Hoeveel hebben ze die scheids betaald?quote:
Heel lang. En hoeft ook niet terug te komen voordat hij de nieuwe OP af heeftquote:Op maandag 29 oktober 2007 07:45 schreef Trigalti het volgende:
Trouwens.. hoe lang heeft Eer-ik zich al wel niet laten zien!!??
Ja echt he.. misschien durft ie zich ook niet meer te vertonenquote:Op maandag 29 oktober 2007 07:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heel lang. En hoeft ook niet terug te komen voordat hij de nieuwe OP af heeft![]()
Met je grote mondquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:19 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ja moet wel een monsterlijk vette OP worden nu
Maar hij hoeft niet bang te zijn hoor. Niet voor mij in ieder geval. Ben allang blij dat ie het wil doen
Nogmaals gefeliciteerd, en veel succes vandaag!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:24 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Met je grote mond.. eerst roepen en dan....
Nee inderdaad.. thx alvast Eer-ik
En nu ga ik even wat fruit halen in de supermarkt en dan naar het gemeentehuis
Oja.. dan moet ik nog naar stage..
Whehehehquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:24 schreef Deansensitized het volgende:
Kollega vond het toch leuk op eens op te duiken.
Ik zat net een deel van het verslag uit te printen, nou hij wou het ff lezen, mij best.
"Ja, dat taalgebruik van jou klopt ook niet. Er staat overal 'ik' in plaats van 'wij'.
Gozer, no shit
"Verander dat ff wil je? Anders lijkt het zometeen ook zo raar als we het de leraar laten zien."
Waarom dat nieuwe voorplaatje geprint?quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:33 schreef Deansensitized het volgende:
Doe ik ook, verander lekker niks.
Wel nieuw voorplaatje uitgeprint met ook zijn naam erop, maar daar gaat zometeen mooi mijn eigen weer voor.
Heb het nu echt gehad met hem! Nooit wat doen, en dan nu zulke opmerkingen?? Dacht het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |