jammer, geen automaat. ,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
nope, tis een pokerd
En zoals ik al hoopte was vandaag de eerste bloem open
heel mooi, en heel veel beter als vorig jaar, knap gedaan, mijn complimenten, ook voor Bluezz 'quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:53 schreef Xebber het volgende:
Met regen moet ik ook wel water geven, want door die grote bladeren drupt alles naast de pot.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:47 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ]
Nu mét Mara, mijn pup die ik nu 2 weken heb.
Vandaag mijn tuin eens flink opschonen.
Maak jij ook eens een pic van je mishandelde Bruggie, Killer_Mom. En Senes, Morretje e.a. ook eens.
geen mest , geen water genoeg,quote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef Xebber het volgende:
Van mijn Brugmansia is werkelijk NIKS meer over. Het blad is er vanaf gevallen als een idioot terwijl ik mijn 'behandelplan' totaal niet gewijzigd heb. Wel nog veel knoppen, maar bloemen op kale takken is ook niet mooi.
Bij ons gaat 't seizoen volgens mij weer beginnen ;Pquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:50 schreef Xebber het volgende:
Bij mij is d'r ook zo goed als niks meer van over, maar 't seizoen is toch al zo goed als voorbij.
Vorig jaar oktober hadden wij er enkele duizenden, zonder bloemen natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Vorig jaar okt. had ik nog bloemen heur
Ik heb nu ook nog steeds minimaal 20 bloemen en een zooi knoppen, maar vrijwel geen blad meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Vorig jaar okt. had ik nog bloemen heur
vertel ons het geheim van overleven , iets meer als een stokje in een emmer water ? en wat doen we erna? je baas kijkt nooit op FOK , kom op...........quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:17 schreef dubidub het volgende:
Bij ons staan d'r alweer een paar duzendWe zijn eindelijk weer aan't vermeerderen.
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 1 november 2008 01:04 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
vertel ons het geheim van overleven , iets meer als een stokje in een emmer water ? en wat doen we erna? je baas kijkt nooit op FOK , kom op...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |