Het heeft ze voordelen en nadelen. Nadeel is dat als het niet kan volgens die manier is dat je alles moet herzien. Zelf heb ik ook redelijk snel in me hoofd over hoe ik iets wil omdat ik anders steeds ga twijfelen hoe ik iets wilquote:Op maandag 3 december 2007 17:12 schreef phluphy het volgende:
Ik ben echt jaloers op mensen die precies weten wat ze willen, die een exact beeld hebben van "zo moet het worden". Hoe krijg je zoiets, of is dat aangeboren?
quote:Op maandag 10 december 2007 18:20 schreef heaven7 het volgende:
Pff en wat is daar mis mee?Alsjeblieft zeg.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat sinds ik in dld woon, ik zo af en toe naar Nederland rijd om brood en chips te halen en daar blijft het dan wel zo'n beetje bij. De rest haal ik gewoon hier. De meeste dingen zijn hier goedkoper en even goed dan in Nederland.quote:Op maandag 10 december 2007 23:52 schreef heaven7 het volgende:
De Pennymarkt is exact 4 km van ons huis af, dichterbij dan de eerste de beste stad Zevenaar dus wij reizen echt niet heel ver om per se goedkoop boodschappen te kunnen doen.
Ehm ja. Zo zit ik dus niet in elkaar. Ik kan het heel lang "uitstellen", maar er komt een moment dat ik "NU!!!" een nieuwe tafel wil.quote:Op maandag 10 december 2007 23:22 schreef Mikani het volgende:
Phluphy fijn dat je al meubels hebt, dat geeft wat minder druk, zo ga je niet in allerhaast een koop doen omdat het moet. Kun je gewoon rustig op je gemak rondkijken.
Op de muur het liefst mosgroen, of olijfgroen. Misschien dat ik in accessoires nog met wat andere groen-kleuren ga combineren.quote:Mooi een groene kleur in de slaapkamer, ga je voor een soort mosgroen? Of toch het wat fellere limegroen?
quote:Hou je het nog een beetje uit met je ongeduld?.
Als ik mag spreken uit ervaring.. IK ben momenteel aardig bezig met verbouwen. En aan het begin had ik het beeld helemaal in m'n hoofd. En gaandeweg wordt het helemaal anders..quote:Op maandag 3 december 2007 17:12 schreef phluphy het volgende:
Ik ben echt jaloers op mensen die precies weten wat ze willen, die een exact beeld hebben van "zo moet het worden". Hoe krijg je zoiets, of is dat aangeboren?
quote:
I know, ik voelde de vibes.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik wou er net om vragen.
Ben jij ook aan het verhuizen? Dat wist ik helemaal niet? Ga eens hier heen dan en vertel!quote:Op donderdag 27 december 2007 19:44 schreef Mikani het volgende:, wat leuk om zo je dagen af te tellen.
Ben weer bijgelezen, zit zelf tot aan m'n nek in de verhuizing, maar wat veel plannen! Waarom is het nu een prioriteit om het schuurtje te verplaatsen? Daardoor ruimere tuin of mooier uitzicht?
De wijnkelder!quote:Op zondag 23 december 2007 19:46 schreef phluphy het volgende:
Volgens mij ben ik de helft vergeten, ik had toch eerder aan dit lijstje moeten beginnen!
ze gaat in Duitsland wonen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |