Gezellig juistquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:47 schreef Sjeen het volgende:
Tsskkk, zomaar naar Duitsland gaan ipv Zuid Limburg![]()
Dat eerste gaat wel lukken, dat tweede wordt lastigerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:58 schreef phluphy het volgende:
Sorry sjeen.![]()
![]()
Rewimo en ik kunnen straks dagelijks samen lunchen als we willen, misschien zelfs wel carpoolen!![]()
Ik heb zaterdag op de Bazaar van de kerk de VT wonen van oktober gewonnen, moet ik hem naar je opsturen? Hij gaat hier toch anders bij het oud papierquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:28 schreef phluphy het volgende:
Het was ook meer symbolisch bedoeld. Jij woont veuls te ver weg.![]()
![]()
Ik vertel je waar ik kom te werken zodra ik aangenomen ben (heb wel wat op het oog, maar is nog weinig concreet).
En nu weer ontopic.![]()
![]()
Ik wil woonideeën opdoen, maar heb geen zin in dat retedure VT wonen. Heb je zoiets ook online?
Duur hé al die dingen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:52 schreef phluphy het volgende:
Ik heb een heleboel mooie dingen gezien, maar wat een belachelijke prijzen!![]()
![]()
![]()
Ik ga wel lekker markplaatsen, kringlopen en trödelmarkten, leuke opknapprojectjes zoeken!
Trouwens, die oudebouwmaterialen.nl is wel heel gaaf! Ik ben benieuwd naar hun prijzen.
Ik heb hem snel doorgebladerd en kwam ook wel wat oudere dingen tegen. Daarnaast staan alle nieuwe kleurcombinaties van komend seizoen erin (jajaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:47 schreef phluphy het volgende:
Wat een lief aanbod Pruk!![]()
Ik zou het alleen zonde vinden van de postzegels, als er (wat ik vermoed) voor 80% moderne meubels etc. in staan. Wij gaan meer voor een wat oudere stijl, en ik vrees dat daar niet zoveel van in zal staan.
Als dat nu wél zo is, pm me dan even!
Dan kan je het in ieder geval in je eigen tijd doen, wanneer jij zin hebtquote:Op maandag 5 november 2007 14:26 schreef phluphy het volgende:
Heel leuk, zeker!
Maar waar vind ik de tijd?
Zoveel te doen!![]()
Ben geen workshop type, maar heb net wel een beginners/kennismakingspakket besteld, om een lieveheersbeestje te maken.
De badkamer bovenquote:Op donderdag 8 november 2007 07:58 schreef phluphy het volgende:
Dank jullie wel. Ik ben ook zo wég van het huis!![]()
Er zijn nog veel verbeterpunten, maar ik blijf bij de keuze om er eerst in te trekken voordat ik (grote) veranderingen ga doorvoeren. Het huis heeft zoveel potentie, dat je echt de tijd moet nemen om de juiste beslissing te nemen.
@Rewimo: eens met je opmerking over de deuren. Mijn zus opperde om ze met boenwas of een ander goedje een tikje donkerder te maken, zodat ze beter passen bij de vloer. Gaan we over nadenken!
En...zelfde sierrandje als onze badkamer? Welke, de badkamer boven of beneden?![]()
was me nog niet opgevallen maar die deurknoppen heb ik ook (wit met goud)quote:Op donderdag 8 november 2007 09:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zie nu trouwens dat er ook al van die "prachtige" deurknoppen aan zittenWij hadden dezelfde, maar dan in wit met goud
![]()
nee hehe, dat snap ik ook welquote:Op donderdag 8 november 2007 20:48 schreef phluphy het volgende:
Het is inderdaad een varken.![]()
Geen echte, doh!
Ik vind het heel grappig ja, leuk om te zien, ik blijf zeker meekijken (en langsrijden hahaquote:Op donderdag 8 november 2007 19:50 schreef phluphy het volgende:
Mikani, wat moet het grappig zijn om die voor jou bekende plekken zo te zien!
Mooi is die vloer he Lois! De huidige eigenaar heeft 'm, naar eigen zeggen, een beetje "verknald", het schuren ging niet helemaal goed en de vloer is niet overal gelijk. Maar eerlijk gezegd vind ik dat juist mooi bij zo'n oude vloer!![]()
Neem een postbus net over de grens in een dorp of stad waar je vaker komt. Dat hebben wij ook (maar dan in Dld), scheelt een hoop kosten voor abbonomenten die je hebt en als vrieden/familie iets willen sturen. Wij gebruiken het zovel zakelijk als prive.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:45 schreef phluphy het volgende:
Mikani, ik zal het je zeker vragen als ik iets wil weten!![]()
Pruk! Lang verwacht, vandaag gekomen, de VT Wonen!![]()
Wat waren de portokosten nog hoog zeg, voel me nu toch wel schuldig.![]()
Ik ga je in elk geval laten weten wat ik er voor leuke ideeën in gezien heb!
Superbedankt!![]()
Ja! Al zal de keuken boven wel gaan verdwijnen, het is niet "moeders mooiste", zogezegd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:53 schreef Bluezz het volgende:
Wat geweldig, die kelder![]()
Oh en 2 keukens???
Bedankt voor de tip, maar we lossen het op met het adres van mijn schoonouders, die er niet ver vandaan (in Nederland) wonen! Overigens weten ze dat nog niet!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:07 schreef PeuRac het volgende:
Neem een postbus net over de grens in een dorp of stad waar je vaker komt. Dat hebben wij ook (maar dan in Dld), scheelt een hoop kosten voor abbonomenten die je hebt en als vrieden/familie iets willen sturen. Wij gebruiken het zovel zakelijk als prive.
heb je 'm al geleegd deze week?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben inderdaad ook een postbus genomen, erg handig voor NL post
Het scheelt toch in de portokostenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:24 schreef z80 het volgende:
alles komt gewoon hier in Duitsland aan.
geen gezeur met 2 postbussen.
enkel voor pakket post met spoed gebruik ik het adres van mijn ouders in Nederland.
Nou, dat vind ik dus het rare, ik had mijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:45 schreef phluphy het volgende:
Superbedankt!![]()
Of welke postbeambten allemaal die VT wonen een dagje mee naar huis hebben genomen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef Pruk het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dus het rare, ik had mijnhet vorige week al op de post laten doen
Ik vraag me af hoe lang hij het achterop zijn fiets heeft laten zitten
OK, it is much appreciated!quote:En maak je niet druk om die kosten
Nouja, ik heb hem tegelijkertijd een declaratie voor de ziektekosten meegegeven, dus als die ook pas net aangekomen isquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Of welke postbeambten allemaal die VT wonen een dagje mee naar huis hebben genomen.![]()
[..]
OK, it is much appreciated!
Mannen!quote:Op woensdag 14 november 2007 08:37 schreef Pruk het volgende:
Hij heeft het vorige week maandag bij de uitgaande post op zijn werk gelegd en de collega die de post regelt was vrij. In plaats van dat hij dan denkt: laat ik het dan zelf maar op de bus doen![]()
Nouja, het is aangekomen
twee maandenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:32 schreef phluphy het volgende:
[..]
Er gebeurt opeens vanalles qua regeldingetjes. Hypotheekofferte is nagenoeg gereed, zou volgende week rond zijn. En maandag de 26e (november) gaan we naar de notaris om het koopcontract te tekenen.![]()
En dan nog 2 maanden wachten.![]()
![]()
Nah, die vind ik alleen leuk als er chocolade in zit!quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:53 schreef Geqxon het volgende:
70 dagen? Tip: Adventskalenders!
Dat zou ik mezelf echt gunnen, die stress in de laatste weken. Ik ben meer zo iemand die altijd al alles vér van te voren geregeld heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:58 schreef appelsap het volgende:
70 dagen, dat lijkt misschien nog heel ver. Maar je zult nog versteld staan hoe snel het gaat. En dan de laatste weken denk je: veeeeeeel te weinig tijd help!!!!!!!!
Succes met wachten.
Zal mijn sig eens veranderen ja!
Inmiddels heb ik 'm helemaal doorgespit, en hebben een paar leuke ideeën opgedaan. Wilden we eerst bijvoorbeeld vrij "wit" blijven qua muren, dit gaan we nog eens ernstig heroverwegen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:45 schreef phluphy het volgende:
Superbedankt!![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 18:35 schreef phluphy het volgende:![]()
Vandaag hypotheekofferte en koopcontract ondertekend.
We hebben het hele verhaal in het Duits voorgelezen gekregen waarna het nog een keer in het Nederlands vertaald werd door een vertaler.![]()
Het was een lange zit, maar wel weer een stap genomen!
Sterk spulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |