Postbank heeft hem geleverd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:56 schreef Blik het volgende:
Ik heb hem gisteren binnen gekregen via de rentepunten van de Postbank. Kostte uiteindelijk 80 euro.
Maar één probleem, het lampje is kapot. Dusssssss aan jullie de vraag, hoe kan ik dit het beste regelen. Moet ik de postbank bellen of moet ik Philips bellen voor een nieuw lampje
Waarschijnlijk wel het beste idee idd. Heb alleen geen zin om aan de lijn te hangen voor 10 cent per minuut voor een stom lampje.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:03 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Postbank heeft hem geleverd.
Bij mij werd hij direct verstuurd via de postbank de indicatieve levertijd van 5 tot 10 werkdagen waren bij mij slechts 3 dagen. Maandag besteld woensdag in huis.
Maar ik vond de verpakking karig, doos was niet verder verpakt, slechts de pakbon zat eropgeplakt en dus moet het transport het doen met de verpakking van philips.
Nu heb je van die lompe horken bij de tpg zitten, jammer dat dat weer een lampje kost.
Ik zou de postbank bellen.
Ik ben weer lekker slim geweest. Er is helemaal niks kapot.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel het beste idee idd. Heb alleen geen zin om aan de lijn te hangen voor 10 cent per minuut voor een stom lampje.
Vond idd de verpakking karig, wel heel snel verstuurd, woensdag besteld, vrijdag in huis.
Zo kun je alles wel afzeiken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:02 schreef Enfermera het volgende:
Werkt dit nou echt? Of is het gewoon een manier om consumenten nog meer geld te ontfutselen?
Ik zeik het niet af, ik vraag me af of het echt werkt. Daar is dit topic toch voor, discussie over het product?quote:Op zondag 4 november 2007 20:42 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel afzeiken.![]()
Ga fietsen als je niks te melden hebt.
Neequote:Op maandag 5 november 2007 08:41 schreef Bertjeee het volgende:
Heeft iemand anders ook last van dat dat ding crasht? Ik heb de goedkope versie, en zo af en toe dan "hangt" dat ding gewoon. Geen enkel knopje werkt meer en de wekker gaat ook niet af. Het enige wat oplossing biedt is de stekker er een half uur uit trekken zodat tie helemaal reset. Extreem irritant, vooral als je wekker dus niet af gaat s'ochtends. Daar heb ik dat ding niet voor namelijk, want verslapen lukt me zonder ook prima. Tis me nu al een keer of 4 gebeurd.
quote:Op maandag 5 november 2007 08:41 schreef Bertjeee het volgende:
Heeft iemand anders ook last van dat dat ding crasht? Ik heb de goedkope versie, en zo af en toe dan "hangt" dat ding gewoon. Geen enkel knopje werkt meer en de wekker gaat ook niet af. Het enige wat oplossing biedt is de stekker er een half uur uit trekken zodat tie helemaal reset. Extreem irritant, vooral als je wekker dus niet af gaat s'ochtends. Daar heb ik dat ding niet voor namelijk, want verslapen lukt me zonder ook prima. Tis me nu al een keer of 4 gebeurd.
Ik denk dat als je de radio-functie niet nodig hebt, je ook de duurdere versie niet nodig hebt. Ik heb de duurdere en heb het licht nu op stand 8 (van de 20) staan. Stand 20 is echt heel fel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:46 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik zag dat die van ¤90 een 75w lamp heeft en die van ¤130 een 100w lamp. Nu staat er op die van ¤90 een sticker op de 'fitting' dat er niet meer in mag dan 75w. Iemand enig idee of dit echt zo is, of dat het een of andere marketingtruc is. Lijkt me namelijk stug om twee compleet verschillende body's/fittingen te maken voor in weze dezelfde lamp. Kan een 100w lamp dus in de goedkope versie?
De radio functie kan me gestolen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |