Geen. Ik ben geen dierenbeul. Vind slakken soms wel grappig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Hoeveel bier heb jij al door je tuin lopen gooien, zondaar?
Toch wel oranjeboom mag ik hopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen. Ik ben geen dierenbeul. Vind slakken soms wel grappig.
Maar ik denk dat er in het verleden wel wat kratjes door zijn gegaan in deze familie in pogingen de slakken te vermoorden.
Missie geslaagdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Godverdefuckinggodver.
Ik zat gewoon te drinken terwijl ik dit las.![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef kleinzusje het volgende:
Dit kan beter..................... jajajajajaja
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
oei...............
Ik heb ...................
laat maar
![]()
Nietus, maar dat geeft niet.quote:
Eerst een nieuwe cv. Dan kan ik warm douche. Denk dat dat veel scheeltquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:50 schreef Talitha het volgende:
Kee, laptop met draadloos inet is dus je volgende missie.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
De alternatieven waren nogal bangevoelig
Truste Lithaatje, nice to see you again!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nietus, maar dat geeft niet.![]()
Trusten Fokkertjes en tot ooit.![]()
Maar waarom ben ik een onoprechte hoer in jouw ogen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ah joh
maakt het uit...............![]()
wellusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe maar even niet voeren okeequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef kleinzusje het volgende:
Dit kan beter..................... jajajajajaja
Klopt, het went idd, maar het went ook weer om geen sex te hebben... uiteindelijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Het went, merk altijd dat het wel verslavend is, sex.
Maar ik red me wel![]()
Truste Talithaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas nu geen antwoord op gevenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar waarom ben ik een onoprechte hoer in jouw ogen?
Het kost even tijd, maar het scheelt ook een bende gedoequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, het went idd, maar het went ook weer om geen sex te hebben... uiteindelijk
quote:
Dat heb ik nou nog nooit geproefdquote:
Dat is onzin, als je iemand, mij dus die je zegt niet te kennen, voor onoprechte hoer uitmaakt, lijkt een uitleg gerechtvaardigd, ban of geen ban, sta achter je uitspraken of doe ze niet,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas nu geen antwoord op geven![]()
Anders ben ik een maand weg............... of langer
En dat is zonde............... voor mn fans![]()
Ach aan die haren wen je vanzelf.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
( brrrrrrrrrrrrrrrrrr, had ik dat ooit gedacht, te kussen met een vega paard
)
![]()
Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog nooit bier gedronken.
Ach joh, Leandra................ newbeequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Leuk wel hoe zowel TT én OP afgefikt worden![]()
Ik ook, ik snurk, ik lul in mijn slaap etc...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
En als ik eerlijk ben slaap ik iha veel liever alleen.
Als ik hoteldebotel verliefd ben niet natuurlijk.
Maar dat duurt toch nooit zo waanzinnig lang iha.
Mwah... dat vind ik nog het minste probleem eigenlijk... maar dat een avondje sex gelijk een heel weekend "gezellig doen" moet worden vind ik dan weer minderquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Het kost even tijd, maar het scheelt ook een bende gedoe![]()
Huhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
En als ik eerlijk ben slaap ik iha veel liever alleen.
Als ik hoteldebotel verliefd ben niet natuurlijk.
Maar dat duurt toch nooit zo waanzinnig lang iha.
Heb je ooit wel eens iemand geschopt in je slaap?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
Ik ook, ik snurk, ik lul in mijn slaap etc...
Het is meer dat je iemand heeeeeeeeeeel dichtbij je wilt hebben...
Shit, en ik ben helemaal vergeten totaal te flippen en te schreeuwen dat ik nooit meer een SC openquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Leuk wel hoe zowel TT én OP afgefikt worden![]()
Wel gezegd dat 'ie zijn stinkende zweetkakken bij zich moest houdenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens iemand geschopt in je slaap?![]()
Valt nog mee... ik heb ooit eens een vriendje een volle vuistslag in z'n rug gegeven terwijl ik sliepquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel gezegd dat 'ie zijn stinkende zweetkakken bij zich moest houden![]()
![]()
PJ als je leest![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er blijft nooit wat staanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Moet je het eens een nachtje laten staan en dan 's ochtend opdrinken![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt nog mee... ik heb ooit eens een vriendje een volle vuistslag in z'n rug gegeven terwijl ik sliep![]()
Achteraf bleek hij vreemd te gaan dus het was eigenlijk wel verdiend![]()
Hmm ik weet niet wat erger is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
Wel gezegd dat 'ie zijn stinkende zweetkakken bij zich moest houden![]()
![]()
PJ als je leest![]()
Maar ik haat dat gezweet van tegen elkaar aan liggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben dronken..Jij had verkering met een stripfiguur?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik praat ook in mn slaap
![]()
Maar mn ex spreekt geen Nederlands,,,,,,,,,,, dus gelukkig..............![]()
Hij maakte me wakker en zei: "je had het over Donald Duck"................jemig........... wat was ik blij.............. een stripfiguur...............ipv een................. etc.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt nog mee... ik heb ooit eens een vriendje een volle vuistslag in z'n rug gegeven terwijl ik sliep![]()
Achteraf bleek hij vreemd te gaan dus het was eigenlijk wel verdiend![]()
Ik kreeg de volgende ochtend pas een gezicht op onweer voor me met de vraag "vind je het leuk om me te slaan ofzo?"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, dan mag ik niet klagen.. met mijn 4 uur 's nachts op mijn fietsje door de onverlichte polders
![]()
Ja, ik wil ook de ruimte hebben, lekker mijn benen vrij kunnen bewegen....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Maar ik haat dat gezweet van tegen elkaar aan liggen.
En te weinig ruimte hebben om te gaan ligen zoals je wilt, ik wil kunnen woelen en bewegen (veel).
Maar zolang ik verliefd ben![]()
Maar het iemand heel dichtbij je willen hebben is ook de/een essentie van een liefdesrelatie voor mij.
En sex wordt vaak ook zwaar overschat.
Maar nu heb ik geloof ik ook niet zo'n ontzettende sex-drive.
Past tense, I hope so? Of was 'ie wel lief?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kreeg de volgende ochtend pas een gezicht op onweer voor me met de vraag "vind je het leuk om me te slaan ofzo?"
En ik wist echt niet dat het gebeurd was![]()
Een Duitser!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:18 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Wanneer krijg ik nou te horen wat KZ van mij vind!?![]()
Hij ging vreemd, ergo: hij was niet lief...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Past tense, I hope so? Of was 'ie wel lief?
Dan moet je er wel om vragen hè....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:18 schreef Neo_Skorrem het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je er wel om vragen hè....
Mag leien dat zijn neus nog scheef staat!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij ging vreemd, ergo: hij was niet lief...
En zijn ruggengraatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag leien dat zijn neus nog scheef staat!![]()
Beter dan de opmerking... Zo dol ben je dus duidelijk niet op me...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
Ik kreeg de volgende ochtend pas een gezicht op onweer voor me met de vraag "vind je het leuk om me te slaan ofzo?"
En ik wist echt niet dat het gebeurd was![]()
Ach, het is al 17 jaar geleden (ruim) dus het maakt me niet zoveel uit...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag leien dat zijn neus nog scheef staat!![]()
Wel als hij voorover viel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, het is al 17 jaar geleden (ruim) dus het maakt me niet zoveel uit...
Ik had m trouwens een volle vuist in z'n rug gegeven, dus ik geloof niet dat het effect had op z'n neus
Nee dyslexa, niet zolang ik verliefd (en horny) ben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Huh![]()
Dus je mikt je net geliefde meteen het nest uit![]()
Mannen kunnen kleinzerig zijn..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, het is al 17 jaar geleden (ruim) dus het maakt me niet zoveel uit...
Ik had m trouwens een volle vuist in z'n rug gegeven, dus ik geloof niet dat het effect had op z'n neus
NEEEEEEquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben dronken..Jij had verkering met een stripfiguur?![]()
We lagen in bed en sliepen (dat wil zeggen: hij sliep tot hij wakker geslagen werd) en zo klein was dat bed nou ook weer niet dat hij er uitgeramd werdquote:
Dat laatste kan ik dus echt niet (meer).quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... dat vind ik nog het minste probleem eigenlijk... maar dat een avondje sex gelijk een heel weekend "gezellig doen" moet worden vind ik dan weer minder![]()
Das me broer.. laat gaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
NEEEEEE
Hij dronk niet.............. ( soort van gebruik in die cultuur, ik DUS
ook niet ( anders val het wel op
)
Hij was Hot, sexy, geen strip......................... maar wel fout![]()
Dan had je op moeten staan, om moeten lopen, hem in zijn gezicht moeten trappen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
We lagen in bed en sliepen (dat wil zeggen: hij sliep tot hij wakker geslagen werd) en zo klein was dat bed nou ook weer niet dat hij er uitgeramd werd
In m'n slaap??? Hoe overtuigendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dan had je op moeten staan, om moeten lopen, hem in zijn gezicht moeten trappen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik dus echt niet (meer).
Net zoals op bezoek bij vrienden, of God beware me (in tijden van nood word je weer gelovig) op bezoek bij familie...
Ik heb een relatie met een persoon, niet met een heel dorp....
Hmmz... zo te zien welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:27 schreef Lobasca het volgende:
FF offtopic..klopt het dat de streams op zwart staan??
Ja klopt.. mooi uit die handelquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:27 schreef Lobasca het volgende:
FF offtopic..klopt het dat de streams op zwart staan??
Hmmz... misschien dan toch maar eens proberen, maar dan moet ik dus eerst in bed zien te belanden met iemand waar ik een hekel aan heb...quote:
Laat je geen zand in je ogen strooien.. Tis ook een manquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
Als iemand me zoekt, ik ben op bezoek bij klaas vaak.
![]()
Neuh, ik vind die verplichte bezoekjes aan m'n eigen familie al een probleem...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik dus echt niet (meer).
Net zoals op bezoek bij vrienden, of God beware me (in tijden van nood word je weer gelovig) op bezoek bij familie...
Ik heb een relatie met een persoon, niet met een heel dorp....
Super ...................quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:18 schreef Neo_Skorrem het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
![]()
Truste Veulenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik vind die verplichte bezoekjes aan m'n eigen familie al een probleem...
Aan m'n zusje, mocht ze meelezen: ja idd... ook bij jou thuis
Praat me er niet vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wehehequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Super ...................
( das wel het beste antwoord, stel je wordt MOD)
en slim. lief, oprecht, sexy, kanjert, eigen stijl,. eerlijk, Peter liefhebbert, kusntmakert, Gert sllijmbal........... maar echt..............![]()
![]()
Krijg ik ook nog antwoord? Sorry, ben geen man, maar wel sexy..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Super ...................
( das wel het beste antwoord, stel je wordt MOD)
en slim. lief, oprecht, sexy, kanjert, eigen stijl,. eerlijk, Peter liefhebbert, kusntmakert, Gert sllijmbal........... maar echt..............![]()
![]()
Hee slaap lekker, denk dat ik erzo ook nog wel een keer induik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
![]()
Met mijn 1e schoonmoeder heeft het nooit geklikt...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er nooit echt problemen mee gehad om bij mijn "schoonouders" over de vloer te komen toen ze me eenmaal mochten omdat ik heul heldhaftig en liev was voor hun dochtertje.
Ik heb ook wel leuke schoonouders gehad (dat waren nou juist die mensen die een klootzak als zoon hadden) maar ik vind het gewoon nix, al die verplichte bezoekjes enzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er nooit echt problemen mee gehad om bij mijn "schoonouders" over de vloer te komen toen ze me eenmaal mochten omdat ik heul heldhaftig en liev was voor hun dochtertje.
Jij had toch al antwoord gehad!?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Krijg ik ook nog antwoord? Sorry, ben geen man, maar wel sexy..
Truste PPIquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Hee slaap lekker, denk dat ik erzo ook nog wel een keer induik.
Merk dat ik moe begin te worden.
neuquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij had toch al antwoord gehad!?![]()
Ik kan er niets aan doen maar ik vind het écht leuk 99% van de tijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ook wel leuke schoonouders gehad (dat waren nou juist die mensen die een klootzak als zoon hadden) maar ik vind het gewoon nix al die verplichte bezoekjes enzo
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
neuwie a kan zeggen hoeft maar een kleine moeite te doen voor de nus
Lol, mijn jongste zus woont tegenwoordig in de States.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Krijg ik ook nog antwoord? Sorry, ben geen man, maar wel sexy..
Lul niet.. als je een podium kan vinden als ik er niet ben.. ik luister nu.. spuit je gal... op een normale manier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
heb een A4 VOL getiept.................. ben je ( via PM ) meer gewend
![]()
Sorry dan, meer krijg ik er niet uit..................
Kan wel, maar je wordt MOD, dus ik blijf erg bescheiden ( angstig)![]()
Jij bent gewoon heel volwassen voor je leeftijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen maar ik vind het écht leuk 99% van de tijd.![]()
Ik snap ook niet echt waarom.
Sowieso ben ik erg kek om mee naar huis te nemen.
Ik weet dingen enzo. [ afbeelding ]
En aangezien meerendeel van mijn leeftijdgenoten er als een pauper bijloopt scoor ik sowieso op kleding-gebied.![]()
Rustig, ben niet zo maar 123 weg, blijf meestal wel plakken tot het weer later is als ik dacht...quote:
Wtf?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
Dat van de onoprechte hoer blijft nog steeds een raadsel voor me, uitleg of excuses aub, zo moeilijk is dat niet.
Loop maar weer wegquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:47 schreef kleinzusje het volgende:
Truste SC lieverds..................![]()
Ga niet met mn buurman naar bed................ die is echt eng en lijkt op Carl Noten..................![]()
Voor allen
Ik hou van Jappie![]()
![]()
Jij bent dan misschien 1 van die 2 op de 10 stellen die het gewoon wel goed voor elkaar heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen maar ik vind het écht leuk 99% van de tijd.![]()
Ik snap ook niet echt waarom.
Sowieso ben ik erg kek om mee naar huis te nemen.
Ik weet dingen enzo. [ afbeelding ]
En aangezien meerendeel van mijn leeftijdgenoten er als een pauper bijloopt scoor ik sowieso op kleding-gebied.![]()
Jij wilt strax gewoon nog een keer trustekusjes scorenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Rustig, ben niet zo maar 123 weg, blijf meestal wel plakken tot het weer later is als ik dacht...
Maar ik denk ik kondig het alvast aan, heb ik een houvast, een hulpmiddel voor mijn structuur voor ik mijn eenzame bedje (een twijfelaar) induik..
![]()
Maar alvast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste KZquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:47 schreef kleinzusje het volgende:
Ga niet met mn buurman naar bed................ die is echt eng en lijkt op Carl Noten..................![]()
Voor allen
Ik hou van Jappie![]()
![]()
Trusten Kleinzusjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:47 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:48 schreef ppi het volgende:
[..]
Jij bent dan misschien 1 van die 2 op de 10 stellen die het gewoon wel goed voor elkaar heeft.
![]()
Als je een meisje was zou ik je ter plekke een aanzoek doen![]()
Of dacht je soms dat ik irl normaal ben1!?!?!?!1quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
![]()
Vlak de ruzies die ik kan veroorzaken niet uit, hè?
Wel een teringgoed scheldwoord.quote:
Betraptquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij wilt strax gewoon nog een keer trustekusjes scoren![]()
Uiteraard, what else is new?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:53 schreef ppi het volgende:
[..]
Betrapt
Ik ben bang dat je gelijk hebt....
Echt hé?quote:
Als je het met argumenten kunt onderbouwen ipv handelen uit jaloezie.. iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:52 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wel een teringgoed scheldwoord.
Onoprechte hoer.
Bekt lekker.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:55 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Echt hé?
Om schijt- en schijtziek van te worden.![]()
En dan denk je wat te vinden en dan lult ze zich eruit.
Met je vriendin/schoonouders ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
![]()
Vlak de ruzies die ik kan veroorzaken niet uit, hè?
Ik word steeds nieuwsgieriger naar die meetquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:52 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Of dacht je soms dat ik irl normaal ben1!?!?!?!1
WAAHAHAaAHAHAAhAAH!1!!11!EINZ!@1!!!!!AFFENSTARTCHEN!11!!![]()
![]()
![]()
![]()
Goed idee welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook van jou
En dat is een mooie afsluiter.... Truste all![]()
![]()
Truste Lquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook van jou
En dat is een mooie afsluiter.... Truste all![]()
![]()
Ik heb m'n momentenquote:
Pave schoot even uit de slof, maar zo vreselijk was ik niet vanavond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Met je vriendin/schoonouders ?
Vertel, ik daag je uit, wie a kan zeggen kan ook b zeggen.
Vanavond heb je nog niemand tot op het bot kunnen beledigen alhoewel je toch wel een poging gedaan hebt geloof ik, of speelde mijn dyslexie me parten....
[..]
Ik word steeds nieuwsgieriger naar die meet![]()
Ga maar lekker slapen jochie!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Met je vriendin/schoonouders ?
Vertel, ik daag je uit, wie a kan zeggen kan ook b zeggen.
Vanavond heb je nog niemand tot op het bot kunnen beledigen alhoewel je toch wel een poging gedaan hebt geloof ik, of speelde mijn dyslexie me parten....
[..]
Ik word steeds nieuwsgieriger naar die meet![]()
Don't fucking know.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m'n momenten
Enne... wat PPI zegt... die meet, wanneer gingen we dat doen?? Ik ben van 16 tot 20 november niet aanwezig
Je wil met mij alleen zijn hé?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und wenn ihr Spiel begann
Hielt ich den Atem an..."
Ik ga hem ook onthouden, en als ik dan per ongeluk weer eens een vriendinnetje heb en zij gaat vreemd ik het zat ben scheld ik haar daarmee binnen twee secondes mijn bed uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:52 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wel een teringgoed scheldwoord.
Onoprechte hoer.
Bekt lekker.
Daar zijn die vrouwen goed inquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga hem ook onthouden, en als ik dan per ongeluk weer eens een vriendinnetje heb en zij gaat vreemd ik het zat ben scheld ik haar daarmee binnen twee secondes mijn bed uit.
En dan krijgen we waarschijnlijk een ellenlang moeilijk gesprek.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:02 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je wil met mij alleen zijn hé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neej,,doe ik een ander vast verdriet mee
Dolf is de baas
Insaantje
hapquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Pave schoot even uit de slof, maar zo vreselijk was ik niet vanavond.
De druk eraf even af ben ik met je eens.quote:Over het algemeen maak ik geen ruzie met mijn "schoonouders" maar met mijn partner natuurlijk wel.
Tof man, ruzie.
Even de druk eraf.
quote:Dan kan ik even schelden en met de deuren slaan.
*of een tv door een ruit gooien![]()
Tering, jij moet mod worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neej,,doe ik een ander vast verdriet mee
![]()
Succes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:07 schreef ppi het volgende:
[..]
hap![]()
[..]
De druk eraf even af ben ik met je eens.
Maar ik kan erg slecht tegen ruzies merk ik altijd weer...
[..]
Geloof dat het iedereen/de meesten gaan slapen![]()
Ik volg, morgen weer fris, heb vannacht beroerd geslapen.
![]()
![]()
PTquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Na "onoprechte hoer" niet meer![]()
Dat is opdonderen en nooit meer terugkomen![]()
En nu onder je ander account..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Na "onoprechte hoer" niet meer![]()
Dat is opdonderen en nooit meer terugkomen![]()
Hihi, je zei "tit"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb andere ambtities, maar nu eerst lekker snurken...![]()
![]()
Tegen een verkering wel, een vent die dat zegt is definitief en permanent exit.quote:
Sowieso mannen die dat tegen hun partner zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Tegen een verkering wel, een vent die dat zegt is definitief en permanent exit.
Je hebt t niet over iemand waar je koffie mee drinkt (maar ook dan zou ik het niet op prijs stellen) maar over een relatie, en dan is dat simpelweg not-done.
Dat dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Sowieso mannen die dat tegen hun partner zeggen![]()
![]()
![]()
Je moet liev zijn voor meisjes![]()
Ook als ze zeiken over hun kont/tieten/je gedrag/je lichaamsgeur/de kou/de hitte/de lichtval/andere wijven
Die heb jij momenteel in gebruikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En nu onder je andere account!?
Ofzo!?
![]()
Hee je neus bloedt pinokkio!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En nu onder je andere account!?
Ofzo!?
![]()
Ook als ze zeiken over hun kont/tieten/je gedrag/je lichaamsgeur/de kou/de hitte/de lichtval/andere wijvenquote:
Is wel essentiëel, ik kijk ook naar het totaal plaatjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook als ze zeiken over hun kont/tieten/je gedrag/je lichaamsgeur/de kou/de hitte/de lichtval/andere wijven
Datte dus![]()
Als het een plaatje in een lijstje is is dat iid een goed planquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is wel essentiëel, ik kijk ook naar het totaal plaatje![]()
Muizemop. mijn kamer hangt vol met lijstjes...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het een plaatje in een lijstje is is dat iid een goed plan![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Muizemop. mijn kamer hangt vol met lijstjes...![]()
![]()
Wat nouquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:20 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die heb jij momenteel in gebruik![]()
Heh gezellig sfeerverlichtingquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 03:34 schreef waxine het volgende:
[..]
Wat nou![]()
Deze zou ik toch gebruiken?![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:00 schreef debuurvrouw het volgende:
ik gooi heul geen zout over slakken![]()
![]()
![]()
goeiemorgen....![]()
![]()
Ik komquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:50 schreef Talitha het volgende:
Morguh, ik ben er weer! Dus komt allen, want ik ben zo weer weg.![]()
Morguh, willen jullie niet zo'n herrie maken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:50 schreef Talitha het volgende:
Sorryquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh, willen jullie niet zo'n herrie maken?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
Was ff aan het stofzuigen, maar zet hem wel uit![]()
trouwens Liedje, waar moet ik die gezipte 65 gig aan pron heensturen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:50 schreef Talitha het volgende:
quote:
In mijn hippe stulpje ? of op dit lieve topicjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
is het zo'n bende hier? dat je op de vroege ochtend moet stofzeugen?
Oei, zat verstopt en dacht, ach............... ik meld me ffquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kunnen we de persoonlijke informatie tot na mijn ontbijt bewaren?
![]()
Je hebt meerdere emailadressen van me, dus dat moet geen probleem zijn lijkt me. Als je je privé-filmpjes niet meestuurt, past het in 1 mailtje gok ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens Liedje, waar moet ik die gezipte 65 gig aan pron heensturen?
Geilegert@hotmail.com een idee ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens Liedje, waar moet ik die gezipte 65 gig aan pron heensturen?
Die film heb ik net bekeken............... via Utjoepquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt meerdere emailadressen van me, dus dat moet geen probleem zijn lijkt me. Als je je privé-filmpjes niet meestuurt, past het in 1 mailtje gok ik.![]()
en jij denkt echt dat ze zondag kans maken in Utrecht ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
In mijn hippe stulpje ? of op dit lieve topicje![]()
![]()
Je staat trouwens in de OP [DGK SC # 414] Jappie, Mike en Peter zijn hotBommelding
![]()
Oké, nu heb ik geen trek meer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oei, zat verstopt en dacht, ach............... ik meld me ff![]()
Verkapte smeekbede om privefilmpjes, ransaap!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt meerdere emailadressen van me, dus dat moet geen probleem zijn lijkt me. Als je je privé-filmpjes niet meestuurt, past het in 1 mailtje gok ik.![]()
Jezus, had ik maar een huisvrouw die mn zak kon legenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:05 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus, had ik maar een huisman die mn zak kon legen![]()
Luistert Bomquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
en jij denkt echt dat ze zondag kans maken in Utrecht ?![]()
Nu neem ik je daar ook niet meer over serieus!
Eet smakelijkquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jezus, had ik maar een huisvrouw die mn zak kon legen![]()
Luister liefie,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Luistert Bom............. als je hier jankend op maandag gaat lopen miepen, geef ik je steun en liefde
![]()
tisser loos dan ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:10 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus, had ik maar een kerel met PC verstand
en connecties met Bin laden, voor een klein UPC ongelukje![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verkapte smeekbede om privefilmpjes, ransaap!![]()
Ach niks, gewoon wat aandacht nodigquote:
Ik ben wel lief hequote:
Zeker doordat ik dan in die vieze Kutrechtsjaal mag snuiten................quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Luister liefie,
Als ik zondag uitgelachen ben om die witte zakdoekjes in het uitvak van de heilige FC, dan zal ik je hier van gepaste steun voorzien
Dat dacht ik al! Muts dat je bent!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben wel lief he![]()
Al weken geen libelle plaatjes gepost![]()
Dat moet wel een enorm wijze kerel zijn geweestquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat dacht ik al! Muts dat je bent!
Een zeer onwijs man (ik noem geen namen) heeft me geleerd dat je nooit serieus moet zijn op een forum. Dus trek je vooral niets aan van mijn opmerkingen.
![]()
Sinds wanneer is kwartetten trouwens jouw hobby?![]()
geloof me dit slappe ajax is no way in staat punten te halen in Utreg!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeker doordat ik dan in die vieze Kutrechtsjaal mag snuiten................![]()
Maar thx voor het lieve aanbod![]()
Dat denkt ie zelf graag en ik laat hem in de waan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat moet wel een enorm wijze kerel zijn geweest![]()
Sinds ik de C1000 reclame heb gezienquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat dacht ik al! Muts dat je bent!
Een zeer onwijs man (ik noem geen namen) heeft me geleerd dat je nooit serieus moet zijn op een forum. Dus trek je vooral niets aan van mijn opmerkingen.
![]()
Sinds wanneer is kwartetten trouwens jouw hobby?![]()
Ken je dat liedje van ene Marco ???quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
geloof me dit slappe ajax is no way in staat punten te halen in Utreg!
nouja als hij zulke wijze dingen weet te zeggen ...is die dan niet een klein beetje wijs?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat denkt ie zelf graag en ik laat hem in de waan.![]()
![]()
Die Marco heeft anders een mooi nummer voor jullie geschreven ..."alles kwijt"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ken je dat liedje van ene Marco ???
Misschien een nieuw clublied voor jullie![]()
Helaas mag ik daar hier geen serieus antwoord op geven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja als hij zulke wijze dingen weet te zeggen ...is die dan niet een klein beetje wijs?
Hoi Burgerbuufquote:
Aangezien je dit op een forum schrijft neem ik dit maar niet serieus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Buufjeeeeee!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Talitha!!!![]()
![]()
ik was even heel burgerlijk boodschappen doen...![]()
Hoe kom je daar nou bij! Ik ben nooit serieus!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Aangezien je dit op een forum schrijft neem ik dit maar niet serieus.
Tis een beetje de categorie " ik lieg nooit - dus nu ook niet"![]()
Ik kreeg in mijn PM-box een tijdje terug een linkje naar een erotisch verhaal? En van een wildvreemde FOK!-er ook nog.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:28 schreef ppi het volgende:
In 1 van mijn mailgroepen maakt een amerikaan zich zorgen of hij het woordje fuck wel mag gebruiken in zijn mails.....
je straalt het gewoon uit!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kreeg in mijn PM-box een tijdje terug een linkje naar een erotisch verhaal? En van een wildvreemde FOK!-er ook nog.![]()
Nope, het zat 'm er meer in dat de hoofdpersoon Talitha heette denk ik.quote:
Morguh, jij bent er vroeg bij! In je bed geplast?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:45 schreef TherAngelina het volgende:
Goedemorgen!
Tis dat ik weer weg moet maar anders was ik daar ff serieus op ingegaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij! Ik ben nooit serieus!![]()
![]()
Nee jij kleine Ron Jeremy fan, ik sta er niet tussen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, het zat 'm er meer in dat de hoofdpersoon Talitha heette denk ik.
Ff zoeken of ze er ook met Versabommie hebben.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh, jij bent er vroeg bij! In je bed geplast?
Was het verhaal nog een beetje goed dan ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kreeg in mijn PM-box een tijdje terug een linkje naar een erotisch verhaal? En van een wildvreemde FOK!-er ook nog.![]()
Tis vrijdag dus niet te hard werken hequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]!
Normaal ben ik vroeger, maar ik kon niet schlafen vannacht. En toen ook maar meteen de rest van mijn gemiste uurtjes ingehaald
. Langer mocht het niet zijn helaas, ik moet vandaag toch nog werken
.
En werd die Talitha uit het verhaal een beetje "serieus genomen" ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Was het verhaal nog een beetje goed dan ?
Of was het zo'n uit de duim gezogen niet serieus te nemen verhaal ?
Hiquote:
Google is your friendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
En werd die Talitha uit het verhaal een beetje "serieus genomen" ?
Je bent blijkbaar niet erotisch genoeg...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee jij kleine Ron Jeremy fan, ik sta er niet tussen!
Ja!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis vrijdag dus niet te hard werken he![]()
roken ?
all's well!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Buufjeeeeee!!![]()
![]()
![]()
Hoestie met jou? En met hubbie en de kids?
Een pornomeneer met een hele grotequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar niet erotisch genoeg...![]()
En wie is Ron Jeremy?
Morguh Thera.
snor?? lelijke rotkop?? buik met haar??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Een pornomeneer met een hele grote.
grote pensquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Een pornomeneer met een hele grote.
Hé Talitha, lang niet gezien!![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
snor?? lelijke rotkop?? buik met haar??
![]()
Iemand nog wat te eten ?quote:
Alles oké hiero: gewoon alle rampspoed recht tegemoet rennen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
all's well!
![]()
En met jou? en je huisje-boompje-katje?![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
snor?? lelijke rotkop?? buik met haar??
![]()
is wel een Sonja Bakker ondersteunend object ja...quote:
en dan vooral het feit dat ie een soort bikini heeft geschoren van dat borsthaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die snor! Dat borsthaar! Ik ben verliefd.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan vooral het feit dat ie een soort bikini heeft geschoren van dat borsthaar![]()
Ha Gertje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, een beetje lekkere gaypr0n kan er niet vanaf.![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is wel een Sonja Bakker ondersteunend object ja...![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan vooral het feit dat ie een soort bikini heeft geschoren van dat borsthaar![]()
ik snap ineens weer waarom ik niet van borsthaar houquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het hierboven ja.
Nudistische crossdresser.
![]()
Ik heb geen bezwaar tegen borsthaar, zolang het maar niet in dit soort modelletjes wordt geschoren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik snap ineens weer waarom ik niet van borsthaar hou![]()
en snorren for that matter![]()
erfgenaam erfgenaam!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen borsthaar, zolang het maar niet in dit soort modelletjes wordt geschoren.Snorren is een ander verhaal. De meeste mannen zijn beter af zonder.
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik snap ineens weer waarom ik niet van borsthaar hou![]()
en snorren for that matter![]()
Da's gewoon smerig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:19 schreef debuurvrouw het volgende:
die plaatjes van Ron in combinatie met de TT is wel leuk vind ik eigenlijk![]()
zag zoiets voorbij schieten in fb ja...quote:
Oké ik ben dom. Leg ff uit wil je?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zag zoiets voorbij schieten in fb ja...![]()
Hey Gertje!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, een beetje lekkere gaypr0n kan er niet vanaf.![]()
Of niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
taxibedrijf buuf gaat ff wat jongens rondrijden...![]()
Wehehehe.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Gertje!
Gert zijn avontuur!
Fok! tv portret.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké ik ben dom. Leg ff uit wil je?
Kee, thanks.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:32 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Fok! tv portret.
Over user BaajGuardian.
Ik kondig mijn vertrek vaak ruim van te voren aan....zodat iedereen het maar goed weet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij moest helaas weg en kon niet meer reageren toch?![]()
Tis maar goed dat je de tekst hier niet integraal plaatstquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Gertje!
Gert zijn avontuur!
Heb je het gelezen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je de tekst hier niet integraal plaatst![]()
Waarom? Zo schokkend is het toch allemaal niet? Of heb jij alles doorgelezen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Had half verwacht dat je minstens een Modje of Fa zou verzoeken de link weg te halen, maar hij staat er nog![]()
Ik durf het niet aanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:53 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Heb je het gelezen?
Samenvatting?
Dit klinkt bijna nog smeriger dan dat verhaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan![]()
Ben bang dat ik Gert dan nooit meer met dezelfde onbevangenheid tegemoet kan treden![]()
YES!!!! een complimentje over m'n TTquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:19 schreef debuurvrouw het volgende:
die plaatjes van Ron in combinatie met de TT is wel leuk vind ik eigenlijk![]()
Ik heb de link geplaatst zonder het verhaal te lezen, moest echt serieus weg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarom? Zo schokkend is het toch allemaal niet? Of heb jij alles doorgelezen?
Nu verplicht je me het verhaal te gaan lezen.....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna nog smeriger dan dat verhaal![]()
Handjes boven je toetsenbord, hèquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Nu verplicht je me het verhaal te gaan lezen.....![]()
Volgens mij is het echt een goed verhaal - met literaire kwaliteiten die niet onderdoen voor de gemiddelde Wolkers - ga het nu lezen, misschien geef ik wel een cijfer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Handjes boven je toetsenbord, hè![]()
Ik wacht in spanning af.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt een goed verhaal - met literaire kwaliteiten die niet onderdoen voor de gemiddelde Wolkers - ga het nu lezen, misschien geef ik wel een cijfer.
Tot over een paar minuten...
![]()
Geen cijfer maar ik zal mijn waardering op een andere wijze tot uitdrukking trachten te brengen.quote:
De verhalen achter fokkers zijn vaak mooier dan FOK! zelf.quote:
Nee smerig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:37 schreef ppi het volgende:
Iedere keer die foto van Ron Jeremy die voorbij flitst bij het laden van de pagina is ook geen stimulans moet ik zeggen![]()
Ik "bewaar" deel 2 nog even voor vanavond ofzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
De verhalen achter fokkers zijn vaak mooier dan FOK! zelf.
Maar laat ik eens elders serieus gaan doen.![]()
Ik las eerst "Hungry Hungarians"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
Of zullen we als 'tegenprestatie' eens gaan kijken of Sophie nog iets van plan is met die courgettes?
[ afbeelding ]
En minstens tot 10 tellen voor de zekerheid !!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Tip: ik doe mijn ogen dicht bij het plaatsen van een bericht en dan is Ron vaak al weer weg als ik ze open doe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |