Geweldig ja!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:27 schreef JelleS het volgende:
Net Juno gezien. Film viel me ietsje tegen (ik had hele hoge verwachtingen), alhoewel absoluut een aanrader, maar vooral de fijne indiesoundtrack viel me op. O.a. The Kinks, Belle & Sebastian, Kimya Dawson en The Moldy Peaches.
Gaat dat zien vanaf 6 februari!

Envelopes zijn erg tof, inderdaad!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:19 schreef pfaf het volgende:
Envelopes. Luisterpaal. Tof.

Eensch!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar vooral 'Smoke in the Desert, Eating the Sand, Hide in the Grass' is een erg tof nummer.

Zooo duidelijk!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:01 schreef -skippybal- het volgende:
Zondag Okkervil River
Ik heb er zin an!!
 Can't wait!
 Can't wait!

Was Amy er ook?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:10 schreef Z het volgende:
Woensdag naar Stars gewees, was leuk, ik vind die zanger alleen een enorme kwal.

Klopt inderdaad, dat was vorige keer ook al. Ik geloof dat er nog iets van drie 'oerleden' deel uitmaken van de band. Hadden ze weer die vaag geklede kale drummer?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:55 schreef Z het volgende:
Amy was er ook! Ze is alleen een beetje pafferig geworden
Ik heb Stars één keer eerder gezien, niet in 2007 maar daarvoor, en dat was een fan-tas-tisch concert, met goed geluid. Het geluid deze keer was inderdaad niet al te best, net als een deel van de muzikanten, er zjin behoorlijk wat personeelswisselingen geweest lijkt het.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |