Idd ik ben ook wel benieuwd naar hoe trilogy wasquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:28 schreef nattermann het volgende:
Hoe was Thrillogy, vertel!
Zelf lekker wezen clubben in de Versuz in Hasselt.
toen ik gister postte, wist ik het pas 3 minuten Boyquote:
Vooral het missen van de timetable vind ik slecht iddquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
toen ik gister postte, wist ik het pas 3 minuten Boy![]()
en over Thrillogy, was niet echt bijzonder ofzo. eigenlijk een matig feest. niet eens een timetable![]()
en nog nooit zoveel gebruikers bij elkaar gezienquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral het missen van de timetable vind ik slecht idd
Ja het aantal gebruikers was wel erg hoog jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
en nog nooit zoveel gebruikers bij elkaar gezien
en wat een securitydonders wat veel. maar wel goed
zshare.net is de enige site die ik ken waar je kan uploaden en het kan laten streamen maar wil je bijv doorspoelen naar het eind van de set of track dan zal je alsnog moeten wachten totdat alles 'binnen is'.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand een site waar je mp3 kan uploaden en waar mensen ze dan live kunnen luisteren op de pagina, zonder te hoeven downloaden naar de PC???
precies wat ik zochtquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:19 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
zshare.net is de enige site die ik ken waar je kan uploaden en het kan laten streamen
De kans dat je op zo'n groot feest, een fokker zomaar ff tegenkomt, is vrijwel nihilquote:
boohooquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:49 schreef Houniet het volgende:
en nog nooit zoveel gebruikers bij elkaar gezien
Ik weet niet of je naar qlimax gaat? daar zul je wel iets gaan meemaken danquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef JortK het volgende:
Ja het aantal gebruikers was wel erg hoog ja
Ik kom op veel grote feesten dus het valt mij wel op wanneer het er meer als gemiddeld zijn hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:27 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
De kans dat je op zo'n groot feest, een fokker zomaar ff tegenkomt, is vrijwel nihil![]()
tenzij je afgesproken hebt, of elkaar zoekt met sms ofzo, dan wel..
[..]
boohoogroot feest, mensen gebruiken. waren het er nou echt zoveel dat het zó erg opviel?
![]()
Vond ook dat er veel mensen stil stond. Niemand klapte ook mee, terwijl er heerlijk gedraaid werd. Gelukkig waren de mensen erg gezellig ondanks dat ze soms een beetje in de verte stonden te staren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:02 schreef JortK het volgende:
Thrillogy verslagje
Niemand gezien trouwens van Fok
Niet herkendquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
Thrillogygangers hebben het Qlimax anthem al live gehoord zie ik net op de site van headhunterz (die overigens vernieuwd is voor de liefhebbers)
was het wat?
inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kom op veel grote feesten dus het valt mij wel op wanneer het er meer als gemiddeld zijn hoor
Ik heb zelf ook niet zo een probleem met drugsgebruik, als ze mij idd maar niet lastig vallen. Maar ja, ik houd er in het algemeen niet van lastig gevallen te worden dus jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
ach het is overal zo'n beetje standaard tegenwoordig, of ze nou streng fouilleren of niet fouilleren (zoals bij showtek vorige week) veel klapkaken lopen er toch wle rond. Ik heb het zlef niet nodig dus gebruik het niet, anderen moeten het zelf weten zolang ze mij er maar niet lastig mee of door vallen (wat toch nog wel eens gebeurd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |