Geen. Ik ben geen dierenbeul. Vind slakken soms wel grappig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Hoeveel bier heb jij al door je tuin lopen gooien, zondaar?
Toch wel oranjeboom mag ik hopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen. Ik ben geen dierenbeul. Vind slakken soms wel grappig.
Maar ik denk dat er in het verleden wel wat kratjes door zijn gegaan in deze familie in pogingen de slakken te vermoorden.
Missie geslaagdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Godverdefuckinggodver.
Ik zat gewoon te drinken terwijl ik dit las.![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef kleinzusje het volgende:
Dit kan beter..................... jajajajajaja
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
oei...............
Ik heb ...................
laat maar
![]()
Nietus, maar dat geeft niet.quote:
Eerst een nieuwe cv. Dan kan ik warm douche. Denk dat dat veel scheeltquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:50 schreef Talitha het volgende:
Kee, laptop met draadloos inet is dus je volgende missie.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
De alternatieven waren nogal bangevoelig
Truste Lithaatje, nice to see you again!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nietus, maar dat geeft niet.![]()
Trusten Fokkertjes en tot ooit.![]()
Maar waarom ben ik een onoprechte hoer in jouw ogen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ah joh
maakt het uit...............![]()
wellusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe maar even niet voeren okeequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef kleinzusje het volgende:
Dit kan beter..................... jajajajajaja
Klopt, het went idd, maar het went ook weer om geen sex te hebben... uiteindelijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Het went, merk altijd dat het wel verslavend is, sex.
Maar ik red me wel![]()
Truste Talithaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas nu geen antwoord op gevenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar waarom ben ik een onoprechte hoer in jouw ogen?
Het kost even tijd, maar het scheelt ook een bende gedoequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, het went idd, maar het went ook weer om geen sex te hebben... uiteindelijk
quote:
Dat heb ik nou nog nooit geproefdquote:
Dat is onzin, als je iemand, mij dus die je zegt niet te kennen, voor onoprechte hoer uitmaakt, lijkt een uitleg gerechtvaardigd, ban of geen ban, sta achter je uitspraken of doe ze niet,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas nu geen antwoord op geven![]()
Anders ben ik een maand weg............... of langer
En dat is zonde............... voor mn fans![]()
Ach aan die haren wen je vanzelf.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
( brrrrrrrrrrrrrrrrrr, had ik dat ooit gedacht, te kussen met een vega paard
)
![]()
Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog nooit bier gedronken.
Ach joh, Leandra................ newbeequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Leuk wel hoe zowel TT én OP afgefikt worden![]()
Ik ook, ik snurk, ik lul in mijn slaap etc...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
En als ik eerlijk ben slaap ik iha veel liever alleen.
Als ik hoteldebotel verliefd ben niet natuurlijk.
Maar dat duurt toch nooit zo waanzinnig lang iha.
Mwah... dat vind ik nog het minste probleem eigenlijk... maar dat een avondje sex gelijk een heel weekend "gezellig doen" moet worden vind ik dan weer minderquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Het kost even tijd, maar het scheelt ook een bende gedoe![]()
Huhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
En als ik eerlijk ben slaap ik iha veel liever alleen.
Als ik hoteldebotel verliefd ben niet natuurlijk.
Maar dat duurt toch nooit zo waanzinnig lang iha.
Heb je ooit wel eens iemand geschopt in je slaap?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
Ik ook, ik snurk, ik lul in mijn slaap etc...
Het is meer dat je iemand heeeeeeeeeeel dichtbij je wilt hebben...
Shit, en ik ben helemaal vergeten totaal te flippen en te schreeuwen dat ik nooit meer een SC openquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Leuk wel hoe zowel TT én OP afgefikt worden![]()
Wel gezegd dat 'ie zijn stinkende zweetkakken bij zich moest houdenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens iemand geschopt in je slaap?![]()
Valt nog mee... ik heb ooit eens een vriendje een volle vuistslag in z'n rug gegeven terwijl ik sliepquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel gezegd dat 'ie zijn stinkende zweetkakken bij zich moest houden![]()
![]()
PJ als je leest![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook, ik snurk, ik lul in mijn slaap etc...
Het is meer dat je iemand heeeeeeeeeeel dichtbij je wilt hebben...
Er blijft nooit wat staanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Moet je het eens een nachtje laten staan en dan 's ochtend opdrinken![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt nog mee... ik heb ooit eens een vriendje een volle vuistslag in z'n rug gegeven terwijl ik sliep![]()
Achteraf bleek hij vreemd te gaan dus het was eigenlijk wel verdiend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |