Katrina And The Waves - Love Shine A Light? Was zelfs Eurovisie winnares in 1997, daarna noooooooooit meer iets van gehoord.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:12 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik dacht dat de titel 'Sunshine in the night' was, maar aangezien de zoekbronnen niets vinden denk ik dat het anders heet. Die tekst hoor je in ieder geval wel een paar keer in het nummer. Het wordt gezongen door een vrouw en ik vermoed dat het uit de jaren '90 komt. Genre is een beetje eurodance-achtig..
Iemand enig idee?
Nakatomi - Children of the night?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:12 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik dacht dat de titel 'Sunshine in the night' was, maar aangezien de zoekbronnen niets vinden denk ik dat het anders heet. Die tekst hoor je in ieder geval wel een paar keer in het nummer. Het wordt gezongen door een vrouw en ik vermoed dat het uit de jaren '90 komt. Genre is een beetje eurodance-achtig..
Iemand enig idee?
Ik denk niet dat het deze is, maar voor de zekerheid..quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:07 schreef zomer000 het volgende:
Iemand nog een idee?
hoi
ik zoek nummer met daarin de tekst FIRE.
Ik ben het nummer ook al een keer tegen gekomen in de baja beach club als act. Piano met vuur. Swingend nummer,
Wie oh wie weet ik wat ik bedoel
Thanks
The Pointer Sisters - Fire?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:07 schreef zomer000 het volgende:
Iemand nog een idee?
hoi
ik zoek nummer met daarin de tekst FIRE.
Ik ben het nummer ook al een keer tegen gekomen in de baja beach club als act. Piano met vuur. Swingend nummer,
Wie oh wie weet ik wat ik bedoel
Thanks
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:04 schreef Stansfield het volgende:
Ik weet niet of het hier mag maar ik zoek een torrentlinke van het album van moke.
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Google roept: Dannii Minogue - moving upquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:45 schreef ErwinGH het volgende:
Hallo,
ik zoek een nummer wat ik een tijdje geleden gehoord heb. Het nummer begint met een piano en deze blijft consequent aanwezig. Ik nog wat stukjes tekst maar of dit de goede volgorde is??
I would walk/cross any mountain......I would cross any sea.... wat verder in het nummer ladidaadiidiidaa. Het is trouwens een vrij recent nummer niet van voor 1990 iig.
Alvast bedankt
Savage Garden - Truly Madly Deeplyquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:45 schreef ErwinGH het volgende:
Hallo,
ik zoek een nummer wat ik een tijdje geleden gehoord heb. Het nummer begint met een piano en deze blijft consequent aanwezig. Ik nog wat stukjes tekst maar of dit de goede volgorde is??
I would walk/cross any mountain......I would cross any sea.... wat verder in het nummer ladidaadiidiidaa. Het is trouwens een vrij recent nummer niet van voor 1990 iig.
Alvast bedankt
quote:
Ultravox - Viennaquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
This means nothing to me,
This means nothing to me,
Oh Vienna.
Hoe heet dat nummer toch?
oke dankjequote:
Clawfinger heeft 'm gecoverd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oke dankje, is er niet ook een cover waar gitaargeluid in zit?
Een kleine aanvulling hierop, het nummer schiet me weer te binnen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:12 schreef El_Liberaliste het volgende:
Iemand enig idee?
ahh, die versie zocht ik jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Clawfinger heeft 'm gecoverd.
iemand????quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:42 schreef JF1986 het volgende:
weet iemand toevallig titel + artiest van dat nummer dat ze in de internetsoa reklame gebruiken? http://uk.youtube.com/watch?v=msvWCSBg-CU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |