Eerder andersom: die ronde s was er in de tijd van de Romeinen ook al. De stok-s is daar een gestileerde afgeleide van, en de Frankfurter Allgemeine gebruikt de stok-s nog steeds voor koppen en headers:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:13 schreef Nickelson het volgende:
Hoe is dat dan in de loop van de tijd in een S veranderd?
Het is wel een s, maar je moet je ogen er even aan laten wennen dat het een s-klank representeert. (Omdat het zo veel op een f lijkt heb ik de neiging Middeleeuwers als gronisch slissers voor me te zien, zelfs na al die jarenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:02 schreef Nickelson het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar er staat nl. heel wat anders dan elegast. Eerder elegalt, of iets dergelijks..
Ik krijg er hoofdpijn van. Zal ik die eens proberen te transcriberen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:33 schreef Mof het volgende:
Ik kan Sütterlin vrij goed lezen.
[ afbeelding ]
Daarnaast ben ik redelijk bekend met Kurrent (zie http://www.univie.ac.at/i(...)aKurrent-txt-www.jpg ).
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:55 schreef Floripas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is post-Middeleeuws, dus ik weet er niet zo veel van, maar dit is een Engelse koperdruk, denk ik.
Ik wil graag dat jullie het gedicht doen op de rechterpagina. Dus van "A HEART...thy name".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Nee, perfect. Jij krijgt een sticker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, perfect. Jij krijgt een sticker.
Ik zal zo op zoek gaan naar een volgende.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:14 schreef Viking84 het volgende:
Zo moeilijk is die niet(al zat ik zelf ook met hetzelfde als TheMagnificent) [/relativerende modus]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:41 schreef Viking84 het volgende:Je eerste woord 's niet juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk ik...
Wie dit leest is gek
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:22 schreef Nieuwschierig het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk ik...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:28 schreef Floripas het volgende:
[ afbeelding ]
Een beschadigd handschrift.
De titelregel, graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staan hier nog twee andere opdrachten open. Als je jezelf gevorderd genoeg vind, ga dan je gang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:10 schreef Nickelson het volgende:
Dat titel is echt ook makkelijk, hè!
Kom eens met wat pittigers.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:58 schreef HeyFreak het volgende:
[..]Excellent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen heb je een ch aangezien voor een k, maar dat zal cognitieve resonantie zijn.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:28 schreef Floripas het volgende:
[ afbeelding ]
Een beschadigd handschrift.
De titelregel, graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk initiatief![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:47 schreef knars het volgende:
[..]Ja, heel goed! Het is inderdaad een ringel-s of een z. Jij krijgt ook een sticker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk initiatief![]()
Ik zie het, bij Dem Deutschen Volke. Maar dan zou Frankfurter Allgemeine ook als Fransfurter Allgemeine gelezen moet worden, aangezien de overeenkomsten hierin groot zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eerder andersom: die ronde s was er in de tijd van de Romeinen ook al. De stok-s is daar een gestileerde afgeleide van, en de Frankfurter Allgemeine gebruikt de stok-s nog steeds voor koppen en headers:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:55 schreef Floripas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is post-Middeleeuws, dus ik weet er niet zo veel van, maar dit is een Engelse koperdruk, denk ik.
Ik wil graag dat jullie het gedicht doen op de rechterpagina. Dus van "A HEART...thy name".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |