Was bij dollarshops. Nu is hij alleen niet meer op voorraad.quote:Op maandag 12 november 2007 16:35 schreef charon het volgende:
Apart gelegd klinkt als op voorraad.. nou nou nou? Waar?!
![]()
Dik! Op de 2GB na dan... Daar had ik 4 van gemaakt met die lage prijzen van nuquote:Op maandag 12 november 2007 19:07 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
De rest is een E6850, 2Gig, een EVGA high-endish SLI mobo, twee Samsung spinpoins, een Antec P180 behuizing en NeoHE voeding. Een nieuwe game-muis, een Vista licentie, een Scythe Infinity cooler en een NEC SATA DVD-drive.
Dat zal vast als er weer snellere modellen uitkomen. Maarja, of je dan tegen die tijd nog een tragere 8800GT wil kopen is maar de vraag natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2007 20:04 schreef RedFever007 het volgende:
Ik moet m'n oude Ati Radeon X800GTO vervangen. 8800GT is dan de meest voor de hand liggende keus atm maar levertijden van die krengen is wel wat lang nu. Wacht nog maar even dus, misschien zakken ze ook nog iets in prijs
Ik wil mn kaart nu. Maar heb dus mail gehad dat het nog lang gaat duren...quote:Op maandag 12 november 2007 21:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zal vast als er weer snellere modellen uitkomen. Maarja, of je dan tegen die tijd nog een tragere 8800GT wil kopen is maar de vraag natuurlijk
Join the club... ik zit ook te wachten en al veel te lang ookquote:
Extra kaart, extra geheugen. Er kan nog genoeg bij :pquote:Op maandag 12 november 2007 21:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Dik! Op de 2GB na dan... Daar had ik 4 van gemaakt met die lage prijzen van nu![]()
Ook weer waar ja. Ben zelf maar meteen voor de 4GB gegaan. Wel even zorgen dat je de 64bit versie hebt zodra je naar 4GB geheugen gaatquote:Op maandag 12 november 2007 22:22 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Extra kaart, extra geheugen. Er kan nog genoeg bij :p
KLB? is dat een shop?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef charon het volgende:
->KLB
Shop die 8800GT opeens 1-5 werkdagen heeft en bevestigt, en dan de volgende dag staat er 5 -10 werkdagen bij je bestelling.
![]()
![]()
![]()
Zeker niet rond eindhovenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:41 schreef charon het volgende:
4'Sure
Klaagbaak...quote:
Tegen mij zeggen ze gewoon dat het nog een maand duurt. Heb er wel vertrouwen in dan ze hem redelijk snel leveren. Heb ook weinig trek om elke dag alle shops te bekijken, hem ergens te bestellen en dan nog weet ik hoelang wachten. Komt bij dat ik hem nu voor inkoop excl btw krijgquote:Op woensdag 14 november 2007 11:14 schreef dikkedorus het volgende:
Die van mij zou volgens de site al binnen moeten zijn
Ik wil het niet wetenquote:
Voorspelbaar?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:08 schreef dikkedorus het volgende:
Mijn leverdatum is aangepast van "gisteren" naar "onbekend".
Word ik daar blij van?
Nee daar word ik niet blij van.
Daar wordt je inderdaad niet vrolijk vanquote:Op woensdag 14 november 2007 23:08 schreef dikkedorus het volgende:
Mijn leverdatum is aangepast van "gisteren" naar "onbekend".
Word ik daar blij van?
Nee daar word ik niet blij van.
En... ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |