Waren er veel bekenden? Ik zal ook eens een keertje tijd vrij maken om zo'n meet bij te wonen. Volgens mij is er binnenkort eentje hier in Utrecht van de Fokkers die Cybernations spelen, waar ik inmiddels ook alweer een tijdje bijhoor.quote:
Lolz vertel!!!!!quote:
Die grondstoffen pak ik wel van andere spelers, dat gaat in het begin vrij makkelijk. Inmiddels heb ik al 5 succesvolle raids achter de rug, het grote voordeel van voor zonsopgang opstaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lolz vertel!!!!!
Ben nu bezig om barakken te maken op S7. Dan heb ik morgen genoeg sources om knuppelaars te maken.
Vind toch dat het beter is om met Galliers te beginnen aangezien die veel meer grondstoffen krijgen om te beginnen.
Dan ben jij de enige Romein in NW die nu al troepen heeft denk ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:27 schreef Suijk het volgende:
Ik ben Romein met 4 legionairs. De beginners bescherming gaat er nu af en ben ook bezig te farmen.
Dat klopt, daarom val ik ook alleen maar aan, je zal mijn troepen niet snel thuis aantreffen, want ze zijn gewoon constant onderweg, net zolang tot ik sterkere units kan trainen, eerder begin ik niet aan een verdedigende groep.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:28 schreef Suijk het volgende:
En ik val juist Germanen aan want die knuppelaars hebben totaal geen verdediging.
Dat zei ik net, er zijn zelfs al allianties, die hebben dus alles wat ze hebben geinvesteerd in een amassade naar level 3 te uppen, dan heb je toch echt een bord voor je kop als je het mij vraagt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:33 schreef Suijk het volgende:
Inderdaad, da's het beste.
Oh en val ook de relatief grote dorpjes aan, die hebben alleen maar grondstoffen verspild voor nutteloze gebouwen als opslagplaatsen, ambassades en marktplaatsen enzo.
En dan vanavond maar een paar units maken om vanacht te kunnen raiden.quote:Hout: 21 per uur
Klei: 21 per uur
IJzer: 22 per uur
Graan: 17 per uur
Ja, daar had ik rekening meegehouden, en dat heeft me al de nodige snoepjes opgeleverd. Het verbaast me trouwens dat er nog helemaal niemand mij heeft aangevallen, stilte voor de storm?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:06 schreef BMF het volgende:
Shit, wintertijd vergeten, protectie was er een uur eerder al af
Ik heb inderdaad het idee dat er weinig mensen actief zijn op het moment, maar dat geeft niks, ik vermaak me wel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:04 schreef BMF het volgende:
Is het bij jullie op dit moment ook zo traag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |