In de rij bij de patatboerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Het schiet me nu pas te binnen maar waar is Hofs?
Welnee, niet zo overdrijven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:33 schreef Chadi het volgende:
Kan beter snel eindigen voor Feyenoord.. ze worden weg gespeeld
Bij welke wedstrijd?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:34 schreef StarGazer het volgende:
Godver, pauperbovenbuurman draait reggaeton
hofs speelt toch bij vitesse?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Het schiet me nu pas te binnen maar waar is Hofs?
Reggaetonquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:34 schreef StarGazer het volgende:
Godver, pauperbovenbuurman draait reggaeton
Het gaat een beetje over en weer zonder echte dreiging, als jij dat wegspelen noemtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je hebt gelijkFeyenoord voetbalt constant op de helft van de tegenstander en heeft ze klem
Zonder dreiging van Feyenoord maar voor Timmer is het net een schiettentquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat een beetje over en weer zonder echte dreiging, als jij dat wegspelen noemt...
Wat lul je nou man, kijk jij een andere wedstrijd ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zonder dreiging van Feyenoord maar voor Timmer is het net een schiettent
Ja, afgelopen 3 minuten toevallig wel. Fijn voor Twente dat ze nog steeds aanvallen. Maar van 'wegspelen' is gewoon geen sprake, Twente is gewoon beter, meer niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:40 schreef Chadi het volgende:
De afgelopen 3 minuten heeft twente 3 kansen gehad! Feyenoord al 30 minuten geen 1
Zo is het wel helaas.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:42 schreef Chadi het volgende:
Twente zingen .. "we geven voetbal les "
Waar is het legioen? zingen ze nu..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:42 schreef Chadi het volgende:
Nou nou, poeh poeh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:42 schreef Chadi het volgende:
Op het middenveld laat Feyenoor het toch liggen Daar verliezen ze alles.. het is dat die ELia zo blind is anders was het een groter drama geweest.quote:
Welnee Feyenoord dicteert de wedstrijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou nou, poeh poeh.
We worden echt compleet weggespeeld.
Ik zie de bal maar op 1 helft van het veldquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou nou, poeh poeh.
We worden echt compleet weggespeeld.
Ik denk dat je Rotterdam bedoelt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Twente supporters: ''Sparta is de club van Amsterdam''
Ja en? Betekent dat meteen dat je weggespeelt wordt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zie de bal maar op 1 helft van het veld
Nee, maar ze worden ook niet compleet weggespeeld. Dat kan een blinde nog zien...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Welnee Feyenoord dicteert de wedstrijd
Beter kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zie de bal maar op 1 helft van het veld
Verantwoordelijk voor beide doelpunten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:47 schreef venomsnake het volgende:
Die Lucius speelt ook een draak van een wedstrijd zeg..
Iedere aanval van Twente is ene kans man.. dan doe je het echt niet goed om het zacht uit te drukken... anyway..lekker boeiendquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja en? Betekent dat meteen dat je weggespeelt wordt?
[..]
Nee, maar ze worden ook niet compleet weggespeeld. Dat kan een blinde nog zien...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beter kijken.
Twente zingt "Ajax-publiek"![]()
.
Misschien zit jij een andere wedstrijd te kijken, want ik zie het niet...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Iedere aanval van Twente is ene kans man.. dan doe je het echt niet goed om het zacht uit te drukken... anyway..lekker boeiend
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Iedere aanval van Twente is ene kans man.. dan doe je het echt niet goed om het zacht uit te drukken... anyway..lekker boeiend
Het is mnaar 2-0 geworden dus je hebt ruimte om een end weg te lullenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien zit jij een andere wedstrijd te kijken, want ik zie het niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |