Ik denk dat Huub een beetje dorst heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:03 schreef lorence1 het volgende:
wat is er met huub aan de hand, waar had hij het over met lieke?
Ja iedereen baalt denk ik....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:04 schreef Varen het volgende:
Bedankt akveor, volgens mij heeft iedereen afgehaakt?
Dat denkt je altijd, maar als je even langer nadenkt snap je wel waar dit over gaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:04 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub een beetje dorst heeft.![]()
Dank!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:02 schreef akveor het volgende:
5 Minuten COS
Om een topic te openen klik Nieuw Topic zo moeilijk is't nie...
Al met al nix blijft Huub baalt en geeft de febo de schuld.
0 is euforisch na een telefoontje met z'n vrienden.
Game on...
Ik zag het bas.... beter 1 teveel dan helemaal niets....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:08 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dank!En bedankt Surveillance-Fiets ik was net te laat
![]()
hij mag best blijven, alstie maar van dennis' donkere jongensdoosje afblijft !!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef Ziet het volgende:
wat een rotstem heeft die ricardo zeg... hoop niet dat ie blijft
Huub wilde tijdje terug zelf ook vertrekken met een groot geld bedrag, hij is het bashen zat, za hebben alles al gezegd tegen Dennis wat ze wilden zeggen, tijdens de onstlag-ronde hebben ze zo'n zeker gevoel gekweekt (helemaal na Jaap) dat de frustratie enorm is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:06 schreef Ziet het volgende:
waarom zei huub net dat ie helemaal zit te flippen
en dat dit 'de ergste ooit' is?
kan nooit over dennis zijn verblijf gaan
beste remedie: veel rusten/slapenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef lorence1 het volgende:
huub is ziek en heeft een broertje van de ziekte pfeiffer, dat verklaard waarom hij zoveel is afgevallen
Yep!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:10 schreef Sonique het volgende:
Even ter verduideleking (ik ben mobiel) dennis blijft omdat nadia tegen was?
Waarom dan? Het waren mooie streams vanavond.....vol met spanning...Dennis krijgt gewoon een herkansing en gezien dat wat hij allemaal over zich heen heeft gehad gun ik het hem ook nog.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is toch wel de allerdomste misser van de redactie in dit spel.
daar wordt je behoorlijk moe van en nu dus ook duidelijk waarom hij zo is afgevallen....petje af dat hij ook nog zo kon spelen met dat onder de ledenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef lorence1 het volgende:
huub is ziek en heeft een broertje van de ziekte pfeiffer, dat verklaard waarom hij zoveel is afgevallen
Eigenlijk ben ik er al overheen en verheug me op het aanpakken van Nadia.... Ik hoop dat Huub en Lieke dat ook inzien... Lieke gaf al aan haar niet meer sparen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is toch wel de allerdomste misser van de redactie in dit spel.
Smeerpijp jij, echt brrrr.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Best al wel veel nagels achtergebleven in Dennix' reet
[ afbeelding ]
Da's waarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zag het bas.... beter 1 teveel dan helemaal niets....![]()
Ik gun hem dit niet. Hiij heeft NIETS laten zien en dat zal ook echt nooit gebeuren. Het is die lelijke takkeheks die hem draagt. Het spel ligt weer dood. Dennis verdient het absoluut NIET om daar te blijven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom dan? Het waren mooie streams vanavond.....vol met spanning...Dennis krijgt gewoon een herkansing en gezien dat wat hij allemaal over zich heen heeft gehad gun ik het hem ook nog.
Zijn jullie nico, kelly en de rest van de nix-loser-vriendjes ofzoquote:
was niks vergeleken met dat wat huub en lieke over zich heen hebben gehad....dat was te min voor woorden en daar deed dennix volop aan mee...ook laatst nog toen natasia nog een keer het huis betrad...stond hij gewoon volop te lachen bij het lichamelijke geweld wat natasia gebruiktequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom dan? Het waren mooie streams vanavond.....vol met spanning...Dennis krijgt gewoon een herkansing en gezien dat wat hij allemaal over zich heen heeft gehad gun ik het hem ook nog.
ja, wat mij betreft is de rol van luc uitgespeeld. missie mislukt, geen 10.000 euro voor Luc.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef neo567 het volgende:
Het mooiste zou zijn, Luc eruit, echt dat zou de knal op de vuurpijl zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |