Al gaven ze het aan alleen bril dragende mensen kan me geen reet schelen, het gaat erom dat andere straks meer premie betalen door dit soort onzin.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:33 schreef kLowJow het volgende:
Het is maar goed dat het woord moslim erin voorkomt TS, anders hadden we het hier helemaal nergens over.
Dan stap je toch lekker over miep!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Al gaven ze het aan alleen bril dragende mensen kan me geen reet schelen, het gaat erom dat andere straks meer premie betalen door dit soort onzin.
ja ga ff onder de trein legge hoef je geen premies meer te betaluhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan stap je toch lekker over miep!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Ik vind het ook overdreven dat die man helemaal een klacht er voor indient maar ik snap zn punt wel de zorgverzekering is nou niet bepaald goedkoop.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan stap je toch lekker over miep!
130 omrekenen naar de gulden woei is toch niet normaal meer?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven dat die man helemaal een klacht er voor indient maar ik snap zn punt wel de zorgverzekering is nou niet bepaald goedkoop.
Voor sommige mensen is 130 euro een groot bedrag en ze kunnen het niet echt maken om dit soort dingen te doen vind ik.
Ik reken niks meer om naar de gulden want daar wordt ik heel verdrietig vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
130 omrekenen naar de gulden woei is toch niet normaal meer?
Oh, nee, dan begrijp ik je helemaal. Ik bedoel maar, 5000 verdeeld over 1,2 miljoen leden... Dat is al snel 0,0042!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven dat die man helemaal een klacht er voor indient maar ik snap zn punt wel de zorgverzekering is nou niet bepaald goedkoop.
Voor sommige mensen is 130 euro een groot bedrag en ze kunnen het niet echt maken om dit soort dingen te doen vind ik.
130 euro is voor mij ook een groot bedrag maar als je niet happy bent met hoe je zorgverzekeraar te werk gaat moet je gewoon overstappen of klagen. Dit krijg je in een vrije markt nou eenmaal. Ze zullen nog wel meer uitgeven aan marketing dan die 5000 euro hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Een zorgverzekeraar mag niet aan marketing en klantenbinding doen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
Een zorgverzekeraar moet zorg verzekeren. Als ze hun klanten bepaalde aanbiedingen doen die de gezondheid ten goede komen, zoals korting of fitness of wat dan ook, dan is dat prima. Een zorgverzekeraar hoort echter geen cadeaus uit te delen aan klanten, hoe klein en goedbedoeld die presentjes ook zijn. Bellen heeft niets met gezondheidszorg te maken.
83, neem aan dat je dan in 1983 geboren bent. (of is het je IQ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik reken niks meer om naar de gulden want daar wordt ik heel verdrietig van![]()
Slim bedacht van je smart-ass en als je beter zou lezen, ik reken niet om naar guldens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:12 schreef michiel5 het volgende:
[..]
83, neem aan dat je dan in 1983 geboren bent. (of is het je IQ?)
En je rekent om naar guldens, komop je weet niet eens beter!
'86 hier, en ik reken ook nog alles om naar Belgische Frankskes (als het de moeite is, kleine bedragen reken ik niet om, maar daar sta ik ook niet bij stil)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:12 schreef michiel5 het volgende:
[..]
83, neem aan dat je dan in 1983 geboren bent. (of is het je IQ?)
En je rekent om naar guldens, komop je weet niet eens beter!
Daar gaat het toch niet om? Het gaat om de discriminatie die toegepast wordt tov niet-moslims.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waar zouden de premies nu eigenlijk meer onder te lijden hebben?
Wtf, heb je enig idee waar je over praat Hopjes. Heb je uberhaupt een idee met wat voor bedragen een top-5 verzekeraar te maken heeft. Agis had 32 miljoen winst in 2006, ze adverteren voor tonnen per jaar op TV, en dan moeten ze zich drukmaken over een actie die een paar duuzend kost? Waarom maak jij je daar eigenlijk druk over? Weer omdat het M-woord er in zit?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Geeft niks hoor ik betaal wel weer wat meer premie straks.
Daar gaat het TS blijkbaar wel om.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:19 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Het gaat om de discriminatie die toegepast wordt tov niet-moslims.
Niet onder deze 5000 euro. De bonus van de directeur ligt in ieder geval een stuk hoger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waar zouden de premies nu eigenlijk meer onder te lijden hebben?
Weet je waar het om gaat ? Dat het normaal geen hond wat kan schelen als ze een keer geen deel zijn van een doelgroep voor een marketingcampagne. Maar he, moslims he. Probleem !quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:19 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Het gaat om de discriminatie die toegepast wordt tov niet-moslims.
Is alles wat enigzins afgestemd is op een ander geloof of cultuur tegenwoordig al positieve discriminatie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:17 schreef Athmozz het volgende:
maar gewoon omdat het weer een bedrijf is dat aan positieve discriminatie moet doen
Als je even naar boven leest zie dat dat me niet uitmaakt, het is gewoon een nutteloze actie en die bonussen waar iedereen het over heeft ben ik ook helemaal niet mee eens sterker nog dat is nog veel erger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat het TS blijkbaar wel om.
En nee, om die discriminatie gaat het ook niet om. Mij niet in ieder geval. Het zal me werkelijk een rotzorg zijn. Ik zoek een maatschappij uit op basis van kosten, dekking en service die ze mij bieden. Niet op basis van dit soort onnozele zaken.
Mee eens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:24 schreef maartena het volgende:
Ik sta er nog steeds verbaasd van dat men hier ook echt wakker van ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |