb nooit duits gehad op school, hele avond duits met hem lopen lullen, hij verstond me ook nog! en ik hem ook! ach ja, wat alcohol allemaal wel niet met je doet he!
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:56:13 #39
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_54251673
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 01:00 schreef Enchanter het volgende:
Eerste keer naar Amerika , maanden naar toe gellefd , alles geregeld.
5 uur voor vertrek kom ik erachter dat m'n paspoort verlopen is

Laatste keer Florida , de laatste dag nog even lunchen in een restaurant , de waitress al ons laatste geld gegeven. De auto in op weg naar het vliegveld , waren alleen vergeten dat we nog wat tolpoortjes zouden passeren.
Hele verhaal uitgelegd , de ene zei (niet al te vriendelijk) "Rij maar door" , bij de tweede , mocht ik even m;n paspoort inleveren en kreeg ik een papiertje mee , waar een rekening nummer opstond zodat ik die $ 0.75 even over kon maken zodra ik thuis was (nooit gedaan trouwens)
Kinderachtig om niet te betalen. En vrij stom, als je ooit terug wilt naar de VS.
censuur :O
pi_54259028
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:56 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Kinderachtig om niet te betalen. En vrij stom, als je ooit terug wilt naar de VS.
Nouja om die 75 cent zullen ze niet moeilijk gaan doen maar het is wel weer erg Hollands ja
pi_54260628
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:46 schreef alloutwar het volgende:

[..]

Nouja om die 75 cent zullen ze niet moeilijk gaan doen maar het is wel weer erg Hollands ja
ja boeiend de transactiekosten zijn weet ik het hoeveel euri
pi_54261774
Van m'n neef gehoord toen hij met z'n ouders en zus naar Italie op vakantie onderweg waren.
In Oostenrijk, waar ze ook even langs waren gegaan, nog even gestopt voor een drankje.
Dus m'n oom in z'n "beste" Duits: "Iech euhh muchte gern euhh ein rote wein, ein bisschen euhhhh suss aber nicht zu suss". Zegt de serveerster in accentloos Nederlands: "U kunt ook wel Nederlands spreken, hoor"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:19:54 #43
105888 renzell
pi_54263421
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 12:35 schreef spijkerbroek het volgende:
... Zegt de serveerster in accentloos Nederlands: "U kunt ook wel Nederlands spreken, hoor"
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:21:58 #44
105888 renzell
pi_54263459
Dat ineens Duits kunnen lullen als je ofwel A: zat bent, ofwel B: in de problemen zit, herken ik trouwens ook! Grappig, hoe dat werkt. Cool ook, doch?
pi_54263722
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:21 schreef renzell het volgende:
Dat ineens Duits kunnen lullen als je ofwel A: zat bent, ofwel B: in de problemen zit, herken ik trouwens ook! Grappig, hoe dat werkt. Cool ook, doch?
Als een zin bestaat uit 10 woorden dan zijn er 2 duits en 8 nederlands met een zwaar duits accent eraan
pi_54285964
Hehe dit topic maar even in de gaten houden, volgende week donderdag naar thailand dus misschien post ik binnenkort ook wel een blunder, maar ik hoop niet een al te erge xD
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
pi_54286287
3 uur te vroeg vertrekken naar Charleroi Airport, om vervolgens door een kutfile in Antwerpen (weg moest opnieuw geasfalteerd worden) toch nog 1 uur te laat te komen... mede door stomme belgische agentjes die zo nodig hun verkeersdansje op elk fucking kruispunt moesten doen

toen maar naar eindhoven gereden en vanaf daar gevlogen..
pi_54286392
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 12:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Van m'n neef gehoord toen hij met z'n ouders en zus naar Italie op vakantie onderweg waren.
In Oostenrijk, waar ze ook even langs waren gegaan, nog even gestopt voor een drankje.
Dus m'n oom in z'n "beste" Duits: "Iech euhh muchte gern euhh ein rote wein, ein bisschen euhhhh suss aber nicht zu suss". Zegt de serveerster in accentloos Nederlands: "U kunt ook wel Nederlands spreken, hoor"
Haha, zoiets heb ik ook geflikt bij een brit in spanje.. hij probeerde z'n beste spaans uit op mij, wat ik echt totaal niet kon verstaan dus ik ging supersnel spaans tegen 'm praten en hij doet net alsof hij het begreep en het er totaal mee eens was, terwijl ik echt onzin zat te praten.. op 't eind zei ik met een superbrits accent "i speak english too mate"..
  donderdag 1 november 2007 @ 10:02:20 #49
105888 renzell
pi_54297363
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:36 schreef Pr0-n00b het volgende:
Hehe dit topic maar even in de gaten houden, volgende week donderdag naar thailand dus misschien post ik binnenkort ook wel een blunder, maar ik hoop niet een al te erge xD
Als je het zo leest, lijkt Thailand inderdaad DE garantie voor te laat komen, je vlucht vergeten en meer soortgelijke zaken... Ik wens je een heel goede reis.
  zaterdag 3 november 2007 @ 09:30:20 #50
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_54333815
Of het echt een blunder is weet ik niet.... Maar ik vlieg in sommige periodes regelmatig dat ik soms verschillende vluchten door elkaar haal.
Ik kan mij herinneren dat ik niet zo lang geleden stennis aan het schoppen was bij de SkyEurope Balie op Schiphol dat ik echt geboekt had en ik in de computer moest staan voor de vlucht naar Wenen.
Nu bleek dat dat pas de 2 weken later was en dat ik toen naar Geneve moest met Easyjet. Ik kan je vertellen dat ik behoorlijk rustig en stil afdroop. (Iets met vroeg in de morgen en ik niet helemaal wakker)
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')