Ik denk dat Huub een beetje dorst heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:03 schreef lorence1 het volgende:
wat is er met huub aan de hand, waar had hij het over met lieke?
Ja iedereen baalt denk ik....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:04 schreef Varen het volgende:
Bedankt akveor, volgens mij heeft iedereen afgehaakt?
Dat denkt je altijd, maar als je even langer nadenkt snap je wel waar dit over gaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:04 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub een beetje dorst heeft.![]()
Dank!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:02 schreef akveor het volgende:
5 Minuten COS
Om een topic te openen klik Nieuw Topic zo moeilijk is't nie...
Al met al nix blijft Huub baalt en geeft de febo de schuld.
0 is euforisch na een telefoontje met z'n vrienden.
Game on...
Ik zag het bas.... beter 1 teveel dan helemaal niets....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:08 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dank!En bedankt Surveillance-Fiets ik was net te laat
![]()
hij mag best blijven, alstie maar van dennis' donkere jongensdoosje afblijft !!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef Ziet het volgende:
wat een rotstem heeft die ricardo zeg... hoop niet dat ie blijft
Huub wilde tijdje terug zelf ook vertrekken met een groot geld bedrag, hij is het bashen zat, za hebben alles al gezegd tegen Dennis wat ze wilden zeggen, tijdens de onstlag-ronde hebben ze zo'n zeker gevoel gekweekt (helemaal na Jaap) dat de frustratie enorm is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:06 schreef Ziet het volgende:
waarom zei huub net dat ie helemaal zit te flippen
en dat dit 'de ergste ooit' is?
kan nooit over dennis zijn verblijf gaan
beste remedie: veel rusten/slapenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef lorence1 het volgende:
huub is ziek en heeft een broertje van de ziekte pfeiffer, dat verklaard waarom hij zoveel is afgevallen
Yep!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:10 schreef Sonique het volgende:
Even ter verduideleking (ik ben mobiel) dennis blijft omdat nadia tegen was?
Waarom dan? Het waren mooie streams vanavond.....vol met spanning...Dennis krijgt gewoon een herkansing en gezien dat wat hij allemaal over zich heen heeft gehad gun ik het hem ook nog.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is toch wel de allerdomste misser van de redactie in dit spel.
daar wordt je behoorlijk moe van en nu dus ook duidelijk waarom hij zo is afgevallen....petje af dat hij ook nog zo kon spelen met dat onder de ledenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef lorence1 het volgende:
huub is ziek en heeft een broertje van de ziekte pfeiffer, dat verklaard waarom hij zoveel is afgevallen
Eigenlijk ben ik er al overheen en verheug me op het aanpakken van Nadia.... Ik hoop dat Huub en Lieke dat ook inzien... Lieke gaf al aan haar niet meer sparen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is toch wel de allerdomste misser van de redactie in dit spel.
Smeerpijp jij, echt brrrr.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Best al wel veel nagels achtergebleven in Dennix' reet
[ afbeelding ]
Da's waarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zag het bas.... beter 1 teveel dan helemaal niets....![]()
Ik gun hem dit niet. Hiij heeft NIETS laten zien en dat zal ook echt nooit gebeuren. Het is die lelijke takkeheks die hem draagt. Het spel ligt weer dood. Dennis verdient het absoluut NIET om daar te blijven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom dan? Het waren mooie streams vanavond.....vol met spanning...Dennis krijgt gewoon een herkansing en gezien dat wat hij allemaal over zich heen heeft gehad gun ik het hem ook nog.
Zijn jullie nico, kelly en de rest van de nix-loser-vriendjes ofzoquote:
was niks vergeleken met dat wat huub en lieke over zich heen hebben gehad....dat was te min voor woorden en daar deed dennix volop aan mee...ook laatst nog toen natasia nog een keer het huis betrad...stond hij gewoon volop te lachen bij het lichamelijke geweld wat natasia gebruiktequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom dan? Het waren mooie streams vanavond.....vol met spanning...Dennis krijgt gewoon een herkansing en gezien dat wat hij allemaal over zich heen heeft gehad gun ik het hem ook nog.
ja, wat mij betreft is de rol van luc uitgespeeld. missie mislukt, geen 10.000 euro voor Luc.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef neo567 het volgende:
Het mooiste zou zijn, Luc eruit, echt dat zou de knal op de vuurpijl zijn.
Had kennelijk een oppepper nodig..........quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Best al wel veel nagels achtergebleven in Dennix' reet
[ afbeelding ]
Met de nadruk op absoluut NIET.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik gun hem dit niet. Hiij heeft NIETS laten zien en dat zal ook echt nooit gebeuren. Het is die lelijke takkeheks die hem draagt. Het spel ligt weer dood. Dennis verdient het absoluut NIET om daar te blijven.
Ik verheug me al op je commentaar dat het zo oneerlijk is enzo...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan ligt Nadia vannacht weer bij Dennis in bed....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef neo567 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef riri het volgende:
[..]
was niks vergeleken met dat wat huub en lieke over zich heen hebben gehad....dat was te min voor woorden en daar deed dennix volop aan mee...ook laatst nog toen natasia nog een keer het huis betrad...stond hij gewoon volop te lachen bij het lichamelijke geweld wat natasia gebruikte
gestoord ventje is het...bij mij moest hij niet in de buurt zijn,zou letterlijk van hem walgen
Nou idd, Huub, Lieke, Brian, Amanda en Jaap zouden in staking moeten gaan. Dikke lul TV maken. Dikke lul stinkende kutredactie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:16 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Met de nadruk op absoluut NIET.
De rest moet nu lekker lammetjesthee gaan drinken en boekjes lezen de hele dag, doen ze ook niks.
Als Luc een vent was zei die: Bekijk het maar Nadia... ik stap op....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ligt Nadia vannacht weer bij Dennis in bed....
Inderdaad, laat nix het maar doen. Die moet zichzelf toch zonodig bewijzen. Laar maar zien in je eentje dan !quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou idd, Huub, Lieke, Brian, Amanda en Jaap zouden in staking moeten gaan. Dikke lul TV maken. Dikke lul stinkende kutredactie.![]()
![]()
![]()
Dat kan je op 2 manieren bekijken.......quote:
En anders niet? Het is weer helemaal aan hoor tussen die 2.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ligt Nadia vannacht weer bij Dennis in bed....
Heerlijk die emotie's. ^^^^ . I feed on those.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou idd, Huub, Lieke, Brian, Amanda en Jaap zouden in staking moeten gaan. Dikke lul TV maken. Dikke lul stinkende kutredactie.![]()
![]()
![]()
weet je wat mooi zou zijn: Luc die keiharde sex heeft met Naad en dat Dennix daar heel kwaad om wordt, zich niet kan inhouden en Naad een klap geeft zodat ie de villa mag verlaten, dat is mooi.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef neo567 het volgende:
Jammer dat Amanda en Brian Nadia niet laten vallen dat zou veel beter zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:21 schreef Maria44 het volgende:
[..]
weet je wat mooi zou zijn: Luc die keiharde sex heeft met Naad en dat Dennix daar heel kwaad om wordt, zich niet kan inhouden en Naad een klap geeft zodat ie de villa mag verlaten, dat is mooi.![]()
Dus als Huub jeuk heeft aan zijn teen en hij stoort zich daar aan dan komt dat ook omdat hij dorst heeft?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:04 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub een beetje dorst heeft.![]()
Ja dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:21 schreef Maria44 het volgende:
[..]
weet je wat mooi zou zijn: Luc die keiharde sex heeft met Naad en dat Dennix daar heel kwaad om wordt, zich niet kan inhouden en Naad een klap geeft zodat ie de villa mag verlaten, dat is mooi.![]()
1 hij heeft zin in theequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat kan je op 2 manieren bekijken.......![]()
Precies en voor het gemak wordt er ook maar even aan voorbijgegaan dat ook Nadia's enige backup 0 is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:20 schreef neo567 het volgende:
[..]
Heerlijk die emotie's. ^^^^ . I feed on those.
Ze doen het toch erg goed hoor die redactie
Ze bakken er niets van. Streams zijn al weken reteirritant. Dit gaat ze dus kosten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:20 schreef neo567 het volgende:
[..]
Heerlijk die emotie's. ^^^^ . I feed on those.
Ze doen het toch erg goed hoor die redactie
Slaapverwekkend ditquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:23 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ja dat zou leuk zijn![]()
Dat is een scenario van een kindje van 7 jaar.
wat doe jij nog zo laat op ?![]()
De volgende is ze zeker niet, zoals Jaapaap al zei, is Japio de klos als ze slim zijn en echt iemand weg willen sturen en dus het spel een beetje progressie maakt, des te sneller is het ook afgelopen, oftewel gewonnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies en voor het gemak wordt er ook maar even aan voorbijgegaan dat ook Nadia's enige backup 0 is.
Iedereen had haar uigelachen en geschreeuw dat zei de volgende zal zijn. Lekker rustig de COS zo.
Kleutertaal. Mag jij zolang opblijven van je moeder?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:25 schreef neo567 het volgende:
[..]
De volgende is ze zeker niet, zoals Jaapaap al zei, is Japio de klos als ze slim zijn en echt iemand weg willen sturen en dus het spel een beetje progressie maakt, des te sneller is het ook afgelopen, oftewel gewonnen.
Ach nadia doet sowieso waar ze zin in heeft want het leven van nadia bestaat alleen maar uit nadia. Nadia weet namelijk heel goed hoe ze mensen moet gebruiken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:06 schreef neo567 het volgende:
Tja Huub baalt enorm, iedereen praatte ook tijdens de ontslagronde indirect tegen Nadia, echter was Nadia niet bang, en voor het eerst liet ze zich niet beïnvloeden door Amanda en Brani .
C'ming right back @me haquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:27 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Kleutertaal. Mag jij zolang opblijven van je moeder?![]()
Als ik dat kon verstaan woonde ik in verweggistanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:28 schreef neo567 het volgende:
[..]
C'ming right back @me ha?
You still got something to say![]()
Tja, en ik gun Brian, Huub en Lieke die lol niet. Ook dat zou ik totaal onverdiend vinden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik gun hem dit niet. Hiij heeft NIETS laten zien en dat zal ook echt nooit gebeuren. Het is die lelijke takkeheks die hem draagt. Het spel ligt weer dood. Dennis verdient het absoluut NIET om daar te blijven.
Maar wil je ego nog ff voeden doordat te vertellen precies hier in dit topicquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:27 schreef Gercos het volgende:
mensen irriteren zich dood aan hoe het gaat in de kooi maar vergeten 1 ding. Je hoeft niet te kijken. En bij deze ben ik de eerste die dat advies opvolgt.
ofquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:23 schreef Maria44 het volgende:
[..]
1 hij heeft zin in thee
2 hij drinkt niet meer dus neemt thee
Lammetjesthee rulezquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
of
1 hij wil geen thee maar moet thee
2 beter iets dan niets
Dat was heel sterk van d'r vinnikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:32 schreef Kaleddis het volgende:
Ze negeerde Luc totaal he.
Moest naar bed van me moeder, heb het niet gezienquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat was heel sterk van d'r vinnik
Weet niet wat Maria44 er van vind?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zijn jullie nico, kelly en de rest van de nix-loser-vriendjes ofzo![]()
Leuk he van die kleuters die hier ook een beetje proberen te bashenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:34 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Moest naar bed van me moeder, heb het niet gezien![]()
dat kan toch niet de reden zijn dat ie zit te flippen en er niet met lieke over kan praten...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef neo567 het volgende:
[..]
Huub wilde tijdje terug zelf ook vertrekken met een groot geld bedrag, hij is het bashen zat, za hebben alles al gezegd tegen Dennis wat ze wilden zeggen, tijdens de onstlag-ronde hebben ze zo'n zeker gevoel gekweekt (helemaal na Jaap) dat de frustratie enorm is.
Net of het NL-elftal de WK-finale van Albanie verliest.
Whoehaa !
Echt die slapen vanacht voorlopig niet![]()
Kun jij je observaties over andere users even achterwege laten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Maar wil je ego nog ff voeden doordat te vertellen precies hier in dit topic![]()
![]()
Lekker rebels net als Nadia tijdens de ontslag-ronde, heerlijk dat type.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:34 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Moest naar bed van me moeder, heb het niet gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |