Ik denk dat Huub een beetje dorst heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:03 schreef lorence1 het volgende:
wat is er met huub aan de hand, waar had hij het over met lieke?
Ja iedereen baalt denk ik....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:04 schreef Varen het volgende:
Bedankt akveor, volgens mij heeft iedereen afgehaakt?
Dat denkt je altijd, maar als je even langer nadenkt snap je wel waar dit over gaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:04 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub een beetje dorst heeft.![]()
Dank!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:02 schreef akveor het volgende:
5 Minuten COS
Om een topic te openen klik Nieuw Topic zo moeilijk is't nie...
Al met al nix blijft Huub baalt en geeft de febo de schuld.
0 is euforisch na een telefoontje met z'n vrienden.
Game on...
Ik zag het bas.... beter 1 teveel dan helemaal niets....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:08 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dank!En bedankt Surveillance-Fiets ik was net te laat
![]()
hij mag best blijven, alstie maar van dennis' donkere jongensdoosje afblijft !!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef Ziet het volgende:
wat een rotstem heeft die ricardo zeg... hoop niet dat ie blijft
Huub wilde tijdje terug zelf ook vertrekken met een groot geld bedrag, hij is het bashen zat, za hebben alles al gezegd tegen Dennis wat ze wilden zeggen, tijdens de onstlag-ronde hebben ze zo'n zeker gevoel gekweekt (helemaal na Jaap) dat de frustratie enorm is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:06 schreef Ziet het volgende:
waarom zei huub net dat ie helemaal zit te flippen
en dat dit 'de ergste ooit' is?
kan nooit over dennis zijn verblijf gaan
beste remedie: veel rusten/slapenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef lorence1 het volgende:
huub is ziek en heeft een broertje van de ziekte pfeiffer, dat verklaard waarom hij zoveel is afgevallen
Yep!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:10 schreef Sonique het volgende:
Even ter verduideleking (ik ben mobiel) dennis blijft omdat nadia tegen was?
Waarom dan? Het waren mooie streams vanavond.....vol met spanning...Dennis krijgt gewoon een herkansing en gezien dat wat hij allemaal over zich heen heeft gehad gun ik het hem ook nog.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is toch wel de allerdomste misser van de redactie in dit spel.
daar wordt je behoorlijk moe van en nu dus ook duidelijk waarom hij zo is afgevallen....petje af dat hij ook nog zo kon spelen met dat onder de ledenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef lorence1 het volgende:
huub is ziek en heeft een broertje van de ziekte pfeiffer, dat verklaard waarom hij zoveel is afgevallen
Eigenlijk ben ik er al overheen en verheug me op het aanpakken van Nadia.... Ik hoop dat Huub en Lieke dat ook inzien... Lieke gaf al aan haar niet meer sparen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is toch wel de allerdomste misser van de redactie in dit spel.
Smeerpijp jij, echt brrrr.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Best al wel veel nagels achtergebleven in Dennix' reet
[ afbeelding ]
Da's waarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zag het bas.... beter 1 teveel dan helemaal niets....![]()
Ik gun hem dit niet. Hiij heeft NIETS laten zien en dat zal ook echt nooit gebeuren. Het is die lelijke takkeheks die hem draagt. Het spel ligt weer dood. Dennis verdient het absoluut NIET om daar te blijven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom dan? Het waren mooie streams vanavond.....vol met spanning...Dennis krijgt gewoon een herkansing en gezien dat wat hij allemaal over zich heen heeft gehad gun ik het hem ook nog.
Zijn jullie nico, kelly en de rest van de nix-loser-vriendjes ofzoquote:
was niks vergeleken met dat wat huub en lieke over zich heen hebben gehad....dat was te min voor woorden en daar deed dennix volop aan mee...ook laatst nog toen natasia nog een keer het huis betrad...stond hij gewoon volop te lachen bij het lichamelijke geweld wat natasia gebruiktequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom dan? Het waren mooie streams vanavond.....vol met spanning...Dennis krijgt gewoon een herkansing en gezien dat wat hij allemaal over zich heen heeft gehad gun ik het hem ook nog.
ja, wat mij betreft is de rol van luc uitgespeeld. missie mislukt, geen 10.000 euro voor Luc.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef neo567 het volgende:
Het mooiste zou zijn, Luc eruit, echt dat zou de knal op de vuurpijl zijn.
Had kennelijk een oppepper nodig..........quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Best al wel veel nagels achtergebleven in Dennix' reet
[ afbeelding ]
Met de nadruk op absoluut NIET.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik gun hem dit niet. Hiij heeft NIETS laten zien en dat zal ook echt nooit gebeuren. Het is die lelijke takkeheks die hem draagt. Het spel ligt weer dood. Dennis verdient het absoluut NIET om daar te blijven.
Ik verheug me al op je commentaar dat het zo oneerlijk is enzo...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan ligt Nadia vannacht weer bij Dennis in bed....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef neo567 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef riri het volgende:
[..]
was niks vergeleken met dat wat huub en lieke over zich heen hebben gehad....dat was te min voor woorden en daar deed dennix volop aan mee...ook laatst nog toen natasia nog een keer het huis betrad...stond hij gewoon volop te lachen bij het lichamelijke geweld wat natasia gebruikte
gestoord ventje is het...bij mij moest hij niet in de buurt zijn,zou letterlijk van hem walgen
Nou idd, Huub, Lieke, Brian, Amanda en Jaap zouden in staking moeten gaan. Dikke lul TV maken. Dikke lul stinkende kutredactie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:16 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Met de nadruk op absoluut NIET.
De rest moet nu lekker lammetjesthee gaan drinken en boekjes lezen de hele dag, doen ze ook niks.
Als Luc een vent was zei die: Bekijk het maar Nadia... ik stap op....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ligt Nadia vannacht weer bij Dennis in bed....
Inderdaad, laat nix het maar doen. Die moet zichzelf toch zonodig bewijzen. Laar maar zien in je eentje dan !quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou idd, Huub, Lieke, Brian, Amanda en Jaap zouden in staking moeten gaan. Dikke lul TV maken. Dikke lul stinkende kutredactie.![]()
![]()
![]()
Dat kan je op 2 manieren bekijken.......quote:
En anders niet? Het is weer helemaal aan hoor tussen die 2.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heerlijk die emotie's. ^^^^ . I feed on those.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou idd, Huub, Lieke, Brian, Amanda en Jaap zouden in staking moeten gaan. Dikke lul TV maken. Dikke lul stinkende kutredactie.![]()
![]()
![]()
weet je wat mooi zou zijn: Luc die keiharde sex heeft met Naad en dat Dennix daar heel kwaad om wordt, zich niet kan inhouden en Naad een klap geeft zodat ie de villa mag verlaten, dat is mooi.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef neo567 het volgende:
Jammer dat Amanda en Brian Nadia niet laten vallen dat zou veel beter zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:21 schreef Maria44 het volgende:
[..]
weet je wat mooi zou zijn: Luc die keiharde sex heeft met Naad en dat Dennix daar heel kwaad om wordt, zich niet kan inhouden en Naad een klap geeft zodat ie de villa mag verlaten, dat is mooi.![]()
Dus als Huub jeuk heeft aan zijn teen en hij stoort zich daar aan dan komt dat ook omdat hij dorst heeft?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:04 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub een beetje dorst heeft.![]()
Ja dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:21 schreef Maria44 het volgende:
[..]
weet je wat mooi zou zijn: Luc die keiharde sex heeft met Naad en dat Dennix daar heel kwaad om wordt, zich niet kan inhouden en Naad een klap geeft zodat ie de villa mag verlaten, dat is mooi.![]()
1 hij heeft zin in theequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat kan je op 2 manieren bekijken.......![]()
Precies en voor het gemak wordt er ook maar even aan voorbijgegaan dat ook Nadia's enige backup 0 is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:20 schreef neo567 het volgende:
[..]
Heerlijk die emotie's. ^^^^ . I feed on those.
Ze doen het toch erg goed hoor die redactie
Ze bakken er niets van. Streams zijn al weken reteirritant. Dit gaat ze dus kosten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:20 schreef neo567 het volgende:
[..]
Heerlijk die emotie's. ^^^^ . I feed on those.
Ze doen het toch erg goed hoor die redactie
Slaapverwekkend ditquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:23 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ja dat zou leuk zijn![]()
Dat is een scenario van een kindje van 7 jaar.
wat doe jij nog zo laat op ?![]()
De volgende is ze zeker niet, zoals Jaapaap al zei, is Japio de klos als ze slim zijn en echt iemand weg willen sturen en dus het spel een beetje progressie maakt, des te sneller is het ook afgelopen, oftewel gewonnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies en voor het gemak wordt er ook maar even aan voorbijgegaan dat ook Nadia's enige backup 0 is.
Iedereen had haar uigelachen en geschreeuw dat zei de volgende zal zijn. Lekker rustig de COS zo.
Kleutertaal. Mag jij zolang opblijven van je moeder?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:25 schreef neo567 het volgende:
[..]
De volgende is ze zeker niet, zoals Jaapaap al zei, is Japio de klos als ze slim zijn en echt iemand weg willen sturen en dus het spel een beetje progressie maakt, des te sneller is het ook afgelopen, oftewel gewonnen.
Ach nadia doet sowieso waar ze zin in heeft want het leven van nadia bestaat alleen maar uit nadia. Nadia weet namelijk heel goed hoe ze mensen moet gebruiken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:06 schreef neo567 het volgende:
Tja Huub baalt enorm, iedereen praatte ook tijdens de ontslagronde indirect tegen Nadia, echter was Nadia niet bang, en voor het eerst liet ze zich niet beïnvloeden door Amanda en Brani .
C'ming right back @me haquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:27 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Kleutertaal. Mag jij zolang opblijven van je moeder?![]()
Als ik dat kon verstaan woonde ik in verweggistanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:28 schreef neo567 het volgende:
[..]
C'ming right back @me ha?
You still got something to say![]()
Tja, en ik gun Brian, Huub en Lieke die lol niet. Ook dat zou ik totaal onverdiend vinden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik gun hem dit niet. Hiij heeft NIETS laten zien en dat zal ook echt nooit gebeuren. Het is die lelijke takkeheks die hem draagt. Het spel ligt weer dood. Dennis verdient het absoluut NIET om daar te blijven.
Maar wil je ego nog ff voeden doordat te vertellen precies hier in dit topicquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:27 schreef Gercos het volgende:
mensen irriteren zich dood aan hoe het gaat in de kooi maar vergeten 1 ding. Je hoeft niet te kijken. En bij deze ben ik de eerste die dat advies opvolgt.
ofquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:23 schreef Maria44 het volgende:
[..]
1 hij heeft zin in thee
2 hij drinkt niet meer dus neemt thee
Lammetjesthee rulezquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
of
1 hij wil geen thee maar moet thee
2 beter iets dan niets
Dat was heel sterk van d'r vinnikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:32 schreef Kaleddis het volgende:
Ze negeerde Luc totaal he.
Moest naar bed van me moeder, heb het niet gezienquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat was heel sterk van d'r vinnik
Weet niet wat Maria44 er van vind?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zijn jullie nico, kelly en de rest van de nix-loser-vriendjes ofzo![]()
Leuk he van die kleuters die hier ook een beetje proberen te bashenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:34 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Moest naar bed van me moeder, heb het niet gezien![]()
dat kan toch niet de reden zijn dat ie zit te flippen en er niet met lieke over kan praten...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef neo567 het volgende:
[..]
Huub wilde tijdje terug zelf ook vertrekken met een groot geld bedrag, hij is het bashen zat, za hebben alles al gezegd tegen Dennis wat ze wilden zeggen, tijdens de onstlag-ronde hebben ze zo'n zeker gevoel gekweekt (helemaal na Jaap) dat de frustratie enorm is.
Net of het NL-elftal de WK-finale van Albanie verliest.
Whoehaa !
Echt die slapen vanacht voorlopig niet![]()
Kun jij je observaties over andere users even achterwege laten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Maar wil je ego nog ff voeden doordat te vertellen precies hier in dit topic![]()
![]()
Lekker rebels net als Nadia tijdens de ontslag-ronde, heerlijk dat type.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:34 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Moest naar bed van me moeder, heb het niet gezien![]()
Genietenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Leuk he van die kleuters die hier ook een beetje proberen te bashen![]()
Ach Huub heeft altijd dorst... da's het kenmerk van een alcoholist. De febo weet hem netjes te beheersen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:22 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dus als Huub jeuk heeft aan zijn teen en hij stoort zich daar aan dan komt dat ook omdat hij dorst heeft?![]()
En sukkeltje dennis ontvangt haar met open armen. Sterker nog, al ligt nadia in een orgie met Huub, brrrrian, luc en Jaap het dak van het huis te kreunen, dan nog mag ze weer terug in het bedje van nix.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is Nadia en/of 0 jankend de poort uit laten lopen en dan is Huub aan de beurt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:25 schreef neo567 het volgende:
[..]
De volgende is ze zeker niet, zoals Jaapaap al zei, is Japio de klos als ze slim zijn en echt iemand weg willen sturen en dus het spel een beetje progressie maakt, des te sneller is het ook afgelopen, oftewel gewonnen.
Srry, (wist niet dat jij er ook wasquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kun jij je observaties over andere users even achterwege laten.
Ja, je doet het weer. Rot eens op, stakker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:40 schreef neo567 het volgende:
[..]
Srry, (wist niet dat jij er ook was) de enige echte GK-fan, aan je post history te zien.
Shit doe ik het weer![]()
Ik denk dat Brani daarna aan de beurt is, heb er een goed gevoel bij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is Nadia en/of 0 jankend de poort uit laten lopen en dan is Huub aan de beurt.
Droomscenario.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:21 schreef Maria44 het volgende:
[..]
ssst :pquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Maar wil je ego nog ff voeden doordat te vertellen precies hier in dit topic![]()
![]()
Wie of wat is FEBO ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
En ja hoor hele dag geen streams gezien, lees de cossen door en die kloothommel van Dennix mag blijven. !!!KUT FEBO
Hoezo.....ik ga er vanuit dat nadia en 0 flink aangepakt gaan worden...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
En ja hoor hele dag geen streams gezien, lees de cossen door en die kloothommel van Dennix mag blijven. !!!KUT FEBO
Dennis hoort daar niet. Had Brian, Huub en Lieke nu maar laten lachen en had ze vervolgens op een andere manier weer op hun bek laten gaan, toch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, en ik gun Brian, Huub en Lieke die lol niet. Ook dat zou ik totaal onverdiend vinden.
Lieke moet niets.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:24 schreef Dreamboy het volgende:
Dit is echt Huub gaan liggen en niets van zijn bed halen dat laat hij Lieke altijd doen.
[ afbeelding ]
quote:
ben bang dat dat m niet gaat worden...misschien komende week eventjes ofzo...maar het zal niet lang duren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo.....ik ga er vanuit dat nadia en 0 flink aangepakt gaan worden...
Doet me denken aan een oud nummer van Doe Maar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:27 schreef Gercos het volgende:
mensen irriteren zich dood aan hoe het gaat in de kooi maar vergeten 1 ding. Je hoeft niet te kijken. En bij deze ben ik de eerste die dat advies opvolgt.
Welkom bij de club der DGK-verslaafden. Op maandagavond hebben we een praatgroepje van 20.00 tot 21.00 in de Wittenbergenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:44 schreef Gercos het volgende:
[..]
ssst :p
nee maar serieus ik vroeg me echt af waarom ik nog keek. Ik erger me al een poos aan de richting van het programma maar tegen beter weten in blijf ik kijken en het volgen.
Ga je daar echt vanuit????Amanda laat Nadia niet aanpakken hoor. Dus die takketrol kan gewoon rustig doorhobbelen. en nix??? ach die laten ze nu ook wel weer met rust.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo.....ik ga er vanuit dat nadia en 0 flink aangepakt gaan worden...
Tja ken het...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:44 schreef Gercos het volgende:
[..]
ssst :p
nee maar serieus ik vroeg me echt af waarom ik nog keek. Ik erger me al een poos aan de richting van het programma maar tegen beter weten in blijf ik kijken en het volgen.
Hmzzz okay...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
In't kort: de febo zijn de mensen achter de schermen....
Huub zei vanmiddag nog dat het spel gespeeld mocht worden dus ik neemaan dat ze 0 mogen aanpakken.... of de febo wil hun aandelen in 0's zangcarriere niet ingevaar willen brengen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:46 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
ben bang dat dat m niet gaat worden...misschien komende week eventjes ofzo...maar het zal niet lang duren.
Een echte alcoholist is niet te beheersen denk ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach Huub heeft altijd dorst... da's het kenmerk van een alcoholist. De febo weet hem netjes te beheersen.
En niemand let op Amanda die elke dag dronken is en nog geen twee dagen zonder wodka kanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Een echte alcoholist is niet te beheersen denk ik.![]()
Ze hebben hem in ieder geavl flink angepakt toen ie stiekum zat te drinken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Een echte alcoholist is niet te beheersen denk ik.![]()
Ja hij mocht niet naar bed. Amanda mag wel altijd gaan slapen als ze lam is bedoel je?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben hem in ieder geavl flink angepakt toen ie stiekum zat te drinken.
Ja Fok is een fijn forum.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:47 schreef neo567 het volgende:
[..]
Tja ken het...
Het is echt totaal useless om te kijken en vooral om te volgen.
Op avonden zoals deze, vind ik het toch wel leuk vooral om de gemoederen van de mensen op Fok! te volgen, die emotie's, daar voed ik me ego wel mee hoor![]()
Mooi Nadia is op haar besluit teruggekomen en pleurt Dennis er toch uit!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Enige schrik bij Brian. Fakkels aan en camera-ploeg voor de deur
was dit nou echt of was het een grap ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, maar amanda heeft dikke tieten, misschien maakt dat een hoop goed bij sommige mensen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:53 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En niemand let op Amanda die elke dag dronken is en nog geen twee dagen zonder wodka kan![]()
FEBO overruled Nadia's keuze.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooi Nadia is op haar besluit teruggekomen en pleurt Dennis er toch uit!!
Bij mij ook ! Wicardwo had het over ene Patrick. (Heet zo ook niet de ex van Lieke ??)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, ik zag het net ook!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:58 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
was dit nou echt of was het een grap ?
Ik hoop eerlijk gezegd dat Luc eruit wordt getrapt, die luis doet geen ene sodemieter, alleen maar stoken tegen dennis (dat vinden jullie geloof ik niet ergquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooi Nadia is op haar besluit teruggekomen en pleurt Dennis er toch uit!!
Iedereen in de klerenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:58 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
was dit nou echt of was het een grap ?
Ik hoorde Brian ook Lieke's naam noemen ergens in de keuken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bij mij ook ! Wicardwo had het over ene Patrick. (Heet zo ook niet de ex van Lieke ??)
Patrick was toch de fake-lover van Sylvia .......quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bij mij ook ! Wicardwo had het over ene Patrick. (Heet zo ook niet de ex van Lieke ??)
Zou ook wel enigzins Huub's reactie eerder op de avond verklaren...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoorde Brian ook Lieke's naam noemen ergens in de keuken.
die alles beslissen en niet de bewonners. dat zijn maar tokkies! op 2 na!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
In't kort: de febo zijn de mensen achter de schermen....
Was even paniek omdat fakkels aan waren en camera-ploeg voor de deur stond. Loos alarm.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
wtf... bij mij trekken ze nu pas de kleren aan
Ach een ex is niet voor niets een ex...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:04 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehe als dit een ex is van lieke moeten we dus weer een tijd gaan kijken naar t proberen op breken van h&l
houdt op dat moment in dat voor mij de streams stoppen
Dat is helaas al een paar keer enorm duidelijk geworden: mensen die uit "zichzelf" weggingen terwijl ze daar geen reden voor hadden, of zoals in het geval van Bart: nadat de redactie hem en leugen over zijn vriendin op de mouw gespeld had...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef neo567 het volgende:
Heerlijk de paranoide gedachten dat een FEBO uitmaakt wat er gebeurt, wie eruit of erin blijft enzz...
Of ben ik nou zo na-ief, ksnap mezelf niet meer
Heeft ie het niet over die sloggi-meid?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:05 schreef Prospera het volgende:
Luc bekijkt Nadia's billen in de Panorama.
De mooiste billen.
[ afbeelding ]
Luc over de kroongetuige in de Holleederzaak.
Naad: Droomgetuige?
snap ik maar pas ervoor om weer een maand zulke onzin te moeten zien en wel opgescheept te moeten zitten met mensen die verschrikkelijke tv maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach een ex is niet voor niets een ex...
Nou zo sophisticated vind ik Nadia en 0 anders ook niet hoor...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:05 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
die alles beslissen en niet de bewonners. dat zijn maar tokkies! op 2 na!
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:06 schreef Soho het volgende:
[..]
Heeft ie het niet over die sloggi-meid?
Ach gossie heeft die jongen maar 1 bal?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:06 schreef Kaleddis het volgende:
nixje loopt weer loserig met z'n bal rond in de slaapkamer![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda krijgt een dikker reet
[ afbeelding ]
Dat is Nadiaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ach dat maakt brrrrian niet uit, hij steekt hem er maar al te graag in hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Priecies het belooft mooie streams te worden.... Huub en Lieke tegen 0 en 1 %.... lachen toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:07 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
snap ik maar pas ervoor om weer een maand zulke onzin te moeten zien en wel opgescheept te moeten zitten met mensen die verschrikkelijke tv maken.
enige reden om te kijken voor mij is vooral de manier waarop huub dingen doet, de rest boeit me weinig
0 en 1% al helemaal niks
De kont van amanda is net zo breed als de schouders van nadia.quote:
quote:
Ik zie het nuquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De kont van amanda is net zo breed als de schouders van nadia.
Trustequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:15 schreef dgk_fan het volgende:
En zo, lieve Fok!ertjes, komt er weer een einde aan een dag waar
Dennis wederom heeft laten zien dat er met hem niet te sollen valt
en hij morgenochtend gewoon weer in De Villa wakker wordt !
Welterusten.......
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:15 schreef dgk_fan het volgende:
Welterusten.......
Wij letten wel op en vertellen je morgen of Ricardo jouw droom heeft beleefd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:15 schreef dgk_fan het volgende:
Welterusten.......
Truste!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:15 schreef dgk_fan het volgende:
Welterusten.......
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:19 schreef akveor het volgende:
Ik neem aan dat Ricardo naast 0 slaapt...![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij letten wel op en vertellen je morgen of Ricardo jouw droom heeft beleefd.![]()
Sneu voor dgk_fan... maar fuck it.....quote:
Hahaha.. pijnlijk!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]![]()
Ik ben in staat om nu op de brommer te stappen en die creme-nicht het bed uit te trekken
en met een touw om zijn banaan vastgemaakt aan de Puch 3x om de evenaar te rijden !![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]![]()
Ik ben in staat om nu op de brommer te stappen en die creme-nicht het bed uit te trekken
en met een touw om zijn banaan vastgemaakt aan de Puch 3x om de evenaar te rijden !![]()
Ja laat dat wijf eens echt gillen, dat nep gekreun is niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:23 schreef Kaleddis het volgende:
Nou komop Luc, ga Nadia keihard neuken. Werk mee aan ons droomscenario !
Om ons de ogen uit te steken hoe mooi het had kunnen zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:25 schreef Donnie29 het volgende:
Waarom staan die fakkels nog steeds te branden?
Het was inderdaad te mooi om waar te zijn, zo komt er nooit snelheid in het spel.. Hoe willen ze dat gaan doen dan, nog even en het is december..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Om ons de ogen uit te steken hoe mooi het had kunnen zijn![]()
wat is dit????quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
Nu nog een bloemetjesjurk
[ afbeelding ]
Wat is dit nou? Blijft die Ricardo slapen dan?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ricardo is ondertussen lekker steekjes aan het uitdelen richting nix.
Jeetje wat duurt dat lang, schiet nou op, je doet er nog langer over dan een vrouw![]()
Een dominante vrouw kan toch geen fragiele schoudertjes hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:29 schreef riri het volgende:
[..]
wat is dit????
mens....wat een brede rug....kan je gewoon niet voorstellen bij een vrouw,zo'n brede rug
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:31 schreef Kaleddis het volgende:
Heb je je tanden wel gepoetst vraagt Ricardo aan nix...
Ja, hebben ze eerder op de avond een stemming over gehad. Omdat hij jarig is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat is dit nou? Blijft die Ricardo slapen dan?!![]()
weet ik niet, geen problemen hier, ook niet gehad. Probeer anders eens een F5.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:37 schreef misslady83 het volgende:
waarom kunnen jullie de streams wel nog zien?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:38 schreef misslady83 het volgende:
via welke site?
Die doet het hier ook niet, dus ik denk dat jullie ze nog hebben omdat jullie ze nog aan hadden staanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Die stream geeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Probeer anders deze eens: http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die doet het hier ook niet, dus ik denk dat jullie ze nog hebben omdat jullie ze nog aan hadden staan
Met andere woorden: Als je nog streams hebt, niet F5'en![]()
Ik zal nu zeker niet meer vernieuwen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die doet het hier ook niet, dus ik denk dat jullie ze nog hebben omdat jullie ze nog aan hadden staan
Met andere woorden: Als je nog streams hebt, niet F5'en![]()
Oww, niet f5en dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die stream geeft
[ afbeelding ]
Danku kaleddisquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Probeer anders deze eens: http://www.dondj.nl/streams.html
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:13 schreef agter het volgende:
huub heeft cytomegalie.
http://www.kiesbeter.nl/medischeinformatie/Page/Onderwerp.aspx?page=Spectrum&EntityId=130419quote:Een CMV-infectie verloopt meestal zonder symptomen, maar kan bij pasgeborenen, adolescenten (jongeren tussen 15 en 20 jaar) en personen met een verlaagde weerstand klachten veroorzaken. In adolescenten, die besmet worden via kussen of (onbeschermd) seksueel contact, geeft CMV na besmetting soms een ziektebeeld vergelijkbaar met de ziekte van Pfeiffer, met koorts, moeheid, en soms geelzucht, gewrichts- en spierpijnen of hoofdpijn. De klachten gaan na enkele weken vanzelf over. Bij een sterk verlaagde weerstand, bijvoorbeeld bij gebruik van afweerremmende medicijnen of bij patiënten met kanker of aids kan een meer uitgebreide infectie ontstaan, vaak met longontsteking of een ontsteking van het netvlies van het oog die tot blindheid kan leiden. Deze vorm kan dodelijk verlopen.
Liekequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:47 schreef Kaleddis het volgende:
Djeez, wie maakt er zo'n klereherrie daar ?
Nou dat is lekker dan. Dat is een herpesvorm, en alle herpesvormen zijn seksueel overdraagbaar. Dat betekent, dat er een grote kans bestaat dat ook Lieke is besmet met dit virus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:13 schreef agter het volgende:
huub heeft cytomegalie.
WTF Is dat Nadia.. Nee tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
Nu nog een bloemetjesjurk
[ afbeelding ]
Jawelquote:
Die gast die nu de trambaan staat te jekkeren is smallerquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast die nu de trambaan staat te jekkeren is smaller![]()
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
Waar halen jullie de streams vandaan? staat bij mij al uren op zwart!!
Hidihoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
Deze werkt: http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Deze werkt: http://www.dondj.nl/streams.html
Waar Dennis Ricardo wel in zijn bed laat slapen, kan ik me niet voorstellen dat hij dat met Palma gedaan had.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat is nu de toegevoegde waarde dat die butler blijft slapen ???
Had dan Palma laten blijven ....
Palma naast je in bedquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Waar Dennis Ricardo wel in zijn bed laat slapen, kan ik me niet voorstellen dat hij dat met Palma gedaan had.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:17 schreef Lady-night het volgende:
Ricardo zou tegen hem aan kruipen....helaas ook weer gebakken lucht
Even voor de duidelijk, je quote me niet zo heel goed op VOL, ik zei niet dat VOL voor Brian was, alleen dat er meer en meer mensen voor Brian zijn daar. Maar het bracht een aardige discussie op gang.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:25 schreef Lady-night het volgende:
Brian en zijn rap
http://www.vkmag.com/magazine/comments/13117
Ik ben al jaren single, dus ik neem aan dat ik daar godzijdank geen last van heb,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
[..]
http://www.kiesbeter.nl/medischeinformatie/Page/Onderwerp.aspx?page=Spectrum&EntityId=130419
Ja idd een hele discussie....en hoe denk jij erover?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijk, je quote me niet zo heel goed op VOL, ik zei niet dat VOL voor Brian was, alleen dat er meer en meer mensen voor Brian zijn daar. Maar het bracht een aardige discussie op gang.![]()
Ik ben Brian ook meer gaan pruimenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijk, je quote me niet zo heel goed op VOL, ik zei niet dat VOL voor Brian was, alleen dat er meer en meer mensen voor Brian zijn daar. Maar het bracht een aardige discussie op gang.![]()
Hij houdt zich in,.......na het bezoek thuis....maar een vos verliest nooi zijn streken...quote:
Weet ik maar ik heb mijn mening over de bewoners al vaker bijgesteld. Zelfs Amanda vind ik wel o.k nu. Dat komt denk ik doordat ik Nadia en Dennis nog erger vind.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:41 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Hij houdt zich in,.......na het bezoek thuis....maar een vos verliest nooi zijn streken...
Ik denk dat het eigenlijk meer zo is dat de Brian aanhang meer spammed en post. Die overheersen het forum met een paar mensen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:37 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja idd een hele discussie....en hoe denk jij erover?
De PLATREET HOERquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
klopt ik zit in de verpleging en het is grote onzn dat dit een soa isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 03:58 schreef eusjuh het volgende:
Onzin hier over de 'ziekte' van Huub!Hij heeft voor hij de kooi in ging een virus opgelopen wat lijkt op de ziekte van pfeiffer.Onze dochter van 8 heeft dat ook gehad en was op zeker toen niet sexueel actief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |