abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54572791
nee, er zijn gelukkig niet veel satijn-ch's voor zover ik weet. Maar wel veel door inteelt verzwakte dieren. Controleer dus wel de stamboom dat er wel redelijk onverwante dieren zijn gebruikt
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:14:29 #52
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_54573631
Ik zal het wel nakijken, maar het blijft altijd een gokje zo te horen
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:08:25 #53
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_54584006
Ik heb Sjlebby afgelopen week geknipt en het resultaat is verbluffend...slecht
Kan even geen pics posten (heb nog geen fotosoep op deze nieuwe pc staan), maar het is echt erg Ik heb mijn roeping als kapster echt niet gemist blijkt nu wel hihi. Maar goed, hij is iig een berg haar kwijt en daar ging het om. Vond hem zo zielig met die grote bos haar. En Tinus kon bijna niet meer bij hem in het huisje vanwege die bos, dus dan de schaar er maar in. En het groeit toch wel weer aan De pics houden jullie tegoed!
To infinity…and beyond!
pi_54584952
Oefening baart kunst...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_54633306
Whiej ik heb sinds vorige week een koppeltje gemaakt. Ik ga dit seizoen eens niet roodwit x roodwit doen, en dus heb ik Timmy (roodwit) met Loannis gekoppeld. Loannis is zwartwit:

Loannis vlak na haar vorige nestje, de kindjes hebben kappertje gespeeld

En Timmy de ex-showbeer, als hij zich bewezen heeft als dekbeer mag hij verhuizen naar een lief nieuw baasje, anders zit hij maar alleen en da's niet leuk voor hem...
  zondag 25 november 2007 @ 08:48:17 #56
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_54818886

Ze is geboren! Het is de creme witte geworden! En ze gaat Bella heten
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 25 november 2007 @ 17:42:18 #57
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_54829188
Hmmzz, vraag het niet graag maaar toch:

Hier iemand die nog een cavia-mannetje dat gecastreerd is erbij wil hebben???

Vriendinlief had 3 cavia's, en de 2 vrouwtjes zijn overleden, en nu heeft ze dus nog een gecastreerd mannetje over, dat nu maar alleen zit....

En daarbij, morgen krijgt vriendin 2 poezen, en ik denk niet dat dat samengaat, en ten tweede is er niet zoveel plaats.....

Dan zou de cavia terug moeten in een kleinere kooi (zo'n standaard ding van 120x60 ofzo), en is hi nogsteeds alleen.....

Ok, het liefste zou ik hem erbij houden, mjah..... (we kijken het eerst nog ff aan hoe het gaat, mjah)

Ik denk laat ik het alvast eens vragen.....
pi_54838107
gecastreerd zei je? Bied hem eens aan op dit forum:
http://www.nhdp.nl/caviaforum3/index.php
castraten zijn meestal zo verkocht
  woensdag 28 november 2007 @ 22:03:46 #59
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_54906001
En weer eens wat fototjes van mn stel hier, weer geheel behaard en weer lekker spek
elke keer als ik een fotos wil maken met de tunneltjes zitten ze in de was, dus die houden jullie tegoed

Asterix verstopt zich voor de camera

En helaas hebben we eergister afscheid moeten nemen van tante Koe, die lag zomaar dood in het hok

R.I.P
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 29 november 2007 @ 08:58:17 #60
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54912803
Tante koe die naam
RIP
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  donderdag 29 november 2007 @ 09:03:23 #61
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54912860
Best grappig filmpje!
''Vind je het niet raar om cavia's als lustobjecten neer te zetten?''
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zondag 2 december 2007 @ 13:09:24 #62
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_54987900
Ik heb zojuist Jip en Joep gekoppeld en het lijkt (nu twee uur later) redelijk rustig te verlopen. Natuurlijk wel het 'ge-brrrrrrrrrrr' en het wiegen met de kont, maar dat komt voornamelijk van Jip, de oudste van de twee. Joep is gezelschap van zijn broertje gewend en loopt weg voor de 'avances' van Jip. Ze liggen nu dicht bij elkaar languit in de kooi. Mag ik nu voorzichtig opgelucht zijn?

Ik was er erg zenuwachtig over (nog steeds, want wanneer kun je nu zeggen dat het een succesvolle poging is?) en met name over morgen, dan ben ik er de hele dag niet...

(inmiddels liggen ze zo'n beetje zij aan zij onder een pluk hooi, het is muisstil....)

[ Bericht 13% gewijzigd door twentemeisje op 02-12-2007 13:25:25 ]
  zondag 2 december 2007 @ 19:07:07 #63
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_54996480
Het is nog steeds lekker rustig bij de heren in de kooi... Joep kan zonder problemen bij de voerbak, af en toe loopt Jip weer even achter Joep aan te waggelen en bijbehorend geluid te produceren. Ik heb nog geen geluidjes gehoord die op irritatie duiden. Ze liggen vaak ook lekker ontspannen languit. Het is voorlopig rustiger in deze samenstelling dan toen Joep nog bij broertje Takkie (tot vanochtend dus) vertoefde. Takkie moet nog even wachten tot ie oud genoeg is om geholpen te worden voordat ie aan zijn vrouwtje gekoppeld word.

I'll keep my fingers crossed, maar het is toch op z'n minst een goed begin nietwaar?

[ Bericht 5% gewijzigd door twentemeisje op 02-12-2007 20:41:49 ]
  zondag 2 december 2007 @ 19:38:37 #64
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_54997123
Wij (naja ik, ik vondt het onzin om Gizmo af te geven omdat er 2 katten kwamen) heb dus besloten dat Gizmo gewoon blijft, de katten doen er niks mee, schenken hem ook geen aandacht etc.

Dus heb er vertrouwen in dat dat goed gaat
pi_55002424
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:07 schreef twentemeisje het volgende:
I'll keep my fingers crossed, maar het is toch op z'n minst een goed begin nietwaar?
Toen ik mijn zeugjes aan elkaar koppelden kreeg de jongste het hele hok te zien. En ze lagen zo ver mogelijk bij elkaar vandaan. Later is dit wel bijgetrokken, ze kunnen nu samen in 1 huisje.

Maar het is idd een goed begin.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 3 december 2007 @ 07:15:27 #66
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_55007048
Nog geen plukken haar in het rond zien vliegen . Jip blijft zich dominant opstellen met zijn ge-brrrr en slow-motion gewiebel door de kooi, maar Joep loopt gewoon voor 'm weg en gaat een stukje verderop liggen. Ik krijg niet het idee dat er echte irritaties zijn. Ze zitten gewoon rustig naast elkaar van de andijvie te eten en Jip verdrijft Joep ook niet bij het voerbakje.

Ik vind het wel eng om zo naar mijn werk te gaan en ze de hele dag alleen te laten. Bang dat ik bij terugkomst een 'bloedbad' aantref .
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:50:03 #67
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_55027473
Geen spoortje bloed te bekennen

Het dominante gedrag van Jip continues, maar dat is vrij normaal geloof ik. Ik ging vanochtend al een stuk minder nerveus de deur uit!

Jip rechts, Joep dus links.

Dit weekend komt er een grote kooi, wilde eerst even afwachten of ze samen door 1 deur (euh kooi) kunnen...

[ Bericht 32% gewijzigd door twentemeisje op 04-12-2007 08:55:50 ]
  Moderator dinsdag 4 december 2007 @ 10:35:14 #68
155227 crew  Guppy
dus
pi_55028892
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:50 schreef twentemeisje het volgende:
Geen spoortje bloed te bekennen
wees blij, dan heb je veel geluk gehad (tot nu toe)
wij hebben dat wel een keer gehad, voor ons geen twee mannetjes meer bij elkaar
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_55029495
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:35 schreef Guppyfriend het volgende:
wees blij, dan heb je veel geluk gehad (tot nu toe)
wij hebben dat wel een keer gehad, voor ons geen twee mannetjes meer bij elkaar
Dat is natuurlijk onzin. Nee, niet alle mannetjes gaan zonder slag of stoot samen, maar het kan prima gaan. Als je een jonge beer bij een oudere beer zet gaat dat heel gemakkelijk goed. Er zijn inderdaad dominante beren die andere beren echt niet moeten (mijn Owen gaat al klappertanden naar een 3 weken oud knulleltje), maar er zin genoeg beren die er totaal geen moete mee hebben. Gone with the Wind zit al weken succesvol samen met zijn zoontje en bv Barbabob en Loki van Lyssa hier wonen alweer 2 jaar samen... En Obelix van Inkie is helaas ook regelmatig aan een nieuwe beer gekoppeld en dat ging ook altijd goed.
Het is maar net een kwestie van de juiste beren en veel ruimte en alert zijn.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:36:12 #70
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_55030091
Soms denk ik "was ik er maar niet aan begonnen", bijvoorbeeld als je leest dat het zelfs na een jaar nog wel mis kan gaan... Maar aan de andere kant, een vriendje voor Jip is toch ook hardstikke leuk als het klikt.

@zoeperzazke: Jip is 1,5 jaar en Joep is 3,5 maand oud. Denk jij dat als Jip Joep als een ware indringer had beschouwd, hij zich tot nu toe ook aggressiever op zou hebben gesteld? Ik heb bijvoorbeeld nog niet 1x een van beiden horen klappertanden. Vanochtend gingen ze even een beetje rechtop tegen elkaar hangen, maar daarna gaan ze snel weer ieder hun eigen weg. Dat heb ik ook nog maar 1x gezien. Ik heb het idee dat Joep zich redelijk onderdanig gedraagt, hij daagt niet uit en loopt weg als Jip weer aan het begint te snuffelen.

Met eten gaat het echt super, zodra er groenvoer of brokjes ten tonele verschijnen zitten ze poeslief vlak naast elkaar te eten.

(Sorry dat ik hier zo'n heel verhaal van maak, maar ben toch wel gespannen of het allemaal goed gaat lopen )
  Moderator dinsdag 4 december 2007 @ 12:41:21 #71
155227 crew  Guppy
dus
pi_55031598
@zoeperzazke

het kan zeker ook goed gaan! je hoort mij ook niet zeggen dat t altijd mis gaat. alleen dat IK het niet meer probeer!
het is geen fijn gezicht wanneer je thuiskomt en je caafs hebben elkaar aangevallen. ik zal jullie de details besparen...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:47:46 #72
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_55031758
Ik word er helemaal nerveus van guppy (niet jouw schuld uiteraard, maar gewoon het idee dat ze elkaar wat aan kunnen doen)...

Wanneer kun je eigenlijk zeggen dat een koppeling geslaagd is?
  Moderator dinsdag 4 december 2007 @ 12:55:05 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_55031892
ik wilde je niet bang maken sorry!

net wat ik zei, het kan ook heel goed gaan!! bij vrienden van mij is t wel heel goed gegaan. ik weet niet precies wanneer je kan zeggen dat het geslaagd is. gewoon goed in de gaten houden en gedrag observeren, maar dat doe je ook heel goed heb ik zo het idee!
pi_55032693
Twentemeisje, wees alsjeblieft niet bang. Het gaat nu goed, als ze wilden vechten hadden ze dat al lang gedaan. Het is nu een kwestie van afwachten. Als het alsnog mis gaat dan kondigt zich dat vaak aan, dan raken ze opstandiger tegen elkaar, dan komen er wel meer klappertandjes, meer geïrriteerd gewhiep.... Soms is dat een bui en waait het over, maar dat merk je vanzelf. Als het nu zo goed gaat dan zullen ze echt niet binnen 1 minuut switchen naar Only One Of Us Can Survive.....
pi_55032718
Bij mij gaat het inderdaad al bijna 2 jaar goed! Wel wat geklappertand soms en de kopjes de lucht in, maar geen vechtpartijen!

Kijk ons eens lief samen hooi delen

Hok gaat vandaag verschoont worden ze trappelen al het zaagsel van boven naar beneden, de boefjes!
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:57:32 #76
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_55033723
Thanks voor jullie geruststellende woorden!

Klappertanden heb ik ze absoluut nog niet horen doen (waar ik bij was althans). Het liefst had ik een week vrij genomen om ze in de gaten te kunnen houden
pi_55072202
Volgens mij (3x afkloppen) gaat het goed! Gisteren lagen ze zo lief naast elkaar languit in de kooi, en bij het eten vanochtend zaten ze ook echt strak tegen elkaar aan hun andijvie weg te werken. Jip waggelt nog steeds achter Joep aan, maar het leidt niet tot echte irritaties. Vooralsnog lijkt het er dus op dat deze twee heren het wel met elkaar kunnen vinden.

Slechte foto met mobieltje

[ Bericht 15% gewijzigd door twentemeisje op 06-12-2007 09:35:44 ]
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 11:20:17 #78
155227 crew  Guppy
dus
pi_55074384
aawww, wat schattig! en wat goed dat je ze zo goed in de gaten houdt
pi_55083516
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:02 schreef twentemeisje het volgende:
Volgens mij (3x afkloppen) gaat het goed! Gisteren lagen ze zo lief naast elkaar languit in de kooi, en bij het eten vanochtend zaten ze ook echt strak tegen elkaar aan hun andijvie weg te werken. Jip waggelt nog steeds achter Joep aan, maar het leidt niet tot echte irritaties. Vooralsnog lijkt het er dus op dat deze twee heren het wel met elkaar kunnen vinden.

Slechte foto met mobieltje
[ afbeelding ]
Zo lief heb ik mijn zeugjes nog niet eens tegen elkaar aan zien liggen. Hopelijk blijft het zo goed gaan
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:15:46 #80
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_55097030
quote:
Op donderdag 6 december 2007 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Zo lief heb ik mijn zeugjes nog niet eens tegen elkaar aan zien liggen. Hopelijk blijft het zo goed gaan
Ik 'betrapte' de heren net op dit innige tafereeltje:

wat een duivelse blik in Jip's ogen (volgens mij had ik toch echt red-eye-reduction aan staan)
pi_55097201
Haha, zo lief!!! Red-eye reduction werkt niet altijd voor caviaoogjes, volgens mij zijn die toch heel anders dan mensenogen....

Ik heb hier ook Gone with the Wind samenzitten met zijn zoontje Côte D'or en die liggen ook zeer regelmatig tegen elkaar aan te slapen. Omdat ze ook nog eens sprekend op elkaar lijken is dat echt ZO uberschattig om te zien!
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:03:57 #82
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_55098188
Ik raakte er ook helemaal door vertederd! Zo schattig, ik verlaat nu niet meer ongerust mijn huis zeg maar Vooralsnog gaat het gewoon hardstikke lekker, misschien vinden ze elkaar gewoon wel heel lief!
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:28:43 #83
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_55098783
Ik ga straks op pad voor een nieuw onderkomen voor de heren, is deze kooi wat?

Afmeting: 100 x 53 x 33,5 cm

Ik zou dat huisje er dan uitlaten of is het een goed idee om het erin te laten staan? Het neemt zoveel ruimte in beslag lijkt me...Dan kunnen ze niet lekker rondracen. En met die klep aan de voorkant kunnen ze er ook makkelijk in en uit toch?

Of liever de Rody of de Maxi Duna?
pi_55099187
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Gone with the Wind met zijn zoontje Côte D'or
Die namen

Brilliant!
pi_55101202
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:28 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ga straks op pad voor een nieuw onderkomen voor de heren, is deze kooi wat?
[ afbeelding ]

Afmeting: 100 x 53 x 33,5 cm

Ik zou dat huisje er dan uitlaten of is het een goed idee om het erin te laten staan? Het neemt zoveel ruimte in beslag lijkt me...Dan kunnen ze niet lekker rondracen. En met die klep aan de voorkant kunnen ze er ook makkelijk in en uit toch?
Deze kooi hebben wij ook, ik vind hem erg prettig.

Het huisje staat er bij ons nog in, ze zitten toch wel graag binnen of bovenop het huisje. Dat ding voor het hooi hebben we er wel uitgehaald, we gooien er altijd een hele stapel los hooi in... vinden ze fantastisch om doorheen te graven en zich eronder te verstoppen enzo

Met die klep heb je meer dan genoeg ruimte om ze te pakken, maar de hele tralieconstructie kan eraf als het nodig is
  vrijdag 7 december 2007 @ 14:52:18 #86
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_55102141
Thanks Xcalibur!
pi_55102770
Ik vind het zelf ook een heel mooie kooi, maar zou er zelf een ander huisje inzetten.
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:37:35 #88
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_55106016
Ik heb net de kooi op het plaatje gekocht, jemig wat een monstergrote bak (volgens mij is die kooi op de foto een kleinere variant). Die klep aan de voorkant vind ik echt super, als ik dan een 'afstapje' voor de kooi leg dan kunnen ze er ook (onder begeleiding ) zelf in en uit!

Wel grappig, ik ga binnenkort verhuizen en de kooi heeft bijna dezelfde kleur dan de nieuwe woonaccessoires die ik heb gekocht, het is dus ook nog eens een stylistisch verantwoorde kooi .
  Moderator vrijdag 7 december 2007 @ 17:44:23 #89
155227 crew  Guppy
dus
pi_55106137
zo'n kooi krijgt ons konijntje ook als we gaan verhuizen. hoeft hij niet meer buiten te wonen
pi_55106406
Die kooi had ik ook genomen als ik cavia's had .
Tap tap tap
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:10:51 #91
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_55109623
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:44 schreef Guppyfriend het volgende:
zo'n kooi krijgt ons konijntje ook als we gaan verhuizen. hoeft hij niet meer buiten te wonen
je gaat je konijn van buiten naar binnen verhuizen en verhuis hem naar binnen als je binnen de verwarming niet meer aanhebt, voorjaar ofzo, anders kandie er een flinke klap van krijgen
Ik denk dat mijn konijnen dood ongelukkig zouden zijn binnen ook omdat ik ze binnen niet de ruimte kan geven die ze nu buiten hebben allemaal

Heb je het huisje er nou in laten staan twentemeisje ? Hahaha stylisch verantwoorde kooi zegt dyanne beekman dat niet altijd ? stylisch verantwoord
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:12:03 #92
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_55109652
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Die kooi had ik ook genomen als ik cavia's had .
heeft sinterklaas niet eens een kudde cavia's voor je meegenomen voor in je schoen dit jaar ?
Nouja misschien bof je, en krijg je ze straks onder de boom van de kerstman
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Moderator vrijdag 7 december 2007 @ 21:19:52 #93
155227 crew  Guppy
dus
pi_55111219
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:10 schreef Nonneke het volgende:

[..]

je gaat je konijn van buiten naar binnen verhuizen en verhuis hem naar binnen als je binnen de verwarming niet meer aanhebt, voorjaar ofzo, anders kandie er een flinke klap van krijgen
Ik denk dat mijn konijnen dood ongelukkig zouden zijn binnen ook omdat ik ze binnen niet de ruimte kan geven die ze nu buiten hebben allemaal

Heb je het huisje er nou in laten staan twentemeisje ? Hahaha stylisch verantwoorde kooi zegt dyanne beekman dat niet altijd ? stylisch verantwoord
nee, in de zomer pas hoor. dan gaan we pas verhuizen. je hebt inderdaad gelijk dat ze dan een klap krijgen qua temperatuur.
en bij mij mag hij lekker los binnen. dus dat is zelfs beter dan buiten. hij kan hij, in verband met katten en zo, niet los buiten.

maar goed, we hadden het over cavia's
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:31:14 #94
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_55111550
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:12 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

Deze kooi hebben wij ook, ik vind hem erg prettig.

Het huisje staat er bij ons nog in, ze zitten toch wel graag binnen of bovenop het huisje. Dat ding voor het hooi hebben we er wel uitgehaald, we gooien er altijd een hele stapel los hooi in... vinden ze fantastisch om doorheen te graven en zich eronder te verstoppen enzo

Met die klep heb je meer dan genoeg ruimte om ze te pakken, maar de hele tralieconstructie kan eraf als het nodig is
Wij hebben hem ook hier Het huisje is er bij ons uitgegaan omdat Google er destijds niet op kon komen. Heb er nu een blokhut in staan voor ze. Bijkomend voordeel daarvan is dat ze eraan kunnen knagen, doen ze met plastic niet Ik vind het verder echt een fijne kooi, rekje voor hooi is er ook uitgegaan, want de hangmat moest erin! Enig nadeel is dat er stof van zaagsel uit de kooi komt. Daardoor heb ik nu een mooie, donkere streep op mijn muur waar de bovenkant van de kooi zit Dat heb je niet met een kooi met een plastic bovenkant erop. Maar goed, als de caafs maar gelukkig zijn toch?
To infinity…and beyond!
pi_55113160
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef ivetje het volgende:
Dat heb je niet met een kooi met een plastic bovenkant erop. Maar goed, als de caafs maar gelukkig zijn toch?
Ja maar weet je wat een gemiddelde dunabak van 1 meter kost??? Dan zit je al gauw rond de 70/80 euro!!! En dan is een traliekooi a 30 euro (boerenbond/welkoop heeft ze voor die prijs) met 1 klein blikje verf voor j emuur een heul stuk goedkoper!
pi_55113477
Ik heb een dunabak voor m'n hamster, ik kan hem drie keer per week afstoffen omdat hij zowel aan de binnen- als aan de buitenkant enorm stoffig is (ook vanwege de zandbak die erin staat ). En volgens mij kan het behoorlijk benauwd worden daar binnen.
Tap tap tap
  zondag 9 december 2007 @ 09:31:31 #97
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_55140521
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:20 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ja maar weet je wat een gemiddelde dunabak van 1 meter kost??? Dan zit je al gauw rond de 70/80 euro!!! En dan is een traliekooi a 30 euro (boerenbond/welkoop heeft ze voor die prijs) met 1 klein blikje verf voor j emuur een heul stuk goedkoper!
die Ferplast Rabbit Deluxe was ook ¤70 (of ben ik nu vre-se-lijk genaaid door Intratuin)...

Wel een goede trouwens van dat gesmeer op de muur, eens kijken of ik er aan de achterkant langs die gaten wat transparants (en tegelijkertijd caviavriendelijk), langs kan maken om een dikke grijze vlek op mijn maagdelijke witte muur te voorkomen...
  zondag 9 december 2007 @ 10:57:01 #98
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_55141077
wij hebben toen een kooi zelf gebouwd, 1,60 meter bij 80, op poten en betegeld van binnen

Hout & gaas samen was 70 euro, tegels waren gratisch! Dus als je een beetje handig bent kan je voor die 70 euro ook zelf wat bouwen (helaas is onze kooi vanochtend verkocht, omdat we maar 1 cavia meer hebben en niet meer 3, dus de kooi was gewoon veel te groot, zeker nu er 2 katten bij zijn gekomen)

Verkocht voor: 75 euro Dus nog winst ook nog haha
pi_55152878
Liev

Ik hoef dat niet te proberen met mijn adhd-caaf, bovendien zou het mutsje ook zo opgegeten zijn, vrees ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')