Avondeten deze avondquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
elfstedentocht, erwtensoep, chocolademelk, catan
Tmm gaan we nog beginnen aan onze race wie het meest afvalt over 3 maanden?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
zuurkool bakken in reuzel, dit geheel met spek crem fraiche en gebakken gerookte spek door aardappel puree en dan met een hema worst, een unox worst mag ook aangezien die, naar sinds kort bleek, uit dezelfde fabriek komen
He jakkes, klinkt veels te vettig en machtig, dan zit je na 2 happen al vol en heb je de hele avond last van zo'n opgeblazen gevoelquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
zuurkool bakken in reuzel, dit geheel met spek crem fraiche en gebakken gerookte spek door aardappel puree en dan met een hema worst, een unox worst mag ook aangezien die, naar sinds kort bleek, uit dezelfde fabriek komen
Stuart Alan Jones komt me redden uit Assenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tijd voor je eerste "niet met zijn reet draaiende lover" en dan zijn zien ze helemaal dat het geen moer uitmaakt.
schatje het is winter, dan heb je zware kost, ook omdat je dan meer verbrandt, ik vergeet de ananas die er ook nog doorheen gaat, dat maakt het wat lichterquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
He jakkes, klinkt veels te vettig en machtig, dan zit je na 2 happen al vol en heb je de hele avond last van zo'n opgeblazen gevoel. Doe mij dan maar een geroosterde boterham met tomaat, peper en zout, lekker licht verteerbaar
![]()
Ik dacht dat je genoeg spek op de botten had om een koude winter door te komen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schatje het is winter, dan heb je zware kost, ook omdat je dan meer verbrandt, ik vergeet de ananas die er ook nog doorheen gaat, dat maakt het wat lichter![]()
ok maar ik doe niet aan gewicht noteren hier daagquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
owk
morgenochtend wegen online gewicht noteren, en over 3 maanden dus laten we zeggen 1 februari weer
Ik wil je wel coachen hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
ok maar ik doe niet aan gewicht noteren hier daag. En we kunnen hier wel zetten wat je streefgewicht is over 3 maanden. De mijne 15 kilo afvallen.
En ik word vergeten thanks honeyquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Stuart Alan Jones komt me redden uit Assen![]()
de weddenschap is wie het meeste kan afvallen in 3 maanden, dan zullen we toch wel enig controlepunt moeten hebben, anders sturen wij het gewicht naar elkaar en naar een door beide gekozen neutrale scheidsrechterquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
ok maar ik doe niet aan gewicht noteren hier daag. En we kunnen hier wel zetten wat je streefgewicht is over 3 maanden. De mijne 15 kilo afvallen.
Gaan we samen naar de overwinningquote:
Laten we doen aan bmiquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de weddenschap is wie het meeste kan afvallen in 3 maanden, dan zullen we toch wel enig controlepunt moeten hebben, anders sturen wij het gewicht naar elkaar en naar een door beide gekozen neutrale scheidsrechter
En met wat voor leuks beginnen we? Het sherry-dieet, kruidenthee-vasten of toch maar Atkinsquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gaan we samen naar de overwinning.
Ik zal eens kijken. Wordt geen onderdeel, maar klinkt zeker interessant als achtergrondinfo...quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nathan, in het kader van je onderzoek moet je gunpowder ook een miniserie, ook kijken over mary stuart
zo erg is assen nou toch ook weer niet, of ben ik gewoon saai dat ik assen best okay vindquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Stuart Alan Jones komt me redden uit Assen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |