Wat doet ie?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
Huub, doe ff normaal.
Volgens mij wilde Luc Dennis op zijn bek slaan, want Lieke hield hem tegen en zei: Hij is het niet waard.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:55 schreef misslady83 het volgende:
EN luke word ook afstandelijk ineens
Gek he, KUT FEBOquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Dit gaat echt mis vanavond......
Thanks!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:02 schreef schatje het volgende:
Agressief gedrag.
Volgens mij heeft die dat net tijdens de streamlock gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:04 schreef grazygirl het volgende:
Luc, sla die nix op zijn bek!
Die gast moeten ze ook afvoeren. TBS-client in spé zeg ik je.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:04 schreef lillkiss het volgende:
die brian ziet er ook uit alof ie helemaal gestoord is
Dat gelukkig wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks!
Z'n achilleshiel.
Hij zit toch wel aan de fris, hè?![]()
Ja hallo......gaan mensen hem dit aanrekenen? Ik vond het een vrij normale reactie.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:05 schreef schatje het volgende:
Ja, hij rende meteen naar buiten. Niet eerst Nadia bedanken.
Nu krijgt ze alle 4 de streams de hele dagquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
En de dramaqueen heeft weer alle aandacht.![]()
Ja ok, maar je moet wel tenminste nog een maand naar het gezeik van nix luisteren. Kapitale fout, de kijkcijfers zullen nu nog sterker gaan dalen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:06 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind de redactie wel okay vanavond.
Super gave avond op de streams hoor!!!
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:07 schreef Taurus het volgende:
Ik zie niksalle streams houden op. Iemand nog 'n goeie ?
Ik zit nu even hier en ze doen het. http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:07 schreef Taurus het volgende:
Ik zie niksalle streams houden op. Iemand nog 'n goeie ?
neej joh, anders waren de streams nog steeds uit of luc was wegquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die dat net tijdens de streamlock gedaan
Wtf is daar nu normaal aan.. Als ik zoiets aan iemand te danken had, zou ik zijn/haar voeten gaan kussen terwijl ik aan het juichen ben en loop ik niet weg.. en waarom had hij NIET moeten weglopen, omdat hij 100% zeker wist dat het los zou gaan in die kamer, dan loop je niet weg.. Hij gooit eerst haar voor de leeuwen en loopt dan terugquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo......gaan mensen hem dit aanrekenen? Ik vond het een vrij normale reactie.
Ik moest alles rebooten hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:08 schreef Vandaag... het volgende:
alle streams gingen op zwart en mn hele internet expplorer knalde eruit! Is toch fokking niet normaal!
Ik niet, haar om d'r nek vliegen en bedanken had ik wel een normale reactie gevonden...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo......gaan mensen hem dit aanrekenen? Ik vond het een vrij normale reactie.
Naast Huubquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:07 schreef neehe het volgende:
En waar was Jaap ??
Geef haar de macht en ze draait door.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:09 schreef agter het volgende:
Lieke kijkt ook steeds enger. Word er bang van.
OMGquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:10 schreef Maria44 het volgende:
Huub: ben je nu veranderd of gaat het morgen in?
Dennis: na donderdag toch? Daar blijf ik bij![]()
Ja wss na donderdag over een maandquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:11 schreef akveor het volgende:
Goh hoe verrassend 0 gaat na donderdag los....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij neemt niemand haar serieus. En is he hett kindje van de groep, die men geen pijn durft te doen. Dat idee heb ik een beetje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:12 schreef Frasier het volgende:
Waarom houdt iedereen Nadia buiten schot. Die stomme snol heeft er toch voor gezorgd dat hij mag blijven?
Yep, terug bij afquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, weer het dagelijkse geneuzel op de ligstoelen?
Cameraman stond waarschijnlijk al klaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, weer het dagelijkse geneuzel op de ligstoelen?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:12 schreef Frasier het volgende:
Waarom houdt iedereen Nadia buiten schot. Die stomme snol heeft er toch voor gezorgd dat hij mag blijven?
Misvatting........wat mij betreftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, haar om d'r nek vliegen en bedanken had ik wel een normale reactie gevonden...
Dit was weer eens iets waardoor overduidelijk werd wat voor verwend naar kereltje het is, alles wat hij krijgt neemt hij als vanzelfsprekend aan...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:17 schreef lillkiss het volgende:
ps hidiho je streams doen het goed!!
Gewoon aan d'r vragen of ze soms dikker is geworden. Dan heb je haar al helemaal gekquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:17 schreef jassy het volgende:
Onbeschrijfelijk..............
Zal de FEBO hier een vinger in de pap gehad hebben?
Ik hoop dat Nadia zo hard gebasht wordt dat ze jankend de poort eruit loopt, en dat dennix erachteraan kruipt!!
Ik niet, nu niet en in de rest van de maand niet, negeren die handel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef Kinga het volgende:
Is er IEMAND die naar stream 3 en 4 kijkt? Ik kan het niet hoor.... eigenlijk al 3 maanden niet....
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:14 schreef Scandalous het volgende:
geen enkele streams doen het nu bij mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |