haaiquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw.
sinds wanneer gebruik jij vibo's?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Pauze, soort van
Zit hier alleen weg te trillen
Ik kom naar Utrecht vandaagquote:
Erg goed. Komt vanzelf. Ik ben nogal snel moe om de een of andere redenquote:
jetlagquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg goed. Komt vanzelf. Ik ben nogal snel moe om de een of andere reden [afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg goed. Komt vanzelf. Ik ben nogal snel moe om de een of andere reden
Ze zijn hier aan het verbouwen, en dat voelen en horen we. Vooral tussen 12 en 1quote:
Ik eb gisteren een instorting gehad, ik slaap al een week slecht. Heel slecht. Dat gedoe in die buik helpt er goed aan mee natuurlijk. Vandaag gaat het weer wat. Maar voordat ik weer mag/kan werken of zo zal wel even duren. Ik wandel elke dag een blokje, maar ben dan ook echt helemaal bekaf. Echt te triest.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]schiet eens op met dat herstellen zeg
Gaat het al wel wat beter
Nou je het zegt, daar heb ik dit jaar geen last van gehadquote:
Blijft altijd verbazend hoe snel je je conditie kwijt kan raken met zoietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eb gisteren een instorting gehad, ik slaap al een week slecht. Heel slecht. Dat gedoe in die buik helpt er goed aan mee natuurlijk. Vandaag gaat het weer wat. Maar voordat ik weer mag/kan werken of zo zal wel even duren. Ik wandel elke dag een blokje, maar ben dan ook echt helemaal bekaf. Echt te triest.
Of dat is je amper opgevallen door je buikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou je het zegt, daar heb ik dit jaar geen last van gehad
Ik was al anderhalf week thuis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of dat is je amper opgevallen door je buik
Wowquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. Er is geen werk en iedereen die wat tegen mij zou KUNNEN willen zeggen, is al weg [afbeelding]
ik kan gewoon naar huis [afbeelding] Doe ik over een half uurtje dus ook maar [afbeelding]
tis er gebeurt dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was al anderhalf week thuis.
Mja, voel wel wat aan de buikspieren, daarin hebben ze dan ook lopen snijden, niet geheel raar dus. Maar goed, kan weer alles bewegen, nu eerst eerste controle afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |