Met de 8800gt?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:12 schreef heus het volgende:
Gister aan COD4 begonnen met alle settings op High incl AA en de hele rambam op 1680x1050
hetzelfde verhaal hierquote:Op donderdag 8 november 2007 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Die nieuwe pc staat al dik te wezen op mijn kamer zonder fatsoenlijke videokaart helaas![]()
BIG TIP: Koop 2 van deze GT's en zet ze in SLI, je bent goedkoper uit als een GTX + je zal meer rekenkracht als een GTX hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:29 schreef dikkedorus het volgende:
Ik zit te denken om op korte termijn toch maar eindelijk mijn PC aan te schaffen ivm mijn werk, en dat moet wel de nieuwste games aankunnen.
Nu fluisterde een engeltje mij toe dat de 8800GT er aan zit te komen/er is, met een performance zo tussen de GTX en de GTS in, voor een leuk prijsje.
Weet iemand daar meer van, en heeft iemand daar een Nederlandse online shop waar je het ding kan kopen. (Hij staat afaik in SallandAutomatisering.nl, maar met een levertijd van rond 10 dagen)
Hier staan wat specs en benchmarks, hoewel er nogal wordt geroddeld dat ze evt. nep zijn.
Ik zie idd dat hij daar op voorraad is, ben benieuwd of je hem ook binnen een paar dagen ontvangt. Ik heb maar tijdelijk een budget kaart van 100e gekocht voor mijn nieuwe pc. Daar kan ik de komende maanden nog wel ff mee vooruit. Ik koop wel een nieuwe in jan/febr. Hoor dat er namelijk nog een lading van nieuwe kaarten komt de komende tijd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:20 schreef Petertjuhh het volgende:
bij 4launch een asus 8800gt besteld, eindelijk eens een winkel die m voor een fatsoenlijke prijs op voorrad had.![]()
MSI of Asus scheelt elkaar erg weinig hoor. Ik zelf heb wat meer met Asus. Vroeger heb ik ook dingen van MSI gehad die prima werkte. Wellicht heeft Asus een klein streepje voor op Moederbord gebied maar qua grafische kaarten maakt het elkaar niks (is mijn mening).quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:39 schreef Flaccid het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen die van MSI en die van ASUS. Die van msi is volgens mij iets overclocked, maar levertijd is onbekend. (ik koop m bij 4launch). Merk je dat verschil? Ik heb geen ervaring met MSI, heb een ASUS gehad en die was goed. Kan iemand mij mischien verder helpen?
Heb de asus besteld!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:10 schreef jackson het volgende:
[..]
MSI of Asus scheelt elkaar erg weinig hoor. Ik zelf heb wat meer met Asus. Vroeger heb ik ook dingen van MSI gehad die prima werkte. Wellicht heeft Asus een klein streepje voor op Moederbord gebied maar qua grafische kaarten maakt het elkaar niks (is mijn mening).
4launchquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:59 schreef Flaccid het volgende:
Ik kan nergens dat ding vinden hier in de buurt (eindhoven). Ik verstuur liever niet namelijk. Tweakers nog niet up to date genoeg, of waar moet ik kijken?
Dat beweren ze ook niet..quote:Op zondag 11 november 2007 21:36 schreef Petertjuhh het volgende:
4launch houdt de boel voor de gek. Ze hebben helemaal geen voorraad. Slechte zaak.
Toen ik mijn kaart bestelde was hij 'op voorraad'.quote:Op zondag 11 november 2007 21:38 schreef charon het volgende:
[..]
Dat beweren ze ook niet..
maar goed, moet iedereen zelf weten. Is in Eindhoven in ieder geval.
Als hij groen of oranje is, betekent dat, dat de levertijd 1-5 respectievelijk 6-10 dagen is.quote:Op zondag 11 november 2007 23:29 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Toen ik mijn kaart bestelde was hij 'op voorraad'.
Beter dan: "Ja, da ken nog wel een maandje duren want je staat nr 300 in de back-order rij"quote:Op maandag 12 november 2007 08:16 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Als hij groen of oranje is, betekent dat, dat de levertijd 1-5 respectievelijk 6-10 dagen is.
Ik zie wel...quote:Op maandag 12 november 2007 09:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Beter dan: "Ja, da ken nog wel een maandje duren want je staat nr 300 in de back-order rij"![]()
Zo'n standaard overklokte scheelt je wellicht 2/3 frames per seconde bij een spel dus ik zou altijd de kaart nemen die het snelst leverbaar is. Die 2/3 frames helpen je echt niet als je kaart over een tijd verouderd isquote:
Wat is de restquote:Op maandag 12 november 2007 16:05 schreef dikkedorus het volgende:
Morgen komt ie binnen, en woensdag op m'n deurmat. EVGA 8800GT, oh en de rest van de PC :p
De rest is een E6850, 2Gig, een EVGA high-endish SLI mobo, twee Samsung spinpoins, een Antec P180 behuizing en NeoHE voeding. Een nieuwe game-muis, een Vista licentie, een Scythe Infinity cooler en een NEC SATA DVD-drive.quote:Op maandag 12 november 2007 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat is de rest?
Ik verwacht mijn GT voorlopig nog niet. Denk halverwege volgende maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |