Toen Ronaldinho het deed werden voetbalanalytici over de hele wereld gekquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:07 schreef the_undertaker het volgende:
de 1-0 van van Beukering
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was wel erg zeker van zijn zaak, als die ook gemist hadquote:
Het is Pieckenhagen duhquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij was wel erg zeker van zijn zaak, als die ook gemist had
Kijk eens wat vaker voetbal dan alleen op vrijdagavond hangzak. Pieckenhagen is een prima keeper.quote:
Ik wou al niet happenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker voetbal dan alleen op vrijdagavond hangzak. Pieckenhagen is een prima keeper.
Ja dat is hier dus hequote:Op vrijdag 9 november 2007 23:39 schreef hoM3r het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Buitenspel_%28voetbal%29
Ik zou het in slomo moeten zien, buitenspel vind ik altijd zo lastigquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:46 schreef hoM3r het volgende:
Waarom hap ik hier op
[ afbeelding ]
De bal ís al gespeeld, en Muslu loopt nog steeds áchter de verdediger.
Waarom hap ik hier op
ik wil een keertje met jou voetballen, met jou als bal : Paultjuhhh, Laffer zoekt jequote:Op vrijdag 9 november 2007 23:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zou het in slomo moeten zien, buitenspel vind ik altijd zo lastig
Voor sommigen is vrijdagavond nou eenmaal de belangrijkste voetbalavondquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker voetbal dan alleen op vrijdagavond hangzak. Pieckenhagen is een prima keeper.
Piecke is 1 van de beste keepers in de eredivisie. Zonder hem waren we al gedegradeerd of hadden we zeker 1 keer nacompetitie gespeeld.quote:
Voor ons volgend jaar weer als het zo doorgaatquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:12 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Voor sommigen is vrijdagavond nou eenmaal de belangrijkste voetbalavond![]()
Om het positief te bekijken, dat heeft ook zijn charmes.quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor ons volgend jaar weer als het zo doorgaat
Sorry je hebt gelijk, het is inderdaad twijfelen tussen Pieckenhagen en Grandel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:23 schreef Blawh het volgende:
Piecke is 1 van de beste keepers in de eredivisie.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk, het is inderdaad twijfelen tussen Pieckenhagen en Grandel.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk, het is inderdaad twijfelen tussen Pieckenhagen en Grandel.
AminBen bleef ervoor thuis...quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Vrij saaie eerste helft..
baggerpot dus :p roda valt me tegen, laatste 3 wedstrijden geweldig gespeelt en nu is 't gewoon crap (op laatste paar minuten na)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |