quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:51 schreef Trigalti het volgende:
Pff ik ben kapot.. Net de hele dag gewerkt..
Denk dat ik vanavond maar een keer niet ga stappen
Gister al feestje gehadquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
! ik ook gewerkt, vanavond FEEST
en de klok een uur terug, wat wil je nog meer![]()
goed bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:03 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gister al feestje gehad.. Dusja
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:ReM gefeliciteerd
![]()
met de overwinning op Feyenoord
![]()
Ook Twente-fan? Of blij dat Feyenoord heeft verloren? Of beidequote:
Van VVV met slechts 4-0 winnenquote:
Blij dat Feyenoord heeft verlorenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook Twente-fan? Of blij dat Feyenoord heeft verloren? Of beide
Boeie, zijn weer drie puntenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van VVV met slechts 4-0 winnen![]()
![]()
![]()
Maar Dean, jij ook gefeliciteerd met je overwinning
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Blij dat Feyenoord heeft verloren![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Boeie, zijn weer drie punten
quote:
quote:
Komt wel goed manquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ja, dat is het belangrijkste.
[..]
Hopen dat we morgen de drie punten weer terug mee naar huis nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Als ze maar beter spelen dan tegen NEC. Adri(e) heeft nu natuurlijk wel al wat meer met de jongens kunnen trainne, dus moet het een stuk beter gaan deze weekquote:
Neuh.. dat niet.. zoveel zal er niet veranderen omdat hij ze een weekje traint hoor..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze maar beter spelen dan tegen NEC. Adri(e) heeft nu natuurlijk wel al wat meer met de jongens kunnen trainne, dus moet het een stuk beter gaan deze week
Als we de drie punten maar mee naar huis nemen, vind ik alles best. Ik kan toch niet zien hoe slecht ze spelen. Ik hoor ik het wel viaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Neuh.. dat niet.. zoveel zal er niet veranderen omdat hij ze een weekje traint hoor..
Ach, het is al laat hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |