abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54321232
Ik kan ook niet echt makkelijk wakker worden en van me wekker erg hard zetten word ik ook niet relaxte wakker.

tvp dus
............................
pi_54323873
Ik word heeeeeeeeerlijk wakker. Oh en als er winterdepressie bij je is gediagnostiseerd kun je hem van je verzekering vergoed krijgen
pi_54323970
Werkt het ook bij mensen die zelfs slapen bij TL-licht en kettingzagen niet eens opmerken?
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:56:24 #54
62913 Blik
The one and Only!
pi_54335517
Ik heb hem gisteren binnen gekregen via de rentepunten van de Postbank. Kostte uiteindelijk 80 euro.

Maar één probleem, het lampje is kapot. Dusssssss aan jullie de vraag, hoe kan ik dit het beste regelen. Moet ik de postbank bellen of moet ik Philips bellen voor een nieuw lampje
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:03:43 #55
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_54335644
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:56 schreef Blik het volgende:
Ik heb hem gisteren binnen gekregen via de rentepunten van de Postbank. Kostte uiteindelijk 80 euro.

Maar één probleem, het lampje is kapot. Dusssssss aan jullie de vraag, hoe kan ik dit het beste regelen. Moet ik de postbank bellen of moet ik Philips bellen voor een nieuw lampje
Postbank heeft hem geleverd.

Bij mij werd hij direct verstuurd via de postbank de indicatieve levertijd van 5 tot 10 werkdagen waren bij mij slechts 3 dagen. Maandag besteld woensdag in huis.

Maar ik vond de verpakking karig, doos was niet verder verpakt, slechts de pakbon zat eropgeplakt en dus moet het transport het doen met de verpakking van philips.
Nu heb je van die lompe horken bij de tpg zitten, jammer dat dat weer een lampje kost.

Ik zou de postbank bellen.
pi_54335687
Ik wil ook dit ding!

Maar waarom moet het zo duur zijn?
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:13:59 #57
62913 Blik
The one and Only!
pi_54335827
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:03 schreef Noway666 het volgende:

[..]

Postbank heeft hem geleverd.

Bij mij werd hij direct verstuurd via de postbank de indicatieve levertijd van 5 tot 10 werkdagen waren bij mij slechts 3 dagen. Maandag besteld woensdag in huis.

Maar ik vond de verpakking karig, doos was niet verder verpakt, slechts de pakbon zat eropgeplakt en dus moet het transport het doen met de verpakking van philips.
Nu heb je van die lompe horken bij de tpg zitten, jammer dat dat weer een lampje kost.

Ik zou de postbank bellen.
Waarschijnlijk wel het beste idee idd. Heb alleen geen zin om aan de lijn te hangen voor 10 cent per minuut voor een stom lampje.

Vond idd de verpakking karig, wel heel snel verstuurd, woensdag besteld, vrijdag in huis.
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:20:27 #58
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54335933
Tvp, ik wil ook zo'n ding kopen. In de winter sta ik altijd zo brak op..
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 3 november 2007 @ 16:31:41 #59
62913 Blik
The one and Only!
pi_54339469
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:13 schreef Blik het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel het beste idee idd. Heb alleen geen zin om aan de lijn te hangen voor 10 cent per minuut voor een stom lampje.

Vond idd de verpakking karig, wel heel snel verstuurd, woensdag besteld, vrijdag in huis.
Ik ben weer lekker slim geweest. Er is helemaal niks kapot.

Toen ik wilde kijken naar het lampje kwam ik erachter dat ik de lamp zelf nog aan moest sluiten

Het licht is trouwens echt goed fel, dat gaat nog problemen opleveren als mijn vriendin vroeg moet opstaan en ik niet. Ik slaap namelijk naast de wekker.
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:02:47 #60
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_54345586
Werkt dit nou echt? Of is het gewoon een manier om consumenten nog meer geld te ontfutselen?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 4 november 2007 @ 20:42:42 #61
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_54364594
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:02 schreef Enfermera het volgende:
Werkt dit nou echt? Of is het gewoon een manier om consumenten nog meer geld te ontfutselen?
Zo kun je alles wel afzeiken.

Ga fietsen als je niks te melden hebt.
  zondag 4 november 2007 @ 20:57:47 #62
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_54364997
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:42 schreef Noway666 het volgende:

[..]

Zo kun je alles wel afzeiken.

Ga fietsen als je niks te melden hebt.
Ik zeik het niet af, ik vraag me af of het echt werkt. Daar is dit topic toch voor, discussie over het product?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_54365160
Ik heb hem gisteren gehaald. Bij de Novy de simpele uitvoering voor 89 Euro. Ik had hem vanmorgen om 9 uur gezet. Om 10 over 9 stond mijn zoontje naast m'n bed: Mama, hoor jij je wekker niet??
Compleet doorheen geslapen dus. Ik had het licht niet heel fel gezet en had de vogelgeluidjes gekozen. Het was niet zo heel donker in de slaapkamer, dat zal ook wel schelen.
Morgen moet ik helaas vroeger opstaan, hopelijk word ik er dan wel wakker van. Maar ik zet voor de zekerheid mijn oude wekker ook maar gewoon.
pi_54367303
Ik word aangenamer wakker. Licht altijd voluit en geluid op de helft oid.
pi_54373151
Vandaag werd ik er wel wakker van. Het is inderdaad heel relaxed wakker worden. Ik ben zelfs gelijk uit bed gegaan! Normaal gesproken doe ik altijd nog een kwartiertje (minimaal) snoozen.
Echt een aanrader dus.
O ja, mijn man werd er niet wakker van. En ja, hij lag gewoon naast me.
pi_54373176
tvp
Zit er ook aan te denken om zo'n ding te halen als vervanging van mijn Hema-wekker.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_54373254
Heeft iemand anders ook last van dat dat ding crasht? Ik heb de goedkope versie, en zo af en toe dan "hangt" dat ding gewoon. Geen enkel knopje werkt meer en de wekker gaat ook niet af. Het enige wat oplossing biedt is de stekker er een half uur uit trekken zodat tie helemaal reset. Extreem irritant, vooral als je wekker dus niet af gaat s'ochtends. Daar heb ik dat ding niet voor namelijk, want verslapen lukt me zonder ook prima. Tis me nu al een keer of 4 gebeurd.
  maandag 5 november 2007 @ 08:52:28 #68
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_54373366
quote:
Op maandag 5 november 2007 08:41 schreef Bertjeee het volgende:
Heeft iemand anders ook last van dat dat ding crasht? Ik heb de goedkope versie, en zo af en toe dan "hangt" dat ding gewoon. Geen enkel knopje werkt meer en de wekker gaat ook niet af. Het enige wat oplossing biedt is de stekker er een half uur uit trekken zodat tie helemaal reset. Extreem irritant, vooral als je wekker dus niet af gaat s'ochtends. Daar heb ik dat ding niet voor namelijk, want verslapen lukt me zonder ook prima. Tis me nu al een keer of 4 gebeurd.
Nee

Er zit ook een reset knop op, weet niet of dat ook zo is bij de 300 lux versie maar die zit aan de onderkant vlakbij het punt waar het electriciteits snoer naar binnen gaat.

Heb je soms veel pieken of korte schommelingen in je stroomnet ? Anders philips bellen.
  maandag 5 november 2007 @ 13:34:17 #69
107521 Furia
snoopy weer
pi_54378935
Ik heb hem ook! Gehad
Bevalt goed, het is niet zo dat ik uit bed spring, maar ben wel wakker, in tegenstelling tot normaal wekkergebruik. De vogeltjes klinken bij mij helemaal niet nep (radio versie), maar juist heel mooi en echt. Licht op 7 is voor mij scherp genoeg, bij 8 kreeg ik hoofdpijn. Mijn wederhelft wordt overigens ook niet wakker van het licht, dus het is goed te doen!
pi_54380939
Ik heb dat ding al een jaar of 1,5, maar dan niet van Philips maar de NAF NAF LYS

Werkt precies hetzelfde, 20 minuten voor alarm wordt de lamp feller etc..., was toen 49 euro... Met 5 wakkerwordgeluiden (krekels, vogels, strand, radio, slaapliedje)...
pi_54389186
quote:
Op maandag 5 november 2007 08:41 schreef Bertjeee het volgende:
Nee, nog niet mee gemaakt. Ik zou hem terug brengen naar de winkel...
pi_54390980
Hmmm!
Ziet er interresant uit. Moet ook dagelijk tussen 5 en 6 opstaan... en dat gaat niet altijd even, hoe zal ik het zeggen, "vriendelijk".

Probleem alleen is dat ik nog thuis woon bij m'n ouders en de muren niet echt geluidsdicht zijn. En ik MOET wakker worden. Verslapen is voor mij een doodvonnis, woon-werk verkeer doe ik namelijk anderhalf tot twee uur over... buiten de spits om.
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:46:56 #73
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_54402757
Ik zag dat die van ¤90 een 75w lamp heeft en die van ¤130 een 100w lamp. Nu staat er op die van ¤90 een sticker op de 'fitting' dat er niet meer in mag dan 75w. Iemand enig idee of dit echt zo is, of dat het een of andere marketingtruc is. Lijkt me namelijk stug om twee compleet verschillende body's/fittingen te maken voor in weze dezelfde lamp. Kan een 100w lamp dus in de goedkope versie?

De radio functie kan me gestolen worden.
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:58:34 #74
62913 Blik
The one and Only!
pi_54403026
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:46 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik zag dat die van ¤90 een 75w lamp heeft en die van ¤130 een 100w lamp. Nu staat er op die van ¤90 een sticker op de 'fitting' dat er niet meer in mag dan 75w. Iemand enig idee of dit echt zo is, of dat het een of andere marketingtruc is. Lijkt me namelijk stug om twee compleet verschillende body's/fittingen te maken voor in weze dezelfde lamp. Kan een 100w lamp dus in de goedkope versie?

De radio functie kan me gestolen worden.
Ik denk dat als je de radio-functie niet nodig hebt, je ook de duurdere versie niet nodig hebt. Ik heb de duurdere en heb het licht nu op stand 8 (van de 20) staan. Stand 20 is echt heel fel.
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:02:23 #75
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_54403116
Shit, nóg een kerstkado.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')