vond cakies ook wel lekker bij mn koffiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TLjrD-oXkhA deze zenuwenmuziek op herhaling
en om jullie niet helemaal onverzorgd achter te laten
[ afbeelding ]
er stond echt bitterballen in de url..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
vond cakies ook wel lekker bij mn koffie![]()
dag sloeriequote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er stond echt bitterballen in de url..ben nu echt weg hoor, toedels....
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:17 schreef Jappie het volgende:
Ach...zolang je er maar geen met de hand beschreven pleister op plakt is er weinig mis mee hoor.![]()
![]()
Dag lieverdquote:
Wat een lieve kindertjesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:28 schreef Mike1964 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aamhaar_knippen.html
schaamhaarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een lieve kindertjes![]()
Djezus Mike..wat heb jij in vredesnaam voor zoekterm ingetypt![]()
![]()
Onderste gedeelte alinea 6 bedoel je ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
Ehm... nu we het er toch over hebben... dat zinnetje over mij hè....
De dingen waar ik goed in ben??
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Onderste gedeelte alinea 6 bedoel je ?...de half verscholen zin die eigenlijk een geheel eigen hoofdstuk behoeft ?
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
Het enige dat hier verandert is de layout zo te zien.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee Collyquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:41 schreef kleinzusje het volgende:
Ik lees de hele tijd: Neo Scrotum![]()
Ligt dat aan mij ?
Snap niet dat ze er niet gelijk de layoutchecker 23.03.196 bij hebben gepatched....dit lijkt natuurlijk nergens op!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
Die is nu wel een beetje oudquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:41 schreef kleinzusje het volgende:
Ik lees de hele tijd: Neo Scrotum![]()
Ligt dat aan mij ?
Zuig mijn skorremquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
wou t niet zeggen maar dacht precies hetzelfde
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Snap niet dat ze er niet gelijk de layoutchecker 23.03.196 bij hebben gepatched....dit lijkt natuurlijk nergens op!![]()
![]()
Ok................ ben niet jaloers en gun jullie je mooie vriendschap![]()
SLET![]()
![]()
Lithaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
maar wel leuk tis gewoon zo op het eerste gezich als je snel leest, daarbij komt mn dyslectie nog ff om de hoek en moet ik elke keer weer denkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Die is nu wel een beetje oud![]()
Gelukkig, ik durfde het niet te zeggen........... maar het moest er ff uitquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
wou t niet zeggen maar dacht precies hetzelfde
Talithaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
quote:
Is dat een hondquote:
Sorry, te jong en te ver wegquote:
Newbiehaterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gelukkig, ik durfde het niet te zeggen........... maar het moest er ff uit![]()
![]()
Nee, een lieve nick namequote:
okquote:
Nee, dan had je niks aan mijquote:
Lees jij iedere syfilis?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
Nu we het het toch over dingen anders lezen hebben... ik weet niet wie er hier in de auto naar Skyradio luistert, maar ik wel iig....
En dan komt er af en toe een "skyflits" langs en dan lees ik iedere "syfilis"
Ach, nu is het je SOA coming outquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
Nu we het het toch over dingen anders lezen hebben... ik weet niet wie er hier in de auto naar Skyradio luistert, maar ik wel iig....
ik heb het wel met voetbal met 1-0 ik versta soms analquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
Oh, jammer................quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik had het toch niet tegen jou?![]()
hoihoiquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
je inbox is volquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Opmerkelijk genoeg is er vanuit mijn gezichtspunt niets mis met zuivere vrouwenliefde.quote:
he hidi had je dat nummer al gevonden van seu jorge ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |