Echt bizar hoe snel het momenteel gaat met Vampire Weekend. Ken ze al bijna een jaar via Pitchfork toen die het mp3tje 'Cape Cod Kwassa Kwassa' als een idioot zaten te hypen, maar dat de band binnen een jaar al met paginagrote interviews in de Metro en Spits zou staan, had ik zeker niet verwacht.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:56 schreef Jesse_ het volgende:
Een van de Featured Video's op YouTube:
http://youtube.com/watch?v=_XC2mqcMMGQ
Wat een top clip en een top nummer
nav van die vid heb ik de cd geluisterd en ik moet zeggen het beviel me heel erg goed
echt wel een aanrader imo
Ik durf hier zelfs een vleugje Zita Swoon aan toe te voegen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:08 schreef pfaf het volgende:
Ik hoor het zojuist voor het eerst. Maar ik vind het helemaal niets. Naast de Vampire Weekend review op Tiny Mix Tapes stond ook ( naast oa XiuXiu, ja ik ben even een inhaalslag aan het maken.) een review van Baby Dee - Safe Inside the Day. Eerste luisterbeurt is super! Tom Waits/Danny Cohen meets Anthony ( van de Johnsons ) zou misschien in de buurt van een beschrijving komen. Funky, donker, intrigerende zang, erg tof!_O_
Voor de volledigheid: http://www.myspace.com/theonlybabydeequote:Op woensdag 30 januari 2008 11:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik durf hier zelfs een vleugje Zita Swoon aan toe te voegen.
Danny Cohen + Zita Swoon + Anthony = Nu moeten jullie wel luisteren.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik durf hier zelfs een vleugje Zita Swoon aan toe te voegen.
Danny Cohen + Zita Swoon + Anthony = Nu moeten jullie wel luisteren.
Overigens de nieuwe Six Organs al beluisterd mm? Mij doet het wederom niet zo heel veel, maar ik meen me te herinneren dat jou de vorige platen ook beviel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:14 schreef methodmich het volgende:
Heb hem nu net één keer geluisterd en kreeg toch een beetje het Seedling-idee erbij, al miste ik de viool. Maar een heel afgewogen oordeel kan ik nu nog niet vellen. Sowieso een fijne stem natuurlijk.
In ieder geval voor mij.quote:
En The Velvet Undergroundquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:27 schreef JelleS het volgende:
Net Juno gezien. Film viel me ietsje tegen (ik had hele hoge verwachtingen), alhoewel absoluut een aanrader, maar vooral de fijne indiesoundtrack viel me op. O.a. The Kinks, Belle & Sebastian, Kimya Dawson en The Moldy Peaches.
Gaat dat zien vanaf 6 februari!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |