Gewoon een antwoord geven lukt niet, dus je gaat een beetje schelden? Wow.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lees eens onbevooroordeeld terug dan weet je het.
[..]
Je bent te triest voor woorden om dergelijke dingen zelfs te opperen eikel.
Maar gewoon een antwoord, zit dat er nog in?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, niets mis mee..................... alleen wat er mis is dat anderen buiten de gevangenis voor studeren flink ZELF moeten lappen.
[..]
Dat ik je eikel noem heb je zelf om gevraagd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gewoon een antwoord geven lukt niet, dus je gaat een beetje schelden? Wow.
Ik verwachtte gewoon een beetje een antwoord van 'nee, maar iets grimmiger in de gevangenis mag wel, omdat...'
Ik baseerde het gewoon op deze post, van jou:
[..]
Maar gewoon een antwoord, zit dat er nog in?
Yo, thanks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat ik je eikel noem heb je zelf om gevraagd.
Mijn post was duidelijk over kwantiteit en kwaliteit. Dan ga je naar de bekende weg vragen zoniet insunueren om je vooroordeel over mij bevestigd te zien want je wil toch zo graag mensen in een kaalkophokje duwen die niet met jouw mening stroken. En ja, dan word ik pissig. Face it.
Yo, thanks. Dat zie ik dus als een "nee, geen Gitmo".quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat ik je eikel noem heb je zelf om gevraagd.
Mijn post was duidelijk over kwantiteit en kwaliteit. Dan ga je naar de bekende weg vragen zoniet insunueren om je vooroordeel over mij bevestigd te zien want je wil toch zo graag mensen in een kaalkophokje duwen die niet met jouw mening stroken. En ja, dan word ik pissig. Face it.
Werkt in elk geval wel preventief.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:38 schreef OFfSprngr het volgende:
De natte droom van Wilders, zonder rede moslims opsluiten.
Klopt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Je wilt niet weten hoe lang mijn penis is.
denk je dat nou echt ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:59 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Werkt in elk geval wel preventief.
Hij heeft gelijk ook. Het geldt natuurlijk ook voor autochtonen. Dus waarom niet 99% van de bevolking in de bak? Is goed voor de criminaliteitscijfers. De oplossing is vaak heel simpel...quote:
aah je bedoelt grenzen dicht en een regime dat regeert met ijzeren hand .. NK, Birma , zoiets ? .. een grote openlucht-gevangenis ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk ook. Het geldt natuurlijk ook voor autochtonen. Dus waarom niet 99% van de bevolking in de bak? Is goed voor de criminaliteitscijfers. De oplossing is vaak heel simpel...
Nee, gewoon iedereen in de bak. Cel, niets geen tv, luchten, of te lezen, want dat is natuurlijk te soft...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:33 schreef moussie het volgende:
aah je bedoelt grenzen dicht en een regime dat regeert met ijzeren hand .. NK, Birma , zoiets ? .. een grote openlucht-gevangenis ?
ja, als jouw ouders zonder reden in de bak gesmeten worden zou je je ook niet wreken natuurlijk.quote:
Ben je weer eens aan het ijlen blinde vink?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ja, als jouw ouders zonder reden in de bak gesmeten worden zou je je ook niet wreken natuurlijk..
Wraak is iets van laffe culturen, niet van beschaafde samenlevingen die mensen zonder reden de bak in smijten, uiteraard..
Nee, dan blijf je 40 uur per week borden wassen en netjes de huur betalen..
Allemachtig,.
Noem je Wilders nou een kaalkop met hakenkruis op 't achterhoofd? Wat is dit voor belachelijke demonisering?quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
Valt je tegen blijkbaar, zo kun je niemand in een rechtsextremisch kaalkop inclusief hakenkruis op het achterhoofd getatoeėerd plaatsen.
Klopt, zie: Hans van Baalen voor onderdompelen van gevangenenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:32 schreef Klopkoek het volgende:
Van Baalen had zichzelf ook al eerder voorstander getoond van martelen. Iemand met z'n hoofd onder water duwen 'moet best kunnen' zo zei hij ooit eens in dat verschrikkelijke NCRV programma (weet niet meer hoe het heet, het is dat programma waar de halve Yosti band altijd naartoe belt om z'n zegje te doen).
Ken je de uitdrukking "stommer dan het achtereind van een varken"?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:27 schreef jstiglitz het volgende:
[..]
Noem je Wilders nou een kaalkop met hakenkruis op 't achterhoofd? Wat is dit voor belachelijke demonisering?
Lijkt me inderdaad op jou van toepassing jongen.quote:Op donderdag 1 november 2007 06:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking "stommer dan het achtereind van een varken"?
quote:Op donderdag 1 november 2007 14:44 schreef jstiglitz het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad op jou van toepassing snotneus^O^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |