Volgens mij heeft hij erg genoten van die anale verkrachting. Ik denk dat dit zijn manier is om meer met alto's in contact te komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:15 schreef NanKing het volgende:
TS is gewoon anaal verkracht door een alto en dit is zijn manier om met zijn trauma om te gaan.
Scherpquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij erg genoten van die anale verkrachting. Ik denk dat dit zijn manier is om meer met alto's in contact te komen.
Volgens mij heb je gelijk! Negatieve aandacht is immers ook aandachtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij erg genoten van die anale verkrachting. Ik denk dat dit zijn manier is om meer met alto's in contact te komen.
Ja, dat is het. Nu heb je me.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:15 schreef NanKing het volgende:
TS is gewoon anaal verkracht door een alto en dit is zijn manier om met zijn trauma om te gaan.
Hehe, het hoge woord is eruit.quote:
Dude, waarom loop je in van die gare t-shirtsquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:51 schreef McKillem het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat ik dat niet doe omdat ik metal luister, lang haar heb, en naar alle toevalligheid ook nog een sik?
Flikker op man.Mijn hygiëne is prima op orde, beter zelfs als de gemiddelde lutser die ik op straat tegen kom.
Op de kast gejaagd nog wel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Op Fok kun je je niet belachelijk makenAls iedereen het hier met me eens was geweest dan ging ik me zorgen maken, ben blij dat ik weer wat metal-tuig op de kast gejaagd heb
Ja, die overdrijft ook nogal in het verdedigen van zijn standpunt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mwah, kan niet zo kansloos zijn als de TS.
Vraag jezelf af waarom jij in de kleding loopt waar jij in loopt en je hebt je antwoord.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:56 schreef netnord het volgende:
[..]
Dude, waarom loop je in van die gare t-shirts![]()
![]()
![]()
Mensen die zich überhaupt druk maken om andermans uiterlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:21 schreef Paramnesia het volgende:
Een volwassen man die zicht intereseert in andere mannen hun uiterlijk.![]()
TS lijkt wel een breezersletje met zijn geroddel over hoe mannen er uit zien.
No homo op dit hele topic.
Die nerd heeft in de laatste uitzending een make-over gehad, en ziet er nu uit als een homo uit een Duits bandje. Da's pas erg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[ afbeelding ]
(en dan bedoel ik uiteraard de nerd op de bovenste foto)
Jij wilt er ook goed uitzien als je naar jezelf kijkt terwijl je je in de spiegel staat te rukken?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:04 schreef McKillem het volgende:
[..]
Vraag jezelf af waarom jij in de kleding loopt waar jij in loopt en je hebt je antwoord.
Zoals Bill van Tokio Hotel? Ik kwam er laatst pas achter dat het echt Bill en niet Bella ofzo wasquote:Op zondag 28 oktober 2007 06:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die nerd heeft in de laatste uitzending een make-over gehad, en ziet er nu uit als een homo uit een Duits bandje. Da's pas erg.
Haha en waarom zit jij op zaterdagnacht om half 2 op een internetforum te posten?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Jezus Malibu wat ben jij een kortzichtig metroseksuele meelopende pauper.
'nuff said!
Waar is er gerel?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:22 schreef postmortum het volgende:
kan iemand een samenvatting van het gerel posten ?![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Echt te grappig dat m'n 'vooroordelen' weer eens blijken te kloppen en Fok idd vol zit met sukkels als in de OP, inclusief allemaal namen met Angel en Death erin en mensen met gothic-avatars![]()
Ik ben geen gothic, geen nerd, geen sukkel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Echt te grappig dat m'n 'vooroordelen' weer eens blijken te kloppen en Fok idd vol zit met sukkels als in de OP, inclusief allemaal namen met Angel en Death erin en mensen met gothic-avatars![]()
Ben je terug? Jammer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja, het blijft leuk dat je er zelf in blijft geloven.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Echt te grappig dat m'n 'vooroordelen' weer eens blijken te kloppen
Ik volg zelf informatica en ik kan je vertellen dat er welgeteld 2! van dit soort figuren bijlopen op de opleidingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat ik zelf perfect ben of dat mijn 'stijl' dé stijl is waar iedereen zich aan zou moeten houden. Ik loop toch ook niet constant te zeiken op gabbers, negers, skaters en jumpers? Allemaal een andere stijl dan mij.
Maar ik heb wel een hekel aan mensen die expres tegen 'de massa' in willen gaan en het onzin vinden om een beetje moeite voor je uiterlijk te willen doen, want 'ze accepteren me maar zoals ik ben'
[..]
Uiteraard zitten er 'normale' persoonlijkheden bij, maar op de een of andere manier zijn die mensen waar ik zo op loop te 'bitchen' toch vaak een beetje hetzelfde (introverter, stiller, zich afzettend tegen 'de massa').
Maar waarom denk je b.v. dat je op puur economische opleidingen bijna alleen maar 'glad' gestylde jongens ziet lopen? En op Informatica-opleidingen juist weer veel mensen met een sikje en paardestaart?
Toevallig heb ik beide gedaan, en deze opmerking raakt kant noch wal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Maar waarom denk je b.v. dat je op puur economische opleidingen bijna alleen maar 'glad' gestylde jongens ziet lopen? En op Informatica-opleidingen juist weer veel mensen met een sikje en paardestaart?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:59 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
Ik volg zelf informatica en ik kan je vertellen dat er welgeteld 2! van dit soort figuren bijlopen op de opleidingWeet niet waar je die wijsheid vandaan hebt maar het is niet altijd zoals het cliche/hokjesdenken. En so what als hun er zo uitzien? Denk dat juist hun socialer dan jouw zijn aangezien zei met iedereen om kunnen gaan ongeacht hun uiterlijk en niet alleen met mooiboys.
onderschrijft beiden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Toevallig heb ik beide gedaan, en deze opmerking raakt kant noch wal.
Omdat het kloptquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, het blijft leuk dat je er zelf in blijft geloven.
Ja, jouw opleiding is representatief voor alle ICT-opleidingen ter wereldquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:59 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
Ik volg zelf informatica en ik kan je vertellen dat er welgeteld 2! van dit soort figuren bijlopen op de opleiding
quote:Weet niet waar je die wijsheid vandaan hebt maar het is niet altijd zoals het cliche/hokjesdenken. En so what als hun er zo uitzien? Denk dat juist hun socialer dan jouw zijn aangezien zei met iedereen om kunnen gaan ongeacht hun uiterlijk en niet alleen met mooiboys.
Je bent van beide opleidingen weggepest?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Toevallig heb ik beide gedaan, en deze opmerking raakt kant noch wal.
waarom moet iemand naar de kapper gaan omdat 90% van de hersenloze kudden kort haar heeft met wat gel der in gepleurd?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je bent van beide opleidingen weggepest?![]()
Waarom kijk je overigens alsof je de hele wereld haat op de foto in je OP? En waarom ga je niet eens naar de kapper?
Waarom zou 90 % van de mensen dat doen? Misschien omdat het 1.makkelijker is 2.er netter uitziet?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:55 schreef Hanstin het volgende:
[..]
waarom moet iemand naar de kapper gaan omdat 90% van de hersenloze kudden kort haar heeft met wat gel der in gepleurd?
quote:mensen hebben ook een eigen gedachte (mischien niet bekent bij jou battie boy)
Beetje mensen lopen afzeiken terwijl jij bij kudden nederland hoord met je allochtoonse "mattie's "
De Feyenoorders daar zijn veelal mensen die vinden dat een knokpartij bij voetbal hoort. Dus zo erg vind ik het niet dat die mensen mij haten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:31 schreef Paramnesia het volgende:
Whahahah in VBL mogen ze TS al nieit.
De Feyenoords daar haten hem.
Logisch toch?quote:De Neuzen al helemaal.
Hier zitten contactgestoorde nerds die zich hier sterk voelen omdat ze met velen zijn en zich achter hun computertje verschuilen. Dus daar geldt tevens voor : alleen maar blij om dat die sukkels mij niet als een van hun zien.quote:Hier mogen ze je niet.
quote:Allochtoon fok bitched je.
Krassers op de kast jagen =quote:En al die Alto's ook al.
Verder alles goed?quote:TS Lost.
ether
Dit is nou precies wat ik denk bij jou gemekker.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:25 schreef Malibu-06 het volgende:Ik snap verder weinig meer van je geblaat, probeer eens een fatsoenlijke post in elkaar te zetten misschien dat ik er dan op reageer.
Denk maar niet meer, alle joints hebben blijkbaar je hersenen zo aangetast dat je denkt dat alto's superieur zijn aan andere mensen, terwijl die groep juist ontstaan is omdat je in samenlevingen zwakkeren hebt die niet geaccepteerd worden en samen gaan scholen (hier op Fok b.v.) en gaan doen alsof ze beter zijn dan degenen die hun buiten sloten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dit is nou precies wat ik denk bij jou gemekker.
quote:Wat er in zijn post staat klopt gewoon, maar je hebt er geen antwoord op. Daarom ga je maar zeiken over de postopbouw omdat je ego te groot is om je fout toe te geven.
[Green Linen Shirt]quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Doorsnee Wow'ers.
Vaak met zwart t-shirt voorzien van de meest afschuwelijkste prints.
Dergelijke kapsels hadden the Beatles al, alleen tegenwoordig wordt er gel in gepleurd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:14 schreef RickoKun het volgende:
weet je waar ik me nóg meer aan erger?!
Aan dat vieze vuile GORE homo zweedse kapseltjes die velen nu hebben, van dat blonde haar wat vaak zo half voor het oog langs gaat!
Kort haar:quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom zou 90 % van de mensen dat doen? Misschien omdat het 1.makkelijker is 2.er netter uitziet?
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |