British Sea Powerquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:28 schreef spacemangraig het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=w2n-7K0Ef6Y&feature=related
Nieuwe single van mijn favoriete indie-band British Sea Power. Hij is mooi.
BSP’s next single, from their forthcoming album Do You Like Rock Music?, will be Waving Flags. This track has already been praised by The Guardian: “Mark my words, this monstrous Arcade Fire-style explosion of heart-shattering reverb, battle-cry drums and choral melody will be the festival song of 2008.” Radio 1’s Zane Lowe has also chosen the song as a ‘Hottest Record In The World’.
The themes are nationalism, sport, quality lager, internationalism. BSP’s Yan says: “The aim of this record is to have Poles dancing with Slovaks, Romanians dancing with the Welsh, Arsene Wenger dancing with Alex Ferguson and everyone singing this song. We’re better together than we are apart – all together and nice and drunk. The East is maybe the future of all of us lot in the West, so long live the mighty power-chords of trans-national rock music.”
pssst..quote:
ja ken het al een tijdjequote:Op dinsdag 25 december 2007 16:50 schreef Lemjur het volgende:
Zijn er hier ook mensen die de Zweeds/Ierse indiecombinatie The Hoosiers kennen? Gisteren leren kennen, en de muziek staat me erg aan!
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:21 schreef -Dries- het volgende:
Een nummer waar ik momenteel helemaal verslaafd aan ben:
http://www.youtube.com/watch?v=PXCAMOhVsbQ
I know, maar dan kan ik er nog wel verslaafd aan zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 03:13 schreef pfaf het volgende:
[..]Ik wil niet vervelend doen, maar dat nummer was afgelopen voorjaar een aardig hitje.
Wauw!!quote:vr 4 apr | Open: 20:00 | Start: 20:30
concert rock, post-rock
A Silver Mt. Zion
Normaal Student RU/HAN CJP
¤ 15,00 ¤ 12,00 ¤ 13,80
Duizend maal dank voor die crosspost!quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Even crossposten hoor
[..]
Wauw!!!
De programmeur van Doornroosje is zo geniaal bezig de laatste maanden
Nice, nicequote:Broken Social Scene
di 13 mei | 20.30 | 20.00 | 10,00 | Oude Zaal
Dat is altijd afwachten natuurlijk. Zonder Amy, Emily en Feist is het sowieso niets.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:30 schreef -skippybal- het volgende:
In de Melkweg:
[..]
Nice, nice
Vraag me alleen af of en hoe compleet de bezetting is.
¤10,-?! Wow *o*quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:30 schreef -skippybal- het volgende:
In de Melkweg:
[..]
Nice, nice
Vraag me alleen af of en hoe compleet de bezetting is.
-EDIT- En de dag ervoor in Doornroosje hoor ik net van Grobbel
Oh inverted world en chutes to narrow zijn heiligquote:Op maandag 21 januari 2008 07:22 schreef Kogando het volgende:
Klik voor het eerst op dit topic, interessant.
Kenners, wat vinden jullie van The Shins. Is dat nou echt Indie, of lijkt het er alleen op? En wat kunnen jullie aanraden aan iemand die hiervan houdt?
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:10 schreef -Dries- het volgende:
Zin in Okkervil! Gaan der nog meer naar Doornroosje?
Ik was er al een beetje bang voorquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:14 schreef pfaf het volgende:
Gisteren eindelijk het 'nieuwe' album van Rogue Wave gehoord en wat een teleurstelling zeg. Heet geluid is veel voller en bombastischer, meer instrumentatie en het hele gevoel is weg. Hoe kan de band die 4 jaar terug nog een van de mooiste albums ooit gemaakt had zoiets maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |