abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54574499
Ben ook al een tijdje voor zo'n lampje aan het kijken, zag idd ook net dat de aanbieding van Pix niet meer geldig is. Wat betreft prijzen, lijken op internet allemaal rond de ¤80 incl. verz. te liggen.

Aximax.nl
Internetwarenhuis.nl
Frieslandshop.nl
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_54576683
Ik heb er 1 gekregen !

Voor wat betreft de functie vind ik hem wel OK. Ik weet niet wat voor effect het heeft op je depressiviteit of je humeur, maar ik word er voorlopig veel beter wakker van. Ik word nu een beetje half wakker tegen de tijd dat ie bijna op volle sterkte brandt (bij mij op 8) en begint dan te beseffen dat ik zo'n kut-wekker van Philips heb en ik dus wakker moet worden.

Scheelt me volgens mij toch zeker 1.500 hartslagen per dag Eerder sprong ik uit bed om keihard zo'n standaard wekker kapot te rammen om vervolgens weer net zo snel erin te springen en nu sta ik gewoon rustig op ipv nog 3 tot 30 keer te snoozen Het geluid heb ik ook maar ergens op 3 staan.

Maar voor wat betreft het stukje techniek heeft Philips toch de boel mooi genaaid Het ding is totaal niet robuust, het voelt supergoedkoop aan, er lijkt geen enkel stukje hoogwaardig materiaal op te zitten. Knoppen voelen goedkoop aan, bediening voelt nergens naar (wel simpel verder, daar niet van) en nergens lijkt het geheel de prijs te rechtvaardigen.

Dus mijn idee is gewoon dat philips dik gaat verdienen op deze hype, maar ik ben blij met mijn product (= de functionaliteit jou te kunnen wekken ) en de andere keuzes die voor handen lagen verdienden bij mij niet de voorkeur (dat lelijke nafnaf geval bijvoorbeeld)
pi_54596000
Ik blijf nog in dubio. Als ik die reacties lees over het gammele ding voor een behoorlijke prijs... en dan moet ie ook nog werken.

Het probleem wat ik heb met opstaan is dat ik niet wil. Vaak wordt ik wel voor de wekker wakker en dan kan ik nog 30-60 minuten liggen en die gebruik ik dan. Vervolgens maakt de buzzer me wakker en moet ik er wel uit. Maar ik slaap nog half tijdens het douchen en ontbijten
Vraag me af of deze lamp mij zou helpen, maar ja het kutte is dat je niet echt kan testen...
  woensdag 14 november 2007 @ 11:29:55 #124
62913 Blik
The one and Only!
pi_54596565
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:20 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb er 1 gekregen !

Voor wat betreft de functie vind ik hem wel OK. Ik weet niet wat voor effect het heeft op je depressiviteit of je humeur, maar ik word er voorlopig veel beter wakker van. Ik word nu een beetje half wakker tegen de tijd dat ie bijna op volle sterkte brandt (bij mij op 8) en begint dan te beseffen dat ik zo'n kut-wekker van Philips heb en ik dus wakker moet worden.

Scheelt me volgens mij toch zeker 1.500 hartslagen per dag Eerder sprong ik uit bed om keihard zo'n standaard wekker kapot te rammen om vervolgens weer net zo snel erin te springen en nu sta ik gewoon rustig op ipv nog 3 tot 30 keer te snoozen Het geluid heb ik ook maar ergens op 3 staan.

Maar voor wat betreft het stukje techniek heeft Philips toch de boel mooi genaaid Het ding is totaal niet robuust, het voelt supergoedkoop aan, er lijkt geen enkel stukje hoogwaardig materiaal op te zitten. Knoppen voelen goedkoop aan, bediening voelt nergens naar (wel simpel verder, daar niet van) en nergens lijkt het geheel de prijs te rechtvaardigen.

Dus mijn idee is gewoon dat philips dik gaat verdienen op deze hype, maar ik ben blij met mijn product (= de functionaliteit jou te kunnen wekken ) en de andere keuzes die voor handen lagen verdienden bij mij niet de voorkeur (dat lelijke nafnaf geval bijvoorbeeld)
Ik ben het hier wel mee eens, ik wordt er wel rustiger door wakker. Helemaal als je echt vroeg eruit moet.

Maar het product zelf straalt echt plastic uit, dat had best wat robuuster gemogen.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:07:39 #125
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_54597469
tvp
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 14 november 2007 @ 15:17:23 #126
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_54602191
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:20 schreef worldpimber het volgende:
Dus mijn idee is gewoon dat philips dik gaat verdienen op deze hype
Zeker als je bedenkt wat zo'n ding eigenlijk kost.
A.F.C. Ajax
pi_54602688
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:03 schreef oZner het volgende:
Vraag me af of deze lamp mij zou helpen, maar ja het kutte is dat je niet echt kan testen...
Dat had ik dus ook..Maar ga even naar de BCC...Heb ik die van mij ook vandaan, en kun je hem binnen twee weken weer terug brengen.
pi_54602780
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:17 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Zeker als je bedenkt wat zo'n ding eigenlijk kost.
Precies even wachten op de aldi/bouwmarkt variant...
Cuore Sportivo
pi_54603467
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:39 schreef alki het volgende:

[..]

Precies even wachten op de aldi/bouwmarkt variant...
Moet ik nu weer zeggen dat de NAFNAF Lys er allang is en goedkoper is... En sleep-mode heeft... Zucht...
http://www.megagadgets.nl/naf-naf-lys-p-477.html
pi_54604496
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:05 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Moet ik nu weer zeggen dat de NAFNAF Lys er allang is en goedkoper is... En sleep-mode heeft... Zucht...
Je moet helemaal niks, zeikerd.

Ik vind de uitvoering ook niet geweldig, maar alleen omdat het ding verschuift als je op de knopjes doet. Gedoe over "hoogwaardig" vind ik wat overbodig. Vergelijkingen met andere merken gaan ook niet op, omdat het onbekend is hoeveel licht die produceren.
pi_54606103
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Je moet helemaal niks, zeikerd.

Ik vind de uitvoering ook niet geweldig, maar alleen omdat het ding verschuift als je op de knopjes doet. Gedoe over "hoogwaardig" vind ik wat overbodig. Vergelijkingen met andere merken gaan ook niet op, omdat het onbekend is hoeveel licht die produceren.
He ik quotte jou toch zeker niet... Gaat ff lekker buiten spelen spelen ofzo...
pi_54634154
Hij is eindelijk weer te bestellen met Postbank rentepunten.
Meteen maar besteld om uit te proberen
pi_54674629
Ligt het weer aan mij, of kan ik dat ding nergens vinden, in de rentepuntenshop van de postbank ?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  zaterdag 17 november 2007 @ 18:18:31 #134
62913 Blik
The one and Only!
pi_54677144
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 16:01 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ligt het weer aan mij, of kan ik dat ding nergens vinden, in de rentepuntenshop van de postbank ?
Staat er gewoon tussen, beeld en geluid -> Audio -> derde rij rechts
  zaterdag 17 november 2007 @ 23:50:20 #135
71089 blxxun
leve het leven !
pi_54685727
Nou, ik vind het achterlijk duuur voor zo een lampie ! Met zo´n klokkie erin dat zegt dat je je nest uit moet.

En dan zo´n goeikoop radiootje erin, dat door jonge aziaaten in elkaar is geknutseld....Nee bedankt !

Maar o.k. ....

Ik wil ´m best hebben hoor dat ding, maar niet voor die prijs !

Net als Senseo, dat was ook een hype, nooit goedkoper geworden dan 60 euro, en iedereen is erin getrapt !

Ik ook hoor, dus niet meteen gaan wijzen
Een vrouw is net een cryptogram...Geef me het antwoord, en ik snap er nog niks van...
  zondag 18 november 2007 @ 11:36:34 #136
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_54690224
Ik ben nu een weekje of 2 aan het testdraaien met mijn eigen 'creatie'. Ik heb een digitale schakelklok bij de action gehaald (3,99 dacht ik) en heb een schemerlampje met een heel zacht en zwakke lamp genomen en heb dat zo geprogrammeerd dat die lamp een minuut of 10 voor mn wekker gaat, aanspringt. Puur om te kijken of ik eventueel wat aan die wake up light zou hebben.
Het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken, mijn lamp springt meteen aan en is op zn volle sterkte ipv dat ie met stapjes feller word. En ik heb er dus nog een wekkerradio naast staan.

Resultaat; het werkt over het algemeen eigenlijk best goed. Het heeft een aantal dagen geduurd voor ik eraan gewend was en ik werd daarna meestal tegelijk of vlak voor, het aanspringen van de lamp wakker. De schakelklok maakt nl een heel zacht klikgeluid. Maar dan kon ik nog even blijven wakker worden en doezelen tot mn wekkerradio afging. Alleen de afgelopen 2 dagen ging het mis, maar dat was door drastisch slaapgebrek. Wat me normaal nooit gebeurd, ik had zelfs mn wekkerradio uitgezet in mn slaap. Dan heb je dus weinig aan een lamp. Dan is de enige optie om met pannendeksels ofzo naast me te staan lawaai maken en heel hard te kunnen rennen daarna
Ik wil het nog een week of 2 blijven proberen op deze manier en als ik er dan nog steeds makkelijker dan voorheen mee uit mijn bed kom, dan ga ik me zo'n lamp halen.

Misschien dus een ideetje voor de twijfelaars; haal een schakelklok en neem een lamp met lage sterkte/zachte kleur en uitproberen maar. Dan kun je het zo een paar weekjes uitproberen zodat je niet met dat ding in je maag zit als het na een paar weken niet blijkt te helpen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zondag 18 november 2007 @ 14:21:40 #137
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_54693147
Ik heb hem van de week even bekeken in de winkel, maar ik vind hem erg plastic (voor dat geld).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_54693705
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:36 schreef Roeji het volgende:
Ik ben nu een weekje of 2 aan het testdraaien met mijn eigen 'creatie'. Ik heb een digitale schakelklok bij de action gehaald (3,99 dacht ik) en heb een schemerlampje met een heel zacht en zwakke lamp genomen en heb dat zo geprogrammeerd dat die lamp een minuut of 10 voor mn wekker gaat, aanspringt. Puur om te kijken of ik eventueel wat aan die wake up light zou hebben.
Het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken, mijn lamp springt meteen aan en is op zn volle sterkte ipv dat ie met stapjes feller word. En ik heb er dus nog een wekkerradio naast staan.

Resultaat; het werkt over het algemeen eigenlijk best goed. Het heeft een aantal dagen geduurd voor ik eraan gewend was en ik werd daarna meestal tegelijk of vlak voor, het aanspringen van de lamp wakker. De schakelklok maakt nl een heel zacht klikgeluid. Maar dan kon ik nog even blijven wakker worden en doezelen tot mn wekkerradio afging. Alleen de afgelopen 2 dagen ging het mis, maar dat was door drastisch slaapgebrek. Wat me normaal nooit gebeurd, ik had zelfs mn wekkerradio uitgezet in mn slaap. Dan heb je dus weinig aan een lamp. Dan is de enige optie om met pannendeksels ofzo naast me te staan lawaai maken en heel hard te kunnen rennen daarna
Ik wil het nog een week of 2 blijven proberen op deze manier en als ik er dan nog steeds makkelijker dan voorheen mee uit mijn bed kom, dan ga ik me zo'n lamp halen.

Misschien dus een ideetje voor de twijfelaars; haal een schakelklok en neem een lamp met lage sterkte/zachte kleur en uitproberen maar. Dan kun je het zo een paar weekjes uitproberen zodat je niet met dat ding in je maag zit als het na een paar weken niet blijkt te helpen.
Slechte vergelijking. Het belangrijkste deel van het beter op staan, zit in het langzaam opkomen.
  zondag 18 november 2007 @ 14:58:55 #139
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_54694014
quote:

[..]

Ook veel te duur. Kostprijs is 10~15 euro. Moet dus echt goedkoper kunnen.
A.F.C. Ajax
  zondag 18 november 2007 @ 20:31:06 #140
63411 Roeji
pi_54702200
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Slechte vergelijking. Het belangrijkste deel van het beter op staan, zit in het langzaam opkomen.
Zoals ik al verteld is het natuurlijk niet gelijk aan mekaar. Maar het gaat hem erom dat je lichaam al aan het opstaan bezig is voor jij wakker bent, door het licht. En dat hoeft dan niet perse van 0 tot maximale sterkte te gaan, voor de ene persoon is een zwak lampje al genoeg en de andere heeft een felle lamp nodig. Als je een bouwlamp van 500W op je snuffert zet dan is het idd helemaal niet met mekaar te vergelijken. Ik had zodoende een hele zachte kleur lamp van maar een paar watt genomen, zodat het toch een beetje in de buurt komt.

Het is ook maar om uit te proberen of licht enig effect op mij heeft bij het opstaan. Ik heb het van de zomer ook al uitgeprobeerd door ipv mn rolluiken geheel dicht te doen, ze op de 'gaatjes' stand te laten. Zo werd ik 's morgens sneller en makkelijker wakker. En nu probeer ik het uit met die lamp. Werkt het voor mijn gevoel een beetje, dan ga ik pas dat pest dure ding halen, niet eerder.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_54727603
Ik twijfel nog steeds, ik kom enorm slecht uit m'n bed, zeker in deze tijden.
M'n wekker gaat echt weet ik het hoe vaak af en dan moet ik me op het laatst er nog uit tillen om op te staan.

Dit leek mij een geschikte oplossing, maar om nu te horen dat het zo'n enorm gammel ding is waar nog niet eens een radio op zit (goedkope versie).

Zit er nu aan te denken om gewoon de Naf Naf versie te kopen, scheeld aardig wat geld en ziet er wat beter uit.
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  maandag 19 november 2007 @ 22:52:41 #142
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54727853
Yezzzz hij is binnen vanmiddag kreeg ik keurig een smsje dat ik mijn pakketje bij de Vivant in de straat af kon halen.

Ik hoor helemaal geen gezoem, alleen als ik mijn oor onderop de bodem leg hoor ik gezoem, dat is niet van de ventilator maar van het stroomblok wat erin zit. Hoor je bij een normale wekker ook. 't is toch niet 240 waar die micro electronica op werkt. Hij flikkert wel op lagere lichtstanden, maar niet hinderlijk en al helemaal niet veel.

Wel vervelend is als je de leeslamp gebruikt en je 'm op 10 zet, de wekker automatisch ook dan de lamp maar tot 10 laat branden en niet op de vooraf ingestelde stand. (bijv. 20) Je moet de lamp dan weer terug zetten naar de stand waarop je 'm de volgende morgen wil hebben.

En eventjes: HOE GROOT IS DIE SNOOZE KNOP DAMN!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  maandag 19 november 2007 @ 22:53:13 #143
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54727871
quote:

[..]

De NAFNAF lampwekker heb ik al een jaar. Heel fijn wakker worden met licht en bosgeluiden en nog nooit problemen mee gehad. Alleen de display is wat fel ´s nachts.
pi_54759895
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:53 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

De NAFNAF lampwekker heb ik al een jaar. Heel fijn wakker worden met licht en bosgeluiden en nog nooit problemen mee gehad. Alleen de display is wat fel ´s nachts.
Dat heb ik idd ook... Je kunt er een halftransparant zwart sticker of zo overheen plakken...
pi_54762096
ik heb hem ook sinds paar weken, maar moest al weer gelijk teruggestuurd worden muziek stond op vol volume en kreeg je niet zachter, dus was alsnog leuk wakker worden!
maaare ik werd zoiezo al gelijk wakker van het eerste kleine beetje licht en was dus niet heel relaxt wakker worden. zonde van mn geld!
pi_54765808
Zit er nou in de goedkopere variant wel gewoon een wekker op geluid ingebouwd, naast het lichtgebeuren? Want ik ben echt bang dat ik straks zo'n ding koop en gewoon totaal niet wakker wordt. Ik slaap ook prima als het gewoon licht is, al zegt dat niet alles natuurlijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 21 november 2007 @ 21:25:47 #147
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54769220
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:00 schreef heiden6 het volgende:
Zit er nou in de goedkopere variant wel gewoon een wekker op geluid ingebouwd, naast het lichtgebeuren? Want ik ben echt bang dat ik straks zo'n ding koop en gewoon totaal niet wakker wordt. Ik slaap ook prima als het gewoon licht is, al zegt dat niet alles natuurlijk.
Als je de NAFNAF wekker bedoelt met de goedkopere variant, ja. Er zit een radiowekker, wekkergeluid en verschillende bos- en oceaangeluiden ( ) op.

Te koop bij de Kijkshop.

Zo, nu heb ik wel genoeg NAFNAF gepromoot.
pi_54769413
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:25 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Als je de NAFNAF wekker bedoelt met de goedkopere variant, ja. Er zit een radiowekker, wekkergeluid en verschillende bos- en oceaangeluiden ( ) op.

Te koop bij de Kijkshop.

Zo, nu heb ik wel genoeg NAFNAF gepromoot.
Ik bedoelde eigenlijk dat apparaat van Philips.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 21 november 2007 @ 21:33:44 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54769436
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:00 schreef heiden6 het volgende:
Ja, je kunt kiezen tussen een piepje en vogelgeluiden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_54795141
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:31 schreef Roeji het volgende:

[..]

Zoals ik al verteld is het natuurlijk niet gelijk aan mekaar. Maar het gaat hem erom dat je lichaam al aan het opstaan bezig is voor jij wakker bent, door het licht. En dat hoeft dan niet perse van 0 tot maximale sterkte te gaan, voor de ene persoon is een zwak lampje al genoeg en de andere heeft een felle lamp nodig. Als je een bouwlamp van 500W op je snuffert zet dan is het idd helemaal niet met mekaar te vergelijken. Ik had zodoende een hele zachte kleur lamp van maar een paar watt genomen, zodat het toch een beetje in de buurt komt.

Het is ook maar om uit te proberen of licht enig effect op mij heeft bij het opstaan. Ik heb het van de zomer ook al uitgeprobeerd door ipv mn rolluiken geheel dicht te doen, ze op de 'gaatjes' stand te laten. Zo werd ik 's morgens sneller en makkelijker wakker. En nu probeer ik het uit met die lamp. Werkt het voor mijn gevoel een beetje, dan ga ik pas dat pest dure ding halen, niet eerder.
Heb je wel eens een zon gezien die in één keer aan is? Nee. Dat gaat geleidelijk. Dat is dan oko het hele puntvan die hormonale stimulatie ballbalbla.
pi_54795150
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:28 schreef sanne007 het volgende:
ik heb hem ook sinds paar weken, maar moest al weer gelijk teruggestuurd worden muziek stond op vol volume en kreeg je niet zachter, dus was alsnog leuk wakker worden!
maaare ik werd zoiezo al gelijk wakker van het eerste kleine beetje licht en was dus niet heel relaxt wakker worden. zonde van mn geld!
Ook als je m op de laagste sterktes zet? Lijkt me sterk?
  vrijdag 23 november 2007 @ 08:39:12 #152
63411 Roeji
pi_54795283
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Heb je wel eens een zon gezien die in één keer aan is? Nee. Dat gaat geleidelijk. Dat is dan oko het hele puntvan die hormonale stimulatie ballbalbla.
Jawel, als ik mn rolluik 's morgens opendoe
Waar het om ging was dat ik wilde proberen of ik door licht (op welke manier dan ook) wakker of beter wakker kon worden. En in mijn situatie volstaat om als test een gewone (meteen aan) lamp te gebruiken. Want het is zoals gezegd een test. En een test hoeft in sommige situaties niet een exacte kopie te zijn van het echte gebeuren. Voor mij volstaat deze test en als dat voor jou niet zo is dan is dat jouw probleem.

De lamp met radio functie is in de aanbieding bij de media markt. Een hele berg lag er in zo'n grote ijzeren bak.
Prijs: 119 euro. Scheelt toch weer een tientje.
Ik ben zo blij, zo blij
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:56:50 #153
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54796374
Ik heb mijne bij Pix weggehaald voor 65 euro. De goedkope versie dus. Hij is nu een dikke week binnen en bevalt echt prima!

Wordt elke morgen gewoon prettiger wakker, vaak als het licht al op halve sterkte is of net ervoor. Bij mij staat ie altijd op stand 20 en ik vind 't heerlijk.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_54810472
Nou, die van mij gaat weer terug in elk geval. Word er niet beter of lekkerder wakker van, dan een normale wekker. En dat terwijl ik toch wel zo'n 7.5/8 uur slaap heb per nacht.
Vanochtend de wekker om half 11 gezet. Sliep om 02:00 uur, en het was vervolgens nog half 12 voordat ik er uit was.

Dan werkt een wekker aan de andere kant van de kamer beter in elk geval!
pi_54820698
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef RobbieT het volgende:
Nou, die van mij gaat weer terug in elk geval. Word er niet beter of lekkerder wakker van, dan een normale wekker. En dat terwijl ik toch wel zo'n 7.5/8 uur slaap heb per nacht.
Vanochtend de wekker om half 11 gezet. Sliep om 02:00 uur, en het was vervolgens nog half 12 voordat ik er uit was.

gast, als je op zo'n tijd wakker wordt mis je het punt van op een natuurlijke manier wakker worden ook een beetje.
pi_54821926
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

gast, als je op zo'n tijd wakker wordt mis je het punt van op een natuurlijke manier wakker worden ook een beetje.
Niemand heeft gezegd dat er een tijd aan verbonden zit .
En daarnaast, ook als die om half 9 staat is dat probleem er.
pi_54824575
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef RobbieT het volgende:

daarom ga ik nog niet eens proberen zo'n ding te kopen, ik word altijd pas wakker als het al licht is, dus ergens tussen 10 en 1 ofzo, dan heeft zo'n wekker ook weinig zin
pi_54832579
Dammit, hij is alweer uitverkocht in de rentepuntenshop
pi_54845588
Hij is in heel NL uitverkocht.

Ik werk bij het hoofdkantoor van o.a. Electro world, en ik kan je zeggen dat zelf Philips de vraag naar de luxe uitvoering (die met wekkerradio) niet aan kan.
I'm not lost, i'm just geocaching
  maandag 26 november 2007 @ 13:18:46 #160
63411 Roeji
pi_54845972
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:56 schreef Flurrie het volgende:
Hij is in heel NL uitverkocht.

Ik werk bij het hoofdkantoor van o.a. Electro world, en ik kan je zeggen dat zelf Philips de vraag naar de luxe uitvoering (die met wekkerradio) niet aan kan.
Nou nou bij de media markt lagen er vrijdag of zaterdag nog zeker 30 stuks in een bak. Dus ik denk niet dat ie door heel NL is uitverkocht.
Misschien houden ze de nieuwe bestelling niet bij op het moment maar hij is toch nog wel ergens te krijgen op dit moment.
Ik ben zo blij, zo blij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')