vond cakies ook wel lekker bij mn koffiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TLjrD-oXkhA deze zenuwenmuziek op herhaling
en om jullie niet helemaal onverzorgd achter te laten
[ afbeelding ]
er stond echt bitterballen in de url..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
vond cakies ook wel lekker bij mn koffie![]()
dag sloeriequote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er stond echt bitterballen in de url..ben nu echt weg hoor, toedels....
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:17 schreef Jappie het volgende:
Ach...zolang je er maar geen met de hand beschreven pleister op plakt is er weinig mis mee hoor.![]()
![]()
Dag lieverdquote:
Wat een lieve kindertjesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:28 schreef Mike1964 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aamhaar_knippen.html
schaamhaarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een lieve kindertjes![]()
Djezus Mike..wat heb jij in vredesnaam voor zoekterm ingetypt![]()
![]()
Onderste gedeelte alinea 6 bedoel je ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
Ehm... nu we het er toch over hebben... dat zinnetje over mij hè....
De dingen waar ik goed in ben??
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Onderste gedeelte alinea 6 bedoel je ?...de half verscholen zin die eigenlijk een geheel eigen hoofdstuk behoeft ?
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
Het enige dat hier verandert is de layout zo te zien.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee Collyquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:41 schreef kleinzusje het volgende:
Ik lees de hele tijd: Neo Scrotum![]()
Ligt dat aan mij ?
Snap niet dat ze er niet gelijk de layoutchecker 23.03.196 bij hebben gepatched....dit lijkt natuurlijk nergens op!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
Die is nu wel een beetje oudquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:41 schreef kleinzusje het volgende:
Ik lees de hele tijd: Neo Scrotum![]()
Ligt dat aan mij ?
Zuig mijn skorremquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
wou t niet zeggen maar dacht precies hetzelfde
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Snap niet dat ze er niet gelijk de layoutchecker 23.03.196 bij hebben gepatched....dit lijkt natuurlijk nergens op!![]()
![]()
Ok................ ben niet jaloers en gun jullie je mooie vriendschap![]()
SLET![]()
![]()
Lithaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
maar wel leuk tis gewoon zo op het eerste gezich als je snel leest, daarbij komt mn dyslectie nog ff om de hoek en moet ik elke keer weer denkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Die is nu wel een beetje oud![]()
Gelukkig, ik durfde het niet te zeggen........... maar het moest er ff uitquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
wou t niet zeggen maar dacht precies hetzelfde
Talithaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
quote:
Is dat een hondquote:
Sorry, te jong en te ver wegquote:
Newbiehaterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gelukkig, ik durfde het niet te zeggen........... maar het moest er ff uit![]()
![]()
Nee, een lieve nick namequote:
okquote:
Nee, dan had je niks aan mijquote:
Lees jij iedere syfilis?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
Nu we het het toch over dingen anders lezen hebben... ik weet niet wie er hier in de auto naar Skyradio luistert, maar ik wel iig....
En dan komt er af en toe een "skyflits" langs en dan lees ik iedere "syfilis"
Ach, nu is het je SOA coming outquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
Nu we het het toch over dingen anders lezen hebben... ik weet niet wie er hier in de auto naar Skyradio luistert, maar ik wel iig....
ik heb het wel met voetbal met 1-0 ik versta soms analquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
Oh, jammer................quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik had het toch niet tegen jou?![]()
hoihoiquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
je inbox is volquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Opmerkelijk genoeg is er vanuit mijn gezichtspunt niets mis met zuivere vrouwenliefde.quote:
he hidi had je dat nummer al gevonden van seu jorge ?quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
je inbox is vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ruimte voor je maken...
Dolf is de baas
Insaantje
ff offtopic jappiej je onderschrift is dat van de band revernd horton heat ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Opmerkelijk genoeg is er vanuit mijn gezichtspunt niets mis met zuivere vrouwenliefde.![]()
![]()
![]()
Edoch......mijn tijd is gekomen.....another time another place....so long all.![]()
![]()
Van wiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
he hidi had je dat nummer al gevonden van seu jorge ?
Dag lief, heerlijk ding, man der dromenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Opmerkelijk genoeg is er vanuit mijn gezichtspunt niets mis met zuivere vrouwenliefde.![]()
![]()
![]()
Edoch......mijn tijd is gekomen.....another time another place....so long all.![]()
![]()
zuiplap weer vergeten zeker, ik zocht een nummer die ik alleen op de pc had maar niet kon sharen met jouw upload link. mmmm dit is een ander nummer van m http://www.youtube.com/watch?v=hsmhU-JkTeMquote:
Oh, gelukkig <phew smiley> Er is ook nog ruimte voor mijquote:
Ach...was toch te verwachten?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, gelukkig <phew smiley> Er is ook nog ruimte voor mij![]()
Ik ben nog aan het bekomen van het feit dat Dennis een maand blijft trouwens...
dan begint de terror zeker deze maandquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, gelukkig <phew smiley> Er is ook nog ruimte voor mij![]()
Ik ben nog aan het bekomen van het feit dat Dennis een maand blijft trouwens...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:03 schreef Talitha het volgende:
Die knoppies zijn nog wat lastig te vinden voor me. Ik zwaai dus in 1 keer naar iedereen.
Hoestie hiero?
Die knoppies zijn nog wat lastig te vinden voor me. Ik zwaai dus in 1 keer naar iedereen.
Hoestie hiero?
Het is trendquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:13 schreef kleinzusje het volgende:
ach, burgelijk is de nieuwe trent,
Mocht u last hebben van spelling
Ga ik ook doen straks...bloemkool...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
dan begint de terror zeker deze maand![]()
kudt wat een ruften laten ze hier![]()
Hoi hoi. Ik heb de oude layout nog want de bagger layout heeft bij mij geen preview en smileysquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:03 schreef Talitha het volgende:
Hoestie hiero?
Hoestie hiero?
Hebben wij vanavond ook gegeten... met kerriesausquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga ik ook doen straks...bloemkool...![]()
Fuck... ik ben echt van slagquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Lees jij iedere syfilis?
Daar ben je wel even mee bezig lijkt me?
Moet je op 'reageer' drkken, heb sinds de laatste Fok-vertraging toch maar voor de 'bagger' gekozen, ben nu al gewend..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi hoi. Ik heb de oude layout nog want de bagger layout heeft bij mij geen preview en smileys![]()
Oh? Nog maar eens kijken dan. Oh nee, ze moeten weer op de bank.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet je op 'reageer' drkken, heb sinds de laatste Fok-vertraging toch maar voor de 'bagger' gekozen, ben nu al gewend..![]()
Bah, ik met een gewoon sausje...ben niet van de kerrie..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben wij vanavond ook gegeten... met kerriesaus![]()
Ach nou ja, bechamel is ook niet gek.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bah, ik met een gewoon sausje...ben niet van de kerrie..![]()
Ik zie nergens 'reageer' staan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet je op 'reageer' drkken, heb sinds de laatste Fok-vertraging toch maar voor de 'bagger' gekozen, ben nu al gewend..![]()
Dislexie - smoesjes - je hebt gewoon niet opgelet - UVA - autodidacten rulen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
Op aangepast![]()
UVA gedaan, maar dislex............... ( moeilijk woord)![]()
Dank voor de tips en sorry voor de fouten........![]()
ps. Mn Tom is gemaakt![]()
![]()
![]()
(burgerlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
Op aangepast![]()
UVA gedaan, maar dislex............... ( moeilijk woord)![]()
Dank voor de tips en sorry voor de fouten........![]()
ps. Mn Tom is gemaakt![]()
![]()
![]()
Ik dus ook niet. En onder het invoerveld beneden staat dus ook echt alleen maar Invoeren; Preview is er bij mij niet.quote:
Ik ken mensen die schrijven " leest ik iedere keer".quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck... ik ben echt van slag
Er had "lees ik iedere keer" moeten staan![]()
Zekers !!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:23 schreef Pavement het volgende:
Die bagger layout is best goed te doen.
quote:
Heb inderdaad niet goed opgeletquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Dislexie - smoesjes - je hebt gewoon niet opgelet - UVA - autodidacten rulen.
Tom is Top![]()
![]()
![]()
De poes valt niet ver van de boom?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Wel rekening houden met de analfabeten onder ons svp.
[ afbeelding ]
Geyle shizzle.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
De poes valt niet ver van de boom?
Zoals de poes thuis blaast, blaast ze nergens?
De kat uit de boom kijken?
Ik vinnum wel wat witjes en je zit snel, zonder dat het de bedoeling is, op een gesponserde link..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:23 schreef Pavement het volgende:
Die bagger layout is best goed te doen.
Jij hebt een hekel aan de baggerlay-out dus jij mag niet verdedigen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
Damn, wat een gezeur over het al dan niet aanwezig zijn van preview-knopjes, PI's en emoticons, dat is allemaal in te stellen bij de instellingen van de baggerlayout...
Zelfs de quickquote kan nu van emoticons voorzien worden en de preview-button is er ook gewoon maar je moet je instellingen wel ff zo wijzigen dat je die idd ziet...
Maar goed, het is makkelijker om geen ruk te doen maar wel te zeiken over wat er mis is dan om de boel een keer goed door te nemen qua instellingen en de set-up dan zo te maken als je het hebben wilt...
Hippie met rare vlaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
geen van 2 is burgelijk. Burgerlijk is als je je gedraagt zoals je eigenlijk niet zou willen omdat je bang bent dat de massa je niet mag. En ik geloof niet echt dat in de cs burgelijke mensen zitten.
Daarom vind ik het leuk hier en de rest ook denk ik toch![]()
Zeik niet kutnewbiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:31 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan de baggerlay-out dus jij mag niet verdedigen.
Ik ben verliefd op de baggerlay-out dus ik mag het wel:
ROT OP STELLETJE TERING-KLB'ERS!!!!!
ZAK DOOR JE COMPUTERSTOEL DIE JE BIJ DE IKEA HEBT GEKOCHT!1!!!!!
IK MAG LIJEN DAT JE MUIS BLIJFT KLEVEN AAN DIE LELIJKE TERINGMUISMAT MET DAT DOLFIJNTJE!1!!!!
Wat loop je nou te mekkeren, ik was het toch met je eensch!?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeik niet kutnewbie
Ik gebruik ook die baggerlayout als de werking van FOK! dat tenminste toestaat... vanavond zit ik dus weer ff op FOK!silver omdat die vandaag sneller lijkt![]()
![]()
![]()
Hoe durf je je zelf te vergelijken met Einstein - die man had volgens de verhalen ook een schijthekel aan school.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb inderdaad niet goed opgelet![]()
Maar heb wel mn bull gehaald![]()
Ondanks mn beperkingen op schrijf gebied![]()
Einstein was het ook trouwens ..........![]()
Ik wil soms graag burgelijk zijn, maar het lukt me nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
geen van 2 is burgelijk. Burgerlijk is als je je gedraagt zoals je eigenlijk niet zou willen omdat je bang bent dat de massa je niet mag. En ik geloof niet echt dat in de cs burgelijke mensen zitten.
Daarom vind ik het leuk hier en de rest ook denk ik toch![]()
Alles oké Leandra?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
Damn, wat een gezeur over het al dan niet aanwezig zijn van preview-knopjes, PI's en emoticons, dat is allemaal in te stellen bij de instellingen van de baggerlayout...
Zelfs de quickreply kan nu van emoticons voorzien worden en de preview-button is er bij de quickreply ook gewoon maar je moet je instellingen wel ff zo wijzigen dat je die idd ziet...
Maar goed, het is makkelijker om geen ruk te doen maar wel te zeiken over wat er mis is dan om de boel een keer goed door te nemen qua instellingen en de set-up dan zo te maken als je het hebben wilt...
quote:
Als de verveling bij je toeslaat..... ik wacht nog steeds op mijn blommetjesjurk voor de feestdagen..quote:
Ik verdedig wat ik verdedigen wil en ik laat me er niet door weerhouden omdat ik die layout bagger vind...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat loop je nou te mekkeren, ik was het toch met je eensch!?
OUWE KRANT!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En jij mag je tanden weleensch poetsen![]()
Ben jij dyslectisch voor plaatjes ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
De poes valt niet ver van de boom?
Zoals de poes thuis blaast, blaast ze nergens?
De kat uit de boom kijken?
Dat wil ik geloven.. Komt daar ook je boosheid naar mij toe vandaan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil soms graag burgelijk zijn, maar het lukt me niet![]()
Ik ben jaloers op een ieder die dat wel kan en voel me vaak minder en mislukt...........
Ik idealiseer gezinnen en relaties.............. en vergeet te kijken naar wat ik wel heb.
Ik denk altijd dat mensen met een relatie een leuk leven hebben, veel en fijne sex, geen geld problemen, warmte........... maar ken het zelf niet![]()
Ik kots niet op burgelijkheid, geniet van leuke afwijkende dingen, zo als zelf kasten maken ed. , maar mis wel de geborgenheid van een structuur/ burgelijke gezinsband![]()
erg persoonlijk.............. maar waar
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen van beiden!
(Het was nog een tip voor je OP)
Ik probeerde de zooi weer een beetje wakker te trappen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verdedig wat ik verdedigen wil en ik laat me er niet door weerhouden omdat ik die layout bagger vind...
Ik erger me alleen aan nodeloos gezeik over die baggerlayout als er dan ook nog eens dingen worden geroepen die gelul zijn omdat mensen zelf niet verder kijken dan hun neus lang is ... "het is er niet"
Het is er wel, je moet het alleen wel ff instellen... je auto doet ook nix als je er geen benzine inflikkert.
Ik rijd geen autoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verdedig wat ik verdedigen wil en ik laat me er niet door weerhouden omdat ik die layout bagger vind...
Ik erger me alleen aan nodeloos gezeik over die baggerlayout als er dan ook nog eens dingen worden geroepen die gelul zijn omdat mensen zelf niet verder kijken dan hun neus lang is ... "het is er niet"
Het is er wel, je moet het alleen wel ff instellen... je auto doet ook nix als je er geen benzine inflikkert.
Leandra's computer is gewoon te traag voor de baggerlay-out, net als de mijne.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:31 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan de baggerlay-out dus jij mag niet verdedigen.
Ik ben verliefd op de baggerlay-out dus ik mag het wel:
ROT OP STELLETJE TERING-KLB'ERS!!!!!
ZAK DOOR JE COMPUTERSTOEL DIE JE BIJ DE IKEA HEBT GEKOCHT!1!!!!!
IK MAG LIJEN DAT JE MUIS BLIJFT KLEVEN AAN DIE LELIJKE TERINGMUISMAT MET DAT DOLFIJNTJE!1!!!!
I know, I know... maar je weet het he, kunstenaars... zo wispelturig als de pest.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als de verveling bij je toeslaat..... ik wacht nog steeds op mijn blommetjesjurk voor de feestdagen..![]()
zeau heb je je neus in pc zittenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En jij mag je tanden weleensch poetsen![]()
Dat ligt niet aan je pc.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef ppi het volgende:
[..]
Leandra's computer is gewoon te traag voor de baggerlay-out, net als de mijne.....
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
I know, I know... maar je weet het he, kunstenaars... zo wispelturig als de pest.
Ik ben te illigent voor huisje, boompje, katje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ben jij dyslectisch voor plaatjes ?
Huisje boompje beestje is dan voor jou niet weggelegd.
Naast het huis staan een boom waar de kat in gaat klimmen is de juiste oplossing.
Nee, speciaal voor optredens:quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Is dat die tandpasta met kleurtjes?![]()
Tering man, duik er nou eensch NIET bovenop als ik iets tegen Disana zeg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
zeau heb je je neus in pc zitten![]()
Ik durf niet te reageren, Pavement is online.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, speciaal voor optredens:
[ afbeelding ]
Neuh, dat valt wel mee, de PC is snel genoeg, alleen die nieuwe layout gebruikt meer van de FOK!servers, o.a. omdat de user-icons daar standaard zijn (maar dat heb ik ook gewijzigd in web-icons), en soms lijkt de baggerlayout gewoon wat slomer, daarbij kost de FOK!silver layout minder scrollen en dat kwam me vanavond met die drukte in de COS wel ff goed uitquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef ppi het volgende:
[..]
Leandra's computer is gewoon te traag voor de baggerlay-out, net als de mijne.....
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben te illigent voor huisje, boompje, katje.![]()
Wat ik zie aan relaties om mij heen is 9 van de 10 keer rampzalig.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat mensen met een relatie een leuk leven hebben, veel en fijne sex, geen geld problemen, warmte........... maar ken het zelf niet![]()
I
Ik ken hem nog niet, ga hem een keer proberen als het verlokkelijk genoeg lijkt in de winkel.quote:
Maakt mij niet uit hoe je schrijft hoor. Maar je zei zelf dat tips welkom waren dus vandaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
aangepast
![]()
Zo in orde ???
Hou van tips, leer ik van![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat wil ik geloven.. Komt daar ook je boosheid naar mij toe vandaan?
Als je je laat leiden door de gedachte dat het gras bij de buren groener is kom je van een koude kermis thuis.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat ik zie aan relaties om mij heen is 9 van de 10 keer rampzalig.
Geen leuk leven, geen fijne sex, alleen maar geld problemen en dem kids voor de warmte van de tv.
Met een enkel geforceerd sporadisch uurtje "Quality Time"
Oke, 8 van de 10 keer.
Dus er is nog hoop voor ons allen![]()
Da's anders een waargebeurde quote hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik zou toch maar een kat nemen..
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoe je schrijft hoor. Maar je zei zelf dat tips welkom waren dus vandaar.
En wel burgerlijk of niet burgerlijk, dat interesseert me echt helemaal niets!![]()
Niemand heeft een ideaal bestaan en mensen die beweren van wel hebben de ergste problemen meestal met hunzelf. Een mens is gemaakt om problemen te dragen maar ook om ze op te lossen een groot deel van de oplossing is jezelf te zijn en schijt te hebben aan de rest (niet al te letterlijk) ik heb ook bizare dingen meegemaakt maar ben altijd aan me zelf trouw gebleven als ik in een gare outfit en een kraakpand woon kijken de mensen zo op je neer terwijl ik weet dat als ze thuis komen ze diep van binnen ook die vrijheid willen die ik heb.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil soms graag burgelijk zijn, maar het lukt me niet![]()
Ik ben jaloers op een ieder die dat wel kan en voel me vaak minder en mislukt...........
Ik idealiseer gezinnen en relaties.............. en vergeet te kijken naar wat ik wel heb.
Ik kots niet op burgelijkheid, geniet van leuke afwijkende dingen, zo als zelf kasten maken ed. , maar mis wel de geborgenheid van een structuur/ burgelijke gezinsband![]()
erg persoonlijk.............. maar waar
Maar waarom die hatelijkheid naar mij, ik vond je altijd een leuke rare meid?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee
die is
1. ten eerste niet persoonlijk, omdat ik je niet ken
2. heeft daar niks mee te maken
3. wil ik graag hier verwoorden, maar ben bang dat het verwijderd wordt, ondanks dat ik het netjes zal uitleggen
Zekers ligt dat aan mijn Pc, Danny heeft het me haarfijn uitgelegd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:41 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je pc.
En ook niet door gifjes in de COS (stelletje domme n00bs die denken dat gifjes Fok! trager doet lopen)
Fok! is gewoon traag.
Teveel verkeer.
Tering man lul niet zo stom, ik reageer op jouw niet op je opmerking. was grappig bedoeld haal dat zand uit je kudtje en leer eens normaal te doen godverdomme kots kind!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:42 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tering man, duik er nou eensch NIET bovenop als ik iets tegen Disana zeg.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's anders een waargebeurde quote hoor.![]()
Okee, okee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Zekers ligt dat aan mijn Pc, Danny heeft het me haarfijn uitgelegd.
En me stiekum heel hard uitgelachen om mijn PIII internetcomputer.
Ik moest maar naar het museum met dat ding![]()
Terwijl ik hem net geupgrade had met extra RAM en een fijne videokaart....
Fok silver is bij pagina's waar al een beetje post (tussen de 10 en 50) op staat sneller klaar om naar beneden te scrollen.
Over de details gaan we het desnoods een keer hebben op een regenachtige zondagmiddag.
Hoog IQ of laag IQ, dat interesseert me helemaal niets.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Demins leert me vaak spellingsdingen![]()
Ik ben er gewoon slecht in, maar heb een hoog IQ![]()
*hap!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Tering man lul niet zo stom, ik reageer op jouw niet op je opmerking. was grappig bedoeld haal dat zand uit je kudtje en leer eens normaal te doen godverdomme kots kind!
Ik zat je te pesten..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee, de PC is snel genoeg, alleen die nieuwe layout gebruikt meer van de FOK!servers, o.a. omdat de user-icons daar standaard zijn (maar dat heb ik ook gewijzigd in web-icons), en soms lijkt de baggerlayout gewoon wat slomer, daarbij kost de FOK!silver layout minder scrollen en dat kwam me vanavond met die drukte in de COS wel ff goed uit
Maar ik ben inmiddels weer terug naar bagger![]()
quote:
Dankquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat ik zie aan relaties om mij heen is 9 van de 10 keer rampzalig.
Geen leuk leven, geen fijne sex, alleen maar geld problemen en dem kids voor de warmte van de tv.
Met een enkel geforceerd sporadisch uurtje "Quality Time"
Oke, 8 van de 10 keer.
Dus er is nog hoop voor ons allen![]()
Er is weer ruimte in mijn inboxquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
is wel eens lekker ff schelden
Absoluut.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
is wel eens lekker ff schelden
Ik heb uitzicht over nagenoeg de hele stad Groningen dus ik zie veel grasquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je je laat leiden door de gedachte dat het gras bij de buren groener is kom je van een koude kermis thuis.
Het klinkt heel suf...maar ik geniet van bijna alles in de natuur...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb uitzicht over nagenoeg de hele stad Groningen dus ik zie veel gras![]()
Genoeg om te proberen mijn eigen leven te doen.
En me dus idd niet te laten leiden door de gedachte dat het gras bij de buren groener is![]()
Ik heb zelf vaak genoeg lekker gras, en dat waardeer ik .
Mallerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd..
Zorg ik wel voor de katten![]()
Onze relatie is nu wel van de baanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
DOE wat je echt wil en een relatie is alleen goed als het van beide kanten echt is en je ook jezelf kan zijn (scheten laten en je niet genant voelen bv)
Ik doe mijn best boeiend nieuw materiaal te maken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:59 schreef Veulen het volgende:
Navond,
Ga ik iets heel spannends missen als ik niet terug lees?
Dankquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
Niemand heeft een ideaal bestaan en mensen die beweren van wel hebben de ergste problemen meestal met hunzelf. Een mens is gemaakt om problemen te dragen maar ook om ze op te lossen een groot deel van de oplossing is jezelf te zijn en schijt te hebben aan de rest (niet al te letterlijk) ik heb ook bizare dingen meegemaakt maar ben altijd aan me zelf trouw gebleven als ik in een gare outfit en een kraakpand woon kijken de mensen zo op je neer terwijl ik weet dat als ze thuis komen ze diep van binnen ook die vrijheid willen die ik heb.
Structuur is belangrijk maar jezelf verplichten tot iets wat je eigenlijk niet wil is zwaar en word je niet gelukkig van. DOE wat je echt wil en een relatie is alleen goed als het van beide kanten echt is en je ook jezelf kan zijn (scheten laten en je niet genant voelen bv)
En geld is het laatste waar je gelukkig van word.
In de vorm van een rel of in de vorm van geflirt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik doe mijn best boeiend nieuw materiaal te maken.
Daar snap ik dus ook geen bal van... en dan het commentaar op de kwaliteit van de sexuele activiteiten ook nog een keer... in de eigen slaapkamer is het op dat moment immers nog minder spannendquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik weet het van vrienden en ik lees het op internet/ FOK
Maar het is een soort RTL4 norm waar ik dagelijks mee in contact kom................
Door omgeving, reclame, users die het zo brengen dat het lijkt alsof alles fantastisch is.............. etc.
Ik kan daar realistisch naar kijken, maar ik merk dat het wat met me doet..............
Een soort falen, een soort "huisje, boompje , beestje" afkeer + afgunst.
Tevens vind ik het ziek dat mensen de streams van neukende GK bezoekers kijken, terwijl hun partner in bed ligt............. dus ook dat kan ik niet rijmen ?
Het is me een raadsel.............
Volgens mij was ik aan het rellen, maar als dit flirten is snap ik wat ik al jaren fout doe.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
In de vorm van een rel of in de vorm van geflirt?
Omdat die fles leeg is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
En waarom loop ik met mijn glas naar de keuken als mijn fles in de huiskamer staat??!!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Omdat die fles leeg is.
En dat begin je te merken.
Zo... nu al??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Volgens mij was ik aan het rellen, maar als dit flirten is snap ik wat ik al jaren fout doe.
De tijd van kersenbrandewijn is allang vervlogen.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:52 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Okee, okee.
Als jij een PC uit de middeleeuwen hebt werkt dat waarschijnlijk niet mee.
Maar Fok! is gewoon tering traag en verneukend te laatste tijd.
Gewoon vanwege de enorme toename in verkeer en de niet vervangen server ding huppeldefuck.
Iedereen moet inleveren![]()
Ik maak van mijn oude pc's altijd mijn Internetcomputer.quote:Btw, oude pc's ftw.
Citroenbrandewijn is de trend van het moment..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
De tijd van kersenbrandewijn is allang vervlogen.
Ik heb alleen de laatste blz gelezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Volgens mij was ik aan het rellen, maar als dit flirten is snap ik wat ik al jaren fout doe.
Godverdomme, ik ben een "dalende ster".quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Citroenbrandewijn is de trend van het moment..
Disana kan geen jurkje maken, Disana's computer doet raarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:02 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben zo vrij om te denken dat HiDi buiten de temperatuur probeert te meten, maar last heeft van rukwinden en dat Saantje haar best doet op een skattig blommetjesjurkie..
Ik vond jou ook leukquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar waarom die hatelijkheid naar mij, ik vond je altijd een leuke rare meid?
Laat het rusten, als je me niet kan uitstaan negeer me, so be it. Ik kan daar mee leven.
Er is al genoeg ellende op de wereld, ik kom hier voor de lol, en jij ook.
Gelukkig zit je haar goed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste blz gelezen![]()
Ik gokte er maar wat naar.
Dat antwoord is goed! U gaat door voor het broodrooster.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste blz gelezen![]()
Ik gokte er maar wat naar.
Dat zijn de zelfde mensen die gaan kijken hoe de schapen in het land gedekt wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
Daar snap ik dus ook geen bal van... en dan het commentaar op de kwaliteit van de sexuele activiteiten ook nog een keer... in de eigen slaapkamer is het op dat moment immers nog minder spannend
Scheldenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Werkt perfect als de zooi inkakt omdat Fok! weereensch traag is of we er collectief achterkomen dat we uit ons nek lullen.
Schelden![]()
Bier![]()
Tieten![]()
Idols![]()
Markör boekenkasten![]()
Je peuk op je broek laten vallen![]()
En dat zonder scheldwoorden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vond jou ook leuk
maar heb moeite met wat dingen![]()
Ik vind je on- topic erg vaag en kort.................. en heb het idee dat je via PM meer zegt
Dat is jouw keus, maar het maakt dat ik je niet leer kennen.
Ten 2e: heb ik het idee dat je je laat inpakken door iemand die jou steun geeft. Ik kan geen namen noemen, omdat ik daar op gepakt kan worden door die persoon. Het voelt alsof je in een sekte zit...... sorry![]()
Ten 3e
Ik ben erg gek op HiDi en jij ook ( dat weet ik)
Maar soms vind ik je heel naar doen op FOK naar hem. Dat doet me pijn............... Ik weet niks, wil dat graag zo houden, maar heb veel moeite met postings die niet lief overkomen of persoonlijk zijn ............. daar is integerheid een must...............
Fliten, prima, maar wees lief en meng geen prive en FOK dingen met elkaar
dat dus
liefs KZ
Yes die had ik nog nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:08 schreef Talitha het volgende:
Dat antwoord is goed! U gaat door voor het broodrooster.![]()
Maar waarom?? Willen ze wat leren?? Willen ze weten wat ze zelf fout doen of willen ze later aan de stamtafel van hun favoriete grand-café in de grote stad kunnen vertellen wat die schapen fout doen??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zijn de zelfde mensen die gaan kijken hoe de schapen in het land gedekt worden![]()
JA!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Schelden![]()
Bier vodka![]()
Tieten![]()
![]()
boris![]()
Ikea moet dood dood dood kudt kk tyfus zaak revolutie![]()
Je peuk op je broek laten vallenauw
koningin in der kont neuqen onbetaalbaar
[ afbeelding ]
Vind je?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Gelukkig zit je haar goed.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik weet het van vrienden en ik lees het op internet/ FOK
Maar het is een soort RTL4 norm waar ik dagelijks mee in contact kom................
Door omgeving, reclame, users die het zo brengen dat het lijkt alsof alles fantastisch is.............. etc.
Als ik een antwoord heb laat ik het wetenquote:Ik kan daar realistisch naar kijken, maar ik merk dat het wat met me doet..............
Een soort falen, een soort "huisje, boompje , beestje" afkeer + afgunst.
Tevens vind ik het ziek dat mensen de streams van neukende GK bezoekers kijken, terwijl hun partner in bed ligt............. dus ook dat kan ik niet rijmen ?
Het is me een raadsel.............
Nee, echt.quote:
Ben het weer helemaal gaan herontdekken, ergens na 1998quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het klinkt heel suf...maar ik geniet van bijna alles in de natuur...![]()
Nou ben ik ook wel benieuwd.quote:
Misplaatste perversiteit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
Maar waarom?? Willen ze wat leren?? Willen ze weten wat ze zelf fout doen of willen ze later aan de stamtafel van hun favoriete grand-café in de grote stad kunnen vertellen wat die schapen fout doen??
Sorry?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Majesteitsschennis
![]()
Er stond eerst "Majestietsschennis"![]()
![]()
![]()
Goeie!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misplaatste perversiteit.
Hoewel ik moet toegeven dat ik graag porno kijkIk snap niet hoe mensen er commentaar op kunnen geven.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:13 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Sorry?
Ik dacht dat het Jan Wolkers was.![]()
Waarom? Ik ben je moeder toch niet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Als ik we te ver gaan horen we het wel hé?
Het is een truiquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Nee, echt.
And might I say, what a smashing blouse you have on![]()
DIERENPORNO!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is een trui![]()
En me haar is door de war gemaakt door een paard.
Jij jokt![]()
True.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben je moeder toch niet?
Ik ben niet iemand van de lange teksten, niet hier niet privé.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vond jou ook leuk
maar heb moeite met wat dingen![]()
Ik vind je on- topic erg vaag en kort.................. en heb het idee dat je via PM meer zegt
Dat is jouw keus, maar het maakt dat ik je niet leer kennen.
Ten 2e: heb ik het idee dat je je laat inpakken door iemand die jou steun geeft. Ik kan geen namen noemen, omdat ik daar op gepakt kan worden door die persoon. Het voelt alsof je in een sekte zit...... sorry![]()
Ten 3e
Ik ben erg gek op HiDi en jij ook ( dat weet ik)
Maar soms vind ik je heel naar doen op FOK naar hem. Dat doet me pijn............... Ik weet niks, wil dat graag zo houden, maar heb veel moeite met postings die niet lief overkomen of persoonlijk zijn ............. daar is integerheid een must...............
Fliten, prima, maar wees lief en meng geen prive en FOK dingen met elkaar
dat dus
liefs KZ
Viespuk... Dat je dat zelfs maar bedenktquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
DIERENPORNO!
Opeens gaan je ogen open, waar je eerst tegen aantrapte..in mijn geval dan..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Ben het weer helemaal gaan herontdekken, ergens na 1998![]()
Juistquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar snap ik dus ook geen bal van... en dan het commentaar op de kwaliteit van de sexuele activiteiten ook nog een keer... in de eigen slaapkamer is het op dat moment immers nog minder spannend
Aanvallen? Dat stond niet in mijn contract toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:13 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nou ben ik ook wel benieuwd.![]()
Btw, als we er om vragen mag ze gewoon los gaan toch?
Dan is het niet meer aanvallen vind ik.
Try harder babyquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook te schockeren.
Laatst nog in het nieuws.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Viespuk... Dat je dat zelfs maar bedenkt![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen er commentaar op kunnen geven.
Zullen we dat niet doen?quote:
Nee hoor. Ik heb de verwarming aangezet. Dat wil weleens helpen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
Heb je het nog koud Tali?
Ik zie dat meer als "Stel, ik heb een relatie..." Dan zou ik het niet in m'n hoofd halen om op dat soort tijden de streams te zitten kijken, of hele avonden for that matter... en zodra ik dat wel zou doen dan zou ik weten dat het tijd was om m'n relatie te beïndigen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist![]()
Het is me echt een raadsel...............
Users met een vaste partner kijken naar DGK en hebben het tot 6.00 uur over een vinger in een kont ???
Schillen de aardappelen om 17.30 en zijn van af 18.00 off line
tevens zitten stellen zich druk te maken , om sex van Nadia etc. en zijn online na een BAN
echt ??????
Ben ik nou gek of houdt men de schijn op ???
Stel . ik heb een super relatie................ dan kan het toch niet zo zijn dat ik 24 uur achter de streams zit om een neukende Nadia te zien ???
Zelfs als niet-burgergirl/ single............... heb ik die streams en DGK al maanden vaarwel gezegd, omdat het me niet boeit.................. maar heb geen oordeel over wie het wel kijkt. Mits men eerlijk is.............
Het mag heul niet in nederlandquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Laatst nog in het nieuws.![]()
Nederland is een van de weinige landen waar het mag/mocht.![]()
Ik woon niet in Nederland![]()
ik ben al te ver gegaan de geheime dienst staat reeds voor de deur.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Als ik we te ver gaan horen we het wel hé?
In mijn geval was het meer dat ik gewoon altijd binnen een stad vertoefde.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Opeens gaan je ogen open, waar je eerst tegen aantrapte..in mijn geval dan..
Wat is Coldplay??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zullen we dat niet doen?
Aangezien je al een TR kan vangen voor het noemen van Disana's naam in een verkeerd-te-begrijpen-zin-aangaande-Coldplay.
Dus dát doe ik wél goed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie dat meer als "Stel, ik heb een relatie..." Dan zou ik het niet in m'n hoofd halen om op dat soort tijden de streams te zitten kijken, of hele avonden for that matter... en zodra ik dat wel zou doen dan zou ik weten dat het tijd was om m'n relatie te beïndigen.
Sterker nog: ik vermoed dat als ik dat zou flikken dat ik dan te laf zou zijn zelf de relatie te beïndigen en er kennelijke op aanstuur dat m'n partner dat doet.
Trusten Disana-fanboi.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ben al te ver gegaan de geheime dienst staat reeds voor de deur.
Ik ga me verstoppen in mn nest oi
slaap lekker mensen![]()
Pit zequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
slaap lekker mensen![]()
Vanuit de linkerhoek komt huub 'de voetenlikker' en in de rechterhoek lieke 'de worstelaar'.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vanuit de linkerhoek komt huub 'de voetenlikker' en in de rechterhoek lieke 'de worstelaar'.
Huub doet een directe aanval op de borst van lieke. Lieke slaat terug met een gerichte actie onder de gordel.
Maar Huub komt terug en grijpt zijn kans voor een partij teenworstellen. Lieke is even uitgeschakkeld maar nog niet nok - out. Zij grijpt hem naar z'n 3de been. En ja Huub is nok- out...
Hmm inderdaad, tikkeltje flauw![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
slaap lekker mensen![]()
Ik denk dat je je vergist.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Ben jij de enige hier met en relatie op dit moment of vergis ik me nu ?
Op dit moment wel, de anderen met relatie houden zich angstvallig stilquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet lukken op deze wijze.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vanuit de linkerhoek komt huub 'de voetenlikker' en in de rechterhoek lieke 'de worstelaar'.
Huub doet een directe aanval op de borst van lieke. Lieke slaat terug met een gerichte actie onder de gordel.
Maar Huub komt terug en grijpt zijn kans voor een partij teenworstellen. Lieke is even uitgeschakkeld maar nog niet nok - out. Zij grijpt hem naar z'n 3de been. En ja Huub is nok- out...
Hmm inderdaad, tikkeltje flauw![]()
Jemig................quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb de verwarming aangezet. Dat wil weleens helpen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:23 schreef ppi het volgende:
[..]
In mijn geval was het meer dat ik gewoon altijd binnen een stad vertoefde.
Geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om naar buiten te trekken.
Zo tussen mijn 23ste en 38 ste.
Nu kan ik niet meer zonder, tenminste niet als ik een beetje vrolijk wil blijven.
Heet ze Sneeuwwitje ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
![]()
Serieus hoor.![]()
Ik Fok! alleen als ze slaapt dan en ik ben per ongeluk nog wakker.![]()
Hallo, wij willen graag geld van je stelen maar zijn te lui om dit mailtje met babelfisch te vertalen wat onze collega-oplichters wél doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef Talitha het volgende:
Kan iemand me vertellen wat hier staat?
Olá (mijn emailadres),
Seu Amigo (a) (emailadres van familielid)
Enviou uma WebCharges do UOLCharges no dia 25/10/2007!.
Para a visualização da Animação Utilize:
[:: Visualizar UOL Charge de (mijn emailadres) - A3WzpMUMNUi0yO4::]
Caso o link não responda, Tente:
[:: Visualizar UOL Charge de (mijn emailadres)- A3WzpMUMNUi0yO4_9::]
Ik ben vogelvrij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Verdraaid is het daarom dat ik niemand zie staan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:28 schreef ppi het volgende:
Ja dat gaat niet lukken op deze wijze.
Van porno moet je geil worden.
![]()
uh, nou goed dan..quote:
Disana heeft een man ofzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef ppi het volgende:
[..]
uh, nou goed dan..
Geen relatie:
Leandra
Ppi
Kleinzusje
Pave wel
en verder weet ik het niet![]()
tja, zo zie je maar weer hoe een mens zich kan vergissen... uit zijn nek kan lullen
Ik heb in ieder stadje een ander schatje..enkele steden zijn nog niet voorzien...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef ppi het volgende:
[..]
uh, nou goed dan..
Geen relatie:
Leandra
Ppi
Kleinzusje
Pave wel
tja, zo zie je maar weer hoe een mens zich kan vergissen... uit zijn nek kan lullen
Ik heb ook een kind(je) maar heb dat wel alleen gedaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Buurvrouw heeft kindjes en heeft dat niet alleen gedaan als we de verhalen mogen geloven.
In mijn vorige woning had ik een tuin, met ontelbare naaktslakken, niets tegen te beginnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rennende koeien, kraaiende kraaien, opstandige zwanen, vallende bladeren die mijn tuin beschermen en bemesten..alleen die verdraaide naaktslakken
![]()
Jij bent sowieso een verhaal appart/apart.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ook een kind(je) maar heb dat wel alleen gedaan![]()
![]()
En ik vind het zielig om met gif te strooien....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:35 schreef ppi het volgende:
[..]
In mijn vorige woning had ik een tuin, met ontelbare naaktslakken, niets tegen te beginnen.
Heeft me heel wat planten gekost...
Uiteraard, ik ben onmogelijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een verhaal appart/apart.
Kies zelf even, ik haal wat te drinken.
Truste kookliefhebberquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
slaap lekker mensen![]()
Jij kent mij duidelijk niet echt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig................
Je vroeg me over jou![]()
![]()
Ik vind je wijs, slim, betrokken , inlevend en vluchtig..............
Ik zie je als iemand die veel heeft meegemaakt, maar dat ( op internet) goed kan doseren.
Ik heb bewondering voor je kracht en dicipline, je liefheid, zonder te slijmen en je oprechtheid.
Ook waardeer ik je om je liefde voor Demins. Raar, maar dat zegt me veel. Iemand die hem lief heeft sluit ik in mn armen.
Tot slot : bewonder ik je onafhankelijkheid om gewoon te posten waar en hoe je wilt........... VOL, FOK........ maakt niet uit..........
kus Kleinzusje xxx
Maar ik heb wel sexquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef ppi het volgende:
[..]
uh, nou goed dan..
Geen relatie:
Leandra
Ppi
Kleinzusje
Pave wel
Ik heb dit mailtje nu al een stuk of 10 keer ontvangen vanavond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Hallo, wij willen graag geld van je stelen maar zijn te lui om dit mailtje met babelfisch te vertalen wat onze collega-oplichters wél doen.
Vriendelijke groet,
Raoul.
Nee, ken geen Spaans (of is het Portugees ?)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef Talitha het volgende:
Kan iemand me vertellen wat hier staat?
Olá (mijn emailadres),
Seu Amigo (a) (emailadres van familielid)
Enviou uma WebCharges do UOLCharges no dia 25/10/2007!.
Para a visualização da Animação Utilize:
[:: Visualizar UOL Charge de (mijn emailadres) - A3WzpMUMNUi0yO4::]
Caso o link não responda, Tente:
[:: Visualizar UOL Charge de (mijn emailadres)- A3WzpMUMNUi0yO4_9::]
Werkt bier niet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:35 schreef ppi het volgende:
In mijn vorige woning had ik een tuin, met ontelbare naaktslakken, niets tegen te beginnen.
Heeft me heel wat planten gekost...
Tuurlijk ken ik je nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk niet echt.Heel lief gezegd allemaal, dat wel. Al begrijp ik niet dat je mij mag, omdat ik Demins mag. Bij mij werkt dat niet op die manier.
Waar zie je niemand staan ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Verdraaid is het daarom dat ik niemand zie staan?
Raoul wil héél graag je geld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb dit mailtje nu al een stuk of 10 keer ontvangen vanavond.
Dekentje pakken? Vest aan? Sokken aan? Onder de dekens kruipen?quote:
Laat maar het was een grap. Heel duidelijk een slechtequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:42 schreef ppi het volgende:
Waar zie je niemand staan ?
Mijn buurvrouw, I hate her, gooit zout over die beestjes en dan liggen ze schuimend in mijn tuin.quote:
Komt die hier dan nog steeds?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee, ken geen Spaans (of is het Portugees ?)
Maar ik gok iets over het bekijken van een animatie/filmpje/foto..
Mr. Davenport is toch leraar Spaans op nivo vloeiend spreken ?
Ik zit te eten!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw, I hate her, gooit zout over die beestjes en dan liggen ze schuimend in mijn tuin.![]()
Gedaan, trui maar gedaan dus, gedaan, niet gedaan... Daar heb ik gene computer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:42 schreef Talitha het volgende:
Dekentje pakken? Vest aan? Sokken aan? Onder de dekens kruipen?
Oké dan zussie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik je niet
En ik mag je wel omdat ik Demins mag, is onzin.............
Ik waardeer je postings en heb respect voor je........... dat is het.............
Kus KZ xxx
oei...............quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Met jezelf ?![]()
![]()
Laatste keer sex met iemand is voor mij toch al wel minstens 3 maand geleden.
Tot op zekere hoogte, maar ik woonde in een huis met allemaal huizen met tuinen ernaast met heel veel naaktslakken.quote:
*tieft eten de prullenbak in.quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, lieverd..................quote:
Je zet een schaaltje met bier neer. Dat vinden ze lekker. Dus ze kruipen er in en dan verdrinken ze.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:45 schreef Lobasca het volgende:
Mijn buurvrouw, I hate her, gooit zout over die beestjes en dan liggen ze schuimend in mijn tuin.![]()
Hoeveel bier heb jij al door je tuin lopen gooien, zondaar?quote:
ik ben soms ook gewoon te dom en onnozel voor woorden hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Laat maar het was een grap. Heel duidelijk een slechte![]()
Godverdefuckinggodver.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je zet een schaaltje met bier neer. Dat vinden ze lekker. Dus ze kruipen er in en dan verdrinken ze.
Vervolgens vis je ze er uit en dan geef je het bier aan Ns![]()
Olaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, lieverd..................![]()
Ah gossie... zo lang?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Met jezelf ?![]()
![]()
Laatste keer sex met iemand is voor mij toch al wel minstens 3 maand geleden.
Kee, laptop met draadloos inet is dus je volgende missie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gedaan, trui maar gedaan dus, gedaan, niet gedaan... Daar heb ik gene computer.
Op VOL welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |