abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:18:38 #101
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54268445
Fluf, ik ben jaloers mens Gefeliciteerd
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54268742
Phluph, Heerlijk om te lezen hoe jullie aan het plannen en denken geslagen zijn. Van passief naar druk actief aan de gang met een huis, hoe bevalt dat nou?

Ik ga in elk geval voor jullie duimen dat het qua papieren allemaal snel gaat lukken zonder al te veel rare tegenvallers en dat jullie binnenkort lekker aan de gang kunnen in jullie huisje daar vlak over de grens.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:47:12 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54269016
Tsskkk, zomaar naar Duitsland gaan ipv Zuid Limburg
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:08:29 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54269428
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:47 schreef Sjeen het volgende:
Tsskkk, zomaar naar Duitsland gaan ipv Zuid Limburg
Gezellig juist
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:58:58 #105
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54270373
devver, daar maak je me niet gelukkig mee. Gelukkig gaat het bij ons maar om één verdieping. En we moeten nog maar zien of het inderdaad een wenteltrap MOET worden.

Nanook jij stelt rare vragen! Dat voelt natuurlijk heerlijk, hier heb ik zo lang op gewacht. En het gaat best snel allemaal, nog maar 93 dagen!

Sorry sjeen.

Rewimo en ik kunnen straks dagelijks samen lunchen als we willen, misschien zelfs wel carpoolen!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54270441
Ik was gewoon even benieuwd hoe je er nu gevoelsmatig in stond vandaar mijn vraag. Maar je hebt eigenlijk wel gelijk, je posts stralen je enthousiasme aan alle kanten uit dus was mijn vraag misschien wat overbodig.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:15:33 #107
13151 crew  Rewimo
pi_54270677
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:58 schreef phluphy het volgende:
Sorry sjeen.

Rewimo en ik kunnen straks dagelijks samen lunchen als we willen, misschien zelfs wel carpoolen!
Dat eerste gaat wel lukken, dat tweede wordt lastiger Ik kom niet eens bij je in de buurt als ik naar mijn werk ga Moet bovendien Christan afzetten in Kranenburg, dus nee, dat gaat 'm niet worden

Maar eh, waar werk je in Arnhem? Toevallig in de buurt van winkelcentrum Kronenburg? Daar werk ik tegenover
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:28:45 #108
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54271030
Het was ook meer symbolisch bedoeld. Jij woont veuls te ver weg.

Ik vertel je waar ik kom te werken zodra ik aangenomen ben (heb wel wat op het oog, maar is nog weinig concreet).

En nu weer ontopic.
Ik wil woonideeën opdoen, maar heb geen zin in dat retedure VT wonen. Heb je zoiets ook online?
... ♥ ik mis je ♥
pi_54271892
Zomaar nog even een !

Dit is wel een leuk topic met interieur websites: [interieur] De Leukste Woonwinkels!
En deze heeft pagina's met leuke hebbedingen: http://www.flavourites.nl/rubriek/8/interieur
En deze site heeft allerlei authentieke bouwmaterialen, maar ook tafels e.d.: http://www.oudebouwmaterialen.nl/

One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:11:51 #110
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54272120
Oeh Étoile, dankje!
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:19:04 #111
13151 crew  Rewimo
pi_54272288
En vergeet ook de topics hier in K&W niet, daar kun je ook leuke ideeën opdoen
  woensdag 31 oktober 2007 @ 19:52:04 #112
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54289030
Ik heb een heleboel mooie dingen gezien, maar wat een belachelijke prijzen!
Ik ga wel lekker markplaatsen, kringlopen en trödelmarkten, leuke opknapprojectjes zoeken!

Trouwens, die oudebouwmaterialen.nl is wel heel gaaf! Ik ben benieuwd naar hun prijzen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_54289547
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:28 schreef phluphy het volgende:
Het was ook meer symbolisch bedoeld. Jij woont veuls te ver weg.

Ik vertel je waar ik kom te werken zodra ik aangenomen ben (heb wel wat op het oog, maar is nog weinig concreet).

En nu weer ontopic.
Ik wil woonideeën opdoen, maar heb geen zin in dat retedure VT wonen. Heb je zoiets ook online?
Ik heb zaterdag op de Bazaar van de kerk de VT wonen van oktober gewonnen, moet ik hem naar je opsturen? Hij gaat hier toch anders bij het oud papier
pi_54289758
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:52 schreef phluphy het volgende:
Ik heb een heleboel mooie dingen gezien, maar wat een belachelijke prijzen!
Ik ga wel lekker markplaatsen, kringlopen en trödelmarkten, leuke opknapprojectjes zoeken!

Trouwens, die oudebouwmaterialen.nl is wel heel gaaf! Ik ben benieuwd naar hun prijzen.
Duur hé al die dingen? Ik heb al zoveel mooie dingen gezien waarvan we gezegd hebben: "dat zal toch voor later zijn..."
Wel vervelend eigenljik (want ik wil niet voor minder gaan bij sommige dingen )
  woensdag 31 oktober 2007 @ 20:47:30 #115
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54289777
Wat een lief aanbod Pruk!

Ik zou het alleen zonde vinden van de postzegels, als er (wat ik vermoed) voor 80% moderne meubels etc. in staan. Wij gaan meer voor een wat oudere stijl, en ik vrees dat daar niet zoveel van in zal staan.
Als dat nu wél zo is, pm me dan even!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54289852
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 20:47 schreef phluphy het volgende:
Wat een lief aanbod Pruk!

Ik zou het alleen zonde vinden van de postzegels, als er (wat ik vermoed) voor 80% moderne meubels etc. in staan. Wij gaan meer voor een wat oudere stijl, en ik vrees dat daar niet zoveel van in zal staan.
Als dat nu wél zo is, pm me dan even!
Ik heb hem snel doorgebladerd en kwam ook wel wat oudere dingen tegen. Daarnaast staan alle nieuwe kleurcombinaties van komend seizoen erin (jaja )

Ik heb geen idee hoe zwaar het ding is, maar het zal misschien een euro of 2 kosten, dus dat doet het hem niet hoor! Als je hem wilt, dan zie ik je adres wel verschijnen Vervroegd verhuiskadootje wordt het dan
  woensdag 31 oktober 2007 @ 21:20:10 #117
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54290323
Zo'n aanbod kan ik niet afslaan.

Ik krijg de PM niet aan de praat. Ik probeer het straks of morgenochtend wel weer!
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:21:32 #118
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54320433
Vanmiddag een plezierig gesprek gehad met een hypothekenmijnheer Omdat we nogal wat eigen geld inleggen, hoeven we niet zo'n hoge hypotheek en verwachten we geen moeilijkheden. Weer een stapje dichterbij 't huis!

Nog 5 nachtjes slapen en dan gaan we er heen voor een uitgebreide kijk/meet/foto-sessie.

Verder ga ik me eens verdiepen in mozaïek. Lijkt me leuk om daar de bovenkant van de open haard mee op te leuken.

Iemand briljante ideetjes? Ervaringen? Do's / Don'ts?

Voor de beeldvorming: dat wat nu "baksteen" is, wordt gladgestuct.
... ♥ ik mis je ♥
pi_54322130
Mozaiek a la Gaudi

Of een spiegel lijkt me ook prachtig, en dan eentje met een mozaiek randen?

zaterdag 3 november 2007 @ 12:29:17 #120
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54335986
Mooi Bluezz!

Kijk es wat ik vond bij het googlen: ronde mozaïek! Dan kan ik een groen bloemetje maken!

deze vind ik overigens ook heel mooi:

of zoiets:

Ik moet maar eens aan de slag met een oefenproject!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54337154
En een grote ronde spiegel met daaromheen groene bloemblaadjes? Kun je zelf maken. En dan een lampje ervoor.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54337163
Ik wilde het groene bloemetje ook voorstellen Phluph maar vroeg me af of het niet té confronterend zou zijn en wilde daarom nog een nachtje slapen voor ik het zou posten en nu blijkt dus dat het bij jou zelf ook op het lijstje van ideeën stond.

Wat je zou kunnen doen is je oefen project op een niet al te dikke plaat hout maken (is triplex stevig genoeg?) als het dan mooi uitvalt zou je die plaat weer tegen de schouw kunnen maken met schroeven of kit.

Misschien is het een idee om hier een apart topic over te openen zodat de mensen die dit topic niet volgen maar wel meer weten van mozaieken het topic eerder zien en je verder kunnen helpen.
pi_54352637
Wat een huis! Gefeliciteerd!
pi_54378335
Dat met mozaiek is echt een heel leuk idee! Lekker kleurig en toch ff anders dan normaal. Je hebt ook genoeg cursussen in mozaiek, misschien is dat dan ook wat voor je? Om bekend te worden met de techniek?
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  maandag 5 november 2007 @ 14:26:02 #125
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54380219
Heel leuk, zeker!
Maar waar vind ik de tijd?
Zoveel te doen!

Ben geen workshop type, maar heb net wel een beginners/kennismakingspakket besteld, om een lieveheersbeestje te maken.

[ Bericht 34% gewijzigd door phluphy op 05-11-2007 15:22:31 ]
... ♥ ik mis je ♥
pi_54406749
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:26 schreef phluphy het volgende:
Heel leuk, zeker!
Maar waar vind ik de tijd?
Zoveel te doen!

Ben geen workshop type, maar heb net wel een beginners/kennismakingspakket besteld, om een lieveheersbeestje te maken.
Dan kan je het in ieder geval in je eigen tijd doen, wanneer jij zin hebt .

Ik ben er net trouwens even langs gereden , moest namelijk weer eens tanken . Het huis staat echt aan de voet van de kerk he, bij de opening. Het zit er echt knus uit en lekker dicht overal bij, zag al een cafeetje op de hoek om even gezellig een borreltje te pakken ! Ze zijn nu bezig met het pleintje opnieuw te bestraten, was dus wel beetje opstopping .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:03:29 #127
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54407213
Leuk dat je langsgereden bent!

Dat pleintje om de hoek lijkt me ook gezellig. Morgen gaan we erheen om vanalles te meten en zo, misschien duik ik dat kroegje wel even in!

Morgen a bunch of pictures dus!
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2007 @ 16:20:51 #128
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 7 november 2007 @ 19:19:29 #129
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54436440
Vandaag een uitgebreide nadere kennismaking gehad met het huis
Ik heb afschuwelijk veel foto's gemaakt! In dit topic zal ik een beperkte selectie plaatsen, maar mocht je ze allemaal willen zien, klik dan hier!

Hier zijn ze dan!

Binnenkomst in de hal:

De hal met de deur weer dicht:

Naar de keuken:

Van de keuken naar de woonkamer:

Slaapkamer:

Van de slaapkamer naar de badkamer:

Boven: studeer/hobbykamer

Boven: badkamer (douche / wc / wasmachineaansluiting)

Boven: keuken

Boven: (naar) zit/slaapkamer

De (gewelfde) kelder ... voor de dapperen onder ons: er zijn meer kelderfoto's, zie link aan het begin van deze post.

Ergens in de tuin... wonen 2 vogeltjes. Ze blijven!

Zoals gezegd, zijn er veul meer foto's. Belangstellenden klikken hier.

Nog 84 dagen!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54437589
Wat veul foto's!!

Daar valt echt wel wat moois van te maken denk ik zo! In ieder geval zal het aan ruimte niet ontbreken
pi_54438201
Jaaaa!!! Het aftel lint hangt er.

Echt een super leuk huis hoor Phulph!!! Dat slaapzoldertje ok, niet voor de mensen met claustrofobie maar ik vind het echt wel wat hebben.

Ik ben super benieuwd hoe het gaat zijn als jullie er straks wonen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 november 2007 @ 20:30:39 #132
13151 crew  Rewimo
pi_54438482
Jullie zijn erin geweest! Stelletje helden de kelder dus

't Is echt een gaaf huisje Op de een of andere manier vind ik die houten deuren er zo slecht bij passen, waarschijnlijk omdat ze er zo nieuw uitzien of zo...

En wij hebben hetzelfde sierrandje tussen de badkamertegels als jullie in de douche
  woensdag 7 november 2007 @ 20:31:16 #133
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54438500
Wat en leuk huis
Ben helemaal verliefd op je mozaïek idee trouwens, dat wil ik ook (moet ik wel eerst een huis hebben )
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_54438560
ok
pi_54440118
Wow Phluph, wat een verademing zal het voor jullie zijn om te verhuizen. Zoveel ruimte
En ik kan op je minizoldertje komen logeren En wat een geweldige wijnkelder is dat
Super
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 7 november 2007 @ 21:54:34 #136
63722 z80
I fink you freaky
pi_54440973
Ziet er goed uit.
en de vorige bewoners zijn bij de zelfde bouwmarkt geweest als mijn vorige bewoners.
er komen een aantal dingen bekent voor. (inc. de los hangende lamp in de badkamer(zal wel Duits zijn))
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2007 @ 07:26:07 #138
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54448230
leuke foto's

maar al die zooi die er nu instaat..... nemen de huidige bewoners dat mee of moet je het zelf wegwerken?

wat zijn het trouwens voor vogeltjes? kanaries?
  donderdag 8 november 2007 @ 07:58:57 #139
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54448434
Dank jullie wel. Ik ben ook zo wég van het huis!

Er zijn nog veel verbeterpunten, maar ik blijf bij de keuze om er eerst in te trekken voordat ik (grote) veranderingen ga doorvoeren. Het huis heeft zoveel potentie, dat je echt de tijd moet nemen om de juiste beslissing te nemen.

@Rewimo: eens met je opmerking over de deuren. Mijn zus opperde om ze met boenwas of een ander goedje een tikje donkerder te maken, zodat ze beter passen bij de vloer. Gaan we over nadenken!
En...zelfde sierrandje als onze badkamer? Welke, de badkamer boven of beneden?

@Snoopy, daar had je je bijna versproken, of niet?! Je wilde zeggen: in de wijnkelder logeren!

@lady-wrb: Ook in Duitsland moeten huizen leeg opgeleverd worden, dus ja, de "zooi" nemen ze mee!
De vogeltjes. Tja. Die wonen er al heel lang, wij worden al de derde "eigenaren" in dat huis die ze zullen verzorgen!
Eén is een kanarie, de andere een bastaard van een kanari met een kuif ... ? (Vergeten). Het zijn taaie rakkers, 's winters blijven ze gewoon buiten.
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 8 november 2007 @ 08:25:20 #140
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_54448627
Tof! Dat ziet er gezellig uit! Met inderdaad, best wat grond!
Leuk, idyllisch plekje lijkt het!

Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 november 2007 @ 09:26:45 #141
13151 crew  Rewimo
pi_54449369
quote:
Op donderdag 8 november 2007 07:58 schreef phluphy het volgende:
Dank jullie wel. Ik ben ook zo wég van het huis!

Er zijn nog veel verbeterpunten, maar ik blijf bij de keuze om er eerst in te trekken voordat ik (grote) veranderingen ga doorvoeren. Het huis heeft zoveel potentie, dat je echt de tijd moet nemen om de juiste beslissing te nemen.

@Rewimo: eens met je opmerking over de deuren. Mijn zus opperde om ze met boenwas of een ander goedje een tikje donkerder te maken, zodat ze beter passen bij de vloer. Gaan we over nadenken!
En...zelfde sierrandje als onze badkamer? Welke, de badkamer boven of beneden?
De badkamer boven

De deuren donkerder maken zal waarschijnlijk al een hoop schelen. Houten deuren passen wel bij zo'n oud huis, maar niet met zo'n "nieuwe" look

Ik zie nu trouwens dat er ook al van die "prachtige" deurknoppen aan zitten Wij hadden dezelfde, maar dan in wit met goud
pi_54449478
lekker veel foto's! vooral die laatste met dat meetlint vind ik erg leuk. 86 dagen nog maar, da's te overzien!
  donderdag 8 november 2007 @ 12:47:57 #143
63722 z80
I fink you freaky
pi_54453304
quote:
Op donderdag 8 november 2007 09:26 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik zie nu trouwens dat er ook al van die "prachtige" deurknoppen aan zitten Wij hadden dezelfde, maar dan in wit met goud
was me nog niet opgevallen maar die deurknoppen heb ik ook (wit met goud)
zoals ik al eerde schreef, de bewooners hadden de zelfde bouwmarkt
(waarschijnlijk de praktiker)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 november 2007 @ 12:53:29 #144
13151 crew  Rewimo
pi_54453428
Wil je er nog meer hebben? We hebben er een stuk of 6 in de aanbieding. En ook nog 27 prachtige greepjes voor een keuken
  donderdag 8 november 2007 @ 13:10:59 #145
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54453781
Leuk, leuk ,leuk het huis van Pluphy

Niet de greepjes van Rewimo
pi_54455937
Haha, de kroeg op de hoek staat ook op de foto's .
Wat leuk zeg, die kersen- en walnotenboom in je tuin , heerlijk!
Leuke foto's en wat een ruimte!
  Jubileum moderator donderdag 8 november 2007 @ 19:38:29 #147
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54463294
Ik vind het er allemaal even fantastisch uitzien Fluf, maar die vloer in de slaapkamer is toch echt om te kwijlen, zo mooi!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 8 november 2007 @ 19:50:51 #148
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54463695
Leuk, dat jullie het ook allemaal leuk vinden!

Ach ja, die deurknoppen. That's the least of my worries.

Mikani, wat moet het grappig zijn om die voor jou bekende plekken zo te zien!

Mooi is die vloer he Lois! De huidige eigenaar heeft 'm, naar eigen zeggen, een beetje "verknald", het schuren ging niet helemaal goed en de vloer is niet overal gelijk. Maar eerlijk gezegd vind ik dat juist mooi bij zo'n oude vloer!
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2007 @ 20:43:26 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54465128
ik zit me nu al de hele dag af te vragen of dr nou een varken naast die blauwe bank ligt

of ben ik ook aan een bril cq nieuwe lenzen toe?
  donderdag 8 november 2007 @ 20:48:03 #150
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54465231
Het is inderdaad een varken.
Geen echte, doh!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54465639
Wat gaaf fluf
Maar die slaapplek op zolder, ik krijg het al benauwd als ik alleen maar de foto zie
* easy-going heeft een claustrofobische aanleg
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2007 @ 21:58:52 #152
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54467080
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:48 schreef phluphy het volgende:
Het is inderdaad een varken.
Geen echte, doh!
nee hehe, dat snap ik ook wel

maar varkens zijn
pi_54483895
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:50 schreef phluphy het volgende:
Mikani, wat moet het grappig zijn om die voor jou bekende plekken zo te zien!

Mooi is die vloer he Lois! De huidige eigenaar heeft 'm, naar eigen zeggen, een beetje "verknald", het schuren ging niet helemaal goed en de vloer is niet overal gelijk. Maar eerlijk gezegd vind ik dat juist mooi bij zo'n oude vloer!
Ik vind het heel grappig ja, leuk om te zien, ik blijf zeker meekijken (en langsrijden haha ). Als je tips wilt voor winkels etc. in de buurt enzo moet je maar ff PMen! Al is zelf op onderzoek uitgaan ook altijd fijn!
Ik vind de houten vloer ook echt super! Hij ziet er gewoon echt heel oud uit, past mooi bij het huis en geeft het karakter, romantisch zo in de slaapkamer .
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:45:46 #154
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54583471
Mikani, ik zal het je zeker vragen als ik iets wil weten!

Pruk! Lang verwacht, vandaag gekomen, de VT Wonen!
Wat waren de portokosten nog hoog zeg, voel me nu toch wel schuldig.
Ik ga je in elk geval laten weten wat ik er voor leuke ideeën in gezien heb!
Superbedankt!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54583675
Wat geweldig, die kelder
Oh en 2 keukens???
pi_54583983
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:45 schreef phluphy het volgende:

Superbedankt!
Neem een postbus net over de grens in een dorp of stad waar je vaker komt. Dat hebben wij ook (maar dan in Dld), scheelt een hoop kosten voor abbonomenten die je hebt en als vrieden/familie iets willen sturen. Wij gebruiken het zovel zakelijk als prive.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:39:54 #157
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54584860
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:53 schreef Bluezz het volgende:
Wat geweldig, die kelder
Oh en 2 keukens???
Ja! Al zal de keuken boven wel gaan verdwijnen, het is niet "moeders mooiste", zogezegd.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:41:17 #158
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54584902
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:07 schreef PeuRac het volgende:
Neem een postbus net over de grens in een dorp of stad waar je vaker komt. Dat hebben wij ook (maar dan in Dld), scheelt een hoop kosten voor abbonomenten die je hebt en als vrieden/familie iets willen sturen. Wij gebruiken het zovel zakelijk als prive.
Bedankt voor de tip, maar we lossen het op met het adres van mijn schoonouders, die er niet ver vandaan (in Nederland) wonen! Overigens weten ze dat nog niet!
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 november 2007 @ 21:06:34 #159
13151 crew  Rewimo
pi_54585513
Wij hebben inderdaad ook een postbus genomen, erg handig voor NL post
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:22:46 #160
3185 Adelante
To let it go now
pi_54585962
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben inderdaad ook een postbus genomen, erg handig voor NL post
heb je 'm al geleegd deze week?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:24:33 #161
63722 z80
I fink you freaky
pi_54586001
alles komt gewoon hier in Duitsland aan.
geen gezeur met 2 postbussen.
enkel voor pakket post met spoed gebruik ik het adres van mijn ouders in Nederland.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 november 2007 @ 21:25:59 #162
13151 crew  Rewimo
pi_54586034
Deze week nog niet nee...
pi_54586052
Mijn ouders wonen ook in DL, en laten sommige postzaken bij ons komen. omgekeerd laten wij ook wel eens pakketjes (duitse Ebey) bij hen bezorgen. Als je niet te ver uit elkaar woont, is het zo op te lossen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 november 2007 @ 21:33:10 #164
13151 crew  Rewimo
pi_54586211
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:24 schreef z80 het volgende:
alles komt gewoon hier in Duitsland aan.
geen gezeur met 2 postbussen.
enkel voor pakket post met spoed gebruik ik het adres van mijn ouders in Nederland.
Het scheelt toch in de portokosten
pi_54586400
quote:

Superbedankt!
Nou, dat vind ik dus het rare, ik had mijn het vorige week al op de post laten doen Ik vraag me af hoe lang hij het achterop zijn fiets heeft laten zitten

En maak je niet druk om die kosten
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:40:53 #166
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54586467
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef Pruk het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik dus het rare, ik had mijn het vorige week al op de post laten doen Ik vraag me af hoe lang hij het achterop zijn fiets heeft laten zitten
Of welke postbeambten allemaal die VT wonen een dagje mee naar huis hebben genomen.
quote:
En maak je niet druk om die kosten
OK, it is much appreciated!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54586549
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef phluphy het volgende:

[..]

Of welke postbeambten allemaal die VT wonen een dagje mee naar huis hebben genomen.
[..]

OK, it is much appreciated!
Nouja, ik heb hem tegelijkertijd een declaratie voor de ziektekosten meegegeven, dus als die ook pas net aangekomen is Zal hem morgen eens vragen
pi_54593660
Hij heeft het vorige week maandag bij de uitgaande post op zijn werk gelegd en de collega die de post regelt was vrij. In plaats van dat hij dan denkt: laat ik het dan zelf maar op de bus doen

Nouja, het is aangekomen
  woensdag 14 november 2007 @ 16:32:22 #169
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54604196
quote:
Op woensdag 14 november 2007 08:37 schreef Pruk het volgende:
Hij heeft het vorige week maandag bij de uitgaande post op zijn werk gelegd en de collega die de post regelt was vrij. In plaats van dat hij dan denkt: laat ik het dan zelf maar op de bus doen

Nouja, het is aangekomen
Mannen!

Er gebeurt opeens vanalles qua regeldingetjes. Hypotheekofferte is nagenoeg gereed, zou volgende week rond zijn. En maandag de 26e (november) gaan we naar de notaris om het koopcontract te tekenen.
En dan nog 2 maanden wachten.
... ♥ ik mis je ♥
pi_54605474
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:32 schreef phluphy het volgende:

[..]
Er gebeurt opeens vanalles qua regeldingetjes. Hypotheekofferte is nagenoeg gereed, zou volgende week rond zijn. En maandag de 26e (november) gaan we naar de notaris om het koopcontract te tekenen.
En dan nog 2 maanden wachten.
twee maanden
  woensdag 14 november 2007 @ 17:39:54 #171
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54605770
Ik weet het, ik weet het!
Maar het huis is het wachten waard!
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 17:42:54 #172
13151 crew  Rewimo
pi_54605839
Je mag eerst bij ons komen buurten
pi_54606047
Ik zou toch zweren dat ik al lang in dit topic heb gepost! Niet dus!

Phluphy wat geweldig voor jullie! Gefeliciteerd!
Het ziet er echt leuk uit, vooral de voorkant, wauw.
Ben zo benieuwd wat jullie er van gaan maken.
  woensdag 14 november 2007 @ 17:59:41 #174
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54606192
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:42 schreef Rewimo het volgende:
Je mag eerst bij ons komen buurten
Nieuwsgierig!

Dank je appelsap! Jouw sig klopt trouwens niet meer.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:49:00 #175
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54736435
Ik zie net ineens jullie geweldige huis! Jeetje wat een kast van een woning zeg! GEWELDIG!
Heel veel plezier met alles erom heen!
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:08:59 #176
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54739355
Dank je wel Fruppel.
Het is momenteel een strijd tussen voorpret en ongeduld.
We hebben zoveel ideeën, maar willen echt rustig en verstandig en geduldig zijn voordat we al allerlei dingen gaan aanschaffen.

Nog 70 dagen.

[ Bericht 2% gewijzigd door phluphy op 20-11-2007 15:42:47 ]
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:31:26 #177
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54739818
70 dagen! Die zijn voorbij voor je er erg in hebt!
Moeilijk lijkt het me om te kiezen tussen verstand en tussen "leuk"! Lekker fantaseren hoor!
pi_54740225
70 dagen? Tip: Adventskalenders!
pi_54740335
70 dagen, dat lijkt misschien nog heel ver. Maar je zult nog versteld staan hoe snel het gaat. En dan de laatste weken denk je: veeeeeeel te weinig tijd help!!!!!!!!
Succes met wachten.

Zal mijn sig eens veranderen ja!
  dinsdag 20 november 2007 @ 16:04:58 #180
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54740445
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:53 schreef Geqxon het volgende:
70 dagen? Tip: Adventskalenders!
Nah, die vind ik alleen leuk als er chocolade in zit!

Ik gebruik als alternatief deze:

Oude foto natuurlijk
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 20 november 2007 @ 16:06:44 #181
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54740490
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:58 schreef appelsap het volgende:
70 dagen, dat lijkt misschien nog heel ver. Maar je zult nog versteld staan hoe snel het gaat. En dan de laatste weken denk je: veeeeeeel te weinig tijd help!!!!!!!!
Succes met wachten.

Zal mijn sig eens veranderen ja!
Dat zou ik mezelf echt gunnen, die stress in de laatste weken. Ik ben meer zo iemand die altijd al alles vér van te voren geregeld heeft.
Waarschijnlijk ga ik ook veel te vroeg inpakken, zodat je de laatste weken continue misgrijpt naar dingen die je nog nodig hebt!
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 25 november 2007 @ 18:03:10 #182
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54829795
quote:

Superbedankt!
Inmiddels heb ik 'm helemaal doorgespit, en hebben een paar leuke ideeën opgedaan. Wilden we eerst bijvoorbeeld vrij "wit" blijven qua muren, dit gaan we nog eens ernstig heroverwegen.

Ook voor keuken en kachel hebben we nu een andere kijk op de zaken.

Het was alle moeite meer dan waard!
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † zondag 25 november 2007 @ 18:17:05 #183
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54830079
* lady-wrb is benieuwd

en even zwaaien
  maandag 26 november 2007 @ 18:35:37 #184
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54851600

Vandaag hypotheekofferte en koopcontract ondertekend.
We hebben het hele verhaal in het Duits voorgelezen gekregen waarna het nog een keer in het Nederlands vertaald werd door een vertaler.

Het was een lange zit, maar wel weer een stap genomen!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54851762
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:35 schreef phluphy het volgende:

Vandaag hypotheekofferte en koopcontract ondertekend.
We hebben het hele verhaal in het Duits voorgelezen gekregen waarna het nog een keer in het Nederlands vertaald werd door een vertaler.

Het was een lange zit, maar wel weer een stap genomen!

Gefeliciteerd!! Weer een stapje verder
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 18:46:46 #186
37843 lady-wrb
kortaf
  Jubileum moderator maandag 26 november 2007 @ 20:20:46 #187
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54853734
Gefeliciteerd beiden
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54855618
Ook hier gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 november 2007 @ 22:13:02 #189
13151 crew  Rewimo
pi_54856900
Gefeliciteerd

Zeg Phluph, wat voor parfum gebruik jij? Guus ruikt er nog steeds naar
pi_54857280
GEFELICITEERD
  dinsdag 27 november 2007 @ 07:18:28 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_54863142
gefeliciteerd
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 27 november 2007 @ 07:28:58 #192
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54863191
Jippie, gefeliciteerd met jullie huis!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:06:13 #194
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_54869337
Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met de "voorbereidingen"
Make love, not war ☮
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:35:09 #195
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54869917
Dank jullie wel!

@rewimo, dat is Dolce & Gabbana
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 november 2007 @ 15:56:58 #196
13151 crew  Rewimo
pi_54871462
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:35 schreef phluphy het volgende:

Sterk spul
pi_54873846
very good,thank
http://forum.fok.nl
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 27 november 2007 @ 18:56:03 #198
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_54874341
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:35 schreef phluphy het volgende:

Kun je binnenkort nog een keer langskomen, Het begint snelaan minder te worden..
pi_54995079
hè gets, foto's doen het niet lekker hier

maar wel een TVP voor als ze het wel doen

gefeliciterd
Ja doei.
pi_54995113
nu doen ze het wel

wat mooooooooooooooooooi
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: