Wat doet ie?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
Huub, doe ff normaal.
Volgens mij wilde Luc Dennis op zijn bek slaan, want Lieke hield hem tegen en zei: Hij is het niet waard.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:55 schreef misslady83 het volgende:
EN luke word ook afstandelijk ineens
Gek he, KUT FEBOquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Dit gaat echt mis vanavond......
Thanks!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:02 schreef schatje het volgende:
Agressief gedrag.
Volgens mij heeft die dat net tijdens de streamlock gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:04 schreef grazygirl het volgende:
Luc, sla die nix op zijn bek!
Die gast moeten ze ook afvoeren. TBS-client in spé zeg ik je.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:04 schreef lillkiss het volgende:
die brian ziet er ook uit alof ie helemaal gestoord is
Dat gelukkig wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks!
Z'n achilleshiel.
Hij zit toch wel aan de fris, hè?![]()
Ja hallo......gaan mensen hem dit aanrekenen? Ik vond het een vrij normale reactie.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:05 schreef schatje het volgende:
Ja, hij rende meteen naar buiten. Niet eerst Nadia bedanken.
Nu krijgt ze alle 4 de streams de hele dagquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
En de dramaqueen heeft weer alle aandacht.![]()
Ja ok, maar je moet wel tenminste nog een maand naar het gezeik van nix luisteren. Kapitale fout, de kijkcijfers zullen nu nog sterker gaan dalen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:06 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind de redactie wel okay vanavond.
Super gave avond op de streams hoor!!!
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:07 schreef Taurus het volgende:
Ik zie niksalle streams houden op. Iemand nog 'n goeie ?
Ik zit nu even hier en ze doen het. http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:07 schreef Taurus het volgende:
Ik zie niksalle streams houden op. Iemand nog 'n goeie ?
neej joh, anders waren de streams nog steeds uit of luc was wegquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die dat net tijdens de streamlock gedaan
Wtf is daar nu normaal aan.. Als ik zoiets aan iemand te danken had, zou ik zijn/haar voeten gaan kussen terwijl ik aan het juichen ben en loop ik niet weg.. en waarom had hij NIET moeten weglopen, omdat hij 100% zeker wist dat het los zou gaan in die kamer, dan loop je niet weg.. Hij gooit eerst haar voor de leeuwen en loopt dan terugquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo......gaan mensen hem dit aanrekenen? Ik vond het een vrij normale reactie.
Ik moest alles rebooten hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:08 schreef Vandaag... het volgende:
alle streams gingen op zwart en mn hele internet expplorer knalde eruit! Is toch fokking niet normaal!
Ik niet, haar om d'r nek vliegen en bedanken had ik wel een normale reactie gevonden...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo......gaan mensen hem dit aanrekenen? Ik vond het een vrij normale reactie.
Naast Huubquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:07 schreef neehe het volgende:
En waar was Jaap ??
Geef haar de macht en ze draait door.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:09 schreef agter het volgende:
Lieke kijkt ook steeds enger. Word er bang van.
OMGquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:10 schreef Maria44 het volgende:
Huub: ben je nu veranderd of gaat het morgen in?
Dennis: na donderdag toch? Daar blijf ik bij![]()
Ja wss na donderdag over een maandquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:11 schreef akveor het volgende:
Goh hoe verrassend 0 gaat na donderdag los....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij neemt niemand haar serieus. En is he hett kindje van de groep, die men geen pijn durft te doen. Dat idee heb ik een beetje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:12 schreef Frasier het volgende:
Waarom houdt iedereen Nadia buiten schot. Die stomme snol heeft er toch voor gezorgd dat hij mag blijven?
Yep, terug bij afquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, weer het dagelijkse geneuzel op de ligstoelen?
Cameraman stond waarschijnlijk al klaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, weer het dagelijkse geneuzel op de ligstoelen?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:12 schreef Frasier het volgende:
Waarom houdt iedereen Nadia buiten schot. Die stomme snol heeft er toch voor gezorgd dat hij mag blijven?
Misvatting........wat mij betreftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, haar om d'r nek vliegen en bedanken had ik wel een normale reactie gevonden...
Dit was weer eens iets waardoor overduidelijk werd wat voor verwend naar kereltje het is, alles wat hij krijgt neemt hij als vanzelfsprekend aan...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:17 schreef lillkiss het volgende:
ps hidiho je streams doen het goed!!
Gewoon aan d'r vragen of ze soms dikker is geworden. Dan heb je haar al helemaal gekquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:17 schreef jassy het volgende:
Onbeschrijfelijk..............
Zal de FEBO hier een vinger in de pap gehad hebben?
Ik hoop dat Nadia zo hard gebasht wordt dat ze jankend de poort eruit loopt, en dat dennix erachteraan kruipt!!
Ik niet, nu niet en in de rest van de maand niet, negeren die handel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef Kinga het volgende:
Is er IEMAND die naar stream 3 en 4 kijkt? Ik kan het niet hoor.... eigenlijk al 3 maanden niet....
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:14 schreef Scandalous het volgende:
geen enkele streams doen het nu bij mij![]()
Heel begrijpelijk, tot morgen.quote:
ik ookquote:
Niet zolang Luc er nog is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:20 schreef Kaleddis het volgende:
Het enige mooie is dat Nadia vanaf nu ook gebashed gaat worden![]()
Ben benieuwd![]()
Mwoa, ik denk niet dat ze daar rekening mee gaan houden.quote:
Dan heb je niet goed gekeken, Naad kreeg ook de wind van voren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:22 schreef Varen het volgende:
Raar eigelijk dat iedereen Dennis aanviel en niemand Nadia, terwijl zij hem erin hield
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:23 schreef schatje het volgende:
Dennis gaat morgen Nadia's moeder bellen.
Die is dan wel weer grappig!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
Palma komt binnen
"ik hoop dat jullie honger hebben, want ik heb al gegeten en gedronken"
nee, ik ook niet. Elke 10 minuten luister ik even, maar het is toch altijd hetzelfde gejankquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef Kinga het volgende:
Is er IEMAND die naar stream 3 en 4 kijkt? Ik kan het niet hoor.... eigenlijk al 3 maanden niet....
Morgen..................quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:23 schreef schatje het volgende:
Met de nadruk uiteraard op morgen......quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:23 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat ie heel stoer al eens de ramen had ingegooid bij een ex??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:23 schreef chufi het volgende:
0% heeft nog nooit een echt vriendinnetje gehad die de volgende dag nog bij hem in huis was .. Die gozerrt heeft gewoon 0% ervaring met vrouwen en ook al was ie misschien geen maagd meer . Hij heeft zn kop echt niet mee
dat zei hij gisteren ook alquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:24 schreef Prospera het volgende:
Ik wil echt morgen..... je moeder bellen
Ik wil echt haar stem even horen.
Hij wil ook voor mams door het stof.
Exactly! Ik doe al een tijdje niet meer aan mee. Dennis vindt Nadia sowieso nep, trashy enz. Alles voor dekking.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet, nu niet en in de rest van de maand niet, negeren die handel.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:25 schreef dgk_fan het volgende:
Zo, ik heb gelijk mijn wallet aangevuld met 12 euro zodat
ik de komende 3 maanden weer heerlijk kan genieten
van mijn Skattie !!!
![]()
![]()
DGK_FAN IS HELEMAAL VROLIJK
![]()
![]()
![]()
Of op een matrasje naast het bed gaat liggenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:26 schreef schatje het volgende:
Dennis is iemand die jankt onder de dekens dat zijn vriendin bij hem moet blijven als ie gebasht wordt.
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:14 schreef Scandalous het volgende:
geen enkele streams doen het nu bij mij![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:26 schreef schatje het volgende:
Dennis is iemand die jankt onder de dekens dat zijn vriendin bij hem moet blijven als ie gebasht wordt.
Alsof DGK nog bestaat over drie maandenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:25 schreef dgk_fan het volgende:
van mijn Skattie !!!
![]()
![]()
dgk_fan IS HELEMAAL VROLIJK
![]()
![]()
![]()
van mijn Skattie !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan hoop ik dat hij een maand lang bezopen is, dan istie nog wel te pruimenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
blij dat nix er nog in zit, nog een maandje extra nix beige !!!![]()
![]()
![]()
van mijn Skattie !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arghhh, ik kan het echt niet meer horenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:30 schreef schatje het volgende:
Dennis: "ik ga je moeder morgen bellen, zeker weten".
Dat is het eerste wat hij doet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:30 schreef schatje het volgende:
Gewoon niet meer luisteren, scheelt een hoop frustratiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Arghhh, ik kan het echt niet meer horen![]()
je avaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
en waarom staat er [COS 2724] en niet [COS#2724]?![]()
God wat een nieuws !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:30 schreef schatje het volgende:
Zet jij de volgende maar vast klaar, guuske, anders gaat het misschien weer mis.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
en waarom staat er [COS 2724] en niet [COS#2724]?![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:31 schreef Prospera het volgende:
Dennis zegt alweer dat het eerste wat hij morgen doet is haar moeder bellen.
Waarom is Palma er nog??
[ afbeelding ]
0900-BTVLOEKENquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heeft iemand hier het nummer van de bond tegen het vloeken?
Het behang rolt hier spontan(?) van de muur . Ik wi toch eens vragen of zij denken dat het ergens mee te maken kan hebben.![]()
Palma is vanavond toch de persoonlijke butler van Huub?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:31 schreef Prospera het volgende:
Dennis zegt alweer dat het eerste wat hij morgen doet is haar moeder bellen.
Waarom is Palma er nog??
[ afbeelding ]
Bedoel je het forum of de streams ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heeft iemand hier het nummer van de bond tegen het vloeken?
Het behang rolt hier spontan(?) van de muur . Ik wi toch eens vragen of zij denken dat het ergens mee te maken kan hebben.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:30 schreef schatje het volgende:
Ja en ik hoop dat ze daar blijven slapen ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:31 schreef Kinga het volgende:
EET DIE LOSER NU BUITEN?!?!??!?!?!
LOL.... Palma-Moeder-Dennisquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Palma is vanavond toch de persoonlijke butler van Huub?
Weddenschap over die 50% van de laatste popoll
met welke reden ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:34 schreef ruby het volgende:
Moet er niet eens een collect call komen voor Dennix, van z'n zusje Kelly ofzo...
gaat m niet worden...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:36 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat Luc nog een maandje blijft.
Omdat ze worden uitgekotst door de rest.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom eten die 2 losers nu eigenlijk buiten ????
Ze is de laatste tijd prima te pruimenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:36 schreef Pavement het volgende:
Palma lult ook weer eens met alle winden mee, graf wijf rot toch eens op.
Ow, die had ik niet meegekregen, thanks.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Palma is vanavond toch de persoonlijke butler van Huub?
Weddenschap over die 50% van de laatste popoll
ik ben het eerste half jaar niet vergeten BQ, ik krijg na een paar maanden geen streams weer rillingen over mn lijf.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is de laatste tijd prima te pruimen![]()
Niet het forum of de streams. Ik vraag me af of het wetenschapelijk is aangetoond of het bahang van de muur kan komen door excessief gebruik van krachttermen binnen de eigen woning,quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Bedoel je het forum of de streams ?
Eeh, om 'm te steunen ofzo? Of om te vertellen dat ie beter weg kan gaan.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:30 schreef BuffyJan het volgende:
Wat de neuk is Franjo voor n naam joh.
Ruud kan ik ff vangen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet het forum of de streams. Ik vraag me af of het wetenschapelijk is aangetoond of het bahang van de muur kan komen door excessief gebruik van krachttermen binnen de eigen woning,![]()
Van mij mag hij vanavond weg waarna een mooie meid erin komt voor Dennis waar hij helemaal weg van is en waardoor Nadia eens iets te verduren krijgt. Ze komt overal mee wegquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:36 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat Luc nog een maandje blijft.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef Soury het volgende:
Dennis: Ik had eigenlijk Jaap op zijn plek willen zetten en Brian op zijn plek zetten..
Jajajajajaaaaaaah![]()
maandag mag ze weer komen als 0% de poorrt uit looptquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
dat ze weer een maandje mag wachten
Yep! Dan zit er een VOS-VIRUS* in je behang !!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vraag me af of het wetenschapelijk is aangetoond of het bahang van de muur kan komen door excessief gebruik van krachttermen binnen de eigen woning,![]()
Dat zou wat zijn: "Gilles de la Tourette-proof behang"quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet het forum of de streams. Ik vraag me af of het wetenschapelijk is aangetoond of het bahang van de muur kan komen door excessief gebruik van krachttermen binnen de eigen woning,![]()
Je hebt er toch niet echt een trauma van opgelopen hoop ik, dat is ze niet waard.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ben het eerste half jaar niet vergeten BQ, ik krijg na een paar maanden geen streams weer rillingen over mn lijf.
Als bij jou het behang van de muur is afgekropen dan is het bij deze wetenschappelijk aangetoond.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep! Dan zit er een VOS-VIRUS* in je behang !!![]()
![]()
Is meestal gevolg van een COS-VIRUS !!
(*vloek opent scheur virus)
Het gat in de markt.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn: "Gilles de la Tourette-proof behang"
Wuud....kom je je teiltje ophalen...ik ben er klaaw mee....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo ben ik dan ook wel weer.![]()
![]()
Oké, doe ik!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:43 schreef Prospera het volgende:
Kan iemand een nieuwe COS maken?
[COS # 2725]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep! Dan zit er een VOS-VIRUS* in je behang !!![]()
![]()
Is meestal gevolg van een COS-VIRUS !!
(*vloek opent scheur virus)
Gelukkig, ik dacht al dat ik gek werd toen ik die krullen aan de muur ineens zag verschijnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Als bij jou het behang van de muur is afgekropen dan is het bij deze wetenschappelijk aangetoond.![]()
Hohoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Als bij jou het behang van de muur is afgekropen dan is het bij deze wetenschappelijk aangetoond.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wuud....kom je je teiltje ophalen...ik ben er klaaw mee....![]()
Is gemaakt.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:43 schreef Prospera het volgende:
Kan iemand een nieuwe COS maken?
[COS # 2725]
Wil jij het gesprek van de tuin even uittikken?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook... moeten we natuurlijk wel bijpassend behangplaksel kunnen leveren![]()
![]()
Dennix is een lul de behanger.quote:
En zelfklevendquote:
en die zou niet meer komen vondt gouden kooi toch een slecht progamma ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:45 schreef BarryK het volgende:
Yes R weer uitgenodigd...
Hela hola, leer mij Ruud z'n behang kennen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:45 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
HohoWie zegt dat Ruud zijn behang representatief is voor de totale behang-populatie? Misschien is het gewoon toeval.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook... moeten we natuurlijk wel bijpassend behangplaksel kunnen leveren![]()
![]()
ben je gek, het is weer helemaal goed tussen die 2... vanavond goedmaaksex.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil jij het gesprek van de tuin even uittikken?
Ik volg het even niet.....![]()
Het blijft een backstabbing biatch natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:47 schreef Varen het volgende:
Nadia: we zijn niet meer in relatie, hoor schat.
Maar het kan nog goed komen
Nee hèquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef Varen het volgende:
Nadia: je bent mijn kleine baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |