!
 ! 

Die bromtoon he, dat heb ik ook 1 keertje gehad, maar toen heb ik de stekker eruit getrokken, opnieuw erin gedaan en toen was die toon weg... heb em ook niet meer gehoord verder... Ik wordt er trouwens ook goed wakker van, maar heb de intensiteit wel al op 12 ofzo staan (heb de 'goedkope' versie). Ik mis de radio wel trouwens. Het klokje is fijn, vind het niet teveel licht geven, aangezien je de intensiteit kunt aanpassen.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:15 schreef tslh het volgende:
Mijne van de Postbank was ook stuk: voortdurende bromtoon (reset hielp niet) en een harde tik voor 's morgens het geluid inschakelde: je werd DAAR eerder wakker van dan van de wekkergeluiden zelf. Terug naar Philips dus en 3 weken wachten op een nieuwe.. Gelukkig ga ik vrijdag 2 weken op vakantie.

Ik had geen problemen met wakker worden, maar werd chagrijnig wakker. Nog steeds, maar wel degelijk frisser. De invloed is in ieder geval significant.quote:Op zondag 30 december 2007 16:38 schreef danny91184 het volgende:
Ik heb alle pagina's is vluchtig doorgelezen..
Maar wat ik me afvraag..
Zijn er mensen die regelmatig last hadden van 'wakker word' problemen?
En hoe is dat nu na een paar weken/maanden? Sterk verbeterd of valt het wel mee?

Ach, volgende maand gaan die dingen toch allemaal massaal in de aanbieding.quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Nog steeds uitverkocht bij de postbank

Ik heb dezelfde versie als jij, maar wist niet dat je de intensiteit van het klokje kunt aanpassen. Hoe doe je dat?quote:Op zondag 30 december 2007 14:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Die bromtoon he, dat heb ik ook 1 keertje gehad, maar toen heb ik de stekker eruit getrokken, opnieuw erin gedaan en toen was die toon weg... heb em ook niet meer gehoord verder... Ik wordt er trouwens ook goed wakker van, maar heb de intensiteit wel al op 12 ofzo staan (heb de 'goedkope' versie). Ik mis de radio wel trouwens. Het klokje is fijn, vind het niet teveel licht geven, aangezien je de intensiteit kunt aanpassen.

Druk eens in het donker op de grootste knop bovenaan, kan niet missen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde versie als jij, maar wist niet dat je de intensiteit van het klokje kunt aanpassen. Hoe doe je dat?

Wie weet, maar als t goed is begint m'n stage volgende weekquote:Op maandag 31 december 2007 17:13 schreef SeLang het volgende:
Ach, volgende maand gaan die dingen toch allemaal massaal in de aanbieding.
Geen enkele retailer wil met overgebleven wakeup lights de zomer in.
En volgend jaar als de herfst begint dan wordt de markt overspoeld met goedkope wakeup lights uit China voor €9,99

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |