Die grap is toch al eens gemaakt?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:54 schreef RacerDKB het volgende:
Waarschijnlijk heet die Jan Itor ofzo
quote:you think there aren't any kids out there who wanna make the world sparkle?
Ze lopen wel achter met productie he, vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
Einde schrijversstaking Hollywood in zicht
Staking is voorbij voordat Scrubs geen afleveringen meer heeft om uit te zenden
Waarschijnlijk
bronquote:Guy Love"
J.D.:
Let's face the facts about me and you
A love unspecified
Though I'm proud to call you Chocolate Bear
The crowd will always talk and stare
Turk:
I feel exactly those feelings, too
And that's why I keep them inside
'Cause this Bear can't bear the world's disdain
And sometimes it's easier to hide
J.D. & Turk:
Than explain our guy love, that's all it is
Guy love, he's mine, I'm his
There's nothing gay about it in our eyes
Turk:
You ask me 'bout this thing we share
J.D.:
And he tenderly replies
Turk:
It's guy love
J.D. & Turk:
Between two guys.
Turk:
We're closer than the average man and wife
J.D.:
That's why our matching bracelets say "Turk & J.D."!
Turk:
You know I'll stick by you for the rest of my life.
J.D.:
You're the only man who's ever been inside of me!
Turk (spoken):
Whoa, whoa. I just took out his appendix.
J.D.:
There's no need to clarify
Turk:
Oh, no?
J.D.:
Just let it grow more and more each day!
It's like I married my best friend
Turk:
But in a totally manly way!
J.D. & Turk:
Let's go!
It's guy love
Don't compromise
The feeling of some other guy
Holding up your heart into the sky
J.D.:
I'll be there to care through all the lows
Turk:
I'll be there to share your highs
Uh!
J.D. & Turk:
It's guy love between two guys
J.D.:
And when I say "I love you, Turk"
It's not what it implies
J.D. & Turk:
It's guy love between two guys
J.D. (spoken):
No hands.
Ik denk niet dat er een CD is.. youtube gebruik ik altijd maar. Of gewoon leuk oude episodes kijken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:13 schreef franske19 het volgende:
Ja die is ook geniaal. Iemand een idee waar je een cd kan krijgen met al de nummers van de musical episode.
Vrijwel zeker nu denk ik dat Cox zijn baan over gaat nemen lijkt me.quote:Op vrijdag 30 november 2007 05:34 schreef Symer het volgende:
Ik miste de grappen nogal deze aflevering, verder dan een beetje gniffelen kwam ik niet.
Einde had wel een droevige noot, kreeg er een beetje einde-van-het-scrubs-tijdperk-gevoel van
Laat ik me verduidelijken door te zeggen dat ik grappige grappen miste. Dat manboobs-stukje was idd 1 van de momenten waar ik even moest gniffelen, maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:23 schreef RacerDKB het volgende:
Je miste de grappen? Ik vond het juist weer geweldig
Vooral met die manboobs overal
Ik vond het dus juist een leuke, vanoudse aflevering...
Iddquote:Op vrijdag 30 november 2007 05:34 schreef Symer het volgende:
Einde had wel een droevige noot, kreeg er een beetje einde-van-het-scrubs-tijdperk-gevoel van
Helaas is dat een herhaling van 7x01quote:Op woensdag 12 december 2007 22:33 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme, pas de 27e weer een aflevering.
Oh...maar op wikipedia staat nog dat op 27 december 7x07 komt?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Helaas is dat een herhaling van 7x01
Wikipedia loopt vaker achter met dit soort dingen. Op de officiele site van NBC staat namelijk:quote:Op donderdag 13 december 2007 08:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh...maar op wikipedia staat nog dat op 27 december 7x07 komt?
Maar ze hebben toch nog 6 afleveringen die niet uitgezonden zijn maar wel gewoon klaarliggen?
Dan heb ik geluk dat ik het er meestal wel mee eens benquote:Op donderdag 13 december 2007 09:23 schreef ObviousClone het volgende:
Leuke serie, maar soms wel erg moralistisch, vooral de voice-over op het laatst is gewoon zwaar irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noise is all relative to the silence preceding it
Hoe kom je er nou bij dat ie er niks om geeft?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bulletin van Zach op myspace:
Dear Friend,
Please go to the below link to see a video I made in support of the writer's strike.
http://www.youtube.com/watch?v=2UJ5MQY83RM
Many of you have asked about the fate of the final episodes of Scrubs. If the strike goes on too much longer there is a good chance they will never be written or shot and the series finale will remain in the mind of our show's creator, Bill Lawrence...
hope this finds you well,
peace and love,
zb
Hij geeft er echt niks meer om heh
Jij volgt het hier nog niet zo lang zekerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:36 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat ie er niks om geeft?
Waar heb je het zeg maar over?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:27 schreef Cheiron het volgende:
Was wel een ok aflevering weer. Wat een ontzettend stralend meisje trouwens die terminale patiente.
Wat een sukkel he, die Cheiron!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar die is al een maand en 12 dagen oud?
Volgende week komt dr toch een nieuwe?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:37 schreef Tim86 het volgende:
mensen zitten hier gewoon te hopen op een nieuwe ep, tegen beter weten in
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bulletin van Zach op myspace:
Dear Friend,
Please go to the below link to see a video I made in support of the writer's strike.
http://www.youtube.com/watch?v=2UJ5MQY83RM
Many of you have asked about the fate of the final episodes of Scrubs. If the strike goes on too much longer there is a good chance they will never be written or shot and the series finale will remain in the mind of our show's creator, Bill Lawrence...
hope this finds you well,
peace and love,
zb
Hij geeft er echt niks meer om heh
Idd geen nieuwe aflevering vanavond.quote:SCRUBS* [DELETED]
Air Date: Thursday, January 24, 2008
Time Slot: 8:30 PM-9:00 PM EST on NBC
Episode Title: (#707) "N/A"
THIS LISTING HAS BEEN DELETED
BY THE NETWORK AND IS NO LONGER VALID.
Naja, er zijn er 12 al gefilmd en al (naar mijn weten) en pas 6 uitgezonden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Tsja, de staking is nog niet voorbij dus hoe zou er al een nieuwe aflevering kunnen zijn?
Die is idd erg betrouwbaar, maar niet zo handing om snel iets op te zoeken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:33 schreef RacerDKB het volgende:
Crap.
Tvguide kijk jij altijd? Dies het betrouwbaarst?
De staking is nog niet definitief afgelopen. Als hij maandag echt is afgelopen, geef het een weekje of 2 weken voordat ze weer worden uitgezonden.quote:
Alle seizoenen zijn uitgebracht op DVD. Seizoen 6 was hier in Europa etc 14 januari uitgebracht.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:35 schreef Professional het volgende:
Weet niemand wanneer de rest van de seizoenen op DVD uitkomen? Ik zoek me rot.
Tim, ga eens weg uit mijn series topics. Ik zie je in 24, lost, en nu hier weer. Ook heel de tijd bij sport. Ik heb er wel genoeg vanquote:Op maandag 11 februari 2008 21:29 schreef Tim86 het volgende:
buiten seizoen 1 en 2 is er niets in NL uitgebracht..ik heb zelf alle britse versies om die reden.
Ja, al voordat ik Scrubs kendequote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Kenden jullie deze al?
http://www.dailymotion.co(...)f-piege_fun?from=rss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |