goed aangekomen, goed zo, een aantal weken binnen kan nog goed, half mei kunnen ze naar buiten, als er geen nachtvorst verwacht wordt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:03 schreef Morretje het volgende:Gekregen!! Dank je K_M
![]()
Heb hier nog geen zon in de tuin (staat op het noorden) Dan vast nog niet verstandig al naar buiten te doen overdag? Zet ze zo op water maar denk ik..
dat is balen. t stekje is goed verpakt, dat kan wel een paar dagen blijven in de verpakking, maar toch raar.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn postbode had er blijkbaar geen zin in vandaag..niks gezien
Een tuin op het noorden is nou niet écht bevordelijk voor een Brugmansia hé. Daar komt de zon vrijwel nooit.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:03 schreef Morretje het volgende:
Heb hier nog geen zon in de tuin (staat op het noorden) Dan vast nog niet verstandig al naar buiten te doen overdag? Zet ze zo op water maar denk ik..
mwoa, in de zomer valt het mee hoor. Dan heb ik na 11 totdat de zon bijna ondergaat zonnestralen.. Is dat niet genoeg denk je?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:40 schreef Xebber het volgende:
[..]
Een tuin op het noorden is nou niet écht bevordelijk voor een Brugmansia hé. Daar komt de zon vrijwel nooit.
kan nog een paar weken, t is nog vroeg in t jaar en deze planten zijn laatbloeiers, vraag maar aan Bluezz half oktober bloemen, half November vevroren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan gaat hij voorlopig in het water, naast het zebragras in het raamkozijn
Je mist het punt hier helemaalquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Zeg, waarom kan dit onderwerp niet gewoon in het Homegrowers van Entheogene Planten topic? Beetje nutteloos om hier een apart topic voor te openen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
mwoa, in de zomer valt het mee hoor. Dan heb ik na 11 totdat de zon bijna ondergaat zonnestralen.. Is dat niet genoeg denk je?
Doorgeskimt nu.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je mist het punt hier helemaal
Alles al helemaal doorgelezen inclusief het 1e topic?
omdat dit over een bijzondere [ huis tuin en keuken ] plant gaat. de mensen in Homegrowers van Entheogene Planten topic lezen dit topic ook wel als ze er intresse voor hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Zeg, waarom kan dit onderwerp niet gewoon in het Homegrowers van Entheogene Planten topic? Beetje nutteloos om hier een apart topic voor te openen.
om die in de container te kiepenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Goeie bruikbare tip van die baksteen
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:44 schreef NiteSpeed het volgende:
wij ook nietquote:
ik heb al mijn stekken weggegeven, en heb er nog 2 over, een voor ons mam en een voor mij, beide zijn onder een beetje rot en slijmerig. weinig wortels ook. misschien mag ik een beroep doen op een stekje van jou voor volgens jaar? dit jaar zie ik t niet zitten dat er ook maar een 2 meter plant komt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb genoeg ruimte om een grote bak binnen te zetten, in de tuinkamer, daar is ook genoeg zon e.d.
Dit jaar ga ik dus voor een grote pot... ook omdat we nog een beetje met de tuin aan het rommelen zijn en ik ff niet zo'n bakbeest in de volle grond wil zetten!
De andere stek is naar mijn zus
thanks.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb de oerstam over, die nu razendsnel uitloopt in de zon, binnen in een emmer water die ik regelmatig ververs, die ik ook over 2 weken of zo in potgrond ga zetten.
En ja, natuurlijk ga ik (voor jou, en weer) stekken volgend jaar! Komt goe
quote:Op zondag 6 april 2008 15:34 schreef Xebber het volgende:
Oh fuck, da's waar ook. Ik moet nog potgrond kopen.
dat is te zien...quote:Op zondag 6 april 2008 13:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik geef deze dus ook bijna geen aandacht.. ja water en af en toe mag ie even buiten spelen.
Plaatje van vandaag :
[ afbeelding ]
Hij gaat dus als een speer
haal de scheuten er af. helemaal kaal maken. eerst de wortels. alles wat groen is eruitknijpen. over een paar weken krijg je nieuwe scheuten. dan heb je ook wortelgroei. en lente. streng zijn. je bent de rest van het jaar slaaf met watergeven en mesten. , nu heb je de kans om even iets uit te stellen. .quote:Op zondag 6 april 2008 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Goed zeg! Leuk als je het zo hard ziet gaan he
Ik twijfel of ik die zijscheutjes eraf zal halen en nog even wortel zal laten trekken?
Eindelijk gedaan. En meteen maar een pot van 50 cm doorsnee en 35 liter inhoud gekocht.quote:Op zondag 6 april 2008 15:34 schreef Xebber het volgende:
Oh fuck, da's waar ook. Ik moet nog potgrond kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |