Viva la comunisma, viva el revolucion, Viva Fidel, viva Chequote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het waas bijkans nog een grotere communist dan castro!
ik ook nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb een shirtje en een pet met zijn kop op.
Pannen is nog kouderquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
Dammen in de winter is nog kouder.
dit is ook af te leiden aan het grote aantal verkouden mensen in dit toppic die vorige week het door jou genoemde evenement bezochten, overigens wie gaat er 10 november ook.quote:
Ik ga misschien, lijkt me wel heel tof om weer te pannenquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit is ook af te leiden aan het grote aantal verkouden mensen in dit toppic die vorige week het door jou genoemde evenement bezochten, overigens wie gaat er 10 november ook.
Opvallend ook is het hoge aantal toppics dat we er vorige week er doorheen gejaagd hebben en het huidige tempo.
HEt gaat niet zo snel, lezen over rellen was veel leuker ook trouwens, anywaay ja de 10e ben ik er bij. Raar weekendquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit is ook af te leiden aan het grote aantal verkouden mensen in dit toppic die vorige week het door jou genoemde evenement bezochten, overigens wie gaat er 10 november ook.
Opvallend ook is het hoge aantal toppics dat we er vorige week er doorheen gejaagd hebben en het huidige tempo.
Hallo met mij ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja, hallo met mij.
genoeg over te vinden lijkt me zoquote:
Helemaal vrij nog niet, maar wel opgelucht... Pap was eerst doe-me-dit-niet-aan kwaad enzo, maar heeft later beseft dat this is it. Ik ben wie ik ben en er is niks aan te veranderen. Was echt heel heftig om alles aan te horen, maar mn ouders zijn inmiddels afgekoeldquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Helemaal vrij en blij las ik?
Tijd voor je eerste "niet met zijn reet draaiende lover" en dan zijn zien ze helemaal dat het geen moer uitmaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helemaal vrij nog niet, maar wel opgelucht... Pap was eerst doe-me-dit-niet-aan kwaad enzo, maar heeft later beseft dat this is it. Ik ben wie ik ben en er is niks aan te veranderen. Was echt heel heftig om alles aan te horen, maar mn ouders zijn inmiddels afgekoeldAlles under controle, dus kan ik nu helemaal los gaan
![]()
Is dat een weinig subtiele boodschap van G_L?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ afbeelding ]
Koelkastpoëzie..
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is dat een weinig subtiele boodschap van G_L?
![]()
![]()
.
Om over fierljeppen nog maar te zwijgenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
Dammen in de winter is nog kouder.
Ik neem aan dat deze boodschap zich op jullie koelkast bevindt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |