vrijdag 7 December is het PSV-Roda. Ik weet alleen niet zeker of dat de enige wedstrijd is die avond en dat deze dus live te zien is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
Het programma staat al vast. Is er ergens terug te zien welke wedstrijden we nog meer te zien krijgen dit seizoen ?
En de rest van het seizoen ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
vrijdag 7 December is het PSV-Roda. Ik weet alleen niet zeker of dat de enige wedstrijd is die avond en dat deze dus live te zien is.
Gewoon het competitieprogramma pakken en de vrijdagavondwedstrijden bekijken, zelden meer dan 1 op een avond.quote:
De meest oninterressante wedstrijd van het seizoen op tvquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Excelsior - Feyenoord 17 of 18 januari.
Spaart alweer een reisje naar een waardeloos uitvak!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
vrijdag 7 December is het PSV-Roda. Ik weet alleen niet zeker of dat de enige wedstrijd is die avond en dat deze dus live te zien is.
Hij gaat voor de VI schrijven. Ik mag die gozer welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |