Dominica - Gotta let u goquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:17 schreef Jenny_ het volgende:
Nummer 1: Een liedje uit de jaren 90 met de tekst: "I never let you go... I cant let you go, I need a man who trades me right...".
Jay Z - Early This Morningquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:56 schreef dvdk het volgende:
Beste mensen, ik zocht het eindliedje dat bij gamekings wordt gespeeld, bij de aftiteling dus.
Is met een soort van hoge stem gezongen, alsof ze het versneld afspelen een beetje of met de pitch hebben geklooid.
Kan iemand me de titel van't liedje + artiest geven?
alvast bedankt!
[ afbeelding ]
Je hebt de titel al en het is de untitled bonus track op Congregation:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:00 schreef slaveloos het volgende:
Ik zoek een nummer van afghan whigs, het staat volgens mij op geen enkele lp\cd.
Het refrein gaat ongeveer als volgt:
"dont forget the alcohol ooh baby"
het gaat geloof ik over Miles Davis, en word soms aangeduid als Milez is dead, soms ook als rebirth of cool.
Heeft iemand een idee hoe ik aan dat nummer kan komen?
En wat de titel is, is het op single uitgekomen of of of waar komt het van daan?
Voor de mensen die het willen weten;quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Een kleine aanvulling hierop, het nummer schiet me weer te binnen..
Op een gegeven moment bij het refrein hoor je die vrouw zingen
'we will get (no) sunshine in the night, aaaai aai aai' (iets in die richting)
Ik zat er beetje naast qua tekst. Het moest zijn "Over the mountain, there is a place by the sea" en dan kom je uit bij Yellow Pearl - For you and me.quote:
aah die zocht ik ook al vet langquote:
Misschien staat ie hier tussen:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef OldJeller het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nummer uit de film Fear and Loathing in Las Vegas. Het wordt gedraaid als Dr Gonzo in de badkuip zit en het is een vrouw die zingt. (doordat ze er doorheen praten kan ik niet verstaan wat er wordt gezongen en dus ook niet echt googlen)
Weet iemand welk nummer hier wordt gedraaid?
BVD.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:29 schreef Adidah het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer uit Gone In 60 Seconds, wat ze in die loods vlak voordat ze ’s avonds beginnen met het afwerken van “de lijst” heet?
quote:In chronological order:
* Moby - "Flower"
* Method Man & Redman - "Da Rockwilder"
* The Crystal Method - "Busy Child"
* Gomez - "Machismo" (Appears again in movie after Too Sick to Pray)
* Lori Carson - "You Won't Fall"
* Johnny Cash - "Folsom Prison Blues"
* Citizen King - "Better Days (and the Bottom Drops Out)"
* Groove Armada - "Rap"
* Alabama 3 - "Too Sick to Pray"
* Groove Armada - "If Everybody Looked the Same"
* War - "Low Rider"
* BT - "Never Gonna Come Back Down"
* Apollo Four Forty - "Stop the Rock"
* The Cult - "Painted On My Heart"
* Ice Cube - "Roll All Day"
* The Chemical Brothers - "Leave Home"
* The Commodores - "Brick house" (Not actually performed. Sung by character)
* Caviar - "Sugarless"
* DMX - "Party Up (Up in Here)"
* Jane's Addiction - "Been Caught Stealing"
* George Thorogood and the Destroyers - "Ride on Josephine"
* Torch Song - "Shine on Me" ~Not in chronological order.
Dit misschien: "Greensleaves" of "What Child is This"quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:25 schreef Orealo het volgende:
Ik zoek een liedje wat ik vandaag bij Friends hoorde.
Het is niet echt een liedje (volgens mij) maar meer een melodie, maar het zal gerust een naam hebben!
Zoals al gezegd was 't vandaag bij friends.
de 'Nanny' floot op een blokfuit het melodietje.
De melodie doet mij denken aan een oude zee-film..
Vage omschrijving, maar kunnen jullie er iets mee?
Dat is White Rabbit van Jefferson Airplane.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef OldJeller het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nummer uit de film Fear and Loathing in Las Vegas. Het wordt gedraaid als Dr Gonzo in de badkuip zit en het is een vrouw die zingt. (doordat ze er doorheen praten kan ik niet verstaan wat er wordt gezongen en dus ook niet echt googlen)
Weet iemand welk nummer hier wordt gedraaid?
BVD.
Peaches - Downtownquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:47 schreef carpediem23 het volgende:
Go down Do down Go down town (herhaal een paar keer) en dan zingt de zangeres Cause is want to go down town. Het nummer is vrij relax en het is niet Arman van Helden! Beetje club, achtig (word op fashion tv gedraaid)
War - Lowrider is degene die je zoekt!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:29 schreef Adidah het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer uit Gone In 60 Seconds, wat ze in die loods vlak voordat ze ’s avonds beginnen met het afwerken van “de lijst” heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |