Nee hoor. Ze zitten hier nou eenmaal ontzetten veel en dan reageer ik daar op.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:52 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Als er iemand gestoord is, is dat Malibu-06 wel. Geobsedeerd door nerds.
Verkeerd voorbeeldquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:48 schreef fraQture het volgende:
Ik ken anders wel een man met paardenstaart (wel zonder sik) die het ver geschopt heeft
Iddquote:
Je bedoelt die babyfacequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd
Mijn eigen voorbeeld van een uitzondering (Orlando Bloom) was toch een stuk beter dan zo'n ICT-nerd.
Ja, die jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:55 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Je bedoelt die babyface? Dat jochie met die schattige donshaartjes op zijn zachte kinnetje
?
Nerd? Me dunkt dat je voor de functie van CEO van een multinational toch over heel wat sociale vaardigheden moet beschikken. Ik durf zelfs te gokken meer dan jij ooit nodig zult hebben en zult krijgenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd
Mijn eigen voorbeeld van een uitzondering (Orlando Bloom) was toch een stuk beter dan zo'n ICT-nerd.
Maar in VBL hebben ze een gigantische hekel aan je toch? Mensen kotsen daar spontaan zodra jij in een topic post.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat er b.v. in VBL en LIF nog wel normale mensen zitten af en toe, die NIET contactgestoord zijn.
'Dat jochie' verdient per maand meer geld dan jij ooit zult hebben, kan doen en laten wat ie wil, kan uit alle vrouwen van de wereld kiezen, en zit niet depressief op een forum te posten hoe slecht en dom de wereld is, Floris.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:55 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Je bedoelt die babyface? Dat jochie met die schattige donshaartjes op zijn zachte kinnetje
?
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom jij op dit forum zit, of uberhaupt achter de comp?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
'Dat jochie' verdient per maand meer geld dan jij ooit zult hebben, kan doen en laten wat ie wil, kan uit alle vrouwen van de wereld kiezen, en zit niet depressief op een forum te posten hoe slecht en dom de wereld is, Floris.
En toch zou ik nooit met hem willen ruilen, als dat zou kunnenquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
'Dat jochie' verdient per maand meer geld dan jij ooit zult hebben, kan doen en laten wat ie wil, kan uit alle vrouwen van de wereld kiezen, en zit niet depressief op een forum te posten hoe slecht en dom de wereld is, Floris.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Misschien 89 % dan, kan ookWaarom denk je dat dit soort types altijd zonderlingen zijn en ingeschreven worden voor TV-programma's waarin nerds les krijgen in sociaal zijn? (Niet dat TV-programma's alles zeggen, maar toch...)
Ah gossie, kan meneer de discussie niet winnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Te gek voor woorden trouwens dat ik me nou nog loop te verdedigen tegen sociaal incapabele losers ook
hehe. Het is een paria dus.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Maar in VBL hebben ze een gigantische hekel aan je toch? Mensen kotsen daar spontaan zodra jij in een topic post.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:25 schreef LintuxCx het volgende:
Fysiek misschien. Mentaal kom je redelijk verwaarloosd over...
Hij ziet er nu uit als een "emo", ja dat is echt een verbetering, dude zag er eerst nog uit als een echte man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:59 schreef Malibu-06 het volgende:
Betreffende nerd van de foto is overigens al wel onder handen genomen in een TV-programma, ziet er nu wat fatsoenlijker uit
Waarom zou je überhaubt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Alto-tuig doet niet aan hip zijn.
Ik moet zeggen, die opmerking komt anders erg sociaal capabel over..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Te gek voor woorden trouwens dat ik me nou nog loop te verdedigen tegen sociaal incapabele losers ook
Het is eerder om te draaien, jij de meer ontwikkelde individuen worden door de massa achtergesteld omdat de massa individueel zwakker is zodat ze een kudde nodig hebben om zich even sterk op te stellen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:11 schreef Malibu-06 het volgende:
Denk maar niet meer, alle joints hebben blijkbaar je hersenen zo aangetast dat je denkt dat alto's superieur zijn aan andere mensen, terwijl die groep juist ontstaan is omdat je in samenlevingen zwakkeren hebt die niet geaccepteerd worden en samen gaan scholen (hier op Fok b.v.) en gaan doen alsof ze beter zijn dan degenen die hun buiten sloten.
Power Metal.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:21 schreef MASD het volgende:
ik heb speciaal voor ts mijn baard afgeschoren tot een sik!
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je "ik ga elk jaar naar Lowlands"-smaak.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:39 schreef TC03 het volgende:
Ik maak nooit grapjes.
En mijn top 10 is niet volledig representatief voor mijn muzieksmaak.![]()
Mensen die ALLEEN over voetbal of mode praten zijn ook erg sociaal capabel want de intelligentie buiten hun eigen spectrum van interresse discuseren is natuurlijk niet een vorm van contactgestoordheid.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat er b.v. in VBL en LIF nog wel normale mensen zitten af en toe, die NIET contactgestoord zijn.
Ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 05:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hij ziet er nu uit als een "emo", ja dat is echt een verbetering, dude zag er eerst nog uit als een echte man.
[..]
Waarom zou je überhaubt?
[..]
Ik moet zeggen, die opmerking komt anders erg sociaal capabel over..
Anyway juist lang haar moet je beter verzorgen, toen ik vroeger kort haar had waste ik het nooit met shampoo, want waarom zou je?, het droogt ook sneller en je hoeft het niet te kammen.
Ik overigens al helemaal ik moet om de dag de zijkant glad scheren en netjes mn sik bij scheren.
Subjectieve perceptie is bullshit als het niet feitelijk is gebasseerd en daarom is TS een trieste kneus die hoogstwaarschijnlijk nooit succesvol zal kunnen zijn met zo'n trieste instelling.
Ik heb het aan de eene kant een beetje te doen met TS, zijn beperkte wereldvisie is betreurend te noemen, maar waarschijnlijk zal hij als de domme bitch dat ie is heel gelukkig zijn met voetbal en Idols kijken als het schaap dat ie is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |