hoop dat je dit met enig sarcasme zegt...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Geeft niks hoor ik betaal wel weer wat meer premie straks.
sinds wanneer mogen zulke bedrijven dat niet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:32 schreef Bdijk het volgende:
Zolang "wij" ook wat met kerst krijgen, is er geen probleem... moeten natuurlijk niemand voortrekken..
Er is wel een probleem. Je wil toch niet verzekerd zijn bij een bedrijf die deze rommel als cadeau geeft. Laat ze dat geld maar in een premieverlaging stoppen. Ik zit helemaal niet te wachten op presentjes van mijn zorgverzekeraar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:32 schreef Bdijk het volgende:
Zolang "wij" ook wat met kerst krijgen, is er geen probleem... moeten natuurlijk niemand voortrekken..
Kom nog wel. Voor loze retoriek hebben we speciaal negen kamerleden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:57 schreef SYCO het volgende:
ik eis kamervragen!!!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom nog wel. Voor loze retoriek hebben we speciaal negen kamerleden.
Tja, als je marktwerking wil in de zorg moet je niet raar staan te kijken als dit soort dingen gebeuren hè?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er is wel een probleem. Je wil toch niet verzekerd zijn bij een bedrijf die deze rommel als cadeau geeft. Laat ze dat geld maar in een premieverlaging stoppen. Ik zit helemaal niet te wachten op presentjes van mijn zorgverzekeraar.
misschien wordt dat wel gevraagd ivm de besnijdenis?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:05 schreef JohnDope het volgende:
Dus zegmaar de PvdA van de zorgverzekeraars.
En hoe wisten ze of die klant wel of geen moslim is?
Ik ben het zelf nog niet eerder tegen gekomen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien wordt dat wel gevraagd ivm de besnijdenis?
bijna alle marokkanen en turken doen aan ramadan en allemaal vieren ze het suikerfeest. denk niet dat ze veel klachten gekregen hebben van die toevallige christen met een arabische achternaam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:24 schreef Pulu het volgende:
Hoe controleren ze of ik moslim ben?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou dan wil ik met kerst ook een telefoonkaartje van ze
Oh zeker niet, er zijn zat bedrijven die geld in allerlei zinloze rommel stoppen, en kennelijk zie een deel van de consumenten dat graag want zij kopen de produkten van dat bedrijf. Ik ben zelf liever van de no-nonsense aanpak, alleen verzekeren en daarmee klaar, gelukkig heb ik een kleine verzekeraar gevonden die op die wens aansluit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, als je marktwerking wil in de zorg moet je niet raar staan te kijken als dit soort dingen gebeuren hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |